Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eami

    addikt

    válasz kemotox #35154 üzenetére

    értettem amit írtál, de a játék egy folyamatos inputot generál. összességében kell nézni, ráadásul se 8 se 1 milliszekundumos sebességgel sem fogsz kattintatni soha sem. Fizikai képtelenség. Ellenben ahogy mozgatod az egeret az az egér 8-4-2-1ms időközönként küld majd adatot a gépnek.

    Szóval folytassuk a példádat egy kicsit életszerűbb körülmények között, mert bár olyan gyorsan nem klikkelsz, de rántani ránthatsz egy nagyot az egeren. Ha 8ms a polling rate és mondjuk a példád alapján pont icipicivel a következő küldés előtt rántod meg az egeret akkor szépen átküldi a szenzor hogy rántottál az egeren, de az hogy mekkorát is pontosan majd a következő 8ms ciklus elején derül ki. Szóval igen, minimum 8ms az input lag egy 125Hz polling rate esetén.

    Amúgy emlékeztetőnek hogy a nagy fps kamerás tesztnél is átlag 14-18ms input lag / latency jött ki.

    (#35157) bbdzyx: Igen jól érted. Pillanatnyi értékeket mér. Teszteknél igyekeznek folyamatosan gyorsan mozgatni az egeret hogy a szenzor viszonylag folyamatosan küldje a jeleket. Ezek csak maximum értékek, összehasonlítási alapnak viszont jók, hogy megnézzük van a különbség a küldött jelek beérkezése között két különböző egérnél.

    (#35156) jaffa 2843: és mindenki más. Van egy ötletem hogy kis szerencsével hogy tegyünk pontot ennek a témának a végére. Ismeritek a http://whatif.xkcd.com/ ? Szépen megfogalmazom a felvetésemet, kérdésemet, a különböző álláspontokat és mielőtt elküldöm neki bemásolom ide, hogy bólintsatok rá. HA van egy kis szerencsénk akkor kiszámolja / kiméri nekünk van e és ha van milyen nagy különbség van a vezetékes és a vezeték nélküli egerek inputja között. Deal?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák