Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rapid136

    őstag

    válasz Rapid136 #38088 üzenetére

    Érzékelőgenerációról generációra nő az elérhető érzékenység és a hozzá tartozó minőség.
    Minolta 7D-vel kezdtem és ott iso800 már sok volt, aztán a Sony A700-nál talán már 1600-ra is felmentem néha. Aztán jött a fullframe A850 és az iso3200, az A7-nél meg már a 6400 és a 12800 + a felismerés hogy rohadtul nem ezen múlik egy kép szépsége, hangulata.
    A 7D max isoja 1600/3200 volt az A7-nél ez már 25600.
    A feleségem NEX6-ját most cseréltük le A6000-re és látom a különbséget a magas érzékenységnél. Neki pont számít mert klubkoncerteken szeret fotózni ahol alig van fény. A NEX6-tal az iso1600 is szenvedés volt.

    Szóval baromira nem mindegy hogy két gép közül melyik milyen generációs érzékelővel készült. Lehet egy korábbi középkategóriás Nikont szembeállítani az A6000-rel, de hiába a több gomb, a dupla tárcsa a kép mégiscsak az érzékelőn fog múlni.

    [ Szerkesztve ]

    Sony A7 + A7III + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."

  • hibavissza

    veterán

    válasz Rapid136 #38088 üzenetére

    A képről? Gyenge tucat szociofotó szerűség vagy próbálkozás béna utófeldolgozással. Tele hasonlókkal vagy jobbakkal az internet. Ha a látószög kicsit drámaibb lenne, talán még érdekes is volna.
    Az megvan, hogy a szociofotó nem az esztétikai élményről szól elsősorban?

    Nem akarlak semmiről meggyőzni téged. Azt használsz amit akarsz. Csak szerettem volna tisztázni mennyire nem érv a Sony a6000 mellett az ISO 6400 vagy a kitobija, objektívparkja. Annyi jó tulajdonsága van. Fel nem foghatom miért ezt a két nemlétező előnyt sikerült előkaparni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák