Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
Ezt szerettem volna kérdezni én is, hogy mennyire gond egy ~9-10 éves gumi? A nyári talán még a gyári, Continental, ha minden igaz - a télit most nem tudom; együtt futottak ~60k km-t, a bordamélység rendben.
Szóval keveset is futottak, ritkán is használjuk, elvileg futófelület is rendben, csak persze akkor is ott van bennem, hogy mi van, ha a gumi elöregedett, és hát elég, ha egyszer nem felel meg adott helyzetben...
Mondjuk pont emiatt, ez egyfajta beruházásnak is betudható, szóval ha most cserélünk, az igen sokáig ki fog tartani, vélhetően. Én egyértelműen erre is szavazok, csak mivel ez a családi kocsi, nem én hozom a döntés, ezért legfeljebb érvelni tudok, ezért érdekelne pár ötlet, mit mondjak az öreg gumira, mi baj van azzal? Rosszabban tapad, hosszabb fékút, gyorsabban kopik, nagyobb esély sérülésre/kilyukadásra(?), vagy mi velük a gond?
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
TaaT
veterán
Egy srác újonnan vett H astra kombit, 225/45 17-es kerékkel, néhány nap után visszavitte hogy rossz a futómű húz jobbra-balra. Ott mondták neki a szerelők hogy a széles gumi (egyik) átka, nálam a 215-ös gumával ez sokkal enyhébben jelentkezett [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
dabadab
titán
Sok fugg attol is, hogy milyen auton van az a gumi.
Nalunk egy 508 SW-n van (ez a kozepso gyari meret, szerelik 16"-ossal meg 18"-assal is), az a legnyugodtabb auto az egesz flottaban, az MX-5 a 16"-os kerekeivel joval kozvetlenebb es kemenyebb, a Matiz meg a 13"-as kerekein tenyleg eleg durvan el tud ugralni hepehupas uton temposabb kanyarokban.DRM is theft
-
Balupapa
senior tag
-
-
_NCT
őstag
+ ami az előző részből lemaradt: motorhibát mutatja, még nem tudni miért, légzsákhibát is mutatta, de ott a csatlakozó csere megoldotta a gondot. Igazából attól még lehet használni, hogy motorhibát dob, de még nem jöttek rá miért Lehet frissíteni kéne az ECU-t, de ugye azt meg ki csinálja meg óccóé...
Azt hiszem a stabilizátor probléma meg elég népszerű a 206-nál.
El is akarja adni, nem keres olyan jól h fenn tudja tartani a hülyeségeit, azt mondta vesz inkább egy stiftet, az olyan mint ő: faék egyszerűségű
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Amire jellemzően költeni kell rajta:
-1-es befecskendező (2002 előtti ablakmosó spircni mellett hajlamos befolyni a víz pont rá)
-hátsó híd (megzabálja a tűgörgőket, fel kell újítani, normálisan 50-70e)Elektronikai hibával a legritkább esetben találkozni, lévén szög egyszerű még a frissebb MUX-os is. Az elektronika és a motor helyett inkább a váltó a gyenge pontja.
Az viszont tény, hogy az 1.6-os motor sokkal jobban illik hozzá. Átlagban kevesebbet eszik és lényegesen jobban megy.
(#43889) MMA87: Ha valamire rádugjátok szinte biztos vagyok benne, hogy 1-es hengerrel lesz baja vagy a trafósorral. Mind a kettő aprópénzből megoldható.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
-
nagyúr
-
latyak17
tag
hát évi szinten nem kell olajat cserélni, mert előbb telik le az 1 év
keret olyan 700.000 +100 a cserékre átírásra, nem tudom de annyi biztos a mostani autó fogyasztása majdnem mint egy középkategóriás nagyautó..
poloban garatált: 84.000 2002-es
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
adalbert1
veterán
Ez főképp azért aggályos, mert pár emberről el tudom képzelni, hogy felhasználják a már általuk ismert rendszámokat - az egyik hvg cikkből rémlik olyan, hogy a keretszámokat hozandó állandóan ugyanazt a pár csövest jelentették fel valamelyik környéken.
Ez is igazi derék húzás volt, még ha igazuk is van, és jogilag rendben is van a dolog.... -
zoo8800
veterán
Az egyik mondat (A járművet őrizetlenül hagyni abban az esetben szabad, ha a vezető gondoskodott arról, hogy a jármű önmagától el ne indulhasson és illetéktelen személy azt el ne indíthassa.) szó szerinti idézet a KRESZ-ből. A többi szöveget nem tudom honnan szedték.
Valahol egyébként jogosnak tartom a bírságot, mert tényleg mindent meg kell tenni a bűnmegelőzésért. Alkalom szüli a tolvajt, egy nyitott kocsiból pedig könnyebb portyázni, mint egy bezárt kocsiból. Ha loptak volna a kocsiból, akkor a tulaj pampogna a leghangosabban, hogy így meg úgy a rendőrség.
A profibb tolvajokat persze nem állítja meg, ha zárva van a kocsi, de ez is több a semminél.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Videós, mozgóképes topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- gerner1
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Samsung LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen