Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
Hirdetés
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Mozgásban a Dynasty Warriors Origins
gp A franchise legújabb része a tervek szerint januárban érkezik.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
Azt, hogy én eladtam a régit egy kereskedőnek gondolom, be kell viszont jelenteni, mert más különben (hiába mondom le a biztosítást) nem fogja tudni átíratni a cég. Ezt bármelyik budapesti okmányirodában meg lehet tenni vagy házhoz kell mennem a lófütykösért és mindenképpen a kerületi okmányirodában kell sorszámot tépnem (HALÁL!)?
-
DeFranco
nagyúr
Na és akkor mi van, ha kereskedőnek adta el... attól még köteles kijelenteni maga alól. Az egy dolog, hogy megbízol a kereskedőben, és elhiszed, hogy megcsinálja, de aki ezt rábízza egy nepperre, annak van egy nagyon jó pénzügyi ajánlatom, amivel három hónap alatt akár megnégyszerezheti a pénzét szinte kockázatmentesen.
-
-
-
Antonio
senior tag
Ha nem venném figyelembe hogy Ford* és csak a technikai paraméterekre hagyatkoznék akár szimpatikus is lehetne, max a vajszínű kárpittól félnék baba/gyerek hátérrel.
*Ez csak emocionális kérdés én a Fordra (független az autóiparban betöltött szerepére, mind történelmi, mind gazdasági/technikai szempontból), bár elismerem hogy egy igazi igásló stb, de nem tudok úgy ránézni hogy vágyakozzak iránta, 0 érzelmet vált ki belőlem (ha holnaptól eltünnének a forgalomból - képletesen értve- talán észre se venném), és addig míg van jó pár más márka/típus, amit szívesebbn "birtokolnék", addig a Ford háttérbe szorul. .
De ez még változhat, sok utána olvasás/pozitív kritika meg tudja változtatni az ember véleményét ... de jelenleg más márkák típusok prioritást élveznek ... persze lehet hogy a linked tényleg a jó ajánlat iskolapéldája és gyorsan le kellene csapni rá ...
[ Szerkesztve ]
Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
-
-
raczger
őstag
Gondoltam mielőtt elmegyek, szemrevételeztetem itt is, hátha észrevesztek olyat, amit én nem, de mindenképp egy személyes átvizsgáláskor fognak kiderülni a hibák.
(#78732) Dany007: szerintem ez az ár a felsőbb részen lehet, habár kevés a benzines kombi ebből (most épp ez a legdrágább), alku mindenképp lesz, ha rendben van az autó, nincs nagyobb hibája, akkor fogok rá 1.3-at mondani. Nagyjából fél éve láttam fent először a hirdetést, azóta egyszer levette, szóval az egyik ok az lehet amiért nem vitték el eddig, hogy drága.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
trassher
addikt
Őszintén szólva nem is gondoltam egyterűre mivel 1 évig lenne ennyi ember rendszeresen utasként, utána maximum 3 csomagok nélkül. Azért esett a passat-ra a választás mert tetszik a B4 és B5 is, méretre bőven elég lenne és ismeretségi körben lenne olyan aki alatt már megfordult pár saját részre és eladásra is.
Redmi Note 7
-
Qru
MODERÁTOR
Csak ha van pénzed.
Vezérműszett cseréje, gyertyacserével, 2,0/165 LE benzines (100 e km után) 190-202 000 Ft.
Kettős tömegű lendkerék és kuplungszett cseréje 370 000 Ft (gyári alkatrész, benzines motor).
És egy kis revizio 45-50k amit 10k vagy max 15k km-erenként kell végeztetned.
Cserébe nem romlik el és soha sehol nem hagy ott.
mod:
superTibcsi: Légy erős: a Saxo semmivel sem biztonságosabb a Swiftnél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Olaj (gyári Motul 5W40), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, hűtővíz pótlás (ezekben nyitott rendszer van, párolog folyamatosan amit pótolni kell időnként). A karosszéria és az elektromos rendszer, a futómű átvizsgálása, fék ellenőrzés szemrevételezéssel.
Ezen kívül 60k km-erenként kell váltóolajat és a 3 difiben olajat cserélni, de az nem olyan vészes összeg a többihez képest (a váltóolaj 18k, a diffit nem tudom mennyibe kerül).
A leírt árak mind a szívókra élnek, a turbósok többe fájnak. Szóval Forestert XT-nél még fájdalmasabbak ezek a költségek.
#nincsbennetarcsi
-
gr8tjoey
tag
Sok oka van.
9 éve megvan, amit lehetett már megjártam vele, bejártuk a kedvelt nyári üdülőhelyeket, volt olyan hónap, hogy 6000 km felett került bele. Nagyon szerettem, mert gyors, és takarékos. Most viszont keveset autózok.
Aztán ott a bibi, hogy amíg ketten voltunk fejedelmi volt, de most, hogy a kisebbik gyerek is 4,5 éves már nem férünk el benne. Konkrétan a gyerekek lábának nincs hely mögöttem (egy picit magas vagyok, de ez van).
Emiatt szinte sose használjuk már tavaly nyáron 3 hónap alatt 1200 km-t mentem vele.
Az is baj, hogy ha beleülök, akkor idővel csőlátásom lesz, és ez az évek alatt nem változott, és nem is fog szerintem.
A feleségem nem szereti vezetni, mert durva, erős, ideges, nem csajos.Ezt még pár éve írtam róla, az előző konfiggal ami sokkal laposabb volt mint a mostani, de akkoriban azért nagy szám volt egy 180 ló körüli 80-as is, ma már csak mosolyognak rajta.
[ Szerkesztve ]
------((-----))------
-
Dany007
veterán
Szerintem biztos, hogy az ami neked van. Nekem rohadtul tetszik egyébként.
Ilyen 2000-es évek elejei. 1,8 116LE benzin.
Azt mondták róla, hogy lomha, kényelmetlen, kanyarban nem tart az ülés és hogy "felakar borulni" a szélben / kanyarban.Persze nem versenyezni akarok, de azt mondta az illető kereskedő ismerős, hogy nem nekem való, nem az a gond vele, hogy francia, mert szerinte még a megbízhatóbbak közé tartozik.
Pedig nekem rohadtul tetszik. De mindegy, igazából az összeg már ahhoz is elég csücskös lett volna. Így annyira nem is bántam a dolgot. Ha lett volna egy millióm akkor már jobban belefért volna valami újabb Picasso is. De így nagyon az alsó árszegmensben mozogtam volna. Az meg eleve necces.@bitpork:
Igazad lehet, persze. Csak próbál az ember ebből a silány választékból valami kis pozitívumot megfogni, anélkül, hogy végigjárjon 5-10 autót az országban.
Mobile.de-n nagyobb a választék! Ott találtam 750-ért fullos Mondeo-t. Úgy számoltam olyan 550-re jönne ki az itthoni forgalomba hozatal, regadóval, átírással, úttal együtt... Így még beleférne egy jó nagy szerviz költség is ha szükséges. Nem volna rossz, de persze én nem lépném meg egyedül... majd remélem a "dealerem" megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
De a Galant játszik! 97 utáni. 2.0-s 136 lovas kombi / sedan bármelyik. Csak vigyázni kell vele, mert sokan boyracerkedtek vele anno és láttam sok agyontuningolt agyonsportosított darabot...
@aero.:
Rövidtávon vezettem, onnan is tetszett meg a típus. Kellemes volt. Hosszútávon meg nem tudom milyen lenne.
Főként rövidtávon városban. De havonta párszor megfordulunk vele Pesten is (250km). Plusz ha már lesz egy rendesebb autónk akkor gyakrabban mennénk kirándulni a gyerekkel akár messzebbre is. De ugye az Omegával azért nem akartam egy nap 700km lenyomni vagy hasonló.
A tdci jó lenne ha nem rövidtávokat mennék napi szinten. Ugye reggel indulás, gyerek ki -> aztán asszony majd én a melóhelyre. Tehát alig 10-20km / nap. És úgy tudom ez nem tesz jót a dízelnek. Így a dízelt kilőttem.
Ráadásul piszkosul olcsón vannak a tdci Mondeok 2001 utániak is. Úgyértem túl olcsón. Benzinesből u.a. kb 2-300k val följebb kezdődik. Gondolom nem véletlenül és nem is azért olcsóbb a tdci Mondeo, mint a benzines mert az még kevesebbet is fogyaszt. -
neduddki
nagyúr
HI!
oromax-hzo mit szosz?
udv
neduddki
mod: over: filrebeszisz itten 1.2khuf a kulomseg enyje bejne ne tessek ferditeni:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
Integrale
veterán
Azert nem tragedia. Futomu az erzekeny pontja, az 1.8 meg keves hozza, akkor mar inkabb 2.0 ts, nem fogyaszt tobbet, viszont jobban megy. 1.9jtd is jo lehet meg, ha megbaratkozol a hangjaval.
T.S. motoroknal olajra es a bemelegitesre kell a leginkabb figyelni. Ha ezek megvannak, akkor nem jellemzoen problemas.
"Bad reklám is reklám too"
-
Mr.Grincs
veterán
Hát igazából minimum Citroen C4 és Ford Focus méretű verda az amire azt mondom már jó, de inkább nagyobb legyen, minthogy szűköljek a hellyel. A C4 tetszik és a Ford Focus is. 5 ajtój vagy 3 ajtós. Benzines ből minimum az 1.6 mert azért haladni is kéne meg ne fingjon ki egy előzésnél, vagy bármi komoly gyorsulát igénylő helyzetnél. A külföldi nagy utazásokat is szeretném ha bírná, mert az átlagnál többet járok külföldre EU-n belül.
Pakolás szempontjából az a lényeg, hogy beférjen a horgászfelszerelés is kényelmesen: 3db 3 x 120 centis rakós 3 tagú bojlis pokolgép, meg a többi dióverő bot, sátor, horgásszék, horgászágy esetenként, alap cuccok (kaja, pia, egyéb), sporttáska a ruháknak vagy bőrönd plusz apróságok.
Így olvasva ez sok cucc, de valójában nem az, mert el lehet rendezni fainul. A C5-ben sem jelentett gondot, igaz az 5 ajtós volt és rengeteg szajré elfért benne. Nah azzal plafonig megrakva tüzifát is szállítottam az egyik barátomnak. Cserébe fél napig porszívózta meg nyalogatta, hogy tiszta legyen. De volt olyan, hogy aludtunk is benne többször, vittünk takarót párnát, ledöntöttem a hátsó üléseket előrébb állítottam az első üléseket és kész volt a panorámatetős franciaágy. A 407 esben is királyul elfértünk a csajommal, csak az 4 ajtós volt. de az ülések ledönthetők voltak és brutál sok hely volt benne.Kb ez a főcsapás iránya, hogy Citrom C5, Fjord Mondeo méretű autókat nézek.
Sajnos olyan árban nincs 2.0 benzin vagy dízel C4 emennyiért én szeretnék, csak 1.6 os../ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
#42667776
törölt tag
Nekem I-es Lagunám van, de azért nagyjából képben vagyok...
Ha nekem kellene választanom, akkor a "ránc felvarrott" szürkét választanám. Lehet, hogy ezeknél az évjáratoknál már nem rakták bele, de az IDE motoros F5R motorkódost el kell kerülni nagynyomású befecskendező rendszer meghibásodása miatt ez a "kigyulladós" Laguna ennek a motornak a gyártásával le is álltak.Ha van lehetőség próbaútra érdemes figyelni az egyenesfutásra futómű szilentek fáradása miatt. Mazdát nem ismerem így arról nem tudok véleményt mondani!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen