Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FerNandor #50210 üzenetére
"Ahhoz, hogy a turbo timert könnyedén be tudd kötni, szükséged van némi kábelezésre. Értelem szerűen a gyújtáskábeleket kell bekötnöd a turbo timerbe, hiszen azokat a vezetékeket használja, hogy a kulcs nélkül is képes legyen járatni a motort. Sok autótípushoz kapható gyári csatlakozó, amit ha megvásárolsz, nem kell semmilyen vezetéket elvágnod, csak egyszerűen beillesztened a gyújtáskapcsolóba a csatit, és már készen is vagy! Ezek a csatlakozók nem képezik a turbo timer szett részét, külön kell megvásárolnod őket, és csak bizonyos autótípusokhoz elérhetőek! Minden más autónál egyedileg kell megoldani a timer bekábelezését."
#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
válasz FerNandor #50895 üzenetére
1.8 tdci-t inkább pályázásra vettek az emberek a Focusba, 10-ből 5 1.6 benzint vett, aki többet ment vele, vagy a dízelt szereti, az 1.6 tdci-t, és a 10-ből 1 ember, de lehet sokat mondtam, vette meg az 1.8 tdci-t, aki pályázni járt vele, mondjuk hetente megtette a magyar-német utat. A dízel újonnan majdnem 1 millióval került többe, azt hiszem 800k körül, tehát az 1.8-as biztos volt + 1 milló. És akkor csak azért kiad az ember + 1 milliót, mert ő a dízel karakterisztikáját szereti? Meg ha megvennék saját használatra egy dízelt újonnan, akkor mi a francért adnám el 6 év múlva? Persze lehet, hogy az emberünk 5-6 évenként cserélgeti az autóját, és mindig a nagyobb dízeleket veszi, csak az a baj, hogy 1000-ből 1 ilyen van, és az meg nem kereskedésbe adja be...
Tökéletesen értem amit mondasz, és egyet is értek vele, csak nem minden esetben igaz, és azért sok tényezőt figyelembe kell venni még, ami miatt az emberek 99%-a nem fog 1.8 tdcit venni évi 20k km-re, kivéve ha pályázik vele sokat, de akkor meg ugye nem évi 20k km lesz benne...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz FerNandor #50998 üzenetére
Szívesen vinnélek egy kört Gazsival! Az automata -mint ált a legtöbb ember- szereti alacsonyan tartani a fordulatot. Nálam 50 km/h megy olyan 1250 körül. Na most itt a nyomaték még nincs csak valahol 1/3. De ha meglépem, akkor visszabassza 2-be, és rögtön a nyomaték max 90% köré forgatja. Ez nem 5-10 mp, hanem 1-2. Szerinted mekkorát rúg a váltón?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz FerNandor #51007 üzenetére
Az nem, sőt a dejzellel úgy a legjobb gyorsulni h nem piszkálja az embör a váltót. De sokan 1 bitesek és a teli talp mellé is visszaváltanak me' az kő. Volt egy jaó vágású főnököm, aki vett egy faszázmányos c5 II-t. 2.0 hdi. Jól ment. Csak drága emberünk előtte csak 1.4 benyála xarát vezetett. Úgy gyorsított 30-ról 50-re, hogy vissza gangolt, pörgetett úgy 1,5 másodpercig, majd megint felgangolt...szegény kocsi kapta a pofájába rendesen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-v-
addikt
válasz FerNandor #51459 üzenetére
Nagyszerű... ok köszi a leírást, ezek szerint nem érdemes odalátogatni
Bükkben is hétvégén voltunk Lillafüred fele, hát az az út is kezd szétzuhanni, a kátyús részek egyre vállalhatatlanabbak, nappal az árnyékok miatt ugyanúgy nem látni a kátyúkat, plusz pár részen ki se lehet kerülni.. jó mélyek, párat elég benyelni :S
Tök jó, hogy az összes ilyen utunk ami van szét van zuhanva teljesen....[ Szerkesztve ]
-
-
kalmanchris
tag
válasz FerNandor #56775 üzenetére
Maradj a gyári futóműnél. Annál kényelmesebbet nem fogsz tudni az autó alá tenni. Vagy cseréld az autót. Lengéscsillapító típus csere sem fog megoldást hozni, max keményíthetsz de itt nem az a cél. Egyébként is a rugó és a gátló szoros kapcsolatban vannak egymással. Egyik eltérése is csak ronthat az útfekvésen.
-
FerNandor
őstag
válasz FerNandor #56775 üzenetére
akartam mondani: "Szoktam látni, ahogy más autókon szinte "pattog" a kerék, a kasztni viszont kb szintben marad és az embernek se törik el a nyaka a himbálózásban."
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
TaaT
veterán
-
kalapacsolok
senior tag
válasz FerNandor #56843 üzenetére
Köszi szépen, tesztelek majd egyet!
Amúgy ezt találtam:
5 sebességes Citroen C4:
top gear ratio: 0.74:1
final drive ratio: 4.93:16 sebességes Renault Clio:
top gear ratio: 0.77:1
final drive ratio: 3.93:1Ebből akkor mit lehet kiolvasni? Igaz, az én általam nézett Renault Clio 1.5-ös motorral volt, aminél meg láttam most az arányokat, az 2.0-ás motor... De hát csak nem különbözik az 1.5-ös 6 sebességes váltója a 2.0-ás 6 sebességes váltójától!
-
runner 125
nagyúr
válasz FerNandor #57404 üzenetére
Pont akkorák a télik nekem is, hétvégén lemérem, kíváncsivá tettél, de az baromi sok így első körben, legalábbis nekem nem tűnt annyinak, amikor elpakoltam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- mustang08: MÁV
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
- MAZZER 151B 83 mm kávéőrlő késpár
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA