Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Nem tetszik a szervergyártóknak a sok egyedi dizájn
ph Eddig az Intel és az AMD meglehetősen finoman bánt a partnereivel, de most nem túl nagy az elégedettség a formálódó változásokkal.
-
Ezek voltak a Meta és Zuckerberg nagy bejelentései
it Itt a Meta Orion, ami a cég szerint az eddigi legfejlettebb AR-szemüveg. Többek között a Quest 3S is befutott.
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
akooos
veterán
válasz Luck Dragon #192038 üzenetére
És a Coupé még szép is
Igaz, nem kombi és nem családi, de gyönyörű... -
akooos
veterán
válasz Luck Dragon #192055 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #192055 üzenetére
Ismerősnek 2.0T van 170 lóval, az egész jól megy és nem is egy pénztemető.
#nincsbennetarcsi
-
akooos
veterán
válasz Luck Dragon #192059 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #192059 üzenetére
Az övé nem coupé de az 5 ajtós is jó meg a kombi is műszakilag. Nyilván a coupé az uniqum számba megy.
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #192075 üzenetére
Azt várom én is 🤔
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #192997 üzenetére
Ezen mi olyan vicces?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #193000 üzenetére
"...már volt motor csere,bár lehet ez egyedi hiba volt a Ford esetében..."
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #193005 üzenetére
Ja!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #193005 üzenetére
Csak az előítélet által gerjesztett "reménysugár" kényszerítette ki belőlem a korábbi hozzászólást. Nem egy esetben olvastam Ford esetén ilyen problémákról az utóbbi években. Más márkáknál is persze lehet találni hasonló sztorikat, csak érzésre nem olyan sűrűn.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #193000 üzenetére
Ugyanaz a motor van bennük pedig elvileg
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #193351 üzenetére
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #193351 üzenetére
Sok szétrohadt vw és testvérei után egy szép állapotú 2.0crd Trajet lett, tipp topp kívül belül ,majd lefotózom.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #193458 üzenetére
Azért jó ez a szín, mert nem olyan unalmas, mint az ezüst vagy a fehér, de még lehet hozzá találni színazonos elemeket, ha szükséges.
A sárga pl. annyira ritka, hogy bontott sincs. -
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #193939 üzenetére
Benzin 1.8-2.0 ajánlott. Az 1.6-os sem rossz, de ha elkezdi enni az olajat, akkor nem lehet felújítani, mert túl vékony a hengerfal, meg ugye érezhetően gyengécske..
Dízelből inkább a 2.0 D4-D, de itt már a 2.2-es javítva lett.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Luck Dragon #193942 üzenetére
Nem egy kombihoz mett a kombi általában 50 kilóval nehezebb a szedántól. Egy D kategóriás másfél tonnás autóba kevés.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ngaba
aktív tag
válasz Luck Dragon #194144 üzenetére
Mobilozni bezzeg nem szabad még lámpára várva sem... (kézben tartva)
[ Szerkesztve ]
-
zsoltip
őstag
válasz Luck Dragon #194144 üzenetére
Nos, a Peugeot topicban is azt mondják, hogy vélhetően nem Allure a fekete. Bár nem tudom ezt honnan lehetne tudni tutira..., ha a Peugeot Fábián így árulja és szóban is megerősíti ugyanezt...
Kezd tele lenni a hócipőm a Peugeot témával.
Így ma bővítettem a keresési kört. Úgy fest a Volkswagen Golf VII Variant 1.6 TDI BMT Trendline DSG váltóval jobban is felszerelt, és alig drágább. Legalábbis van egy 3m Ft alatt most. És fogyasztása is alig több max. 1 literrel, mint a 308, a Sprintmonitor alapján.Itt egy barátom a DSG váltó okán, annak tönkremenetelétől ovva beszélne le róla.
Mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #194573 üzenetére
Na, abban nem vagyok otthonos. A kezdeti DCI-k eléggé nyűgösek voltak, de emlékeim szerint szépen lassan kikupálódtak (főleg az alacsonyabb teljesítményűek). Renault topikban valószínűleg tudnak többet is mondani.
-
Lacko32
tag
válasz Luck Dragon #194713 üzenetére
Kíváncsi volnék, ezt hányan tartották/tartják be
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Luck Dragon #194715 üzenetére
És ezzel meg is oldódott a szervízkönyv kérdés
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Luck Dragon #194743 üzenetére
Sajnos van ilyen, hogy felszereltség függetlenül nem jelzi. Szakszervízben vagy otthon szét lehet kalózkodni, és működni fog. A computer tudja, max fizetsz, ha látni akarod.
Kollegának meglestem külföldi Opelos forumban is, van, akinek Cosmo J van 2013-as és nem jelzi.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
slett27
addikt
válasz Luck Dragon #194743 üzenetére
Igen, mert utasoldali és vezetőoldali ülésfűtés van (három fokozat) , kormányfűtés, APS, sebességfüggő szervokormány (???) elvileg esőszenzor is bár azóta nem volt eső azt nem próbáltam.
"A computer tudja, max fizetsz, ha látni akarod.
Kollegának meglestem külföldi Opelos forumban is, van, akinek Cosmo J van 2013-as és nem jelzi." -> Itt mire gondoltak OPEL-nél ? Mesés...[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #194811 üzenetére
Nem, a Jazz és a WagonR mellé harmadiknak.
Úgy néz ki, anyumnak is kell egy melóba járós.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Luck Dragon #194811 üzenetére
Túl sokat áll bakon mostanában, így kell megbízhatóbb
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #195800 üzenetére
Én corgi vagyok, nem husky.
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #195807 üzenetére
Mert furcsa volt neked a csönd az SE topikban.
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #196224 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
capulet75
addikt
válasz Luck Dragon #196295 üzenetére
Köszönöm.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #196324 üzenetére
Egy Jazz túl jó lenne ahhoz, hogy kint álljon, valami szarabb kell.
Nézünk mindenfélét márkától és típustól függetlenül. Most kíváncsiságból kizárólag a Mosonmagyaróváron belüli autókra szűrtük a keresést apummal, semmi mást nem adtunk meg, így találtuk ezt. Meg ezt.
Korábban meg ezen akadt meg a szemünk.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #196326 üzenetére
Bármi jöhet, Clio is, csak annyi a lényeg, hogy minél kevesebb rozsda legyen (és minél több műszaki, az is előny) cirka 500-ért.
szerk.: Ez sem tűnik rossznak. És csak a Lajtán kell átmenni érte.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #196340 üzenetére
Fabiát elvből nem (hosszú sztori), de a Megane-t már nézegettünk, korábban linkeltem is ide vagy az autós topikba egy fekete kupét 400-ért, bár valszeg már nincs meg.
(#196341) molnarpeter:
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #196344 üzenetére
Inkább a Twingo.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #196747 üzenetére
Dízel hibrid egész takarékos elvileg, nyűgök passz maga a motor jó konstrukció benne, szerkezetileg is már az újabb, jobb dolgokra alapul talán.
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #197020 üzenetére
Ez van, ha nem adnak elsőbbséget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #197054 üzenetére
Jó blokk, nincs koksz, vezérlés szíjas, régi iskola sallangok húzhatják le a fenntartást, mint az M32 váltó, turbó repedés, kettőstömegű... ezért jó a 120 lovas 5-ös váltóval, legalább nem csapágy és szinkron javítás a beugró. Csak arra céloztam, hogy nehéz megállni, hogy az ember ne kezdje reszelni, mert voltak jóval erősebb változatok már gyárilag is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #197073 üzenetére
Az sajna, és még ebből is volt gyengébb verzió (M20), amit 1.3 dízel kapott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #197079 üzenetére
Az 5 gang tök jó volt 1.3 Multijethez, csak a 6-os volt nyűgös elvileg
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #197272 üzenetére
Mondjuk nekem kussban kéne maradnom, 4 éve járok surrogó nyelestengelycsapággyal a Jazz-ben.
szerk.: Vagy pont emiatt szólhatok be jogosan?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Luck Dragon #198928 üzenetére
Szia! Sokan tesznek bele pótkereket, kiveszik a műanyagot és lesz helye.
-
dj79
senior tag
válasz Luck Dragon #198932 üzenetére
-
Senhi
aktív tag
válasz Luck Dragon #198928 üzenetére
Ott a hely Auris kombiban a pótkeréknek, még csak nem is kell mankókerék, a teljesértékű is befér (hatchbackbe viszont csak mankó a jó). Legalábbis legutóbb még be tudtam rakni
A nagy akksi a hátsó ülések alatt van az utastérben. -
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #198928 üzenetére
Pedig ez pont egy feláras szín. Metálfényezés. használt autónál meg nincs nagyon válogatás. Engem a szín soha nem érdekelt.
Ég és a föld a kettő, összes se lehet hasonlítani annyira más. Menet és komfort tekintetében egyértelműen a GTE viszi a prímet. Fogyasztásban nincs különbség.#198930 focvis: Ezt miből szűrted le? Amúgy igen. Egy a fórumon is tevékenykedő kolléga viszi szombaton. Majd bejelentkezik vele ha akar
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #198938 üzenetére
Csak annyiban hasonlítanak, hogy mindkettőben van villanymotor. Nagyon más a felépítés. A GTE-ben a 6 sebességes DSG váltóba van integrálva egy jó erős elektromotor. Ez a motor önmagában erősebb mint a HSD mindennel együtt. Ha meg a teljes rendszer hajt akkor 204 lóerőt és 350Nm-et ad ki. Passatnál ez 218 ló és 400 Nm. Röviden ennyi. Ha érdekel még valamikor akkor nyugodtan kérdezz
Belső tér/minőség tekintetében meg a VW mindig előrébb volt a Toyotával szemben.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
yodamester10
őstag
válasz Luck Dragon #198938 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz Luck Dragon #198971 üzenetére
Ezért van lekorlátozva 350 Nm-re az össznyomaték. 400-ig elboldogul a DSG gond nélkül. Olajat kell benne cserélni 60k kilométerenként és egész jól bírja. Yodamesternek ha jól tudom már 230 van a kocsijába és semmi jele nincs, hogy bármi gondja lenne a váltónak. Nem lesz olyan megbízható mint a e-CVT, de ahogy korábban írtam össze se lehet hasonlítani őket. Mind a két autó nagyon másra való. Az Auris egy unalmas A-B autó, a GTE meg egy kicsit sportosabb hibrid vonal.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
alázógyík
őstag
válasz Luck Dragon #199013 üzenetére
Nem csak a motor problémás.
Szar a klíma, k.b. az összesben megdöglik. Ha jó, akkor is gyenge.
Mindegyik beázik, brutál f.s a gyári "hifi" benne, és a kormányzása is ilyesztő. -
Stylewars_kp
senior tag
válasz Luck Dragon #199013 üzenetére
Ha' pedig béjjemvé.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #199319 üzenetére
Jogos, ahogy látom, abban csak 0.9-ből volt TCe.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen