Hirdetés
- Projektor topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Memóriakártya topic
Hirdetés
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Akciófigyelő: Korai madár szállt az EarFun UBOOM X hangszóróra
ma Bevezetési kedvezménnyel kínálja az EarFun az IFA-n bemutatott új hordozható hangszóróját.
-
Szivárvány
lo ...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #156744 üzenetére
Ott lennél vele, ahol ezzel most, csak nem is menne ennyire sem. Nem látom értelmét pd-re cserélni a pd-t, főleg nem a megbízhatót egy kevésbé megbízhatóra. A 105 lovas pd alá rögtön kell egy készlet hajtókar csapágy, akkor nem könyököl ki. Komolyan, hagyd meg a paszulyt, aztán új vagy max 2 èves benzinest.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Morris #157001 üzenetére
Típust akartam elsődlegesen ajánlani, mivel hasonló kaliberű autót keres, mint én.
A autó+motor párosítás megMágus2 ajánlása(katt), ami szerintem megfelelhet (#156867) q13579(katt) elvárásainak.Kíváncsi vagyok a motorra, de elsődlegesen TSI-t és TDI-t nézek.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Morris #157883 üzenetére
Itt van, miként mérik a városi fogyasztást. Szimuláció és több sebből is vérzik, de ez a hivatalos mérési módszer a mai napig és ilyen változókat itthon egy kezemen meg tudom számolni, hány városban lehetne produkálni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Xero
nagyúr
válasz Morris #157896 üzenetére
Hirtelen felindulásból: Miskolc, Debrecen, Szeged, Győr, Szolnok, Nyíregyháza, Pécs
Itt mind álltam már dugóban. Márpedig egyik sem Budapest. Elhiszem, hogy egy Tatabányán pl nem jellemző, de ha egy autó kombinált fogyasztását vizsgáljuk, akkor igenis benne kell hogy legyen az ilyen felhasználás is.
Ma direkt mentem 100km-t 90 tempomattal. Íme az eredmény:
Akkor ha kérdezi tőlem valaki, hogy mennyit fogyaszt, melyik is az objektív érték? A 6.5-es 10e km-es valóban teljesen vegyes átlag, vagy a 90-es 3.7/100km átlag? Mert valóban, ha valaki x faluból minden nap gurul 50km-t y faluba majd vissza, neki simán lehet 4L az átlagja. De valóban ez a mérvadó?
szerk: Vagy pl valaki élhet Németországban is. Mondjuk Penzbergből jár Münchenbe dolgozni. Felgurul a pályára és elrúgja neki 250-el, majd kicsit még tötymörög a városi dugóban. Neki ez a vegyes érték. Ez sem mérvadó, mert ott meg lesz 15+L. Tehát maradjunk már a realitások talaján.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Morris #157901 üzenetére
Én Németországban élek és itt is jellemző, hogy az emberek legnagyobb része nagy dízellel áll a reggeli dugóban. Őket per pill nem tudom megkérdezni, de akkor téged: tudatos volt, hogy ilyen felhasználásra dízelt vettél, vagy a vásárlás idején éppen ez kocsi volt elérhető, jó paraméterekkel?
Saját példával élve: nekem mióta új kocsi vásárlását tervezgetem eszembe sem jutott a dízel. Az idő 85%-ban, de csak a megtett táv 50%-ában városi használatra lesz a kocsi és úgy voltam vele, hogy inkább a benzint fizetem, mint a szervizt. Így jutottam a döntési folyamatban nagyobb turbós/kompreszoros sornégyes és a szívó v6-os motorokig. A megbízhatóság miatt ezen belül is főleg utóbbi vonz.
Túl ésszerűen gondolkodnék, vagy van valami, amit nem tudok?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Eagl3
veterán
válasz Morris #158418 üzenetére
Mire vagy kíváncsi?
2.2CD, probaltam a 2.3-as turbos benzines valtozatot is mikor autot kerestem, nagy tuzijatekra szamitottam az adatok alapjan, nem volt ugyan rossz, de konnyen el tudtam engedni a fogyasztas kulonbozet miatt. Ez 7-7,5 korul fogyaszt es egesz jol is megy. Varosba nem az igazi, az egyes nagyon rovid. Orszaguton, palyan viszont dinamikus.
A beltere japanosan puritan, a valtogomb/kormanyon a vezerlogombok festese kopik. Ettol fuggetlenul minden kezreall, a valto viszonylag rovid es pontos, a kormanyzas is a futomu is meglepoen feszes, az osszkerek is szepen kihúzza mindenhonnan.Nem igazan tudok rosszat mondani az autorol, ha nem az audi belterehez van hozzaszokva az ember, akkor szerontem egy nagyon jo ar-ertek aranyu kocsi.
Mivel mostanaban tobbet haszbalom rovid tavon az autot, igy lassan megy a haztol es valami benzines lesz, bajban is vagyok, mert a 2-3 eves 6-os mazdak meg egy kicsit zsebbenyulosak, viszont szerintem azoknak nincs annyi lehetseges problemajuk mint a feltoltős benzineseknek. -
Magnum_
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Morris #182967 üzenetére
Lupo pedig csont ugyanaz. Filléres autózás fogalmának szerintem maximálisan megfelel, amíg nincs rozsda 1.4 PDTDI sem veszélyes alapvetően, de adagolónál bonyolultabb. Polo/Fabia/Ibiza is volt utóbbi motorral, illetve szintén SDI-t is szereltek. Esetleg Fiesta 1.4 TDCI, 206 1.4 hdi, bontottan azokhoz is olcsó minden, utóbbi hátsó híd érzékeny. Vagy Punto 1.3 Multijet, ott a vezérműlánc érzékeny pont (ha volt cserélve, jó vétel lehet). Citroen Saxo, Peugeot 106, Nissan Micra 1.5D is jó cucc, azok is volt még az évezred elején. Esetleg Isuzu motoros 1.7 DTI 75 lovas Corsa, Astra esetén ez adagoló elektronika hibás tud lenni, de Meriva már nem érintett, utóbbi rokona a kisautó, szóval van remény
[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz Morris #182971 üzenetére
8-10kilométerre simán vennék valami vw konszern szívódízelt (1.9 SDI) az hidegen sem fog hat liternél többet zabálni és egyáltalán nem nyűgös motor. Rövidebbre vett (8 max. 10k km) olajcserével az ég világon semmi baja nem lesz a folyamatos városi üzemtől.
Luck Dragon: 8-9 literes fogyasztással semmivel sem vagy előrébb. Annyiból jobb a benzines, hogy a szarabb hatásfoka miatt hamarabb kezd el fűteni de kb ennyi.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
nagyúr
válasz Morris #182976 üzenetére
No offense, de 600e Ft szinten normális állapotú Yaris-t, de talán még Swiftet vagy Twingot se nagyon fogsz találni...
Én ezért nem szóltam a témához. Saját vélemény, hogy nézz körül a piacon alaposan, és a fő tényezőnek azt tekintsd, hogy minél tovább érvényes műszaki legyen, ne rohadjon túl látványosan (és nem látványosan se, pl. motortartó bakoknál), ne dőljön belőle a motorolaj és ne legyen olyan hibája, ami miatt életveszélyes közlekedni vele (kormánymű, fékek, világítás). Amennyiben működő légkondi is van benne, az már ajándék.
Ha ezeknek a kritériumoknak megfelel első ránézésre, akkor egy számodra megbízható autószerelőhöz vidd el átnézésre. Kér érte mondjuk 10-15-20 ezer forintot, de remélhetőleg arra választ tud adni, hogy érdemes-e belevágni, avagy sem. Sokak szerint felesleges ilyen olcsó autónál erre költeni, ráadásul ha kiderül, hogy egy jól álcázott aknamezőt sikerült éppen kinézni, akkor ez a pénz el is úszik effektíve - de legalább egy bizonyos szintű szűrést ad arra, hogy ne egy olyan autóra dobd ki a kéznél lévő pénzmagot, amelyre utána még ennyit ki kell dobnod, hogy napi szinten tudd használni, és ne kelljen három miatyánkat meg két üdvözlégyet elmondani, mielőtt el mered fordítani a gyújtáskapcsolóban a kulcsot.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
8th
addikt
válasz Morris #182983 üzenetére
206? Akkor már inkább Clio mk2. Ára a béka segge alatt, az alkatrész olcsó hozzá az 1.4 8v motort évtizedek óta reszelgetik így semmi nyűgje nincs. 8 literrel elvan csak városi használatban. Abs, szervó, klíma és a két lufi szinte mindben benne van. 400-tól jó állapotúakat is kapni 600-ért van fent egy kék 1.2 16v amit még én is belöknék a garázsba pedig nem vagyok francia autó fan.
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Projektor topic
- Star Wars Outlaws teszt
- AliExpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Óra topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- SAMEBIKE MY275 Elektromos Kerékpár 27,5 500W 625Wh
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Bialetti Brikka 4 személyes (5 alkalommal használt) (3 hónap garanciával)
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen