- Stratégiai partnerséget kötött a HPC-piacon a Fujitsu és az AMD
- Három oldalról üveggel határolt minitorony huppant le az Antec tervezőasztaláról
- 240 Hz-et tud az MSI legfrissebb, szuper-ultraszéles gaming monitora
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- Számításokat is végző HBM memóriára szavazna a Samsung
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz diegho #154129 üzenetére
ez tökéletes lenne, csak a hátulja olyan fura kombi létére
#sajnoscsakakombijöhetszóbaazért drága egy jószág, ugyan ennyi idős a Scenic-em és fele ennyibe került.
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz diegho #154147 üzenetére
Ennyiért vadászok éppen, bár nem bánnám ha kicsit fiatalabb lenne, de ez a méret ami kell.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
xtevo
őstag
válasz diegho #154176 üzenetére
@diegho
Ez már tárgytalan. De megnéztem, túl nagypapás volt...@lenko
Remek hírek! Ezek nem is nagy összegek.Az, hogy jobb lesz a fogyasztása meg király.
Asszony nagyon rá van állva VW vonalra, Passat-ot drágák, így jött szóba a jetta. Illetve megbízható kereskedő árulja, ezért is néztük.@Lacy6
Sajnos nem tetszik annyira ez az i30.@footy
Néztük ezeket a Bravo-kat, de méretre kicsinek tűntek. A H Astra benne van a kalapban, de nem/nehezen találunk jó állapotút.Köszönöm, hogy foglalkoztok a
nyűglődésemmelautóválasztásommal. -
elistvan
őstag
válasz diegho #154218 üzenetére
Már bocs, de én úgy tanultam, hogy értelmes ember nem tőmondatokban beszél, attól, hogy beírtál egy webcímet az önmagában nem jelent semmit. Plusz ha nem csak a címet olvasod a főoldalon, számodra is világossá válik, hogy az nem tesz említést az általam kérdezett kompresszorról.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz diegho #154590 üzenetére
nem biztos
ismi 3 zsir uj autót vett ugyanannal a kereskedésnél (Honda), a 3.-nal megkerdezte, hogy kaphatna-e bele vmi ajandekot
aha
kapott egy gyari szonyeg garniturat a 10.5M-ert vett CRV-beelotte ott vett egy 8gen Civic 1.8 Type-S-t meg korabban egy 1.2-s Jazz Cool-t is, szoval otthagyott kb 20misit addigra mar a 2000-s evek kozepen-vegen náluk
azert odatettek magukat rendesen, nem?ja es afkorz egy ruppot nem lehetett alkudni a kocsibol, nem az volt a szitu, hogy ugy 10.5mill a verda, hogy amúgy extrákkal 11.8-12 lenne, de mi jo arcok vagyunk es neked csak ennyi, hogy mar a 3. uj autódat veszed nálunk 4-5 ev alatt, hanem na ennyi az annyi a kert extrákkal, es ezt kérjük atutalni
aztán meg, na OK, úúú tényleg, latom.... kapsz bele vmit ajiba (az volt a szonyeg garnitura)van am ilyen is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Gombinyó
őstag
válasz diegho #154590 üzenetére
A Clio-ból elég nagyot engedtek.
Viszont néztem Kia Rio-t és Hyundai i20-at mellette, ezekből nagyon minimális kedvezményt adtak volna, pedig már a helyszínen alkudoztunk meg egy napra meg is kaptam teszt vezetni a Rio-t. Aztán az ajánlatot megpróbáltam versenyeztetni a többi szalonnal, de semmi. Egy helyről kérdeztek vissza, hogy mit ajánlok cserébe, ha veszteséggel adják el nekem az autót. Szóval ezekből max 100-150ezret lehetett volna kisajtolni, míg a Clioból 700ezret.
-
Beca1990
senior tag
válasz diegho #154590 üzenetére
Új Clio Grandtour-t hol hozták el 3M alatt?
Én is érdeklődtem ezekről, az alap modellt lehet elhozni 3M-ért, nem egy Grandtourt.
Engem a Clio Limited érdekelne mi az alja amiért el lehet hozni
De a szalonban 3.6M-ot mondtak erre + metál fény + forgalomba-helyezés
Akkor hogyan van ez? -
nesa
veterán
válasz diegho #154860 üzenetére
Nézd éltérő méretek és igények én nem bírom a nyomort és úgy szeretek parkolni ha kitudom nyitni az ajtót, valaki meg szeret nyomorogni és azt élvezi ha 22cm re nyitja ki az ojtat és kúszik ki mint egy giliszta. én azt se tudom elképzelni hogy van hely a merivaba 2 ülés közt.
(#154859) kgergely23
Galaxy se rossz csak abban nincs tolóajtós.
Európából sajnos a normális bélméretű autók eltűntek mint PL TOYOTA AVALON vagy TOYOTA SIENNA direkt japánt írtam de ott van a Honda odyssey is ilyet mondjuk elvétve lehet találni, de eu-ba nem forgalmazták.
Az a baj ha új autoba gondolkozol ez a keret nem sok 90 es évek végen is egy közepesen felszerelt EV1 vagy sharan testvérek is 8m volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz diegho #154874 üzenetére
Hát nekünk is volt és van is Fiat, de ilyennel még nem találkoztam, sem hallottam. Ezzel nem azt akarom mondani hogy nincs igazad ,félre ne érts. De ennyi erővel más márkánál is elmondható ez.
Vannak típusok márkán belül amik nem kelendők, köztük pont a Panda az egyik a Fiatnál ami tényleg nem olyan kelendőek, ellenben a Tipo egy siker terméknek tekinthető.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
grizlisandor
veterán
válasz diegho #154961 üzenetére
Köszi, akkor olyat nézek majd, ha tetszik a típus.
(#154962) focvis:
Csak 200? Alapon is elég lesz, csak ne legyen betegágy.(#154963) bitpork:
Ha jól emlékszem Teddy=Touraneg? Szerintem ebbe az esetben minden mi nem adja meg az elsőbbséget neked.
A második generációs Zafira 5 csillagot szerzett az EuroNCAP töréstesztjén TC cikk[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz diegho #155665 üzenetére
Úgy kalkulálj, hogy az új jogsi lejárati dátuma az X év letelte előtti születésnapod lesz (régebben az orvosi vizsgálat ideje adta a dátumot). Nekem idén júniusban járt le a régi, így 2027 áprilisában fog lejárni az új, a születésnapomon. Ha márciusban csináltattam volna meg vmiért - mondjuk, mert akkor jár le - akkor 2026 áprilisa lett volna az új lejárati dátum. Néhány héttel előtte elmehetsz dokihoz, aztán okmányiroda, nem tudok olyan szabályról, ami meghatározná, mikor indíthatod el a megújítást, én az okmányirodában a lejárat előtt kb. egy hónappal voltam pl.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
lsc
nagyúr
válasz diegho #155902 üzenetére
Kicsi és kevés az olajvisszafolyó furat a lehúzógyűrű hornyában, de a legnagyobb gond ha nem megfelelő olajjal járnak vele és bekokszosodik az olajlehúzó gyűrű hornya és a gyűrű leragad. Szétszedés, dugattyúk ki, ha a blokknak nincs még baja akkor egy takarítás is elég, hengerfejtömítés ha kell síkolás, másnak nem nagyon szokott baja lenni. Utána normális olajjal és ciklussal sokáig elmegy.
Az élet kegyetlen .
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #156246 üzenetére
Mindenhez IS van kerdes megeri-e baszkodni vele egy ilyen pici motoron. Erted, 75 lobol lesz 85, kb semmi, ugyanugy nyomatekbol megy majd, csak kicsit jobban feszitve van a technika. Vagy meg kell csipszelni rendesen, ami hoz 30-40%-ot, ami egy eleve eros motornal mar szamottevo, vagy hagyni az egeszet.
-
Xero
nagyúr
válasz diegho #156301 üzenetére
Egy modern megfujt benzinesen kb mar ugyan azok dogolhetnek meg. En is hallom sok multitol hogy benzinesre vissza, viszont ott inkabb a dizel botrany es a kornyezettudatossag a “motivacio”. De nyilvan barmit szet lehet rugni. Magan vonalon ha normalis az ember azert 500+ plusz karbantartast nehez kirugni evente.
-
-
-
veterán
válasz diegho #156674 üzenetére
A 122 lovas - mai szinten - nincs túlbonyolítva.
Tök jó gép: jól megy, jól fogyaszt, igényes anyagokból készült a belseje, masszív, kedvező áron fenntartható, igényes futómű.
Ami problémás lehet:
- vezérlés, ma már 70 ezerért kapsz komplett, gyári szettet + munkadíj,
- akárcsak a többi közvetlen befecskendezős motor, ez is kokszosodásra hajlamos, viszont ez sem a világ vége.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest