- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #167213 üzenetére
Ezt minden irónia nélkül halál komolyan mondom ha adrenalinra vágysz és élvezkedni akarsz ülj motorra. Csodák nincsenek, egy ilyen túlárazott rozsdaboglya amibe ráadásul ki tudja kik bele is nyúlkáltak csak rossz vétel lehet.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
válasz MPowerPH #167221 üzenetére
A tehénnel vinne Mágus2 ahol van neki tizen+%-s szerpentinjei 90°+ kanyarokkal ahol minket vitt egy pár km-s túrára amitől Izának megfájdult a feje, én meg a hátsó sorban nyomtam a féket hogy ne zuhanjunk szakadékba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
#94529552
törölt tag
válasz MPowerPH #167211 üzenetére
Szerintem is rizikós vétel lenne, és elég véres lehetett a torka, ha ennyi mindent, motor, váltó,vezérlés, stb egyszerre felújítgatnak, cserélnek. Ráadásul ki hiszi el, hogy eladásra ennyit ráköltenének? Vagy nem frissek a fotók? Harmadik autóként azért belement 207k, persze lehet, hogy kintről való. Meg még az is bizonytalan, hogy hányadik totálkárból hozták már vissza, ha itthoni autó. 200k futás után szimplán csak gyűrűket cserélni, hát nem tudom..., mondjuk semmit nem tudunk, csak van pár kép, de aztán, ha minden ok, még a mazdákra jellemző rozsdásodási hajlam miatt is csekkold le a kocsit.
-
Integrale
veterán
válasz MPowerPH #167219 üzenetére
"Olasz nem kell, nem akarok penztemetot."
De azért nézegeted a rozsdásodó, 200e km után felújított, már a gyárból kigurulva sem tartós Mazda 6 MPS-t. (szinte biztos, hogy kevesebb gondod lenne a GTA-val sógorvalakié pedig gondolom fos JTS volt. )
Golf 7 R kell, mustársárga vagy aranybarna (tököm tudja, hogy mi a hivatalos megnevezése) színben. Na az egy szép autó!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
őstag
válasz MPowerPH #167282 üzenetére
ki az a hülye aki ilyen 10-12 éves mazda mps -ekbe gondolkozik???
ezek kb arra jók, hogy a roszda mellett még egy hozzáértőt se találsz, aki javítani tudja
az 1 millás rozsdás fos mellé tegyél félre 2 millát szervizre, és lehet akkor se lesz jó[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
dnelb
veterán
válasz MPowerPH #167288 üzenetére
Én is akartam 3-as mpst, ami biztos hogy az injektorokat tisztítani kell 60-70 ezrenkent, tömítést erősebbre kell cserélni, vezérlés szintén max 70k, nem szabad padlózni 3000 rpm alatt mert szétmegy a motor.. Koxosodas itt is keményen jelen van, leszoktak falazni az egrt + catch can.. Itthon kb 2 ember tudja szerelmi, egyik az a redsun. Féket azonnal cserélni kell egy nagyobbra mert alul van méretezve.
Nekem az jött le hogy fogta a Mazda az alap 3ast, bele rakta a nagy motort és ennyi, semmi sincs utána húzva. Motor belső szar, fék szar, futómű szar, kaszni rohad, ja es ezek mellé még 4 literrel többet is eszik mint egy hasonló autó. Chip meg utólagos erősítes felejtős, itthon nem tudják hogy ennyire kényes az mps motor, lesz 300lo/500nm és fél éven belül kuka a motor.
En lemondtam róla.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz MPowerPH #167288 üzenetére
minden 10+éves autó problémás
lehet hogy új korában jó volt, de mostanra megöregedett
ha iylet akarsz előbb hozzáértő szerelőt keress szvsz, aki már látott ilyet, különben fejvakarás lesz, ha beszarik valami
ha már ez a neved is, miért nem bwm-t nézel, amihez minden városban van hozzáértő
hobbiautónak is élvezetesebb egy jó hármas mint egy mazda utazósedan[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #167272 üzenetére
Az olajköre rendben van igen. A motor felújítás sok mindentől lehet. Akár hobbi tuningos aki belefáradt a dologba, vagy megunta, vagy megszorult anyagilag, vagy csak úgy járt mint én és egy gyártási hibás szűrő miatt elfosta az olajat a gép az M3-on és beállt a motor. Szóval nem kell megijedni de azért nem árt óvatosnak és körültekintőnek lenni. Ne várd a csodát de ha megtörténik élvezd a gyümölcsét.
Alvázvédőt mindenképpen mert az egy neuralgikus pont és - noha ezt kevesen tudják - de az autóban nem a motor a legdrágbb tétel hanem a karosszéria. Egy telifény 200k-nál indul és akkor nem volt lakatolva a gép, nem vettél javítóívet, stb... Na most 200k-ból kijön egy nagy generál. Nyilván itt a spéci motor miatt drágább (főleg ha tuning cuccok mennek bele) de ha jó a kasztni akkor megvehető. Turbót úgyis cserélnéd, a bele meg már fel van újítva. Nagy gond nem lehet vele de azért még olvasgass utána meg nézesd át vmi szakival (pl MazdaMester).
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz MPowerPH #167307 üzenetére
a te pénzed, végülis te tudod mit szeretnél
csak nem értem, hogy egy hobbiautónál, ahol a vezetési élményt keresed, hogy lehet egy hatos mazda bmw alternatíva
multkor kipróbáltam ismerős új hármasát, 318-as dízel csak, de még azt is annyira jó vezetni, hogy tényleg nem sokan tudják ezt a bmw után csinálni
olyan kanyarokat vettem be, szinte már elhittem hogy nem az esp csinálja, hanem tudok vezetni
főleg egy m3-ashoz hasonlítani, azért az más szint
amugy még a golf gti jutott eszembe, azt vezettem már és imádtam, igaz az csak 200le körül volt(#167303) Qru
200k-s telifény is max csak a pajtában lesz jóskabá által szabadidőben[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz MPowerPH #167312 üzenetére
miért ne tudna egy 150le-s hátsókerekes dízel keresztbeállni?
nem igazán értem mihez képest méred te a vezetési élményt
pl egy golfnál vagy passatnál sokkal sportosabb, jobb futóművű autó egy hármas, és igenis élvezetes vezetni
egy m3-hoz képest persze nem
de amugy meg te már eldöntötted hogy mazdát veszel, csináld nyugodtan, hisz a te pénzed, engem nem kell meggyőznöd
még ezt a steril dolgot amugy definálhatnád, mert itt viszont egy nagy zavart érzekcryptot minden termékemért elfogadom
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #167316 üzenetére
Egy ötödik generációs haldex és egy torsen összkerékhajtási rendszer között érzetre teljesítményre már semmiféle különbség nincs. Pont ugyan úgy leteszi az útra az erőt és pont ugyanúgy befordulsz vele mindenhol mint pl. egy torsen hajtással. Rég elmúltak azok az idők, hogy a haldexet játék awd-nek lehessen nevezni, hogy mást ne mondjak az van a Lamborghini Aventador LP 700-4 és a Bugatti Chiron alatt is.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
őstag
válasz MPowerPH #167316 üzenetére
ha ennyire speciális igényeim lennének, akkor inkább utólag vennék minőségi sportfutóművet, esetleg tuningolnék, iylesmi
az olyan lesz, mint amit kigondolsz
de akkor már megint visszatértünk oda, hogy bmwhez minden van, mps mazdához meg szerelőt se fogsz találin, ha nem pesti vagycryptot minden termékemért elfogadom
-
-
rbalint88
addikt
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz MPowerPH #170125 üzenetére
A belsejéről nincs kép, én párszor már futottam lyukra így (azóta tudom, hogy ez általában nem véletlen). De lehet, hogy csak túllihegem. Viszont felmerült bennem a kérdés, hogy P betűjelű ideiglenes rendszáma van-e? 2006-os, de nem EU-s rendszám, viszont a grüne Plakette fent van rajta.
Mondjuk megnézném én is. Ha jó, akkor nem annyira drága azért szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Elektrosokk
addikt
válasz MPowerPH #170151 üzenetére
régi bizony, de élményben kiváló ( az ára már esni sem fog) . A 159-ben lévő v6 már nem olyan finom műszer, persze azt is lehet szeretni.
Nekem is tetszik a 159 egyébként, de sajnos a középkonzol miatt számomra nem komfortos, illetve ha már 159 azt meg merném venni dízelben is.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Lobeu
csendes tag
válasz MPowerPH #170170 üzenetére
Nagy bugit ne varj tole. Volt fonokmnek volt Legend-je, azt hiszem mar ez a fajta, o imadta, mert megbizhato, csendes, nyugodt, kenyelmes auto. Fogyasztasa nem erdekelte, de o nem is nyomta, nem a stilusa a raccsingolas. Iszonyatosan kenyelmes auto es hihetetlenul csendes(Q7-esem nem olyan csendes mint ez a Legend).
De neked nem egy fullos fasza kis F10-ed volt? Mi ez az eles valtas?
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz MPowerPH #170172 üzenetére
Csak az amugy sem tul nagy csomagtartobol egy hatalmas hordo rengeteg helyet vesz el, egy potkerek tartallyal meg mehetsz 200km-enkent tankolni.
Mondjuk nem rossz otlet, legalabb nem egy penznyeloben all a della. Ha nekem sem lenne letelemem a sok autokazas, tuti valami olcso egyszeru, nem tul szervizigenyes gepet tartanek, de evi 50.000++++ km-re a jo magyar/roman utakra kell valami kenyelmes nagy batar.
Bar most remenykedek, hogy par honapon belul lesz cegauto, nagyon tudnam ertekelni, ha nem az en zsebemre menne a kocsi javitasa.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz MPowerPH #170174 üzenetére
Szerintem siman padlomerevites, ugy nezem hogy eleg alacsonyan van a csomagter padlojanak az alja es az mar ott a hatso hid kornyeke es a padlolemez belenyal a hasznos terfogatba.
Octaviat ne is mondd, nem nekem talaltak ki, volt szerencsem hozza par ezer km-en keresztul(2015os evjaratu gep), nem nekem talaltak ki, 185cm es 130kg vagyok, kb cipokanallal kellett magam azokba az ulesekbe bepreselnem magam. Superb az viszont kiraly, a 2016 utani!
-
BigBlackDog
veterán
válasz MPowerPH #170170 üzenetére
Mintha olvastam volna, hogy ennél a generációnál a váltóra panaszkodnak (mármint nem a tartosságára, hanem a stílusára). Egyébként a méretén és a fogyasztásán kívül nem tudnék belekötni, kacérkodtam még én is korábban a gondolattal. Motorral szerintem nem kéne gond legyen, habár láttam már olyat belőle, aminél 180e körül motorcsere volt (az okát sajnos nem tudom).
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videó stream letöltése
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Spórolós topik
- Battlefield 2042
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen