- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
A játéktelefonokat is megbabonázza az AI
ma Remélhetőleg a mesterséges intelligencia ránéz a Red Magic 9S Pro hőkezelésére.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
Typhoon47 #40790 üzenetére
Nem volt törött, illetve a rozsda miatt felrakott új csomiajtó is elkezdett rohadni.
Továbbá az automataváltóra százezrek mentek már rá. Jó, van benne km, de melyik dieselben nincs?
8th: kopó alkatrész nyilván megy benne tönkre. De nem szarik be az automata váltó, nem lesz hengerfejes, nem esik szét a kéttömegű lendkerék, nem fogazódik le magától a difi és abszolút nem rohad. Továbbá nem hullik romokra a beltér sem, és az elektronika is működik. Ez azért bőven belefér szerintem a "nincs vele semmi gond" kategóriába.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integra
titán
válasz
Typhoon47 #40821 üzenetére
ha úgy hajtva kibírja, ahogy én hajtom az enyémet, miközben minden értéke gyári, olajfogyasztás nulla, úgy, hogy kopó alkatrészen túl soha semmit sem cserélsz, akkor azért az valóban jelent valamit.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Melack
veterán
válasz
Typhoon47 #41074 üzenetére
Most a leírtak alapján keresek, van pár szép darab, amikre egyben meg is lenne a zsé.
(#41075) MMA87: odáig még nem jutottam, de ha megtalálom, elolvasom.
(#41077) stangli: ok, nézem. Fórumot is.
(#41078) Mágus2: most olyanokat nézek csak, amiket egyben ki tudunk fizetni. Hallgatok rátok. Skodákról (felícia, régi) vélemény?
Ilyet pl már régóta nézegetek.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Typhoon47 #41413 üzenetére
Amíg garis volt a Jazzem, addig oda kellett, hogy ne ugorjon a gari. De ez jó régen volt... És akkor is ledumáltam velük, hogy pl a pollenszűrőt ki ne cseréljék, próbáltam olcsón kihozni amennyire lehet.
Most szíességből vittem el egy kocsit. Az enyémmel nincs ilyen gond, havernál lecseréljük a sufniban az olajat meg amit kell és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Typhoon47 #41413 üzenetére
aki valamiért fél a maszektól aki töredékáron dolgozik és van hogy lelkiismeretesebben...
kb ott is úgy van mint gumivásárlásnál. nagyszerviz mittomén 100 ezer minden cucc, de csak most csak neked megcsináljuk 60ért. ami még mindig ár felett van...
vagy ez hogy sunyiba gagyi olajat rak bele a drágább áron...
[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz
Typhoon47 #41565 üzenetére
Konkretan en tobb kereskedesukben is voltam ellenorkent a PH-tol.
Semmi kulonleges nincs, ugyanugy megy a mokolas mint mas hetkoznapi neppertelepen, csak itt oltonybe csomagoljak az atbaszast. A mezei Pistabacsi meg Marineninek eleg a korites hogy elhiggye, itt minden korrekt mint egy szalonban. Ezt probaljak kifele elhitetni. Hasznaltautot biztos kezbol. Weltauto. -
#27813376
törölt tag
válasz
Typhoon47 #41577 üzenetére
Konkretan fel perc alatt talaltam egyet. Nyilvan feleslegesen nem fogok nekiulni bogaraszni egyenkent hogy melyik meg a fos, hogy azt bizonygassam vele, igen, van olyan. Plane nem kiglancolt allapotban lefotozva. Egy csomonak nem latom az ulolapot a foton. Ami kicsit is bugos, arrol nincs fenn sok kep... Benne eltem, lattam parat. Ez most sem lehet maskepp mint ezelott hat evvel.
Foleg most mikor az autokereskedelem hiteljuti nelkul a beka picsaja alatt van, vagy ott se.[link]
2001-es. 220e km. Egyszeruen nem hiszem el. Ennyi.
Pont az a Weltauto uzletpolitikaja ami Teged is megfogott. Kivulrol szep es korrekt minden. Ugyanugy eladjak a holtjabol feltamasztottat. Ha meg muszer es szaki nelkul mesz oda, meg is veszed.
Nem egy olyan kocsit vesznek biztositotol ami gtk-s, ezeket parszazert megveszik, aztan osszerakjak a szervizekben. [link] Az elso oldalon tele van hihetetlen adatokkal. Egyiket sem nyitottam meg. Pl. dizel Mazda 12 evesen 130e km-elde a magyar ember hulye. Nezd meg az ilferro-t...
!Overdose!:
Lehetseges. Nyilvan nem ra gondoltam mikor gyari allapotu autot emlitettem. A Honda forumon is sok a tuningorult, sot......
Mara ennyi, hosszu napom volt.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz
Typhoon47 #41744 üzenetére
Lekerül
Ez még nyers toldat, még fújni kell, az oldalküszöb meg fehér, azt már meg sem merem mutatni, mert az nagyon "elüt"
Úgy akarom megcsinálni, mintha a lökhárító része lenne, és nem egy toldat, tehát teljesen összesimítani, vagy hogy mondják ezt, összecsiszolni..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
8th
addikt
válasz
Typhoon47 #42672 üzenetére
"aki megvesz egy ilyet és benyeli a 20-30 millás értékvesztését 4 év alatt az mi a rákért venne dízelt mikor a v12-nek messze nagyobb az élvezeti faktora"
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Typhoon47 #43039 üzenetére
és akkor biztos csak idő kérdése a hengerfejesség is, nem beszélve a csigáról... váltókar szerintem a helyéről kiesik (barátnőm tesója vett olcsón cordobát hasonló korút, csak az kívülről is le volt rohadva. a váltó majd kiesett a helyéről annyira lötyögött, és gyakorilatilag minden rossz vagy szétnyírt volt belül. még az ülés is ki volt égetve csikkel... de ócsó volt...)
-
Bdanyy
addikt
válasz
Typhoon47 #43106 üzenetére
igen, ez egy hónapon belül a harmadik na ezt megvennem volt, amit eladtak mire telefonáltam. semmit nem egyszerű használtan jól kifogni, de autót extran nehéz
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz
Typhoon47 #43452 üzenetére
A baj nem a jogszabályokkal van hanem az emberekkel. Mint ahogy itt mindenki (na jó, nem mindenki, de a többség) sebesség limit, meg csak egy kicsivel megy. Ha kicsi ital lenne engedve, akkor tuti sok nagyon részeg is kocsiba ülne. Az a baj, hogy a legtöbb ember szimplán nem elég érett, és nem csak a vezetéshez, de már ahhoz sem h egy jól működő és ezért részben önszabályozó demokráciában éljen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
Typhoon47 #43725 üzenetére
Dehogy van tisztában! Ne viccelj már! Nekem a passatra először 330k-t mondtak! Én meg fogtam oszt megmondtam h akkor jó lesz második kocsinak, viszont hallásra - és rögtön nagyobb árat talált reálisnak. Mindenki mondogatja itthon h b.zsidó, miközben ide járnak tanulni a zsidóságot...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Typhoon47 #43774 üzenetére
V12 volt. Szemtelenul nem forgott. Mondjuk 24szelepes volt "csak" 326hp/500nm. 255km/hnal forgott valami 4500korul. Az viszont biztos hogy kickdown kozben 245km/hnal valtotta az otodiket. De nem volt szivbajos, 100nal padlogazdra(de nem kickdownra) elkezdte horogtetni 2500-3000 kozott nem valtogatott, mert minek.
SpeedR:
Tipushiba annyira nem jellemzo, legalabbis en meg nem talalkoztam kirivo dolgokkal. Klima bekapcs gomb szeret elkopni pl. Viszont lampak mattulnak foleg elol ha nem matt akkor vagy cseres volt vagy meg uj a kocsi, ha csak az egyik matt akkor ugye tores. Elegge sok sokat futott/ torott van, oldal legzsak szinte mindbol hianyzik. At kell nezetni szervizbe mindenkepp. Foleg a motorra kell figyelni, poccre induljon, ne remegjen nagyon(csak amennyire egy dizelnek kell) nem fustolhet, semennyire. Se korom se semmi nem jon ki belole semmilyen fordulaton padlogazra se. Nyilvan ha sokat futott picit fustolhet de a "persze hogy kormol hat dizel" annak ne dolj be. Valto francias az remeg ossze vissza menet kozben, az normalis. Fek harap, de (nekem) gyenge. Futomu atlagos, inkabb kenyelmes mint sportos. Tulkepp a motor es az elektromos(foleg a biztonsagi) rendszer atnezetese a legfontosabb mert ha egy szar motorosat veszel az nagyon zsebbe nyulos. Ha harom ajtosat nezel ott tipushiba h vilagit a legzsak hibajelzo mert a sok dontogetestol kilazul a csatlakozo az ules alatt. De meg kell nezni, h nehogy arra fogja aztan legzsak sincs benne. Meg hat szokasos mindent megnyomkodni megrangatni, stb. Mas igy hirtelen nem jut eszembe, de ha igen leirom majd.Smoke & Torque
-
qdak
addikt
válasz
Typhoon47 #43799 üzenetére
sztem a w140 be is van 1-2-3 lehetoseg h fole ne rakja a sebesegfokozatot, onnantol meg lehet csikozni
meg otomatat se gyilkold, mintha szerencsetlen dobalna ffol le a fokozatokatஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Integra
titán
válasz
Typhoon47 #44015 üzenetére
igen.. 3 barátnőmnek is volt 206. abból egy idegbetegen adta el elektronikai hibával, egynek beakadt a pedál és totálkárra törte, a harmadik meg vezérlési hibával cserélte be. volt még máshol is, nem tudok pozitívat mondani róla. ehhez képest hülyére kereste vele magát a pug, mai napig nem értem, hogy nyelték ezt be az emberek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz
Typhoon47 #44181 üzenetére
En most elegge vegignyalaztam a teljes Munchen koruli autokinalatot, es azt mondhatom, hogy nincs tul nagy kinalat BMW-bol 6M alatt. Van par jo, de nem tomegevel.
Peldaul hogyha az a feltetel, hogy minimum hivatalos markakereskedoi garanciat szeretnel, garantalt km-t, nem valami konyhakertben felallitott telepen vasarolsz, akkor maris necces a dolog. Ha elkezded kiszurni a 'veszelyes' dolgokat, mint pl. a mar korabban emlittett N47-es motoru BMW-ket (aminel egy teljes vezermulanc-csere, fogaskerekekkel, stb. egyutt hivatalos markaszervizben, a garancia hosszabbitasaval 3e eurotol indul).
Ha sok idod van, es nem gond esetleg 1-2x lyukra futni es feleslegesen utazni, akkor nyilvan joval olcsobban meguszhato.
while (!sleep) sheep++;
-
Integra
titán
válasz
Typhoon47 #44326 üzenetére
mi egyértelmű? városba dízel? legnagyobb hülyeség... csak szétkúrod a kocsit, nem városba való az a technika (sehova sem személyautóban, de mindegy). rövid táv, be sem melegszik rendesen, a dfp csak tömítődik.. legnagyobb ostobaság városba dízelt venni. oda kis szívó benzines kell.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz
Typhoon47 #44329 üzenetére
hülyeség. 1.4-es 90 lovas civic-kel is összeverem bármikor a pesti forgalmat, hagyjuk már a nem megy dolgot, ott már tényleg versenyezni kell velem, hogy tartsák a tempót. bp-i forgalomba, tökéletesen megfelel 90-100 le szívóban. akinek nem, nem tud vezetni és amúgy sem használja normális tempóban az autót. ennyi.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Xero
nagyúr
válasz
Typhoon47 #44326 üzenetére
Ennek a távnak 90%-a pálya, ahogy már írtam is. Jellemzően havi-két havi egy BP-Németo-BP, havi 2-3 BP-Miskolc-BP és még néhány belföldi út ha úgy alakul.
Városba pedig én kis köbcentis szívó benzinest vennék, ahogy most is van. Viszont mivel a városi rohangálásból inkább nagyobb távok lettek az utóbbi időben, és később még inkább ez lesz a tendencia, így váltani kell most már, hiába nincs gondom az autóval.
(#44327) Integra: Igazándiból belefér az a plusz pár liter. Most sem fogyasztok 8-8.5 alatt az 1.4-el, mert biza elég nehéz a lábam.
Nyilván ha 2-3x annyi lóerővel gazdálkodik az ember, akkor nem is kell annyira gyilkolni.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Typhoon47 #44815 üzenetére
Az iDrive egyebkent nekem tetszett.
A tartossagarol se hallottam sok rosszat, nekem tenyleg az az egyetlen gondom vele, hogy amiben jo, abban nekem nem eleg jo (=nem eleg szorakoztato, valojaban szorakozasban egy szedan valoszinuleg nehezen ver meg egy kabriot vagy egy roadstert, emlekszem, amikor az 1.5 dci motoros Renault Megane kabrioval 'zuztunk' a Pireneusokban, irtora elveztem, pedig ha valami, akkor az az auto nem ment jol..), viszont nem olcso.
Szoval valszeg egy szuper kocsi, de nem akarok abba a hibaba esni, amibe a bringazos karrierem elejen (amikor univerzalis bringat akartam epiteni, ami jo a varosba, jo hosszu turara, stb. - ilyen nincs).
De meg nem mondtam le rola, a benzinest kiprobalom.while (!sleep) sheep++;
-