Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Apple notebookok
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
gp A következő hónapban többek között a Dead Space felújítását kapják meg az érdeklődők.
-
Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
ma 2021-es modellek telepíthetik a 2023-as főverziót.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #141220 üzenetére
Alapjában véve szerintem ez nem generál hátrányt egy mezei juzernél, max a tuning terén jelentkezhet "hátrány" belőle. De arra meg szerencsére ott a lehetőség mint a mezei tdi-knél pl vezérműtengely csere stb stb. Az tény hogy a pd is elérte a fejlesztési határait és csak a cr maradt, de amíg volt sose volt rosszabb a cr-el szembe. Ha jól emlékezek 97 végén jött az első "cr" aka jtd 156-os 105 pónival 255 nyúlmókussal. 99 évévégén jött a pd AJM motorkód 116 ló 310 NM . Tehát lemaradva nem igazán volt a technika a cr-el szembe. 2003 körül jött a digóknál a 16 szelepes jtd 140 illetve 150 pónival (ha jól tudom). 00/01 be már ott volt az ARL 150 ló/320NM és még mindig 8 szelep és pd
Egy hátrányt tudok el mondani a pd-ről most már több év dízelezés kapcsán. Tényleg kb egy literrel többet nyel mint a mezei tdi vagy a cr. De ha VAG csoportból kéne venni dízelt autót egyelőre én még maradnék a pd vonalon. Az új cr-ek terén én még nem érzem azt a kiforrottságot mint anno tdi/pd terén. Más gyártó dci/jtd motorjait simán vállalnám.
-
hobizoli
nagyúr
válasz hobizoli #141245 üzenetére
Punto-n tudom nezni a hutovizfokot egy pontmatrix kijelzon valos idoben az ECU-bol
inditas utan 3-4sec-nkent emelkedik egy fokot ha egyhelyben jar
ha egybol elindulok vele, akkor 2sec egy fok
valoban gyorsabban melegszik terhelve, de amire levesem a jeget rola, 30fokos kb es azzal mar lehet futeni is, meg lefujatni a lecsapodo parat az uvegrol, ha meg egybol indulok vele, akkor meg fujja a halal hideg levegot, amire semmi nem jo, csak vakoskodnitöbb drón kell ;P
-
Declare
őstag
válasz hobizoli #141245 üzenetére
En par masodperce (kb mondjuk 5 körül) biztosan varok nyaron is, indulas elött
Itt most arrol irtam, hogy valaki hosszu percekig jaratja az autot. Asszem TC cikkben szedtek ezt össze, tavaly olvastam. Több szervizes emberket kerdeztek meg es mindenhol ez volt a velemeny, hogy ne jarassuk hosszu percekig, mert nem jo. Nyilvan nem 10-20 masodpercröl van szo. Nekünk volt szomszedunk a dizelet kb 15-20 percig jaratta telen, mert az a jo neki
Amugy eszakibb orszagokba szant autokban gyakran van kiegeszitö fütes. Nekem is van az astraban. Elektromosan füti a vizet magatol. Igy inditas utan kb 10-20 masodperc mulva mar langyos levegöt tud fujni.
Egyik ismerösünknek volt valami kis dizel pugja, az telen fel ora haladas utan kezdett el langyosat fujni
(#141247) Aggregátor az hogy valaki kenyelmi okokbol bemelegiti az utasteret, megint mas kerdes Bar ha ilyen igenyei vannak, okosabb lenne egy kiegeszitö fütes.
En ugy tudom, alacsony fordulaton nincs optimalis olajnyomas benzinesnel olvastam, hogy azert hülyeseg pl az, hogy palyan ha forog 4000 et, akkor az karos, mert hogy pont magas fordulaton van optimalis olajnyomas. Ezt egy autokkal fogllakozo baratomtol is hallottam, meg neten is olvastam.[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz hobizoli #141245 üzenetére
Ez az emelt alapjárat, hogy mennyi ideig tart függ a külső hőmérséklettől is. Egy napi 8 órát tűző napon állás után nyáron, az enyém rögtön ledobja a fordulatot alapjáratra. Most amikor van reggel 5 fok, simán megy 20-25sec-ig 1100-as fordulaton, ezt nem várom meg teljesen, de mire kiállok az udvarról pont leejti addigra.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hobizoli #141396 üzenetére
Ha az olcsó fenntartás az elsődleges szempont, akkor lefedi az igényeket. Adagoló nem sértődik meg a legolcsóbb gázolajra, egytömegű lendkerék, nincs turbo, DPF sincs, digitklíma is lehet hozzá, csak együtt kell élni a 17.2s (hatchback)/18.6s (Variant) hosszú 100-as "sprinttel" Utóbbi van a családban pár éve, pályán hiányzik a csiga, de főleg vidéken megy.
-
roberto211
őstag
válasz hobizoli #141430 üzenetére
Hát szivójapánoknál ezt azért elég nehéz megoldani 2liter alatt.. 1.3-as -1.5 ös swiftet nyomatékból vezetni? 3ezer környékén kezd el rendesen húzni, én 4ezer körül váltottam és akkor még nem húzott rendesen hanem lendületesen mentem. Igaz ez literes swift volt de vezettem II es swiftet is ott se sokkal különb de nekem mondjuk ez a karakterisztika tetszik inkább s nem a "nyomaték".. Mondjuk én szeretem kiüvegelni is a szivójapókat Persze ha egyedül vagyok. Ha a zasszony vagy valaki mellettem van akkor szigorúan szépen,kíméletesen megyek. Muternek II-es swiftjét azért nem csipázom mert automata és legkésőbb 6500nál elváltja kickdownnál is.. Viszont 1.5vvt, gurítja rendesen a kis dobozt.
(#141429) gabo: Változó,de swiftnél gyorsítás előtt 1-2 fokoatot vissza és utána gyorsítás.. Ha valóban gyorsítani akarsz .. Amúgy nem ciki autó, miért lenne az? Specko ha lenne 1-1,2m ft om gondolkozás nélkül stiftet vennék állandó autónak..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
veterán
válasz hobizoli #142885 üzenetére
Közel sem értek hozzá ilyen mélységben, köszönöm az infókat.
Ez a gyárilag 220 lovas verzió egyszerű csipszelése egy komoly cégnél (MTM), láttam már közel 500 Nm-es görbét más tunernél. Biztos a turbó is kisebb a kelleténél, Golfban a gyárilag 300 lovas R verzión (meg a 265 lovas Clubsport esetén) más a turbó, de az is csak 380 Nm-t tud.
@lenko: biztos villogtatja az ASR-t, de jók ebben már a fricc mérnökök.
@tomcsi: nézhetne ki bizony, ahogy 1.8T Leonból is kicsavarnak 275 lovat és 400 nyuszimókit.
-
veterán
-
#03969024
törölt tag
válasz hobizoli #143438 üzenetére
Igen, én még a középiskolát nyúztam, mikor kijöttek a VFTS-ek. 1600-as motorból kihoztak 160 pacit, ez a turbo csupán kísérleti jelleggel készült. Lehet, hogy kihozták belőle a 240LE-t, a SZU-ban, némi pártutasításra sok minden megtörténhetett. Lehet, két perc után szétesett, de addig leadhatta, amit kellett, párttagsági maradhatott. Ki tudja, mivel etették, esetleg víz befecskendezéssel hűtötték az égésteret.
Ne feledjük, hogy a szovjetek már a hatvanas években megalkották a zárt rendszerű rakétahajtóművet, amit az amcsik sohasem tudtak megcsinálni. A Gulág árnyéka szárnyakat adott a mérnököknek! -
Integrale
veterán
válasz hobizoli #144219 üzenetére
Nem vettem alapnak az olaszokat. 90-es evek beli AutoMotorban olvastam, hogy megtartottak a G2 padlolemezet, csak a kaszni novekedett par centit szelteben hosszaban, akkor ez nem is tunt elkepzelhetetlennek, Corradobol es a Toledo Mk1-bol kiindulva plane nem, ami elso erzesre is kozelebb van a G3-hoz, mint a kettohoz, pedig azok 100%, hogy G2-n alapszanak.
Majd a mar emlitett szervizes szomszeddal beszelgetve kerdeztem ezt, hogy valos-e vagy sem, nem tartotta elkepzelhetetlennek, mivel nincs kardinalis kulonbseg a ket modell kozott, futomu kialakitasa is azonos, korai G3 eseteben alig van elteres az elodjehez kepest, fekkel kapcsolatban mondott valamit, hogy ha ilyen akkor jo, ha amolyan akkor faragni kell a cserenel.Namost, ezek egyike sem zarja ki azt, hogy alapjaiban a G3 padlolemeze egy enyhen modositott G2. Tul nagy az atjaras ahhoz az Mk2, Toledo, Corrado, Mk3 vonalon, es tul keves az elteres.
Na, de befejeztem, mert unalmas.
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz hobizoli #144342 üzenetére
Nyilván nem ... de reálisan nézve évi 15-20 ezer km és ha ezt felszorzod kb. 15 évvel akkor mindjárt kiderül a turpisság !
Mondjuk én sokkal inkább vennék egy olyan autót amiben van 300 ezer és pályán használták, mint sem egy városi autót amiben 100 ezer van !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
sheep
addikt
válasz hobizoli #144350 üzenetére
Igazad van abban hogy vannak ilyen autók, és pl. szerintem is hihető hogy egy F astrát nem hajtott szét a papi.
Én is évi 5e km-t teszek bele az autómba, de nem is egy sportos dízel. Amiket te mondasz példának, F astra, Ignis, Escort, pont ezt támasztják alá hogy van ilyen.
Viszont amikor egy dízel BMW-vel (Alfával, stb.) jönnek hogy 1x éves 120e km-rel az azért már gyanús...nem hiszem hogy az is egy öregé volt aki havonta egyszer elment vele a tescóba.9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #144595 üzenetére
Mi a hülyeség? Hogy a benzines nem annyira érzékeny? Mert találtál egy típust, akkor már hülyeség. Minden alól van kivétel, szóval amit írtál, hülyeség.
Persze, hogy össze ér, senki nem állította, hogy nem, de ha picit meg is hajlana a hajtókar, nem biztos hogy a járásán vagy teljesítményén észre lehet venni. A szikra úgy is begyújtja benne a keveréket. Na most a dízelnél csak a kompresszió gyújt, az ha csökken, meg is bachatod.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #144649 üzenetére
Aha, szerintem ezt a 100e kmes autobildes szetszedos videot mar linkeltem regebben.
Azt mondja "Wunderbar" csavo a motor allapotara. -
tomiii.
tag
válasz hobizoli #144676 üzenetére
hobizoli: Másik topikban nem látlak aktívnak és úgy rémlik, mintha te foglalkoznál motorvezérlésekkel, szóval kérdés: Idén mindenképp kezdenem kell valamit a motorommal, aztán rájöttem, ha már cserélem, lehetne kicsit okosítani, na mármost semmi kábelezést és segédberendezést nem akarok cserélni egyelőre, szóval arra gondoltam, hogy a 2.0 8v kijönne és a hengerfeje menne egy 2.3-as bottom end-re a 16v-s hengerfej helyére. Eddig erre egy példa van az egész interneten, aki írható vezérlőre váltott, nekem meg az a lényeg, hogy ne kelljen semmihez nyúlni, amiben villám szaladgál.
Kérdés az, hogy a gyári vezérlő(EEC IV) tudna ezzel a lökettérfogat növekedéssel (+14%) mit kezdeni?
u,i.: Aláírásod alapján jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
tomiii.
tag
válasz hobizoli #145160 üzenetére
2500-3500-as fordulattal, mert nekünk ez volt az aranytartomány a nyomaték miatt? Kedvenc elfoglaltságom volt kifogyástól kifogyásig használni az autót. "én ismerem az autómat, még van benne" típusú ember lévén. AC hiba után ment kannából is, annak a napnak a végén akartak azonnal adni érte egy E36-os 20-as BMW-t, mert a srác is nyúzta szinte egész nap, de természetesen bejelentem, ha megyünk "privátban" pályázni, nyugodtan ellehet jönni, veszi majd valaki a fáradtságot? Bár ez már másik autó, másik motor, más áttételek, de meglátjuk.
(#145170) Krisztián: Annyiba kerül az elsőfutóművem pont, mint amit írtál, mármint nem vétel, hanem eladás esetén. Engem még sosem láthattál saját autóval mászkálni, mert papírozva sincs az autóm, de átadom a tulajoknak.
[ Szerkesztve ]
-
piqla
őstag
válasz hobizoli #146557 üzenetére
jogos a dolog, csak hat mindig azt olvastam, hogy a neppereknel a "tul szep, hogy igaz legyen" altalaban az is. nezegetem mobile.de-t, ennyiert ketszer ekkora futasu autokat adnak, sot, inkabb dragabban, 4-5k EUR-ert.
vagy itt van peldaul ez, tobb mint egy szazas futassal, ketszazzal kevesebbert.
csak szeretnem elore kiszurni azokat, amikert felesleges utazni + en baromi laikus vagyok. olvasom TC-n, navigatoron es vezessen az elmeletet, hogy mit kellene nezni, de hat ezeken a fenykepeken nyilvan csak a szep dolgok vannak megorokitve.#146556: havercsaj nem akarja eladni a CRVt?
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest