- UHD filmek lejátszása
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- CPU léghűtés kibeszélő
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
2024 - Íme a 26. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között végre megjelenik a Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz hobizoli #102964 üzenetére
Köszi az eligazítást.
A 159-ekért eddig is oda voltam, de most, hogy ültem/vezettem is egyet, hát eléggé elgyengültem...
Jah igen az előzőben a futóművet nem is említettem, na az is odaver. Bár aki nem szereti a sportos - kissé kemény futóművet, annak nem való, de nekem nagyon bejött.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
parandroid
nagyúr
válasz hobizoli #103278 üzenetére
Inkább a Golfot és a Passatot.
deicide: Opel és Ford a németeknél kicsit hátrébb van, itt a németeknél az ultimate cégautó a Passat, és a 3-as BMW. Eggyel kisebb méretben meg egyértelműen a Golf, Astra/Focus maradnak örök lemaradók.
Visszatérve a külföldi gyártókra, németeknél a Renault nem kis fegyvertényt hajtott idén végre azzal, hogy nagy nehezen ismét sikerült a legnépszerűbb nem német autógyártónak lennie, megelőzve a Hyndait (a 8-9. helyen vetélkednek egyébként). Mondjuk ehhez annyi csalás kell, hogy a Skodat és a Seatot németnek lehet-e vajon venni, de mivel mindkettő masszívan VAG érdekeltség, mondhatjuk, hogy az említett 2 gyártónak sikerült egyáltalán betörnie a top10-be. Az első japán gyártó a Toyota a 11. helyen, durva mélyrepülésben (-5% egy éppen bővülő piacon). Szerencsétlen Honda éppen a 24. helyen csúszik még lejjebb, szóval annyira azért nem meglepő a döntésük.
Szerk.: Adatok még mindig innét, érdemes átfutni a táblázatot.
joamilestone: A hátulja kissé furára sikerült. A Sportage valahogy egészségesebben van lezárva, szerintem a miniterepjárók között az néz ki a legépkézlábabb módon (szaladgál is belőle jó sok, igaz, Káskájból is - tököm tudja, hogy kell leírni). Igazán átemelhették volna annak a seggét ide is. De különben is, akkor már inkább CX-5 / CX-7.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nyogo83
senior tag
válasz hobizoli #103324 üzenetére
Software vagy kábel? 2.4-es kályhához kell? Galletto 1260 kábel+hozzá progi, szerkesztéshez meg WinOLS ha megvan a map sémája.
Legutóbb EDC15C2-t írtam, elvileg viszi az MEx.x-est is(max boot modba kell rakni).
Most nem használom egy darabig a kábelt, dobsz egy püt, aztán kölcsön adom.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
parandroid
nagyúr
válasz hobizoli #103393 üzenetére
Szegény Marea sem lett sokkal szebb nála, bár valamennyit azért sikerült rajta pofozni. az meg a Bravo/Brava páros kombi verziója kb, nem? Illetve valamelyiknek volt egy borzasztóan csúnya szedán vátozata, ami faluhelyen a wartburgon-ladán szocializálódott idősebbek körében kisebb sikertörténet lett.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz hobizoli #103493 üzenetére
Nagyszerű, akkor most már csak valami rendes autót kéne építeniük köré, lehetőleg a következő 20 éven belül. Amennyire emlékszem, szegény Croma (ez a szedán Tipo volt, ugye?) nem örvendett túl nagy népszerűségnek, különösen a használt piacon nem.
Szóval szép dolog a technológiai elsőség, de valamiért mégis a VAG-nak van 25%-a az EU piacon, szegény FIAT meg csoportszinten nem jut az ötről a hatra már jó ideje (ezúttal százalékban, 5,6% körül állnak). Hogy a VAG ázsiai és US eladásait már meg se említsük.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-v-
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #103501 üzenetére
Azért nem örvendett nagy sikernek a fiat, mert nem lett jó az összkép. Elektronikai hibák, szar anyagok, gyenge lemezek. Csináltak pár rendes motort, ami köré nem építettek rendes autót. Az adagolósat kihagytad, annak a megbízhatóságából él még most is a tdi-név.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #103501 üzenetére
A digóknak se tiltotta ám meg senki, hogy übermarketinget csináljanak a terméküknek, ha az tényleg jó.
Tudod hány startup megy a kukába, ahol jó az ötlet, de szar az üzleti modell, vagy nem tudják eladni az ötletet/terméket stb. ? Miért ha állásinterjúra mész, nem kell ugyanúgy el is adnod a tudásod, meg meggyőzni a másik felet arról, hogy az jó? Ha ekkora király az a digó bagázs, akkor miért a jürgenvágenből lett ekkora legenda, miért nem belőlük? Valamit akkor mégis jól csináltak, nem?
Tudod a forma1-ben is a csomag számít, nem önmagában 1 jó motor[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #103510 üzenetére
+1 Ki kell rugni a FIAT marketingeseket.
Mas okat en nem latom a gyenge eladasoknak, mert a Bravo egy jo auto. 1.6D-vel meg csak nem is eszik, viszont nagyon kellemesen tol. A benzines turbo is kellemes karakteru, szoval elvileg minden adott lenne.(#103511) Mágus2
Lesz egyebkent FL a Bravobol, de europa nem kapja meg csak mexiko. Alapvetoen viszont egyetertek, hogy annak aki uj autot akar venni a bravo mar egy oreg modell. A sima 500 nekem bejon, az 500L (ami talan a bravo utodja lehetne) viszont egy szar. Nekem ugy tunik, hogy kicsit feladtak az europai piacot, mert az eladasokat amugy is del-amerikaban csinaljak.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz hobizoli #103501 üzenetére
Ja aha... marketing. És hol dugdossák mostanság azokat a nem rohadós okos technikás Tipokat?
Csak mert jelenleg a nyugatról behurcolt bő 200k-ra visszatekert valójában 500 000-700 0000km-t futott huszonéves TD és TDI Golfok pöcc-röff mennek ma is mert a rozsdán kívül semmi bajuk ezzel szemben a Tipo lassan már a bontókból is kikopik mert donornak/alkatrésznek sem kell senkinek. Hiába volt benne az állítólagos korszerű technika ha maga az autó úgy összességében egy nagy kalap szar volt pont mint az Uno. 12 nagyon max. 15 éves korukra szépen leamortizálódtak és szétestek, pont mint az Uno-k.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
tresh
addikt
válasz hobizoli #103774 üzenetére
PRICE (Germany): $63,000 nem is volt olyan drága 2000 be
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #104250 üzenetére
A Stradale nem csak pirosban volt. Ennel mar csak a Hyena ritkabb, 24 darabot gyartottak belole, egy az egyben Integrale hajtas, +30 loero tarsasagaban.
Az Uno turbo szamlapja egyforma meretu karakterekbol all, ebben pedig minden masodik kisebb/nagyobb, Deltaban es Prismaban volt ilyen.
nesa: 2,5
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #104264 üzenetére
Mobilen volt fent tavaly egy replika, illetve most is van egy prototipusnak hirdetett peldany.
Ebbol volt meg a Delta S4 ECV, 1000 loero es 320 feletti vegsebesseg. Ugyan az a kettos toltesu motor, VW-nek nem kellett messzire mennie az otletert.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104290 üzenetére
Fantasztikus, hogy megmagyarázod, hogy egy nehéz és gyenge (formula 1 hez képest) és magas súlypontú rali autó jobb lehet egy formula 1-es autónál. A formula 1-es autónak _direkt_ rossz aerodinamikája? A légellenállása, na az rossz. A jó aerodinamika már régóta az f1-es győzelem záloga. És pont az nincs egy raliautónak.
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104297 üzenetére
Na akkor:
OK, akkor ugy irom, hogy az F1 auto motorteljesitmenyenek jelentos resze a rossz legellenallasa lekuzdesere megy el
ugyhogy hiaba van elvileg jobb tomeg/LE aranya, itt az nem igazan szamit"
Cserében viszont úgy tapad a kanyarban ahogy egy raliautó soha nem fog. És a versenypályán ez számít nem a csúcssebesség. Az az autó fut jó köridőt amelyik a kanyarban gyors."meg az F1-s auto nem tud kanyarban nagyon gyorsitani, mert kitor a segge, az osszkerekes rallys meg tud keresztben is kanyarodni akar erobol, meg eles kanyarba kezifekkel beesve is fordulni"
Az íven fordulás mindíg gyorsabb. Pont. Aszfalton érdekes módos a rallysok sem csúszkálnak (legalábbis nem nagyon). Ha valakit érdekel olvasson utána, ki volt Philippe Bugalski és hogyan vert meg szívómotoros elsőkerekes könnyű autóval wrc-ket. Aszfalton."80-s evekben meg nem voltak annyival sokkal gyorsabbak az F1-s autok, mint ma, a hungaroringen pl hiaba voltak ott a kozel ezer leoros turbos F1-sek is, 2 ora alatt nem ment le a verseny es azert kellett mar leinteni oket"
A kétórás időlimotbe valóban beleszaladtak 1986-ban. De miután csak egy kanyart átvágtak azonnal 10 percel rövidült a verseny. De ennek nem sok köze van a vita témájához. A hungaroring nem volt gyors pálya a sok lassú kanyarjával meg a koszos asztfaltjával.De még mindíg meggyőzhető vagyok egy videóval. Na? Valaki?
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz hobizoli #104303 üzenetére
Akkor zárásképpen. Onnan idultunk ki, hogy az 1986-os lancia delta s4 egy formula 1-es versenypályán olyan időt ért el amellyel a hatodik helyről idulhatott volna a versenyen. Ez véleményem szerint lehetetlen. Kérem mutasson fel bárki itt a fórumban egy hiteles forrást a fenti állítás igazolására!
Igen a hajtűkben és a nagyon lassú kanyarokban kézifékeznek a raliban aszfalton is. Ez tény. Meg az is, hogy a formula 1-es versenypályán ilyen kanyarok nincsenek... (kivéve monte carlo)
Új hozzászólás Aktív témák
- UHD filmek lejátszása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Ukrajnai háború
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Asztalos klub
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra