Hirdetés
Hirdetés
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #89074 üzenetére
Üssetek, ha akartok, de esetleg C Corsa? Persze városban, szaladgálni max 1,2-es benzines. A német piacon egyébként még a Polo felülreprezentált ebben a kategóriában, de azokat nem ismerem. 206 sem rossz egyébként, Ibizából hajtottam cégest, személy szerint úgy gyűlöltem, ahogy autót ritkán lehet csak - mondjuk ezzel kb mindenki így volt, miután első beszállásnál izomból lefejelte az A oszlopot - 'Hello I'm Seat Ibiza, and this is Jackass'. Már előre sorakoztunk, és készültünk a röhögésre, amikor új ember kapta meg a pool-cart.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #89777 üzenetére
Nekünk az 1,8-as ötösben van ülésfűtés, úgyhogy ezt nem igazán értem. Az egyetlen extra, amire azt mondták, hogy nem rendelhető, az a napfénytető volt, az valamiért sajna nem elérhető, illetve még a xenonon gondolkoztam, de az meg borzasztó drága lett volna. A garanciakiterjesztés viszont 200 EUR évente, és akár 10 évig kitolható, azt mindenképpen meglépem, csak még nem tudom, mennyire (van még 3 évem eldönteni).
Ja, még egy negatívum, a négy elektromos ablakból csak a vezetőoldali automata - apróság, de ha az öreg Astrában meg tudták oldani az utasoldalon is, akkor igazán illett volna itt is. Minden másban eddig csak jót tudok mondani róla, bár az tuti, hogy itt többen agygörcsöt kapnának tőle, hogy milyen lomha, viszont fantasztikusan jó vezetni. Az AVN2-es navigáció + multimédia került bele, csak jót tudok mondani róla, pedig kicsit tartottam tőle, mert az autós felületek hajlamosak 10 évvel lemaradni, de mai szemmel is teljesen korrekt az ui, a navigációja meg gyakorlatilag igo - majd még utána kell néznem, hogyan tudom frissíteni. Telefonnal simán csatlakozik, többfelhasználós üzemmmódot tud, zenéket is lejátszik róla, ahogy az usb-ről is, albumképpel, rendes kijelzéssel, ahogy illik. Az extrákat még szokom, ilyen automata fényszóró, meg ablaktörlőkapcsoló, ezek nekem még újak a fapad Astra után.
Ami még fura, hogy elég rövidek a sebességek, 50-nél már 6-ot akar velem kapcsoltatni (a kijelző közepén egy lóbaszó, 10 centis számmal jelzi, hogy mi lenne az ideális fokozat), ellenben - illetve valószínűleg éppen ezért - 140-nél már 3300 körül forog. Jobban nem mentem vele, mert erősen bejáratós még. Fogyasztásról is éppen ezért nem tudok nyilatkozni, egyelőre úgy néz ki, hogy olyan 240-250km megtétele után tűnt el a tankból a 60 liternyi lé negyede, ami ahhoz képest, hogy alig használtam rendesen bemelegedve, és szinte csak városban, vagy rövid autópályán ment, nem is rossz, de majd meglátjuk tankoláskor.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #89786 üzenetére
Annyira új, hogy 40 km-rel hoztam el múlt héten, miután 4 hónapot vártam rá... Jövő héten belekerül egy magyar út, aztán meg vissza, utána azért majd valószínűleg többet fogok tudni mondani róla.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Dany007
veterán
válasz sasa134 #89896 üzenetére
"adók is drágábbak, egy 30k-s BKV-bérlettől meg főleg sokak agya ledobná az ékszíjat"
" A városi bérlet is 100 Euró egy hónapra -ahogy írod. A minőség (tisztaság, pontosság, frekventáltság stb) más szint mint odahaza..."
Jó, akkor most beszélgessünk - illetve meséljetek - arról is, hogy ottkint mennyi havit nettó átlag(!) kereset.
Asszem mindjárt nem dobná el az agyát a pesti sem a 30k-s bérlettől ha annyit keresne átlagban, mint ottkint. -
-v-
addikt
válasz sasa134 #89902 üzenetére
Nem ez a lenyeg es nem igy kell szamolni... teljesen masok az aranyok, ezt igy kurvara nem lehet osszehasonlitani.
Innen abban tudsz gondolkodni amilyen aranyok itthon vannak.... es ha kint elmegy a fizud kurva nagyszazaleka lakhatasra akkor mi van? semmi ertelme szazalekokban szamolni, itthon ha megmarad az atlagfizu fele az mennyi, 70e? Hanyszor tankolsz abbol tele ... kint meg ha elmegy igen nagy szazaleka lakasra, biztositasra etc, de ha ami marad is tobb 100e, benzin ugyanannyi, hanyszor tankolsz tele abbol? Erzed ugye, szazalekokban se erdemes szamolni, ez igy nem osszehasonlithato .... -
Dany007
veterán
válasz sasa134 #89902 üzenetére
Ööö az előbb még 100 eurót írtál. Mármint városi bérletre.
200-at pedig a másik régióba járásra. Na most fogod azt a km-t és megnézed Mo.-on annyi km-re mennyiből jutsz el.Az 1300 euróhoz tényleg sok a 200-as bérlet. De itthon is a gyári melós megkeresi a havi 80 ezret nettóba - talán(!!!) - és a BKV bérlet árát meg kifizeti ami 10.500 forint és nem érvényes mindenre(!).
Egyébként a germánia.hu egy régebbi cikke szerint (most ezt találtam hirtelen) Németországban a nettó(!) átlagkereset 2.400 euró! Ami jelenlegi árfolyamon számolva 750.000 forint. Magyar nettó átlagkereset pedig 150.000 forint.
De tényleg kár belemenni. Ahogy a többiek is írták a vásárlóerő paritás a lényeg...
... ami megmutatja mennyire is élünk "jól". Na most Németországhoz képest a szakadék alján vagyunk...
Szóval ezek után én nem tudok sajnálkozni a 100-200 eurós bérletárakon odakint.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz sasa134 #89906 üzenetére
Persze, ahol jol elnek, ott a szolgaltatas draga ... pont ezert nem osszehasonlithato, mas osszeget keresel, masok az aranyok teljesen, mi mennyibe kerul, szazalekban tok mas aranyban koltod el a fizut, masmennyi marad, es ami marad is aranyaiban mas hogy mibol mennyire eleg stb. es a szazalekok is tok mas osszegre jonnek ki ... draga egy level, de nem kuldesz minden nap levelet haza. Es igen, kint is at kell gondolni mire koltesz mire nem ... csak kint mason gondolkozol el, mint itthon, hogy vehetsz nem vehetsz, belefer nem fer bele. Sporolni is tok maskepp meg mason tudsz.
De csak itthoni fejjel szamol igy az ember, kint atall az agy arra, ami ott van .... Osszessegeben sokkal jobban elsz, ennyi. Lehet itt szornyulkodni egy berlet aron, vagy egy biztositason, de ott nem 12 eves forddal jarnek. Amugy mint az abran is latszik, svajcba eri meg menni[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz sasa134 #89902 üzenetére
anno ~2hónapot dolgoztam ausztriában mekiben tény északásban dehát nappal suli volt megvolt a havi 1300+eur netto!
200eur volt a koli, lakhatás kifizetése után maradt 1100eur = 350.000Ft zsebben. Miközben kaja ~uannyiból kijött, utazás detto, yaris nem kért többet.
Na most akinek MOon megvan a 350.000Ft netto az már nagyon szűk réteg, rendszeressen ketten se visznek ennyit haza. Na így persze nem nehéz új autót venni és nem az 5-10-15évesek között keresni amiben nincs csilliárd km, 2ből van összerakva, efelejtettek benne olajat cserélni....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Bdanyy
addikt
válasz sasa134 #90007 üzenetére
KB miket mennyiért kellhet javítani rajta? Az 1.6 tényleg nagyon lagymatag, de ha nem vezetett előtte sokat turbos motort (nem 1.0-at ) vagy nagy szivot nem biztos hogy zavarja.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
giigz
veterán
válasz sasa134 #90215 üzenetére
Igen, úgy veszem észre, hogy "50-50%". Ugyanolyan eséllyel robban le egy francia vagy egy japán autó, nem látom okát, miért robbanna le kevesebb japán/koreai mint bármilyen más. Az csak egy példa, hogy én 2 Yaris-t is láttam, a lényeg azon van, hogy szerintem semmivel nem biztosabb egy távolkeleti autó, mint egy európai.
Azért mert neduddki azt mondja, lett 1-2 seggnyalója is, nem csak távolkeleti autó létezik, és lehet venni európait is. Manapság mindig ugyanazokat a Mazda, Toyota, Honda autókat ajánlják itt egyesek, mintha nem is lenne más, és csak azok a szent és sérthetetlen autók. Itt egy példa, hogy a koreai is le tud állni, sőt ezen a fórumon kívül ezzel tisztában is vannak.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz sasa134 #90218 üzenetére
Látod, pont ezt mondtam. Nem lehet általánosítani. Lehet egy japán marad az úton, lehet egy francia, ezt nem lehet tudni, főleg nem több 100k km-t futott használtautóknál.
Nekem pusztán az nem tetszik, hogy úgy van beállítva a távolkeleti autó, mintha az nem tudna elromlani, a francia/német autó meg mintha egy másodrangú elfuserált szar lenne. Ez ennek a fórumnak a sajátossága.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
válasz sasa134 #90481 üzenetére
Where the S80 stumbles so miserably is in urban conditions. Torque is in short supply at the best of times but at low revs it seems paltry. That leads to some oh-my-God moments pulling out from road junctions where acceleration feels even slower than the 0-60mph time of 11 seconds implies. That’s with just the driver on-board. With a full compliment of passengers it could get scary.
Szép
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #90481 üzenetére
Minden bizonnyal csak arra a piacra szánták, itthon biztosan nem volt kínálatban ilyen motorral.
Nem Volvo motor amúgy, PSA lesz, de S80-at nem szabad megvenni vele. Pont annyit fog zabálni, mint a 2.4 szívó, vagy a 2.0T, utóbbiak persze jóval rugalmasabbak."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
válasz sasa134 #90471 üzenetére
Nekem a 2.9 szivo sorhat van es az is eleg halott.150 kW (204 PS; 201 bhp) 280 N·m pairon, aki arra gondol, hogy 200 lo az mar biztos jo,meg hogy biztos megy az nagyot teved, amekkora tomege van az autonak eppen hogy elfogadhatoan mozgatja a kocsit, nem is agyalasra valo szep nyugisan csendben, nagyon kenyelmesen utazunk benne...
A T6 az mar szepet let, de ha meg egyszer S80-at vagy netan XC90 veszek es megint nyul leszek akkor veszem T5-tel es szep nyugisan eljarkalok vele vagy talalok egy mar javitott motoros V8-at viszont akkor azzal.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
válasz sasa134 #97977 üzenetére
Ja meg annyi, hogy az 1.4-es VW motor szereti csipegetni az olajat, az enyem is igy volt, pedig 65 ezer km-rel vettem, nem egy szethajtott peldanyt, szoval ezt erdemes tudni. Illetve a futomü "kutyacsont" nevü alkatreszei tudnak elfaradni szar utak miatt, attol kopoghat a dolog, hatul leginkabb, azt erdemes meghallgatni vasarlaskor de nem egy draga tetel a csereje.
Olaj tema az 1.6-os Audinal is elöfordulhat. Nekem ott egy apro gondom volt, meghalt a hömerseklet jelado gomba, a hütöviz mindig 0 fokos volt, 1-2 ezer Ft-os tetel a csereje es kb 3 perc munkaidö. Vezerles csere mindket motornal relative egyszerü es arban kb ugyanott van.Avanti Roma
-
endruboy1
senior tag
válasz sasa134 #97977 üzenetére
Azt néztem, hogy a Corolla sem eszik sokkal kevesebbet a gyári adatok szerint. Talán 1 literrel százon? Asszem bele kell ülnöm, kipróbálnom mind a kettőt, hogy döntésre jussak.
Mondjuk akkor ezek szerint jobb a Corolla a Polonál, nagyobb nem? Kis autóból is jobb a nagyobb azért . -
-
-
!Overdose!
őstag
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #102691 üzenetére
Jah, bocs, be volt lőve a filter max 2-3 évesre, ennek meg az az utolsó két modelléve volt. V70-ben ültem, ahogy nézem a képeket, ez szinte ugyanaz a beltér, élőben elég hervasztó volt, pedig egész addig azt hittem, hogy engem nem tudnak zavarba hozni a szürkével, meg a szögletes geometriai formákkal.
Amúgy a kerettel az a helyzet, hogy amíg egy kvázi új autóért kiadnám a 15k-t, addig egy pár évesért már nem biztos, így meg ha azt nézem, hogy mit vennék, és mennyiért, sajnos drága a Volvo. Ahogy a BMW is, pedig azért az egyes kabrió nem csúnya. Az MX5-tel ugyanez a helyzet, a szalonautók jócskán 15 fölött indulnak, jól felszerelve már közelebb vannak a 20-hoz, odáig meg most nem akarok semmiképpen elmenni. Ha meg használt, akkor már nem költenék rá annyit.
Szerk.: Utólag láttam, hogy te is szerkesztettél.
Na mindegy, kijön a tavasz, meg a jóidő, és elkezdek kipróbálgatni pár szóba jöhető példányt, aztán tényleg lehet, hogy az lesz, hogy inkább veszek egy kisebbb kompaktot, mint amilyen a Mazda 3. De addig még sok olvadt hó lefolyik a Majnán (illetve amilyen telünk van, lehet, hogy mégsem túl sok...).
mycso: Jaj, csak a Ford műszerfalától mentsen meg a jó sors, hát hogy lehet 2014-15-ben ilyet csinálni? Úgy néz ki, mint egy háztartási robotgép, vagy egy túlbonyolított ipari porszívó. Értem én, hogy ez szubjektív, meg minden, de a nagyobb, családi autó vásárlásánál is azonnal dobtuk szegény Fordot, miután kipróbáltuk, ugyanez a borzalom van a C-Maxban, a Focusban, de még a Mondeoban és az S-Maxban is, bár ez utóbbiban talán már sikerült valamennyire élhetőre faragni.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #102694 üzenetére
Polo nem hülye ötlet, utoljára vagy 10 éve ültem egyben, azt mindenképpen érdemes lesz megnézni. GTI nem kell, a DSG viszont biztos jó dolog, de nem hiszem, hogy a kisebb motorokhoz is adják. Na, majd rákérdezek. Egy próbát, meg egy látogatást valamelyik nagyobb kereskedésben mindenképpen megér. Mazdához meg úgyis visszajárok, ha máskor nem, kerékcserére, meg az éves szervizekre, a hármast bármikor ki tudom próbálni, de első körben jobb lenne valami kisebb, tényleg tök fölösleges lenne akkora autó egyedül járni.
mycso: Astra belülről nekem jobban bejött, az tény, hogy így képen nem néz ki sokkal jobban, de volt alkalmam vezetni, a belteréről kimondottan kellemes élményeim vannak. Maga az autó már más kérdés, olyan az egész, mintha egy fürdőkádban ülnél, ráadásul sikerült közel 1,5 tonnára hízlalniuk, és szinte nullára csökkenteni a hasznos ablakfelületeket a szélvédőn kívül mindenhol. Ráadásul úgy lett nagyobb az egész autó, hogy belül szinte még kisebb is lett, mint az elődmodellek... Borzalom. Csúnyán elbántak szegénnyel, na. Pedig nekem jó tapasztalataim voltak a G Astrával, szerettem, de a fentiek miatt sajnos szóba sem jött az új autó választásnál.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #102698 üzenetére
Pedig ezek között van még racionális választás, ami nem pénztemető és hasonlóan megbízható, mint a Honda.
hdman
Kormányról? Nem a műszerfalról?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #102707 üzenetére
8,5-9.
2400ccm-es, 5 hengeres, 170 lovas szívóbenzintől végképp jó érték.Pedig annyiért már vannak szépek, úgy ahogy 6-os és Accord is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- Armster S kartámasz OPEL ASTRA G 1998-2010
- TORO 902 univerzális üléshuzat szett
- 3 db Bestron TORONY VENTILÁTOR AFT760W hibátlan újszerű állapotban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen