Hirdetés

Aktív témák

  • shaft72

    tag

    Nos üdvözlöm Erdoke kolléga döntését amikor végül mégis az Accordot választotta. :D Tanusíthatom, nem fogja megbánni :DDD

    Nos közben nekem is meglett az Accord, egy 2004 augusztusi, ezüstmetál 2.4-es Type-S. Ültetés, sportlökös elöl-oldalt, accord küszöbök, minden. :D Mondanom sem kell, egy álom ez az autó. Elöl tipikus pöffeszkedés, de azért hátul sem kell szégyenkezni a hellyel. Nekem, aki eddig 60-80 lovas "gyíkmotorokat" vezett, brutális az az erő amivel rendelkezik, egyszerűen nevetséges, a városi autók többségét nyolcszor körbe lehet autózni, sávváltás, előzés gyerekjáték. Meglehetősen nagy önuralom kell hozzá, hogy ne kezdjen el faszoskodni az ember, és ne kezdjen "alázni", de hát ugye kultúrált Hondásoktól ez talán elvárható. Mióta megvan az autó, több gyalogost meg buszt engedek el, a márka megítélését növelendő. :D
    Habár városban is egy fehér cápa magabiztosságával mozog az Accord, az igazi "élőhelye" mégiscsak a városon kívül, az autópályákon található. :D 150-160 röhögve tartható utazósebesség, de 180 vagy afelett is mászkál, bármennyi utasról és csomagról legyen szó. Érdekes azt megtapasztalni, hogy ha jön a seggedben egy keménykedő 1.4-es valami, akkor nem feltétlenül kell lehúzódni, lehet gázt is adni, 170 felett már jobbára lemaradnak az ilyen kollégák. (Mondjuk inkább elengedem az ilyen embert, ha élvezi az üveghangot hát hagy menjen :D)
    Csomagtartó relatíve marha nagy, ma vettünk 3 elég nagy lapra szerelt szekrényt, egy fritőzt, egy konyhai robotgépet meg egy szendvicssütőt, befért :)
    Egyedüli hátránya talán hogy le van ültetve igy vigyázni kell parkolásnál a magasabb padkákra. Fekvőrendőr, parkolóház ellenben abszolút nem okoz gondot.
    Összefoglalva nekem nagyon bejött a kocsi, és remélem még hosszú évekig élvezhetem :D

    Erdoke: a tiéd pontosan milyen felszereltségű is lesz?

Aktív témák