- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Kezeli az új DirectX 12 funkciókat a friss AMD Software
- Milyen széket vegyek?
- 3D nyomtatás
- Hobby elektronika
- ASUS ROG Ally
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megjöttek az MSI DDR5-ös AMD alaplapjaihoz az új BIOS-ok
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Delta Force: Hawk Ops - Jövő hónapban jön a PC-s alfa teszt
gp A belsős keleti próbák után végre a nagyközönség szerencsésebb része is belenézhet a játékba.
Aktív témák
-
anjani182
őstag
válasz
hobizoli #32345 üzenetére
Hidd el, szinte látatlanban vettem! Nem mentem egy métert sem tesztautóval, igazából nem is érdekelt hogy megy, mivel addig 1.4-es kocsikat nézegettem...tudtam, hogy azoknál sokkal jobb!
Gondolkodási idő szinte nem is volt, alig volt már színválaszték az akciós készletből az országban, az ezüst volt az egyetlen "normális" szín.
Forever and ever, let's make this last forever.
-
burasu4
senior tag
válasz
joshua7 #32303 üzenetére
Én a helyedben Suzuki Sportot, vagy Hondát, vagy Toyota TS-t néznék. Szépek, mennek, nem hagynak ott...
Az olasz autók is szépek, sőt...de ha fontos a megbízhatóság neked akkor mindenképp japánt nézel.
Az ideális az lenne: olasz kasztni, japán motor, francia kényelem-japán elektronikával
De ilyen nincs sajna.[ Szerkesztve ]
-
burasu4
senior tag
válasz
norbest #32356 üzenetére
Nekem ugye egy régi swiftem van. Nincsenek elvárásaim, csak annyi hogy ne legyen SEMMI baj. Főiskolás vagyok, nem is volt másra pénzem, de vezetni a legjobb dolog, egy vettem egy swiftet. Azóta sincs semmi baja.
A családban elég sok autó volt. (német is japán is) csak a németekkel folt gond. (opel corsa, ford mondeo) Apám megvette még régen az első generációs Almerát, onnantól van CSAK japán autónk, most egy régebbi Avensisünk van, meg egy Mazda 121. (meg a Swiftem)
Egyikkel se volt még semmi gond, pedig már mindegyik régóta megvan. Ezért vagyok ilyen Japán autó imádó. És ezért merek másnak is hasonló autókat ajánlani...
Remélem érthető. -
-
Rick4
félisten
válasz
norbest #32359 üzenetére
Aztán az adagoló után jön majd a kéttömegű lendkerék a komplett kuplungszettel, meg majd a turbo, aztán lehet örülni, hogy valójában a dízel kb 12 literes benzinfogyasztás áráért vitt el..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
anjani182
őstag
BMW-t valaki?!
Forever and ever, let's make this last forever.
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
Dumb
senior tag
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
#27070592
törölt tag
válasz
Winner_hun #32379 üzenetére
Asszem egy erre a célra hekkelt Ikarus busz volt az eszköz, 9000 literes tartály volt beépítve. Meg persze volt egy belső ember a kútnál, kicsit fura lehetett hogy egy óráig tankol valaki.
-
-
burasu4
senior tag
CR-Z nem semmi! Kéne.
-
fekeandras
őstag
Csak a tűzoltó verzióról tudok nyilatkozni (V8 benzin). Lemértük a telephelyen, abba egészen pontosan 227liter benzin fért + kb 40liter a tartalék tartályba. Olyan takarékos volt, hogy az is előfordult, hogy egy héten 2x is meg kellett tankolni. Gyári könyve szerint menetkészen 130litert fogyaszt 100kilométeren. Valóságban kevesebbet mértünk úgy 70liter körül. De mentségére legyen mondva sehol nem tudtuk elakasztani pedig a cél érdekében megtettünk mindent
. Volt, hogy felült az alja de akkor is átment a dombon. Voolt egy bizonyos harckocsi feelingje.
-
lsc
nagyúr
válasz
fekeandras #32387 üzenetére
Akkor egy kicsit többet láttam mint Te, üzemeltettem pár darabot, gyárilag és a norma szerint 240 literrel volt számolva. Gyári könyv szerint max nehéz terepen ehetett 70 l-t, azt vezetési gyakorlatokon meg is ette. Országúton ki lehetett hozni 40-50 l között /műhelykocsi felépítménnyel, tapasztalat/. Az hogy hol ment el szinte csak a sofőrön múlt, sok ész nem kellett hozzá.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz
#27070592 #32389 üzenetére
Azért a kettő nem egy kategória /korban sem/, hogy ne legyen nehéz gyere le a szerelvényeddel egy taknyos földútra, ott gondolom hamar vontatnia kellene a zílnek. Vezettem mindkettőt, nem egy a cél . Terepjárónak nem az országút az igazi, fordítva sem igaz, de a tied "jó hosszú"
.
Egyébként ez inkább ide való.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
mayerlaci
senior tag
Mi a véleményetek jó vétel lehet?[link]
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
fekeandras #32395 üzenetére
Nem, csak ha ennyit eszik egy 6literes V8-s benzinmotor, annak mar korom fekete a kipufogofustje (kellene legyen).
Pl a Top Gear-s figura Ford GT-je 5.4 V8 supercharged motorral jaccosba szettaposva egyhelyben forogva iszik ~66-tNa meg a 300litert a tankok 27000ccm V12-je iszik, pl a T72 800LE-s V12-je 1200literbol 450km-t tud elpotyoreszni. Es ott 42tonna a bódé, meg kicsit nagyobb a hajtaslanci vesztesege is lanctalpnak a gumiknal.
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #32397 üzenetére
Terpen megehet 2x annyit, mint aszfalton, de akkor az uccai szgk is siman megissza a 20 litert -felteve ha nem akad el-, mert alacsony fokozatban van a valto vegig, hogy legyen nyomatek a kerekeken. Na meg ugy 100km-t mikor mesz el itt, meg hova?
hobizoli
több drón kell ;P
-
Integra
titán