Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kranazoli

    senior tag

    Sziasztok!

    Most leltem rá erre a topic-ra. Én is tapasztaltam ezt a microstuttering dolgot. Pont úgy, ahogy a Krájzisz-es gameplay részletben is van, csak épp Én a STALKER Clear Sky játékban.

    Én is túrtam a net-et megoldás után, de szinte semmi olyan infót nem leltem, ami orvosolta volna a problémát.

    Amit persze Én hüle nem próbáltam, amikor fent volt a játék, hogy nem csak DX10 ill. DX10.1-es API-val játszani, hanem DX9-ben.

    Jelenleg a Stalker Shadow Of Chernobil van fenn, abban semmi ilyet nem tapasztalok. Ill. Én más game-nél nem is nagyon tapasztaltam. De mivel sok esetben a játék = STALKER így bosszantó a dolog.

    Jelenlegi konfigom az aláírásomban, előtte egy EP43-as Giga lap volt és 800-es GEIL RAM-ok. Clear Sky-nál szerintem már 1értelmű, hogy a motor xar.

    AsRock Z77 Extreme4 | Intel Core i7 3770K | Kingston HyperX Fury Blue 32GB 1600MHz DDR3 | MSI GeForce® GTX 1070 GAMING Z 8G | A-DATA 384GB SSD | XFX XTR Series 650W | LG-24MP57VQ-P IPS 24" | Windows 10 WST x64

Új hozzászólás Aktív témák