Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vnorbi

    aktív tag

    Anyám MÁK számlájára legutóbb beállítottunk egy újrabefektetést, hogy ne várjon rám, és ne magának kelljen kitalálni, hogy mit hol talál (PMÁP - 5 éves, ami alatt a 2030/I-t értem). Aztán kamatfizetéskor jött neki az e-mail, hogy bocs, nem sikerült:

    "Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a 2023.02.21-én a Prémium Magyar Állampapír 2029/I esedékességfizetésére vonatkozó újrabefektetési megbízását a Magyar Államkincstárnak nem áll módjában teljesíteni.

    Befektetésével kapcsolatban személyesen a Magyar Államkincstár bármely állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatán, továbbá egyéb forgalmazási csatornákon (Telekincstár, WebKincstár, MobilKincstár), vagy írásban (postai vagy elektronikus úton) rendelkezhet."

    A manuális befektetés persze működött WebKincstárban.

    Eddig is fölöslegesnek gondoltam ezt a funkciót, de így aztán teljesen értelmetlen. Azért dobok nekik egy válasz e-mailt, hogy kinek és mit kellett volna másképp csinálni, hogy működjön.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák