Aktív témák
-
Hero's
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy új gépet,csak nem tudom miet,mert még kezdő vagyok. Ajánlották a Fujifilm FinePix S5600-at(Kodak EasyShare P850 meg jó véleményeket olvastam) .Most még kezdő vagyok,de szeretnék komolyan foglakozni a témával és egy gyakorló gépre lenne szükségem.Leginkább tájfotókra,makró,sok zoomra,éjszakai fotózásra kellene.Nagyon megtetszettek azok a fotók amelyek 4 perces expo-val készültek(szeretném ha ilyesmit is tudna,de az csak a komolyabb gépek tudnak?).Lényeges az ár,a vásárlás nem fontos jelenleg ,talán az év végén tudnék várni vásárlással.Érdemes várni addig vagy nem igazán?
Válaszokat is előre köszönöm!Már látom a mérlegen,hogy egyre okosabb vagyok:D:D:D:)
-
Hero's
csendes tag
Köszönöm az eddigi válaszokat.Jelenleg semmim nincs.Max 100e szánok rá.Van 2100 Mah elemből 4 db+töltő.Memo nincs és 1 gb-at szeretnék.100-20(memo)-13000(állvány,nem tudom melyik a jó de többet nem nagyon áldoznék)-6000(táska)-65000(gép)
= -4000 Ft
Vagy
Fuji FinePix FinePix S5600 Zoom + ''30 az 1-ben'' kártyaolvasó USB 2.0 + xD Card Panorama 1 Gb memória kártya + V900 PC22 LR6(AA) töltõ + 4 NiMH LR6 (AA) (2500 mAh)akkumulátor + videó táska = 93442 Ft
Vagy
Fujifilm FinePix S5600
- XD Picture Card 512Mb(???)
- Soligor Camera Case Model 42, fekete-kék
- Energizer Compact töltő 4db 2500mAh
- Hama Star 41 állvány
=93000 Ft
De ez csak példa.Jelenleg nem fontos az állvány és a tok meg az elem.Csak a memoriakártya(szerintem),mert a többit később is be lehet szerezni apránként.
domedee
A válaszodra nem tudok mit mondani,mert még nagyon lémer vagyok.Azt se tudom mikor melyik ISO-t kell használni.Blende,F,ezek még nem világosak.Csak most kezdtem utánanézni a neten és tanulni.És mi maradt meg az elző gépemből.36-os 400-as Kodak film De leginkább év végén vásárolnék,mert karácsonykor is lehetne gyűjtögetni a gépre.Amúgy milyen gépre gondoltatok volna.Lehet akkor várok még és gyüjtök egy olyanraMár látom a mérlegen,hogy egyre okosabb vagyok:D:D:D:)