- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Androidos tablet topic
- Milyen videókártyát?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- RAM topik
Hirdetés
-
Teaser traileren a Delta Force: Hawk Ops
gp A rövid betekintés után a jövő hónapi Summer Game Festen láthatunk további részleteket a játékról.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dannyl
addikt
Valaki csinált már alváz- és üregvédelmet? Ha igen, hol mennyiért stb.?
-
dannyl
addikt
A legeslegjobb Mazda nekem (Mirait és Veszprémet próbáltam előtte) Szeged!!! Nagyon jófejek, rendesek, csomó plusz dolgot megcsináltak INGYEN a kocsin (MAF szenzor tisztítás, computer újraprogramozás, típus hibalehetőségek ellenőrzése). Hárman dolgoztak az autómon, ott lehettem, mindenről tájékoztattak. 45 körül van egy bejegyzett szerviz. Mirai 80 , Veszprém 55. Arra figyeljetek, hogy elvileg MINDENHOL lehet kérni utángyártott pl. pollenszűrőt, ami Mazdából 10k, utángyártott 2k. Ugyan az a papírszűrő, nem aktívszenes a Mazda sem. Szóval ÉN biztos, hogy inkább utazok oda-vissza (Székesfehérvárról) cca 500km-t, és fizetem az üzemanyagot, de oda viszem, vagy amit még nagyon dicsérnek, velük csak beszéltem, de nagyon rendesek és nem drágák: Mazda MESTER.
[ Szerkesztve ]
-
-
dannyl
addikt
-
dannyl
addikt
+1 a Bosch-ra!
-
dannyl
addikt
válasz chris-v #1338 üzenetére
Nekem volt 5 ajtósom, aztán sírtam egy sedan-nal 4 évig (annak ellenére, hogy életem szerelme volt a kocsi), mert semmi nem fért bele. Most vettem egy kombit, és mindig vállon veregetem magam érte. Szállítottam már asztalt állítva, hűtőt, tévét meg mosógépet is. Sajnos az Accord Type-S a 4 ajtójával csak álmodhatott ilyenről. Most a Mazda 6 kombi (2010) az elnyel mindent. Én is azt mondom, ha autóvásárlás előtt ezeket átgondolja valaki, akkor meg tudja hozni a saját döntését.
-
dannyl
addikt
válasz #05304832 #1401 üzenetére
Hát ha évente kettőstömegűt kell cserélni, ott valami más baj van. Amúgy, ha újabb benzines kocsid van, abban is van valószínűleg kettőstömegű lendkerék. Részecskeszűrő 60-ért tisztíttatható, de akkor kb. 100E km-t elmegy megint,tehát nem évente kell rászánni az összeget. A másik kedvenc még a common rail. Az autó életében max. 1x kell rá költeni. De ennyi erővel a benzinesnél vegyél gyertyákat, meg hengerfejeztesd, mert kb. annyiszor lesz hengerfejes, ahányszor egy japán dízel common rail hibás.
Tapasztalat: igaz, már rég nem együtt élünk, de fater egy 1.5-ös clio III-mal oktat(!). Lassan fél millió km van benne, és most lesz a turbó csereérett, és egyszer kellett porlasztó csúcsokat szabályozni. És ez még csak nem is japán. Én kb. csak 30.000-t raktam a mazdába, de tesóm is dízelt hajtott probléma nélkül 5 évig. Na jó, EGR-t kellett cserélni, e-bayről 40k volt.
Én nem akarok nekifeszülni senkinek, de már rég nem az van, mint régen. Abban igazat adok bárkinek, hogy kisebb a hibafaktor egy sima láncos szívó benzinesnél, de a dízel se rémálom.
[ Szerkesztve ]
-
dannyl
addikt
válasz SzaboZE #1411 üzenetére
Hol cserélsz te 60ért kuplungot egy 5-6 éves autóban? A többit elfogadom, több dolog el tud romlani a dízelnél, de nem feltétlen romlik el, pláne nagy pech kell, hogy egyszerre, vagy közvetlenül egymás után. De nem így kell hozzáállni szerintem. Ha elromlik, megjavíttatom, ahogy a benzinesemet is megjavíttattam.
-
-
dannyl
addikt
válasz SzaboZE #1416 üzenetére
Nem kötelező együtt cserélni! Ajánlott. Oké. 150.000 km-enként kell ilyet csinálni. 200.000 Ft. Én 6,5 literből elmegyek, te kb. 1 literrel többől 100km-t (szerintem több, mint egyel, de most mindegy). 360 Ft-os benzinárral számolva 150.000 km-re, az 540.000 Ft. Szerintem marad pénz egy turbóra is, meg még nyaralni is.
Ja, és 20.000 km-enként még adj hozzá kb. 20.000 Ft-ot, mert ugye a gyertyákat cserélni kell. De cserélj csak 3x 150.000 km-en, akkor is +60k.
[ Szerkesztve ]
-
dannyl
addikt
válasz #05304832 #1419 üzenetére
Mint mondtam: Benzines is okozhat milliós cumit. Egyszer egy peugeot 406-ot akartak rámsózni (már vagy 10 éve), annak benzinszagú volt az olaja... Ugye nem kell ecsetelnem, hogy ez milyen hibákra utal, és, hogy mennyi a javítás. Értem amit mondasz, csak unalmas már ez a dízel keresztrefeszítés. Túl van lihegve.
-
dannyl
addikt
válasz chris-v #1424 üzenetére
Ja, ahogy a benzinesnél is. Miért választod külön? Ugyan akkor kell cserélni, csak itt egy alkatrésszel több van.
SzaboZE:
Én meg egy olyan általános mondásom van, hogy ha elromlik az autó akkor meg kell javíttatni. Ha 300k, akkor annyi. Utána jó lesz. Aki egy 5 éves autót megvesz, és húszezerből akarja javíttatni, az eleve idióta. Aki nem tudja fizetni, az vegyen régebbi autót. Tipikus x5 BMW tulajok: Megveszi, de télen is nyári gumival jár, mert hát 4 kiló rá egy szett gumi. Gratulálok.Még egyszer: Több a hibalehetőség egy dízelnél, de ezek százezer kilométerek alatt jönnek elő. Ennyi alatt egy benzines is lehet szopóálarc. Hallott már mindenki elszakadt vezérműláncról, ami szétvert mindent, amit lehetett. Ne érezzétek már annyira gonodozásmentesnek a benzines autókat a dízelhez képest. Le lett már írva: Aki tudja miért és mire vesz dízelt, az tudja, mi kell neki. Aki meg hülye, az a benzineshez is hülye, úgy is tönkrevágja.
local1:
Igen, én fel. Van már tapasztalatom, elhiheted. De te se gondolod komolyan, hogy egyik használt benzines se lutri, mert ha árnézed, akkor minden oké... Ugyanúgy rá lehet b@szni, hidd el. Nem is értem. Mi az amit egy 5 éves benzines autónál (ami akár lehet kettőstömegűs is) meg tudsz nézni? Megy, vagy nem, meg volt-e törve. Ezeket talán jó esélyel megmondod. De ezt a dízelnél is. Mindkettő lehet szar is, meg jó is.Egy szó, mint száz: Ha újabb autót veszel, ne nyígjál, ha drágább a szerviz. Mindenki azt vállalja be, amit ki tud fizetni.
-
dannyl
addikt
Mai sztorim:
Valami lötyögő hang jön hátulról GH kombimból. Kivettem egy félig üres vizes flakont, de a jelenség nem múlt el. Aztán megmozgattam a bal hátsó ajtót, és állt benne a víz. Lötyögött. Alul a gumit megmozgattam, és kifolyt vagy 2 liter víz. Szerencsére rozsdának nyoma sincs. Hogy, hogy kerülhetett bele ennyi víz, azt nem tudom... -
dannyl
addikt
válasz aleister #1814 üzenetére
Nekem nem voltak szimpik a veszprémiek De legyen szerencséd. Egy bunkó kisöreg van ott, vagyis nem bunkó, csak olyan nemtörődöm, lekezelő. Mindent rád akar sózni aranyáron. Arra figyelj, hogy mindenből kérhetsz utángyártottat negyed annyiért. (pl. pollenszűrő: Mazda 10k, utángyártott kb. 3k.És mielőtt valaki felhorkan, nem aktívszenes a gyári sem, tehát ugyan az a papír!)
Egy pozitívum van, ami fontos is: A szervizes srác tényleg értett nagyon a kocsihoz. Hangból, meg ránézésből egy csomó dolgot megállapított, DE! Nem nézheted, nem lehetsz ott szervizeléskorNekem 10/5,5 a veszprémi.
Viszont Mazda Mesterről jókat hallok én is.
Plusz aduász: Szegedi Mazda! Zseniális, jófej csapat, értenek hozzá, és nem húznak le. Ott ültem a kocsiban, vagy járkáltam a kocsi körül velük (4en dolgoztak a kocsin, persze nem mindig egyszerre). Mikor ezt elmondtam nekik is, azt mondták, hogy nem tehetik meg, hogy nem ilyenek, mivel nincs akkora vásárlókörük, mint a pestieknek.
-
dannyl
addikt
válasz serious #1965 üzenetére
Személyes tapasztalat nincs, de őket dicsérték anno.
Érdemes elolvasni őket, aztán a rusztikát. Vannak ellentmondások.
[ Szerkesztve ]
-
dannyl
addikt
válasz kisninja #1977 üzenetére
Ha kezelt, akkor gondolom megcsinálták rajta az alváz + üregvédelmet. De kérdezz rá pontosan. Meg azt is, hogy hol csinálták, ki csinálta. De beviheted egy Mazdába is átnézni. Ott megmondják egyből, ha van valami. Ha meg nem megy bele a tulaj, akkor keress másik autót.
Az, hogy német, nekem pozitív, másoknak negatív.
Véleményem szerint egy "normál" német ember nem sufnizza a kocsit, jó úton használja. Lehet, hogy egy német 200E-t futott kocsi jobb állapotban van, mint egy magyar 100-150E-s. Persze ez nem készpénz, de ha nem g*cinepper-től veszed, hanem normálistól, vagy magánembertől, akkor nagy lutri nem lehet. Vagyis nem nagyobb, mint bármelyik használt autó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen