Hirdetés
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzaboZE
addikt
ha elromlik az autó akkor meg kell javíttatni. Ha 300k, akkor annyi. Utána jó lesz. Aki egy 5 éves autót megvesz, és húszezerből akarja javíttatni, az eleve idióta.
Ezzel nincs is gond, a kettőstömegűre akkor viszont miért ezt írtad?
Nem kötelező együtt cserélni! Ajánlott.
Na ugye, nem akarunk filléreskedni. Így dízelt sem veszünk, ha benne van a bugi a kuplungban
Én simán vehettem volna újabb hatost is, de nem akartam. Ki tudnám fizetni a többszáz ezres szervizt is. Mert ha kell, hát kell. Viszont nyugodtabban alszom, ha nem peregnek előttem százezresek a szervízben. Van annak jobb helye is. Van ismerősöm, aki elindult a kettőstömegűvel, hogy egyefene, de utána jó lesz. Majd jött a turbó, majd a nagynyomású befecs. Egyefene, utána jó lesz. ekkor kezdett villogni a dpf... Na ilyen nem lesz a benzinessel. Szétverte a lánc miatt magát a motor? 350k és akkor már fel van újítva a motor (és nem egy bontottat dobtak bele 150-ért). Pont. És utána jó lesz. De tényleg, mert milyen többszázas baja lesz?
És hiába jön elő többszáz k alatt a drága hiba, ha az nálam jön elő az első évben. Ez a lényeg. Még mindig autóvételről beszélünk.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu