Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dannyl

    addikt

    válasz chris-v #1424 üzenetére

    Ja, ahogy a benzinesnél is. Miért választod külön? Ugyan akkor kell cserélni, csak itt egy alkatrésszel több van.


    SzaboZE:
    Én meg egy olyan általános mondásom van, hogy ha elromlik az autó akkor meg kell javíttatni. Ha 300k, akkor annyi. Utána jó lesz. Aki egy 5 éves autót megvesz, és húszezerből akarja javíttatni, az eleve idióta. Aki nem tudja fizetni, az vegyen régebbi autót. Tipikus x5 BMW tulajok: Megveszi, de télen is nyári gumival jár, mert hát 4 kiló rá egy szett gumi. Gratulálok.

    Még egyszer: Több a hibalehetőség egy dízelnél, de ezek százezer kilométerek alatt jönnek elő. Ennyi alatt egy benzines is lehet szopóálarc. Hallott már mindenki elszakadt vezérműláncról, ami szétvert mindent, amit lehetett. Ne érezzétek már annyira gonodozásmentesnek a benzines autókat a dízelhez képest. Le lett már írva: Aki tudja miért és mire vesz dízelt, az tudja, mi kell neki. Aki meg hülye, az a benzineshez is hülye, úgy is tönkrevágja.


    local1:
    Igen, én fel. Van már tapasztalatom, elhiheted. De te se gondolod komolyan, hogy egyik használt benzines se lutri, mert ha árnézed, akkor minden oké... :F Ugyanúgy rá lehet b@szni, hidd el. Nem is értem. Mi az amit egy 5 éves benzines autónál (ami akár lehet kettőstömegűs is) meg tudsz nézni? Megy, vagy nem, meg volt-e törve. Ezeket talán jó esélyel megmondod. De ezt a dízelnél is. Mindkettő lehet szar is, meg jó is.

    Egy szó, mint száz: Ha újabb autót veszel, ne nyígjál, ha drágább a szerviz. Mindenki azt vállalja be, amit ki tud fizetni.

Új hozzászólás Aktív témák