- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- OLED TV topic
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Videós, mozgóképes topik
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
- Milyen házat vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
Hirdetés
-
PC-re tart a God of War Ragnarök?
gp Az egyik legismertebb szivárogtató szerint Kratos legutóbbi kalandja lesz a következő nagy PlayStation cím, ami PC-re látogat.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #37849 üzenetére
azért az 1.6 és a v6 között vannak más eltérések is. kopó-fogyó cuccoknak nézz utána, mielőtt a szerelőnél jön a meglepetés, hogy mondjuk a vezérléscsere 350ezerFt lett. fékben, futóműben is szoktak eltérések lenni, aztán a kasszánál tud fájni.
-
rbalint88
addikt
Avensisben nem sok bugi van, na meg nyomaték az ugye ismeretlen fogalom, pörgetni kell, úgy van hangolva. A 2.4-es usa motor, krúzolni van kitalálva és leginkább automatával van.
S60 volt szomszédéknak, 140 lóval finoman szólva nem raketta, chipelve pedig 182 lovat ígérnek rá korbelék 100+ ezerért...
Golf4 kombit mondanám pdtdivel, azzal haladni is lehet, nem is eszi le a haját és még a babakocsi és egyéb járulékos dolgok is elférnek. Asszony meg majd összehúzza magát a jobb egyen vagy rugdossa a gyerek a hátát. -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #37862 üzenetére
Na akkor most fuss neki alaposan es jol verd tarkon magad. Swiftet NEM veszunk ujszulott melle, csak ha nem futja biztonsagosabbra!
Qru: pdtdi meg mindig olcsobb, mint ha belefut egy kiados cr temaba japan vagy nemet vonalon. Stilo wagon, ami jtd es hely is van benne, az tud olcsobb lenni ezeknel fenntartasban.
Integrale: vagom a caldinat, vicces joszag. Egy baja van, csak jobbkormanyos van belole. Mostanaban az oroszok meg csecsenek pusztitjak oket.
-
rbalint88
addikt
válasz szilva01 #37906 üzenetére
de akkoriban egy kadett az brutális gépállat volt, ma meg minden tele van két tonna feletti suvokkal. aztán ha valami bamba picsa lerezesováz, inkább nem egy papírautóban szeretnék ülni, ha a lehetőségem megvan rá.
3-400ezerből jó választás a swift, de 1M-ból azért már ki lehet nézni a szatyorból, nem csak benne pislogni... -
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #38028 üzenetére
számít, mert a futómű is más
-
rbalint88
addikt
arcoskodás helyett egy kis arcon pörgés:
-
rbalint88
addikt
Valakinek van tapasztalata szivorendszer atmosassal (intercooler included, sot fo szempont)? De ha van kulturalt "for dummies" leiras, azt is szivesen veszem 13 ev es lassan 300k km fele biztos nem ront az auto lelkivilagan, ha az egr altal befosott kormot meg az olajat kipucolom. Mondjuk nem fustol meg nem nyugol, jol is megy, de szeretnem ezt az allapotot fenn is tartani.
-
rbalint88
addikt
ez is olyan, hogy totál lutri. tavaly a piac legolcsóbb faceliftes, legalább 140 lovas dízel AR156-át vettem meg. néztem olyat is, ami dupla ennyibe került, tényleg szép volt, de ott is volt azért pár makula, meg 7-800ezerből azért kijön pár szervizművelet. kb egy hónapra rá találkoztam velük, kérdezem milyen az autó, mert én is nagyon nézegettem. ó, már 150 elment rá. és nem vezérléscserés kötelező szervizre, hanem hibajavításra. kis futómű, kis ez, kis az. nekem is a 760ezres autó már 1,1M fölött van, de ebben benne van egy szett komplett kerék, nagyon alapos kötelező szerviz, kis futóműjavítás és a xenon hibája is.
oké, nem egy alig 100ezret futott, limitált szériás 2,4jtd20v SW-ben ülök, hanem egy majd' 300ezret futott 1.9jtd16v szedánban, de 800-ból veszek mellé még egy lefingott miatát örömködni vagy valami kulturált kisautót csajomnak. -
rbalint88
addikt
Tudtok olyan klímást, aki megbízható és rendelkezik némi szociális érzékkel? Egy állatmenhely autóján ledöglött a klíma és nagyon verihepi lennék, ha sikerülne egy költséghatékony megoldást találni számukra. Cserébe reklámot és várhatóan néhány ügyfelet tudunk felajánlani...
-
rbalint88
addikt
válasz diablo1984 #38352 üzenetére
"mert az 1,8t az nem egy olyan cigány motor mint a mostani tsi-k!"
de. tud problémás lenni, nem fasza a karaktere, de legalább sokat eszik. -
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38464 üzenetére
azért a tegnapi eső után lehozta a maradékot
de jah, mosás a legjobb, csak ha sietsz, akkor nem fogsz pályán kiállni mosni minden kútnál... legalábbis mi csak tankolni meg pisilni szoktunk megállni vagy seggzsibbadás esetén mozogni egyet. egy 650km-es / 9 órás erdélyi út megvan 2-3 megállásból, ebből egy kötelező a román határon, útdíjat venni. -
rbalint88
addikt
Pacsi mindenkinek!
Elment volna Honda talinak is egy-két renitenssel
De legalább megtudtuk, hogy a sperr és a jó sportgumi nem minden
Tomcsi gépe odavág, nagyon patent a Leon minden tekintetben (még most is fáj a nyakam a féktől )! focvis G7GTI-je is finom gépezet, VR6fan G2GTI-je meg állat
Ha jól számolom, dízelből csak Qru Kormija (B6 Passat) és az Alfám volt az összesen kb 16 autóból (amiből legalább 6 Honda, azon belül 5 kuvik)[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #38663 üzenetére
Semmit. Hajtsd meg rendesen. Amit az kihoz, az jo, ami bent marad, az meg inkabb ne is menjen keresztul a motoron. Majd kovetkezo vezerlescserenel kell leszedni a szivosort es kitakaritani. De ha meg adagolos, akkor az se. (Dedra td?)
Injektortisztito szerintem nem sokat er, de artani se nagyon fog. Ha a lelkesnek jot tesz, megeri azt az ezer ftot[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #38700 üzenetére
disclaimer: nem motorozok, de gondolkodtam rajta erősen.
a matek része: egy normális rendszámos robogó legalább 300e. sisak 40e, kesztyű 10e, kabát 30e, gerincprotektor 10e, térdprotektor 10e. ez a starter kit, amiben még szarrá ázol, de a minimum védelmet tudja, akciósba', mert tavalyi és a divatmotorosok már nem veszik meg. ja, b125 jogsi 40e, rendes motorjogsi 140e.
a gondolkodni való része: én kb 10 évet bringáztam csúnyán belebuzulva -talán az 500e+ bringa tekinthető annak-, azzal is lehet nagyot esni, sikerült is párszor, de kórház nem lett belőle. más úton viszont sikerült összeszedni 4 törött csigolyát és némi járulékos veszteséget. na ha most én kurva ügyesen motorozgatok itt a nagyfaluba, de jön egy elbambuló, mobilozó türhő egy SUV-val és lerezesováz, baszhatom, hogy ügyes-okos voltam, meghalok. ennyit nem ér, hogy nem kell parklást fizetni, parkolóhelyet keresni és dugóban állni. vagy ha már ennyire ezek ellen vagyok, akkor lehet menni bringával, ami bp-i dugóban kb ugyanolyan gyors és némi körültekintéssel ki tudod védeni a motorozásnál fokozott kockázatokat.
összegezve: szerintem a jelenlegi helyzetedben semmilyen racionalitása nincs a motorozásnak. arányaiban drágább fenntartani, mint egy autót. még egy robogó so-so, de a használati értékéhez képest az is luxuscikk.
én A-s jogsira és egy 10 éves Vespa 300GTS-re számoltam ki anno a dolgokat, ez kb 1M Ft bekerülési költség, biztosítással meg minden szarral kb 10 év alatt hozza be az árát a motorozás az üzemanyagkülönbségen és a parkoláson. -
rbalint88
addikt
válasz tboldi #38706 üzenetére
jah, az se árt, mondjuk robogónál talán kevésbé fontos
máyköl: na ez a másik dolog nálam is, hogy miért nincs motorom tudom magamról, hogy úgyis kijönne belőlem az állat előbb-utóbb, a kórházat meg nagyon nem szeretem. autóban viszont nem tudom osztani azt, hogy jó a gyenge is. 100 ló körüli dízel/150 ló körüli benzines szerintem legalább kell egy kompaktnál nagyobb autóba, hogy használható legyen. engem frusztrál, ha a gázpedál koppanására nem nagyon történik semmi. veszélyes is, ha nincs tartalék. nem megyek ki szűken előzni, de azért megnyugtató a tudat, hogy rá lehet tenni még a tűzre, ha a szükség úgy hozza.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #38749 üzenetére
3,3 alatt nincs itthon ilyen auto, az is az 1.6-os viccdizellel (marmint ekkora bodeba vicc). 800-bol azert mar kijon par javitas, meg a navi es a radar amugy en navira egy fillert nem adnek, sokkal konnyebben hasznalhato a telefone, naprakesz adatbazissal, automatikus es ingyenes frissitessel, sok pluszfunkcioval (tmc, traffifigyeles), itthon meg ugye waze miatt amugy is hasznalni szokas a gyari navi melle/helyett a telefont.
A figyasztasra azt tudom mondani, hogy ez ilyen jatek 240 lonak, az automatanak es a nyulmokusoknak kell a nafta. De inkabb toltenek ebbe 15-ot, mint a civicbe 9-et. Itt legalabb van tartalekFocvis: ne rontsd a bolt'! amugy Tsebacsinak dizel kell, o ugy nez ki inkabb a szerelonel fizet sokat egyben, mint hogy allando pszichologiai nyomasnak legyen kiteve a benzinkuton.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #38753 üzenetére
Viszonylag alap. Bor, ulesfutes elol, tempomat, bluetooth a pluszok.
Elromlast passzolom, szerintem ennyi ido alatt csak palyan lehetett belerakni ezt a km-t, ezert is mernem megvenni, mert ez kb 200e vegyes hasznalatnak felel meg. Ott meg azert meg boven nem szoktak szethullani.Saint: ahhoz kellene jo auto is, nyenyenye mikor mennel?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz máyköl #38786 üzenetére
nálam azért van bikakábel meg vontatókötél, mert sose lehessen aztat tunni. lehet nekem kell segítség, lehet másnak. mindkettőre volt már példa. télen pl párszor kellett bikázni az alfát, mert szarul kötöttem be a rádiót, aztán szívta állandóan. előtte meg én húztam ki sok autóst/bikáztam be, úgyhogy ez ilyen szívességjátszma szerintem, nem szabad pénzt kérni érte. minden segítség megy a szívességbankba -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38933 üzenetére
azért én bármikor bedobnám a manuális váltót egy jó automatáért cserébe. amikor a vezetés 90%-ban közlekedésről szól és ül az ember a dugóban, akkor nekem valahogy a váltás-kuplungolás nem a vezetés élményét jelenti, hanem egy felesleges nyűgöt... arról nem beszélve, hogy egy hegyi szerpentinen, amikor tényleg keni neki az ember, akkor jól jönne egy harmadik kéz váltogatni, ha "időre" autózol. legalábbis sokszor egészségesebb két kézzel fogni a kormányt, amikor át kell fogni vagy ellenkormányozni akár. szóval ez a kézzel kavarni a fokozatpörkölt' kicsit ilyen avíttas-macsós berögződés, objektív érveket nem nagyon lehet felhozni ellene.
* plusz egész addig buli egy hegyes menetnél kézzel váltogatni, amíg hirtelen nem lesz több szükséged a kezeidre a kormánynál és véletlen 140-nél 4. helyett 2-be sikerül visszaszúrni. azt minden nagyon szereti...ja focvis a héten beülhetsz az Alfába, ma két órán keresztül porszívóztam és kárpittisztítóztam a belét
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38945 üzenetére
mentél már hegyeset automataváltós autóval? nyilván nem egy normális automatán eleve ott kezdődik, hogy tudsz kézzel váltani és/vagy van sportmód. automataváltó =/= lusta, önfejű szarral. automataváltó=szabad kéz és láb.
rég nem ott tart már a technika, hogy az automata felcsapja 4.-be amilyen hamar csak tudja, városban meg keveri az atf-et ész nélkül. sportprogramban vagy leginkább kézi módban flepnivel váltogatva annyi "hátrányod" lesz, hogy nem hagy hibázni a gép, de amúgy nem pofázik bele. nekem saját részre csak az 1.8t tiptronic passat volt és még az a viszonylag buta váltó se volt lassító tényező. egy sokkal jobban hangolt dsg, pdk vagy a robotizált kuplungos selespeed meg sokkal komolyabb liga, ott hagyja ütni a limitert, abszolút nem pofázik bele. ugyanúgy tudsz mindent csinálni, mint a kézivel, csak nem kell a botért nyúlkálni és a kuplungon ugrálni. szóval racionálisan egyre nehezebben védhető a kézi váltó, de ha csak annyit mondasz, hogy mert te azt szereted és pont, abba nem lehet belekötni csak ne akard megmagyarázni -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #38950 üzenetére
pálya... ne is mondd. ma mentem rajta 12km-t (M5 befele Kakucstól M0-ig), mögöttem altatásból ébredező műtött kutya, nyilván nem racsingol az ember. erre fasztra szedánnal beáll a seggembe és villog, mert mi az, hogy én követési távolságot tartok, mikor telített a sáv előttem... lehet idegállapota került, hogy nincs klíma és kifújta a szél az agyát a fülén, de akkor is, faszom. aztán kiderült, hogy azért nem haladunk, mert egy A6-ban "aludt" az ember a kormánynál 110-zel a belsőben és cseszett kimenni, amikor többszáz méter volt a kamionok között... nyilván mindenki kikerülte jobbról, mert világát nem tudta.
váltót is lehet amúgy "csipszelni", dsg-nél hozzá is kell írni a motorhoz, ha húzzák. vezettem "golf5gti dsg"-t gyári programmal és csak motortuningolva utána, hát eléggé kiesett a ritmusból tényleg.
komolyabb autó. ugyanmár, az csak egy golf
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #39022 üzenetére
most nézem a videód, még bwoay is feltűnik benne
amúgy ennek a távolságfóbiának a másik fele meg a tipik pesti, akinek Gödöllő vagy Vác már messze van, ha el kell menni megnézni egy kocsit, míg a pécsi simán elmegy Debrecenbe egy jó autóért -
rbalint88
addikt
olajwebshop.hu megbízható hely? vagy más tuti tipp Liqui Moly olajra? (nem, más nem jó, rátöltéshez kell. nem, akkor se jó.)
EQ: "a falak akkor a legpuhábbak" meg a fogsor is, miután a morcos szomszéd átrendezi.
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #39393 üzenetére
MÉG nem, még majd Tsebacsi elkezdi aztan mindenki eldobja szepen sorban
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #39489 üzenetére
Egyreszt altalanos a muszaki erzek hianya, masreszt az orvos eleg tag fogalom, anesztestol mentoorvosig szeles a paletta. A jomodot meg tegyuk azert idezojelbe, nemtom lattal-e mar 30 ev koruli orvost bentleyvel... Itthon nem nagyon lesz a sztardokik meg a plasztikos sebeszek mas tema, azoknal van penz lovera. De ismeros dokieknal az megy, hogy neki (surgossegi sebesz, korhazigazgato) neha kell terepre menni, gari lejartakor csereli a corolla verso dizelt, most van neki sorban a harmadik, elotte zafira volt. Felesegenek (haziorvos) 122 lovas tsi golf6 fapad verzio, kb 5-6 evente cserelve. Elotte golf5 volt 1.6 szopobenzin, szinten fapad. Es ok messze messze a magyar atlag felett visznek haza...
-
rbalint88
addikt
Hu sracok valamikor kell egy autos talit csinalni ide Erdelybe olyan utak vannak, hogy hihetetlen, az utminoseg teljesen jo, a leghitvanyabb volt kb olyan, mint Dobogoko fele, csak szazszor annyi olyan kanyargos ut van, mint felenk. Sok az ujraaszfaltozott szakasz, fostam hogy otthon kezdhetek komplett futomucserevel, de oda-vissza a hungarian tobbet kap kb mint itt az 1500km alatt.
Hankook k425 is alaposan le lett tesztelve, van benne beszarasjelzo, sokkal hamarabb elkezd sikitani, mint vartam. VP3 ehhez kepest sokkal tapadosabb, csak a puhabb oldalfal miatt kevesbe erezni hirtelen valtasnal a tapadashatart.
Asszony ma parszor szolt, hogy nyakon fog hanyni de szerencsere bevaltatlan maradt a fenyegetes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Politikai mémek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Algieba: Aurora borealis
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fogyjunk le!
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs