- RAM topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Asztrofotózás
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #44271 üzenetére
Szomszednal volt egy par napig, amugy nem rossz, de 17millioert?! Na ugy mar gaz a belteri anyaghasznalat. A ficko tegnap adta el a 997.2 carrera4-et, hogy vegyen egy fisker karmat... ami az o garazsaba be se fer, csak az enyembe amit berel. remelem nem veszi meg vegul, idejeben megjon az esze. Ja teli gumit se lehet ra venni, valami 21-22" kerek van rajta.
-
rbalint88
addikt
Nezze meg a szerelod a lendkereket, ha meg jo, akkor nem kell cserelni. Ha 50ezret meg elmegy legalabb a szaki szerint, en nem baszkuralnam. Enyemben dizelkent is meg a gyari van es 299 van benne, sokkal tobb bantassal. Benzinesben is el kellene mennie 300ezret, ha nem botlabu vezeti.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #44580 üzenetére
de nekem most csak finom chip van, lesz az még írva, csak a kuplung miatt (meg mert siettünk) vigyázósra lett rakva az a baj, hogy már megszoktam a plusz lovakat, úgyhogy kell valamit megint okosítani rajta. meg ugye úgy lenne egzakt, ha padra raknánk mindkét autót és tudnánk, hogy a te 142,8 lóerős és 177 nyúlmókusos civiced meg úgy, mint az én 157,2 lóerős és 339,4 nyúlmókusos alfám
ma még jön egy beszartok-poszt
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #44582 üzenetére
220 ló sosenemlesz, amíg nem turbósítod
No, és akkor a beszartok-poszt:
Szomszéd megvette a Fisker Karmát a Porsche 911 helyett, hogy elférjenek benne családilag. Egész vicces autóipari vegyesválogatott a kocsi. Egy ex-bmw-s tervezte, bmw benne a tükörállító (meg szerintem az ablakkapcsoló is), opel a motor és a kormánykapcsolók. Belül minden bőr, e-h fűtött, de szellőztetés nincs. van benne kb 20 cm2 fabetét, némi alaméneum, a többit tényleg bebőrözték, nettó. ajtók telibe, műszerfal alja-teteje, kardánalagút, minden. csomagtartó alig van, olyan suzuki swift méret talán, csak nem bővíthető és nem kalaptartó van, hanem csomagtérfedél. szóval sílécek mehetnek a tetőre, takarni a napelemeket, merthogy az is van. a hifi elég brutál, az autó nagyon futurisztikus, ugyanakkor pár helyen manufakturális.
képek:[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #44586 üzenetére
sajnos nem pedig ezt nem sok fórumos gép verné le 100-ig
TaaT: nekem is inkább egy Tesla kellene, kidolgozásra is jobbnak tűnt az.
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #44824 üzenetére
kiákba is rendelhető (optima, carens, sorento, soul, niro, talán sportagebe is)
amit montoya írt, tényleg az kellene az alap legyen és a beltéri anyagok minőségén, zajszigetelésen lehet még trükközni a prémiumság felé, meg persze sokhengeres motorokkal, de szerintem egyre kisebb a rés a prémium és az alap között. -
rbalint88
addikt
válasz trassher #45215 üzenetére
Az autozas nem olcso hobbi. Nekem sem volt bajom a kocsival es elkoltottem ra egy ev alatt 400 ezret... Alfak azert olcsok, mert szarolasz es a piac igy arazta be. Rozsda mar gond ezeknel es aprobb elektronikai problemak is szoktak lenni, plusz a motor kenyes a jo olajra es a bemelegitesre. Ha esszel hasznaltak es karbantartottak, akkor semmivel tobb szivas nincs vele, mint barmi massal. Csak ugye sportos kocsi, ugyhogy a legtobb szet van hajtva...
Hacki87: talira tudok vinni kapcsolos vagkkl kabelt, ha az jo az autodhoz. Meg van a gepemen mes free.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Ma kiderült, hogy egy OPC-s huligánnal dolgozom egy helyen...
és ha ez nem lenne elég, még a totalcaron megírt 156 GTA-n is hibaelhárítottam ma (csaj vezette, leugrott a váltóbovden a váltóról, csak vissza kellett nyomni), tényleg eléggé le van élve az az autó. -
rbalint88
addikt
válasz LaptopSystem #45550 üzenetére
igényes huzat nem létezik szerintem ne a következő tulajnak tartsd az autót
plusz ha ilyen huzat lesz rajta, azt nem fogod leszedegetni takarításkor és olyan retek ül meg alatta, hogy kb az eszi meg a gyári kárpitot. a légzsákokkal való kompatibilitásról nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz yodamastah #45560 üzenetére
158ezer Ft egy alcantara szett? ne viccelődjünk kérem, a harmadából veszek fűtött, szép állapotú bőrgarnitúrát a kocsiba... de ennyiből szerintem egy rendes kárpitos is megcsinálja kb bármilyen anyagból, újraszivacsozással együtt. ezért sem hiszek ezekben a huzatokban.
-
rbalint88
addikt
válasz Jaffa75 #45657 üzenetére
tiéd a fullos astra g kombinát, ugye?
legközelebb Skillethez is beülnék majd egy csigolyaroppantásra
Qru bubuja vicces, 30-ig kilő az összkerékkel, onnantól meg küzd becsülettel, de a jtd után nem érződik erősnek, a nyakroppantó indulástól elfáradnak a nyúlmókusok. Viszont krúzolós üzemben nagyon finom gép, utasként is átjön a mechanika jósága. -
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #45990 üzenetére
Max raallsz egy deszkara es akkor befer. De evi ketszeri hasznalatra a gyari emelo pont jo es az biztos befer. Tobb tipusos minta alapjan legalabbis eddig nem csalodtam benne.
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #46163 üzenetére
Lehet. Mondjuk en is azon gondolkoztam, hogy csak be kellene rakatni gyorsba azt a Q2 diffit, hogy legyen atadva a nyomatek rendesen es ne ikonvillogtatasra menjenek a nyutonok. Januarban ugyis kell futomuvet csesztetni, akkor megejtenem ezt is, meg ugye gatlocsere es sallangok (eldontottem, koni str.t szett lesz es marad a gyari rugo, hacsak nem muszaj cserelni oket), szerencsere nem zorog a futomuvem.
-
rbalint88
addikt
válasz nepszter1 #46172 üzenetére
Toyota török, francia, Japánból csak a GT86 jön
Lexusok tudtommal mind Japánban készülnek
Mazda Mexikó (3), Japán (MX-5), a többit nem tudom
Honda 95% angol, japán
Nissan francia, egy-két rétegmodell japán, de pl a Micra indiai
Mitsubishi passz, L200 Thaiföldről jön.Kia sose volt japán, mert dél-koreai és a többsége a szomszédos Szlovákiában készül.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #46349 üzenetére
E90? ugyanazok a motorok megvannak benne, mint E60-ban, csak fickósabb a kisebb kasztnival.
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #46458 üzenetére
akkor teszteljük, hogy kinek van jól felprogramozott kipörgésgátlója
btw aki viasaton nézi a TCTV-t, hogy állnak az Outlanderrel, mekkora a szopófaktor? (mert annyi kiderült a netesből is, hogy van vele gond)
-
rbalint88
addikt
Most hallgatom a múlt heti égésteret, amiben feszegetik ezt a 800ezres autó témát. Ha tartjuk magunkat a 3-6 havi fizetésből vegyünk autót elvhez, akkor 0,9-1,8M Ft között van a magyar lakosság nagy részének a kerete. Szerintem ahhoz, hogy a kívánt típust rendesen fenn tudják tartani, kell a kombis-gépműhelyes-alkatrészes ismeretség, mert ugye pl a rulettkerék-Audira is rálocsoltak már egy vagyon pénzt és még ugye rendesen baja se volt. És ugye ebből a pénzből bőven lehet crtdi gépet venni az összes finom költséges cuccal, amik önmagukban el tudnak vinni egy millát... a saját tapasztalataim alapján látom, hogy mennyit el lehet költeni karbantartásra egy alapvetően nem lefosott autóra, főleg annak tükrében, hogy ugye én nagyon áron alul vettem és még csak most járok egy mondjuk büszke piaci árnál, amiben ugye pont ugyanazok a műszaki taposóaknák vannak és ahogy néztem a kínálatot, esztétikailag se voltak annyival jobbak. (komplett szép belsők vannak max 100-ért, de az már fűtött bőrös, ezt átépíteni otthon egy nap, ez szerintem nem ér 400ezret eladási árban...)
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #46467 üzenetére
ez igaz, mert FL előtti, légzsáktalan, nem fűtött és hátul fejtámlátlan szett, a kutyának nem kell kb.
nem fogom sajnálni a pénzt rá, de még vannak fontosabb projektek (futómű, fék, motor, sperrdiffi), aztán jönnek az esztétikai problémák. plusz ugye kutyázós és néha-néha kutyamentős gépjármű, aztán inkább ezt hányják meg kaparásszák össze az ebek, mint a patika mogyoró bőrt... -
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #46586 üzenetére
Egy megnezest mindenkepp meger. Ha mas nem, referencianak jo lesz. S60R nem merult fel? Abbol picit regebbit kapsz, viszont elmenyautonak jobb, mint ez.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest