- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #176895 üzenetére
Konstrukciófüggő szerintem.
De ha úgy vesszük, az Euro 6-hoz sem kell EGR, a Suzuki Boosterjet motorjai több mint valószínű, hogy úgy működnek, hogy egy kicsit tovább hagyják nyitva kipufogószelepeket, és a lefelé mozgó dugattyúk visszarántanak egy kis gázt. -
#24845312
törölt tag
válasz MasterMark #176895 üzenetére
Papír szerint kell hozzá (gyári tartozékok voltak), más egyéb téren nem tudom, de a vizsgán volt, hogy másik mérőszondát hoztak, mert nem akarták elhinni, hogy ilyen alacsony a károsanyag kibocsátása egy kilencvenes évekbeli autónak (EURO 2-höz képest).
Ebből a motorból amúgy nem volt EURO 3-as, mert 2000-től másik motorokkal futottak ugyanezek az autók, illetve kaptak még egy lambdaszondát pluszban a meglévő mellé (a katalizátor előtt és után is volt így már).
Azt tudom, hogy amikor még a műszakitól külön volt a környezetvédelmi vizsgáztatás, akkor zöld színű matrica szokott a rendszámra kerülni (a biztonság kedvéért azért rákerestem a régi képeim között, de valóban így van). -
ivana
Ármester
válasz MasterMark #176895 üzenetére
Benzin esetén: Mint feljebb is írtam az EURO 3-at szinte minden EURO 2-es motor megugrotta, ezért is hülyeség itt vágni. Euro 2-höz is kell katalizátor, lambda szonda, illetve injektor (itt még elmegy a központi is). A különbség, a kettő között, hogy euro 2 esetén egybe van a NOx+HC, euro 3-ban pedig szétszedték (és valamivel szigorúbb lett, talán), plusz növelték az engedélyezett CO-t
Euro 4-hez már hengerenkénti injektort használtak és szokott lenni EGR. Plusz szokott lenni második lamdba szonda, de az főleg arra jó, hogy a katalizátor hibáját detektáld.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest