Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Én tegnap pont csepeli Auchan kúton tankoltam, azt itt nem is láttam hirtelen (bár ide csak ritkán megyek be), amúgy Savoyánál tankolok. Abból a 98-ast, 95-öst nem mernék ebbe a gépbe tenni.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Pályán ez egész tűrhető volt. 120-nál már félgázra visszalökte 5.-be, tűrhető sebességgel. Sőt, az R>D váltás is oké volt ennél. Inkább a rántásokkal volt a bajom, illetve, hogy egyszerre csak 1 fokozatot vált felfelé. Az indulást még megszokná az ember. Kipróbálnék egy olajosat is.
-
nagyúr
Már nem szoktam emiatt idegtoprongy lenni, elengedtem. Most azon görcsölök, hogy minden rendben van-e a futóművel elöl (meg a gumikkal), néha olyan furcsának érzem (és mintha nagyon lassan de eresztene a bal első). Kedden vagy mikor fújattam bele, ellenőriztem mind a négyet, holnap ránézek és ha fogyott belőle, akkor telefon Máyköl Faterjának vagy Ficsoréknak.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
CactuS
Arcképgyáros
Hát ja, mondjuk ez nem 1 hét átlaga, nem volt nálam annyi ideig. Plusz elég gyorsan realizáltuk, hogy hiába van hátul 275-ös gumi, a padlógázas indulásokkal nem fogja kibírni a tesztidőszakot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
molnarpeter
nagyúr
Érdekesség - Golf 4 R32-re volt olyan instrument cluster mod, amivel a skálán pontosan mutatta a hőmérsékletet Persze egy Polar FIS vagy hasonló a kijelzőhöz több infót és jobban meg tud jeleníteni, szinte minden típusnál...
Mondjuk Wartburg sem volt kutya a 4 kis lámpával
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
Nézegettem és magyar webshopban is kapni ilyen utólagos kütyüket [link] [link] ami beszerelhető nem villogós autóba, de ezek csak annyit csinálnak, hogy fékezés kezdetekor villogtat és utána folyamatos. Ezt minden fékezésnél csinálja, nem vesz figyelembe lassulási erőt. Ez így pont a lényegét veszi el az egésznek és félrevezető is, méghozzá nagyon durván.
A villogás csak vészfékezéshez kell, kéne bele a lassulásérzékelő is. Nem is értem miért van kihagyva az utólagos kütyükből ez, az egésznek az alapja ez volna.... Főleg a 10ezer Ft-os dobozkából, annyi pénzért egy rohadt giroszenzor nem fért bele....
Ezek szerint mégiscsak meg kell építtetnem valakivel, mert a készre szereltek nem jók.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Na igen, ma mikor a vezérműláncon is könnyíteni kell szakadásig, majd pont egy +100 Kilós hajtást fognak berakni. Az egyszerűek meg nem tudják azt amiről bitpork beszél, egy viszkokuplungos mire összezár addigra a korláton van vele. Az arra jó, hogy anyut hazahozza a boltból, mikor megáll az első kerékkel egy jégfolton. Vagy a nagyi kiskertjében a saras úton kijöjjön. Nekem is elég lenne ennyi, ha egy réten megsüppedek kicsit sétáltatás után, hogy kihozzon. De nem terjedt el annyira, nem elég univerzális, menetbiztonságot nem nyújt, úgy mint a többi hajtás. Haldexet meg torsent viszont nem várhatunk el minden kocsiba, mi brutál árat nyomna már rá. Subaru féle fix középső difi szintén.
A villanyhajtás majd talán segít ezen, az legalább precíz is tud lenni. Ha minden kerék kap egy féltengelyen keresztüli hajtást, tehát nem úgy, mint most a Tesla pl. Az már fasza lesz, nem lesz olyan nagy reakcióideje és késlekedése, mint egy mai ESP-nek, finomabb is tud lenni, csúszás közben a fékezés mellett akár még hajtást is tud adni kerékre. Kérdés, hogy megcsinálják-e valaha, mert 4 villanymotor nem olcsó, nem könnyű és helyet foglal, a Tesla esetében is az egy motoros verzió hatékonyabb meg könnyebb és sokat jelent. Nagyon sok fejlődés után esetleg meglépik, addig biztos nem.
Esetleg elsőhajtású belsőégésű hibrid ami nem a főtengely után használ villanymotort, hanem a hátsó keréknél féltengelyen át, de sok a kompromisszum és az is marha drága lehet. Talán a Hondának van ilyesmije, de az nem pont emiatt.Szerintem elég nagy fejlődés volt, hogy ledobtuk a hátsókerékhajtást anno (én azt nem szeretem), a 4x4 bár adna még pluszban sokat, de nem annyit és túl sok hátránnyal. Az első hajtás egy nagyon jó kompromisszum.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Az IS250-nel is az a baj, hogy egy egy sima sedan, aminel ott a zsaner, es kicsi a nyilas.
Ha mar lecserelem a 200-ast, akkor vennek valamit, ami legalabb egy hangyabokaval praktikusabb.focvis: a 300 sportcrossnak 230 koruli vege van, de ez oszinten hidegen hagy, nem akarok kupot osztani autopalyan. A teruletikepviselo 1.6 crdi-hez nem is kell amugy se tul nagy vegsebesseg.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
nagyúr
Levegő? A kiszakadó motor-váltó után max, de szerencsére ez intelligens, és nem hagyja addig visszatenni
(#143182) stickermajom: Ez jó, majd ha látok ilyet lehúzom az ablakot és ezt ordítom át: "Van bennünk valami közös!" Szegény hogy fog agyalni a megoldáson
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
Kiában sportosra vették a figurát, ott van kormányváltó is, csak épp azzal a regeneratív fékezést szabályozod vele. Sőt, van sport mód, amikor átvált minden világítás vörösre - aka ufo civic - és "élénkebb" lesz a gázreakció.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ezekkel az elektromos autókkal az a bajom, hogy soha nem hozzák vissza a felárukat és nem is igazán környezet barát, csak ahol üzemelteted.
mármint egy kona 1.0t 120 ló comfort 5,2M,
1,6 t-gdi 176ló comfort 6,3M,
egy hibrid comfort 7M, (talán ez a leg ésszerűbb elektromos)
electric comfort 9,7M 39kW 136 ló
és 11,3M a 64kW-os comfort 204 ló, ezek már az 1,5M támogatás levonása után.
Szóval az 1,6 t-gdi már bőven jól megy (7,7 0-100) nem eszi le a gatyádat és 3,4M olcsóbb a 39kW-os kona electrichez képest, ami amúgy csak 136 ló és sokkal nehezebb (kb 1.0 tgdi menet teljesítmény) és papíron ~289km hatótáv
a 64kW-hoz meg 5M Ft a felár, 204 ló, de súly miatt ugyanannyi a 0-100 és papíron ~449km a hatótáv[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ha már elektromos:
Hibrid Alfa Romeók és Fiatok jönnek 2020-ban
Az a baj, hogy az elektromos hajtás és aksik ára mindenképpen rájön egy hibridnél a sima benzines árára, a tisztán elektromosnál meg muszáj a sok aksi, ami meg drága jelenleg a tesla gyártja a legolcsóbban 1kWh 100 euro, ha jól tudom, tehát a 39 kWh 3900 euro, a 64kWh meg 6400 euro lenne, de a hyundai az nem tud ilyen olcsón gyártani tudtommal, amíg ilyen drága az aksi, nem lehet olcsó a villanyos autó[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
Kevesebbért is. Pesten volt olyan, hogy a helyszínen elvették a forgalmiját egy SSSnek egy razzia során, mert szerintük Swift gyárilag nem jött ki 2 kipufogó dobbal és biztos átalakítás, ami nincs bejegyezve a forgalmiba. Utólag nyilván visszaadta a szerv, mert rájöttek, hogy mekkora baromság volt, de na, egy ilyen egyértelmű dolog az vörös posztó, ha lóvét kell beszedni.
A lámpás részt meg adom, a gyárilag nem ledes forrásokba ledet tenni veszélyes, lehet, hogy az illető jól lát vele, de az is biztos,hogy hóvakságot okoz bárkinek, aki sötétben szembejön vele. Nekem a P2-m úgy jött hollandiából, hogy HID xenon volt benne - USA modelleket szerelték azzal -, de kivettem, mert már nekem égett a pofám, hogy milyen fényereje van tompított esetén is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Az részben azért lehet, mert egy xenon jobb esetben elketyeg 4-5 vagy több évet (én a gyárit cseréltem nemrég az aurisban, ami 2010-es autó, igaz, gyárilag ledes menetfénye van). Az ilyen öreg darabok meg nem túl erősek, az újakkal kb. 2x erősebben világít most az autó, mint előtte.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Hááát őőő nem. Ha nem kéred külön, akkor nem állítják, de egy izzó cseréje azért simán benne van így is vagy 5000ben bármelyik márkánál. Agyrém. Flottában azért elég szép összeg megy el ilyen dolgokra, de manapság már sokat nem lehet ellene tenni. 1-2 típusnál cserélhető csak könnyen a többségnél vagy gyerekmancsod van vagy bontasz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen