- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
- Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
The First Descendant - A legújabb fejlesztői videó a végjátékra összpontosít
gp Hosszú várakozás után jövő hónap elején végre megkapjuk az akciójáték teljes változatát.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #36250 üzenetére
És akkor a próbaautókba gondolj bele. A BMW vételi szándék esetén ad itthon akár egy teljes hétvégére is próbaautót, korábban km korlátozás nélkül. Valaki megjárta az egyik próba 5-össel Horvátországot, de úgy, hogy a homokot a hátsó könyöktámasz tartójából lapátolták ki. Természetesen nem vásárolt utána autót. Na azóta van 300 km-es limit.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Declare #36290 üzenetére
Azért egy kicsit itt túlaggódjátok a dolgokat, szerintem attól, hogy üzemmelegen egy kamiont megelőztem, meg vagy két-három körforgalomban kifelé kiforgattam a kettest, és egy autópályás előzésnél elmentem 160-ig (ahol egyébként még talán 3500-at sem forog), nem lesz semmi baja, még ha csak ezerpárszáz km is volt éppen benne.
Szerintem az általános használatról 4 ember plusz klíma mellett az a rátankolásos 6.6-os fogyasztás mindent elárul.
-
-v-
addikt
válasz Declare #36303 üzenetére
Attól mert szeretem nyomni neki, miért bántanám hidegen? Nem értem soha, ezt a kettőt miért veszik egy kalap alá emberek Ha értelmesen megtervezett motorod van, akkor nyugodtan forgathatod tiltásig üzemmelegen, nem lesz semmi baja. Ellenben hidegen valóban kárt okozol ...
Ha most guritottad volna ki a szalonbol mittom en 8-10 millioert biztos nem szurod 2 be 70 nel
Hát 5e km-t tuti nem finomkodok akkor se ha a sajátom, az fél év nem azért fizettem 10 millát hogy fél évig ne tudjam rendesen használni. 1000-1500 km aztán jóvan. Az autó van értem, nem fordítva, azért túlzásokba se kell esni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #36312 üzenetére
én inkább cserélnék ezrenként olajat, mint hogy ne lehessen neki odalépni
az emberek meg ostoba, fillérszekszuáló, szarrágó faszparasztok, akiknek a 10k olajcsere 12k, a 20k az elmegy az 25ig, akár 30k meg legalább 30k sajnos.ja és persze azt is a legolcsóbb fos olajjal.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #36962 üzenetére
A fél éves nettó jövedelem verzióval egyetértek.
Gondololj bele, az első évben, mikor megvetted a kocsit, buksz 3-4 milkát. Ami azt jelenti, hogy az évben 4-5 hónapig azért dolgoznál, hogy a garázsban álló autódnak csökkenjen az értéke.TheProb: domestosos vízzel szerintem nyugodtan le lehet mosni, max érzékenyebb műanyagokra, gumikra odafigyelni.
Same rules apply!
-
SzlobiG
félisten
válasz Declare #36954 üzenetére
Vannak típusok ahol van vissza jelzés pl Zafiraba olyankor villog az izzítás jelző. A mondin én is tudtam mindég, hogy regenerál morgó hang, megnövekedett pillanatnyi fogyi. Amit írtam azért nincs, mert gondozásmentes rendszerként találták ki, de ez csak elméletileg van így.
(#36955) Bozso68 Hát akkor más ötletem nincs, ne foglalkozz vele ameddig nem jönnek a hibakódok.
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #37101 üzenetére
baaaaaaah beülni 21 fokos klimas autoba a nyari melegben par percre, a legjobb amit az egezseged erdekeben tehetsz
Mondjuk 30 fokban szerintem is inkább 25-re illik állítani a klímát, de ami tavaly nyáron volt, abban nem lehetett szerintem klíma nélkül megmaradni.
Amikor 35+ fokok voltak, bárhová elindulsz, csatakra izzadsz klíma nélkül. És ez ment hetekig.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #37101 üzenetére
Tényleg béna, G4 klimatronikja is tudja a 16-ot
Amúgy, klímanak nem jo a városi használat? A sok indulás miatt?
Klíma es megfázás: Görögországban meloztam egy nyarat, hotelszobában 24 fokra volt állítva a klíma, kint kb 38 árnyékban. Majd Röhögtek rajtam, hogy itt, ilyen időben, hogy lehet megfázni
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zack
nagyúr
válasz Declare #37101 üzenetére
Nem vészes. Az irodában is jégverem van. Jégveremből jégverembe nincs gáz.
9-10 foknál nagyobb eltérés okozhat gondokat. Tehát 35 fokban nem jó a 21-22. 30 fokban viszont alsó határ.
Mindig a "dús hajába tép a szél" (Varga Miklós-Európa) szól ilyenkor...
Mindenkinél más az ingerküszöb. Klímához is hozzá lehet szokni.
Aki érzékeny, annak óvatosabban kell bánni vele. Ennyi. Én azt szeretem ha minden deres. Valamelyik nap nyitottam az ajtót belülről és amikor megfogtam a kallantyút, majdnem fagyási sérüléseim lettek.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Skillet
addikt
válasz Declare #37162 üzenetére
klíma: túl szokták tolni sokan. szerintem az ember tól-ig azért el kell, hogy viselje a hőmérsékletet, minden gond nélkül. télen nálunk nincsen agyonfűtve a lakás. van 20-21 fok max. hibátlan. a fűtött melegtől amúgy is hamarabb ledobom a láncot, mint a normál nyári melegtől.
nyáron is, ha a lakásban van 25-26 fok, még nincs gond. így értelemszerűen, ha klímáznám a lakást, 25 alá tuti nem vinném. minek? autó dettó.
szóval fűtésre és hűtésre is igaz mindez.
de van, aki télen 25 fokra fűti a lakást, nyáron meg 19 fokra klímázza vissza
gratulálok nekik[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #37162 üzenetére
A venti befúvási sebességével szabályoz. Ha elérte a beallított hőfokot, visszább veszi a fordulatot. Felesleg esetén ki is kapcsol a kompresszor, majd vissza ha a belső hőmérő úgy érzekeli, hogy megnőtt a hőmérséklet. Tudtommal a külső hőmérséklet adataiból is számol még.
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #37185 üzenetére
110 körül van a komplett szett a kocsimhoz (sima EBC tarcsak a greenstuff betetekkel)
Kötve hiszem.
Vigyázz, a fékmesteren szereplő tárcsaár darabár!
Nekem az IS-re kb:
Első tárcsa: ~33/db
Első betét szett (green stuff): ~32kHátsó meg ennek mondjuk a kétharmada.
És persze fékolajat illik ilyenkor cserélni, meg ugye a munkadíj, szóval ez a móka olyan 200 körül áll meg.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #38414 üzenetére
Két külön autó amik külön-külön produkálják a leírt jelenségeket.
Hidegnek elég hideg és csak ebben a 30+ fokban produkálja amúgy nem. Bár lehet csak pont most engedte el a gázt és nincs összefüggés.
A másik esetben rögtön hideget fúj csak még nem tapasztaltam ilyet. Olyan mintha egy párakapu lenne ilyen láthatóan párás levegő jön néha.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #38968 üzenetére
Lehetni lehet, persze, de ha valakinél 3km/h-val vagy gyorsabb, és láthatóan ennél sokkal gyorsabb nem is tudsz lenni akkor sem, ha két lábbal nyomod a gázt, akkor miért kell villogni meg beállni 30cm-re a másik hátsójába?
Ha valaki jön 180-nal, akkor még van az a szitu, amikor megértem, hogy villant egyet, mert nem akar lelassítani feltétlenül. De ha a sebességkülönbség marginális, akkor ez tényleg nem más, mint emberkedés.
Same rules apply!
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #38973 üzenetére
En mindig elengedek mindenkit oreg vagyok mar a versenyzeshez. Meg mondjuk ez nalunk nem is divat annyira. Szepen nyugiban megvarjak mig lemegyek nincs dudalas villogas
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #38973 üzenetére
Persze, ha a seggembe áll, tud gyorsabban menni, de ha 100 méter távolságból annyi idő alatt ért utól, ameddig megelőztem az 5 kamionból álló sort, akkor kivarhatja a 6.-at is, mert elnézve a tempóját, addig kemény egy métert és 20 centit verne rám.
Az nyilván más, ha valaki 200m üres helyre b...ik kihúzódni, azért egy idő után én is villogok, de ha látom, hog az illető ésszerű határok között befejezi a manővert, akkor nem kezdem el levillogni és a seggébe sem állok bele, 20-25km/h sebességkülönbség gyorsan elkopik motorfékkel. Főleg, hogy a kulturáltabbak azért gyorsitanak is előzés közben, ha látják, hogy valaki gyorsan jön hátulról.
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz Declare #38977 üzenetére
csak sarga lampanal, mar azert kezdjen gurulni az autod, mert ha nem, akkor kapsz egy kis figyelmesztetö dudat, hogy mit alszol .
Az elmúlt egy évben elég sokszor jártam Győrben, ezzel még nem találkoztam, pedig én mindig csak zöldre váltás után indulok el.
Amit viszont észrevettem, hogy hiába megyek én is a belsőben többel, mint a megengedett (50 helyett 60-65), ha megszűnik a szélső sáv, akkor az ott közlekedő teherautó/busz mindig le akar tolni. Személyautókra annyira nem jellemző.Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
Kivéve Mosonmagyaróvárt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #39078 üzenetére
Hát érdemes azzal kezdeni és akkor nem esés-kelés lesz a pályán. Van egy két rossz beidegződés amit nem árt levetkőzni ha az úton akarsz maradni határhelyzetben.
Én ezzel (is) úgy voltam mint az automata váltóval. Amíg nem próbáltam feleslegesnek tartottam.Tomcsi: Ott minden megcsúszik (sín). Kormi is pedig azon nem sz@r gumi van (Conti PC5) meg Bubi is hiába a 4wd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...