Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #24057 üzenetére
Nekem is volt ilyen korszakom, bár mindig felújított/keményített lengéscsillapítóval. Sőt, a versenyautó alatt Lindornál készített lengéscsillapító van vágott ültetőrugóval, hogy tovább menjek, a magamnak épített autó alatt szintén Lindor által rendbe tett oda-vissza csillapítású extra kemény gátló lesz vágott Zuk rugóval és nagy reményeket fűzök hozzá paprikajancsiként Persze, nem ez lenne, ha tudnánk, hogy szar, de mivel a mi első futóművünk egy csoda, annyira tökéletes a pályán, ezért kár rá többet költeni.
Szinte alig dől nem betonkemény a rugó, tehát nem pattog el, meg lengéscsillapító is be van lőve nagyjából a rugó erősségéhez. És hátul a 25 éves lengéscsillaptók, 25 éves vágott rugókkal vannak. Felújítás nélkül éS ezt bátran betenném utcaiba is
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #24105 üzenetére
Attól, hogy ismertsz ilyen, nem kell ezt a sablont minden céges autóra és sofőrre ráhúzni.
Gondolom Te nem vennél céges autót, csak magánszemélytől, megkíméltorvosmásodikautójátamivalcsakszárazvaságnapdélutánonkéntmentekvolnarokonlátogatásrahanemlenneotthonakétmásik autó.
-
nagyúr
válasz EQMontoya #24173 üzenetére
Mutass nekem hibátlan kocsit... Alattam a Honda megállt (féltengely, még Imi se hallott ilyenről) a Punto meg elosztótrafós volt. Namármost ez 2 autó 15 év alatt, és 2 hiba. Halálossss... A Transit garis, meg is csinálták. Ha valaki ezek miatt nem vesz ilyen autót, az megérdemli.
1.5dci azért szerintem ennyire nem trágya. De elájulva nem voltam tőle ez igaz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #24173 üzenetére
Gondolom sok üzemanyag rendszert megterveztél már. Néha olyanokat olvasok itt, hogy azon kapom magam, leestem a székről.
Az 1.5dci-n pont nem az üzemanyag rendszer a gyenge pont, meg ugye nem csak egyféle 1.5dci van, szóval lehetnél konkrétabb is.
A sok dízel foshalom teória ott bukik meg, hogy spórolni vesznek az emberek dízelt. Nem az autó hibája, ha nem arra használják, amire tervezték, vagy nem szervizelik, mert mindent sajnálnak az autótól. Minedik lelakható a foshalom szintre, a benzinesek is, csak a dízelnek sokkal több az érzékeny része.
Kezeket fel, aki tudta, hogy nem szabad CR dízellel sokat 1/4 tank alatti üzemanyagszinttel járni...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #24179 üzenetére
Ha ez a hűtés megoldaná, akkor az olyan járművek védve vannak, ahol a hűtés megvan... ja mégsem, mert az összes TDCI pumpája a tankban leforgácsolja a tengelyét és elbassza az egész üzemanyag rendszert, ha sokat hajtják kevés üzemanyaggal, mert ezt a pumpát keni és hűti az üzemanyag, ha csak a lábujja ér bele a pumpának, akkor a bré besül rajta.
[ Szerkesztve ]
-
-
stickermajom
addikt
válasz EQMontoya #24190 üzenetére
Amúgy ijesztő méreteket tud ölteni néha. Amikor múlt héten ment egy 5-10 percet alapjáraton amíg ellapátoltam a havat ilyen 2-3 méter magas gőzfelhő lebegett mögötte. Pedig a vizet/olajat nem eszi, nem keveredik, és 1/3-nál lejjebb nálam egyszer vagy kétszer volt a tank. Nem szereti az alapjáraton ketyegést na.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #24190 üzenetére
Ha minden ajánlást feltüntetnének a használatot illetően, senki nem venne semmilyen autót, mert csupa megkötésekkel lenne tele a gépkönyv. Akárhogy hajtod, jó esetben két évet elmegy utána meg nem az ő saruk.
Nálam olyanok is vannak a gépkönyvben, hogy ne használja rövidebb távra, mint 4km.
A gépkönyvet már csak azért is érdemes olvasgatni, mert pl 1/4tank alatt nem kapcsol be a regeneráció sem, szóval aki folyamatosan alacsony szinttel jár, az kockáztat egy DPF cserét is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #24193 üzenetére
Magad is bevallottad, hogy nem olvastad, akkor? Ez a baj az emberekkel. Azt hiszik, értik a technológiát és nem kell olvasniuk, vagy nincs idejük, vagy egyszerűen nem érdekli őket, mert használni vették az autót, nem a gépkönyvet olvasgatni. Pedig látod, vannak ott érdekes dolgok. Persze a gépkönyv a szervizkönnyvel együtt szokott elpárologni a második tulajnál ez a másik probléma...
aztán, mikor megáll a vas és mondja a szerelő, hogy hol hibázott a tulaj, akkor a jó öreg: nekem nem mondta senki, meg ezt a szart, az a fosh megint otthagyott...bezzeg a zsigulim soha, pedig abban is csak 5 liter lötyögött
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #24198 üzenetére
Nem lehet másképp megoldani a világot, lehetne tartósra gyártani mindent, de az eldobhatóságon többet keresnek. Erre állt rá a világ. Nem is érdeke a gyártóknak, hogy sokáig menjen a termék, vegyél másikat.
Nem mondtam, hogy jól van ez így, de a használati útmutató elolvasásával elég jó képet lehet kapni az egyes részegységek tartósságáról és tervezett avultatásáról.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #24198 üzenetére
Szvsz egyszerüen erre megy a vilag, hogy minden bonyolodik es több hozzaertes kell a dolgokhoz...akinek meg ez nincs meg, az megtanulja igy vagy ugy....vagy nem hasznalja az adott technikat.
A telefon is regen milyen volt? (hogy a peldaddal eljek ) volt egy egysoros lcd kijelzö meg par szamgomb, aztan kesz....ma meg pornot is nezhetsz vele, ami virust pakolhat a telodra es miközben a sparban NFC-vel fizetsz a mobiltarca appoddal közben valaki a virust felhasznalva lenyulja a bankszamlad egyenleget....de ettöl meg nem a telefongyarto a felelös....szvsz.
Ugyan ez az autokkal. Sajna (vagy nem sajna) meg kell tanulnia mindenkinek, mi is az a turbo, egr, mire erzekeny, mire kell figyelni stb...aki nem teszi meg az megszivja. Hogy ez jo vagy nem az jo kerdes...szvsz bezarva
-
nagyúr
válasz EQMontoya #24423 üzenetére
MIért? Szerintem ennyire nem vészes. és cinkes helyzetekbe nem szabad belemenni. A vallásosság ott kezdődik, mikor a repülő zuhan
(#24426) EQMontoya : Tegyük hozzá, a merci 180D-je 1500-as motor (wiki szerint).
De az 1800 miért is kicsi? A Honda most 1600 ccm-ből kihoz 160 pacit.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz EQMontoya #24476 üzenetére
Nyáron olvastam eben a témában cikket a TC, hazatérő svájci-magyar állampolgárnak leszerelte a rendőr a kocsijárol a rendszámot.....
Indoklásnak meg azt adta, hogy csak. Aztán járj utánna hónapokig.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
McSzaby
őstag
válasz EQMontoya #24628 üzenetére
(#24629) tomiii. :
Igen Felicia, és amikor 5W40-t akartam belerakni, full synthet a szerelő visszaküldött, hogy vegyek inkább 10W40-t, mert meglehet, hogy többet ártok, mint használok. Ha már 16 éve 10W40 volt benne, akkor az is legyen.
(#24632) TaaT:
Teljesen jogos, csak már ezt a motortisztítót is félek beleönteni, mert lehet olyat old fel, amit nem kéne. 16 éves 158e van benne és ha kijön rajta még valami probléma ez miatt, akkor árokba rakom és rágyújtom az erdőt.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
-