- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hardverek pünkösdre
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #11985 üzenetére
Kb agyf@szt kaptam, már a másik topikban elsírtam a bánatom... A B6-on most volt vezérlés csere és a város közepén közli velem a bc, hogy nincs bennem elég hűtővíz öcsisajt. Felöntöttem csapvízzel (egy szörpös üvegből ráadásul ), nem volt már kéznél sajnos.
Eszembe nem jutott, hogy nem töltötték fel ezek rendesen a hűtővízzel a rendszert és ellenőriznem kéne...
Btw lehet lassan be kéne költöznöm a VAG topikba is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #11992 üzenetére
Fotót kellett készítsenek róla (vagy videót), minden esetben dokumentálni kell. Ennek hiányában nem vagy büntethető!! Tehát nézd meg a képeket.
Ha beregelsz az ügyfélkapunk akkor értesítenek a mobilodon ilyen esetben még a bünti előtt 5 perccel. Érdemes, pár K-t spórolhatsz. De ha nem vagy regisztrálva akkor honnan tudják a számod?
Tudom, tudom küldjenek képeslapot...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aram01 #12030 üzenetére
A miénk egy visszavett autó így kemény 5k km-errel került hozzánk '99-ben (amúgy '98-as példány). Én nagyon szeretem sokáig az 1-es rajtszámot viselte a családban (ez mindig az aktuális vezérgép privilégiuma ). Sokszor jártunk vele külföldön de még a németországi 1200 km-es túrát (egyhuzamban!!) is simán bírta (jó a végén a váltó már kicsit akadozott a nagy dugó miatt de a visszahűlés után ok volt).
Soha nem hagyott ott sehol önhibájából a gép. Megbízható, a kötlezőkön kívül nem kellett költeni csak a felfüggesztésre (magyar utak hurrá) de arra sem horror összegeket (kormányösszekötő, gólyaláb, ilyenek mentek el benne).
Az aglitását nem kell dícsérnem azt tapasztaltad nyilván, a váltója is nagyon korrekt (jó nem egy Honda váltó nyilván), a fogyasztása is rendben van nagyon. Én szerettem és elégedett vagyok vele, nagyon jó vétel volt és az így ennyi év távlatából azt hiszem nagyon-nagyon jó ajánló levél. Az alkatrész nem drága hozzá és kb minden sarkon értenek hozzá. A teljesítményéhez képest egész korrektül megy mert csak 850 kg (bár kétféle váltó áttételezéssel készült, nekünk a rövidebb áttétes változat van). A felfüggesztése kicsit lehetne keményebb ilyen szempontból (is) a Jazz nekem jobban bejön/bejött nem csak a váltója okán.
Igazából semmi egetrendető negatívumot nem tudok mondani róla. A bele is korrekt minőség szempontjából is, a 2010-es Suberb anyagminőségétől konkrétan hánytam ahhoz képest ez az "öreg" mérföldekkel jobb minőséget képvisel. A belseje is tágas, haver Insigniájában feszengtem mint
kurvrosszlányok a misén, ebben kényelmesen, szellősen elvan az ember. Pedig ez a kettő autó megint nagyon nem egy kategória akár csak a Superb esetében...Jah és még egy érdekesség: a 3 ajtós változat magassága 5 cm-el nagyobb mint az 5 ajtósé (könnyebb legyen kimászni hátulról).
Ha 1,2-esnek írják akkor nem tudnak rendesen kerekíteni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #12007 üzenetére
Még jó, hogy nem olvas minket a TC.
mod:
Assimilator: Lehet bizony. Anno a balcsiba veszett az egyik kulcs és pótolni kellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeFranco #12064 üzenetére
Ehh, ott csak időpontot lehet foglalni most nézem.
Marad a telefon. De sztem úgy meg nem adnak felvilágosítást. Egy próbát megér.mod:
aram01: Vállalom a te részed is. Csak mert önfeláldozó típus vok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Assimilator #12067 üzenetére
Igen, én itt csináltattam anno (haver ajánlotta, neki is bevált): [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Assimilator #12069 üzenetére
Akkor rendelni kell hozzá pótkulcsot. Exportőr vagy vmelyik képviselet segít.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Minden új autóhoz adnak ilyen nyilatkozatot elvileg, legalábbis az enyémhez adtak. Vmelyik márkaképviselet szívesen kiállít neked egy ilyet újból a megfelelő pénzmag ellenében.
Elég sztem a törzskönyvet bemutatni de ha szerződés kell nekik akkor azt mutasd be. Kell, hogy legyen nálad egy példány belőle, túrd fel nyugodtan a fiókod.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #12082 üzenetére
Az elmúlt 250 km átlaga nálam a Bubuval 12,5 l (tankolás szerint).
Nekem viszont kéne egy robi a'sszem...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #12120 üzenetére
/100 km, a 250 km átlag fogyija volt 12,5 liter.
mod:
Rivaul: Haver Celica-jában én is átéltem ezt. Ahol az enyém már leforog ez ott kezdett feléledni és ott olyat lépett... csak néztem. Álló rajtból esélye sincs de repülő rajtból meg nekem nincs.
rbalint88: Szééép.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rivaul #12126 üzenetére
Engem meglepett nagyon, mintha 2 autód lenne motorkarakterisztika szempontjából. Enyémben is van változó szelepvezérlés de nem ennyire éles a váltások közötti érzés.
Mondjuk az enyémhez amúgy sem kell tudnod vezetni (pont ezért vettem ), 4000-nél leugrasz a kuplungról a többit megoldja a technika. De ennnél aztán lehet matekozni, hogy kb hol lehet a tapadási határ, ne csak pörögjön a kerék hanem erőt is vigyen át a falszterra és ahhoz mennyi gázt kell adagolnod ha száraz, ha nedves, ha érdes ha sima a felület...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Rivaul #12129 üzenetére
Ha üzemmeleg a motor (olaj is!!!) akkor lehet forgatni, nem lesz attól baja. Enyémmel is el lehet szöttyögni szépen, 3000 alatt semmi sem történik igazából, olyan mintha egy 1000-es Swift blokk lenne benne.
Ősöket vittem vidékre, szépen csordogáltam 90-100-al és 7,8-as fogyit produkált. Az kb parádé.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #12210 üzenetére
Tényleg nem értem, ebben igazad van. Szaladgálósnak minek 200+ ló? Arról nem is beszélve, hogy az összteljesítménye annyi rendszerszinten. Ha kihasználod tartósan akkor ugrott a 4-6-os fogyid meg a 200+ lovas teljesítmény is. Pl felugrasz a Mátrába. Kíváncsi vagyok a végén mennyit mutatna a fogyi meg hogy az első 10 kanyar után hány ló maradna meg a 200+-ból ha már az akksik lemerültek.
Ezek az értékek papíron jól mutatnak de a valóságban vagy csak pics@nyi ideig élvezheted ki őket vagy a fogyid ugyanúgy 10 liter lesz mint egy rendes célgéppel amiben minidig ott az erő. És ezt kihozod bőven olcsóbban is (szaladgálós + veretős ótó) 2 cél géppel ahol 0 azaz nulla a kompromisszum. Szvsz az van, hogy a CO átlagukat ezzel szépen lenyomják és okos pr-al csomagolva a meg eladják "sportos" autónak. Már aki van olyan buta, hogy ezt benyalja.Ez az autó iskolapéldája annak, hogy ami mindenre jó az valójában semmire.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12217 üzenetére
Hegynek felfelé azért olyan sokat nem fékezel, hogy érdemben töltsön vissza, ahhoz nem elég bika ez a GTE. Akárhogyis szerintem nem éri meg az árát. 11+ millától indul, ezt felextrázod már 12-13 millánál jársz. 3-4M-ért meg van Impreza ami nem pénztemető kategória szinten van és veszel mellé egy Jazz-t 3-4M-ért ami szintén nem pénztemető. Számold ki a fennmaradó diffiből hány km-t autózhatsz.
Jah és az áram sem ingyen van, bármennyire is szeretik ezt elmaszatolni a gyártók.
Engem nem tudtak meggyőzni de mindenki azt vesz
amit akaramire pénze van.Úgy vagyok ezzel a GTE-bel mint a Zsiráffal az állatkertben. Jópofa-jópofa de otthonra azért nem kéne.
mod:
Jó, így mennyit eszik városban? 4-5 litert? Ott a Jazz-em, városban 5-5,5-ből el van úgy hogy sokkal nagyobb a csomagtere. Ebben a konfigurációban sztem paraj vakítás ez a GTE.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #12221 üzenetére
Én meg erősen, hogy nincs nagy diffi. TSi golf márkaszervizben is lazán 100k fölött legombolnak rólad egy ilyen akcióért.
peterkeT: Nézzük meg: GTE alap + pár extra lőjjük be 13M-ra. Egy új WRX vagy BRZ: 8M egy új Jazz: 4M. Még mindig alhangon 1M-val beljebb vagy.
Abból az 1M-ból azért elgurulsz pár km-t...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12231 üzenetére
Igen, ez mondjuk idegesítő, hogy csak csomagban van minden a japókhoz. Nem tudod saját szájízed szerint összekonfigurálni. Bár én pont nem vok ez az extra fétisiszta de azért kellemes tud lenni az ülésfűtés, egy fényre sötétedő tükör, a klímáról nem is beszélve...
peterkeT: Passatban van ilyen, tényleg kellemes. Főleg itt Pesten mert látod ha kutyagumiba tottyanál bele a kocsiból kipattanva.
mod:
Declare: Nincs nagy difi. 5 év múlva egy szett új gumi kell a Jazz-re 15" nem drága. Vezérlés csere nincs mert láncos. Olajcsere az évi 30k. 5 évet elmész egy szett fék betéttel... Ezek mind nem vészes összegek, az 1M diffifből bőven telik rá.
Én tuti nem vennék GTE-t, nem tudtatok meggyőzni róla/vele.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Burt1793 #12242 üzenetére
Passatban imádom erősen gondolkozom, hogy Bubu is kap egyet. Kb 120$, nem a világ vége... A kormányt meg 20-22k-ból bebőrözik az se egy vészes történet.
bitpork: Ne hülyéskedj, egy 80-90 lovas motornál százegynyéhány Nm-rrel? Én meg nem hallottam arról, hogy Jazz-ben cserélni kellett volna láncot. De gúglizz rá bátran, hátha neked dob vmit.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen