Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz Qru #12216 üzenetére

    Fékezésnél visszatöltene, szóval azzal szerintem nem lenne gond. Az 1.4 tsi elég könnyű, szóval villanyosként tudod használni. Két kocsit nagyobb kompromisszum tartani, persze ezzel nem azt mondom, hogy ez a golf most akkor sportkocsi. :D Akinek tetszik úgyis megveszi. :B

    "Ez az autó iskolapéldája annak, hogy ami mindenre jó az valójában semmire. :D"

    Hidd el, tényleg jó lenne egy ilyen városba járáshoz. Ha messzebbről mész be, be tudod állítani pl, hogy először benzinesként (azaz hibridként) használd, majd a városban átváltasz tisztán elektromosra. 4 féle üzemmódja van az A3 e-Tron-nak, szabadon módosítgathatod menet közben. Mondj egy jobb autót bejáráshoz. A tisztán elektromos sokszor kevés, tehát kell bele benzinmotor, a tsi meg keveset fogyaszt, ha kell.
    Van olyan üzemmód is, hogy a benzimotor hajt és még tölti is az aksikat, szóval meg tudod azt csinálni, hogy csak lakott területen járjon a benzinmotor. Ez nekem nagyon szimpi, persze nem sokára valszeg lesznek ennél sokkal fejlettebb cuccok, de ez mindenhol így van, akinek most van pénze ilyenre, annak ez a legjobb választás szvsz.

    [ Szerkesztve ]

  • Declare

    őstag

    válasz Qru #12216 üzenetére

    Nem ertelek, komolyan :D hat pont ezt irom, ezert vagyok most oda ezert a kocsiert :D

    Egy auto szemelyeben van egy elektromos autod es egy sportos karakterü autod. Egy autot tartasz fenn, gumizod stb.

    Az emberek többsege nem ugrik fel a Matraba naponta 2x. Varosban jar dolgozni, ide-oda dolgokat intezni. Ekkor van egy 0 üzemanyagot fogyaszto elektromos kocsid.

    Ha hoszabb tavra mesz akkor sincs gond, mert kedvezöbb lesz mint egy sima tsi, ami alapbol nem eszi le a hajad, ha normalisan autozol.

    Ha meg picit szorakozni akarsz, akkor van egy sportos karakterü autod.

    Mi ennek az alternativaja? Pl egy renault zoe a hetköznapokra, meg egy 2.0 tdi golf a hoszabb utra. A kerregö dizel sokkal kevesbe sportos karakterü, mint a GTE, a Zoe pedig összehasonlithatatlanul nyomorekabb. Arrol nem beszelve, hogy igy fenntartasz 2 autot, aminek nem sorolom a költsegeit. Arban egy zoe meg a 2.0tdi golf kb ott van, mint 1 db gte.

    Ja ok, persze, ha ugy nezzük legyen egy M4 bmw, egy i3 bmw, meg egy X5 telre es akkor nem szoltam es ebben a szituban, valoban egy ertelmetlen "iskolapelda" a GTE :P

    mod: most a megeri, nem eri meg ahhez nem tudok hozzaszolni, ezt nem kalkulaltam, merrt, mint irtam a 47k euro arcedula kisse elijeszt :D de lesz ez meg hasznalt auto, meg lesz ez meg kiforrottabb stb. En most az elvet nezem es felhasznalasi praktikumot :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák