- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #31366 üzenetére
tavaly augusztusi red sun után voltunk Dobogókőn 1 impreza wrx + 2 evo társasággal, jóvóóót két hete volt nálam az alfa, ahhoz képest nem voltam kimondottan forgalmi akadály, csak egyenesben, de hát 140 ló vs 260-280, az már különbség
splash nem az enyém, de ha megyek vele, akkor rednázom rendesen, be ne kokszosodjon
-
rbalint88
addikt
nálam omnia volt, azzal sikerült kiűzni azt a botrányos illatosítószagot, ami a kocsiban volt. a maximum egy bőrkárpit illatú wunderbaum, ahogy mondod is, ha nincs összeokádva a kocsi, nincs benne büdös. mondjuk nem is daciám van, aminek a gyári szagára a korabeli totalcaros leírások csak telefingott búvárruhaként hivatkoznak
-
rbalint88
addikt
csodálkoznék rajta, ha most hallottak volna róla először, inkább az, hogy amiről nincs saját tapasztalat, arról nem nagyon írnak cikket.
szerszám szombatban vannak okosságok, meg ezt (vegyél drága szerszámot) ellensúlyozzák sokszor a filléres neppertrükk rovattal.Qru: szerintem alapvetően objektív a cikk, a végkövetkeztetés az, hogy nem éri meg. én egy pillanatig se éreztem a lelkesedést a cucc iránt. bemutatják, hogy ilyen is van, oké.
-
rbalint88
addikt
szerintem az a baj ezzel az egésszel, hogy elkezded így használni és amikor raknál még a tűzre és félállástól padlóig nem történik semmi, na az a szopás, amikor jön szembe a kamion... egy rendes chiptuning az oké, amikor mindenhol erősebb lesz az autó, de ez a kamukirályság szerintem GÁZ.
lehet én vagyok régimódi, de én ahhoz vagyok szokva, hogy ha van egy x értékig beskálázott fordulatszámmérőm, akkor a max teljesítményt x-1 környékén tudom kivenni belőle, padlógázon, nem pedig x/2-nél, félgázon. -
rbalint88
addikt
válasz AMD Power #31655 üzenetére
egészen megdöbbentő, hogy ennyire silányak ezek a kocsik. 10 motorcsere? 8 év alatt elporladó kasztni? ez még valami kínai csodától is szánalmas és vállalhatatlan lenne, nem hogy a szakma csúcsát jelentő mercedestől... mondjuk az is hülye, aki ezek után még mindig mercit akar venni.
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #31661 üzenetére
személyautóban nem tartom ennyire gáznak a helyzetet náluk, sőt, de azért ott is volt egy csúnya mélyrepülés 90-től 2005-ig kb főleg rozsda tekintetében, a motorokat olyan nagyon nem sikerült elcseszni akkor se.
amúgy ha egy kocsiról lenne szó, azt mondanám van ilyen, beszopta, buksisimi. de az, hogy egyértelműen általános problémáról van szó és a gyár így lepöcköl mindenkit, az vérciki. és akkor ez még csak a rozsda, ott vannak a 200ezrenként cserére szoruló motorok... vicc, csak a rosszabbik fajtából.
prémium trióban szerintem is a merci a legjobb, bmw-ben néhol nagyon tróger anyagokat használnak eleve, audik pedig nagyon fáradnak az idő múlásával. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #31678 üzenetére
mondjuk így belegondolva ebben a sok motorcserében az is benne lehet, hogy egy e- mercit még éppen elfogadhatóan mozgató motorral trélereznek napi szinten, szóval egy e-mercihez képest dupla tömegű szekeret mozgatni már valószínűleg sok annak a motornak, azért is kotlik meg ilyen gyorsan.
-
rbalint88
addikt
egyszerű így: megveszik a 220-as kismotorral, tolják a szemét 130-cal felmálházva 3,5 tonnára és ezt a motor nem bírja. ha nagy motorral vennék, akkor szerintem 400-500körül elfutna egy motor és akkor se a blokk lenne kuka, hanem a kiszolgálóegységei fáradnának el.
MunezXBK: ne legyél elvakult Audis azért ha végignézed a kínálatot, akkor valahogy az látszik, hogy nagy átlagban az Audik öregszenek a legcsúnyábban a nagy német prémium trióból. nyilván mindegyikből extrém lerúgott és extrém megkímélt darab is, de nem azokból kell kiindulni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #31729 üzenetére
vagy sima gumisnejlon vagy keréktartó állvány, amire van ponyva. utóbbi 3-8ezer forrástól függően. érdemes szétnézni aldi-lidl vonalon, mi is ott vettük 3k körül.
-
rbalint88
addikt
én is meglátogattam a huszti úti komplexumot ma, mert a héten telibe fosták a madarak a kocsi hátsó felét, aztán holnap állásinterjú, nemá' szaros kocsival menjek
haccából puccparádé lett, múltkor kapott viaszt gazdagon, szépen pergette le most a vizet, a kosz se ragadt meg rajta annyira. most csak sima mosás-öblítés volt, meg mikroszálassal szárazra töröltem, hogy ne legyen vízköves. erre a fényezésre kár többet pazarolni, majd pár év múlva, ha meglesz a lakatolás+telifény, akkor már én is babusgatni fogom... -
rbalint88
addikt
pont így. én is ezért lövöm 140-re a tempomatot, általában hagynak élni, néha van egy két nagyonjani, aki 180-nal hasít a cirkálójával, azokat el kell engedni, meg vannak az öntudatos apukák, aki biztos dpf-regeneráláson vannak, ezért akarnak letolni, mikor sorban haladunk kamiont előzve. na ezeknek szoktam elrúgni, amikor kitisztul az út, hogy ha annyira siet, akkor ne maradjon le, csinálom neki a szabad utat
-
rbalint88
addikt
jaja, biztos az olasz szarom nem tud többet de a passatot is villogták, aztán amikor elkezdtem tolni és 170-nél már nem tudott hova kiindexelni, akkor realizálta, hogy nem a 100 lovas pdtdi lett felmatricázva
annál mondjuk (i love euro3) az is vicces volt, amikor 140-nél visszahúztam 4-be és utána nyelte a kormot de mondjuk dízel, szóval padlón füstölhet is kicsit, a koromgyárakat nem szeretem. -
rbalint88
addikt
válasz TheProb #32167 üzenetére
Minden rosszindulat nélkül:
most van az, hogy a rózsaszín álmokból jó keményen a seggedre esve érkeztél meg a valóságba és látod, hogy mennyibe kerül egy autó fenntartása. A rozsda az egy dolog, de ahogy néztem, eddig komoly baja nem volt. Most van ez a vizes-gőzös beszopódás, de alapvetően eddig úgy érzem, hogy részben a pékek áldozata vagy.
Én is átéltem ezt az első autómmal, utána találtam rendes szerelőt, plusz tényleg kicsit, de beleástam magam a témába (csak annyira, hogy ne verjenek át). Ezt neked is ajánlom, kevesebb nem leszel tőle. A gumi és társai pedig csak az autó vételárához képest tűnnek soknak, de ezek ennyibe kerülnek. Ezek azok a dolgok, amivel a legtöbb első autós nem számol, hogy bizony bizony a jóságos neppergecibácsi nem vadiúj téli-nyári gumival adja az autót, ami ráadásul soha se kopik el. Meg igen, vétel után kötelező egy vezérlés-olajak-szűrők-fagyálló cseréje is. Nekem ez a köröm 150+ volt most az Alfára, mert gyári alkatrésszel csináltattam és volt benne pár extra tétel (váltóolaj, izzítógyertyák). Szóval a helyet inkább az, hogy akinek 400ezre van kocsira, annak nincs igazán pénze fenntartani... -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #32361 üzenetére
hát azé' van alfám, hogy még a sebességhatárokat is betartsam? piha! amúgy csak annyi volt, hogy volt egy naonjani e46, aztán a 3-ban 50-nel krúzolásból lett egy 90-es kiugrás és vissza a sorba.
-
rbalint88
addikt
válasz tomcsi23 #32368 üzenetére
nincs abban tartalék, az Alfa nagyobbat lép, mert van nyomaték is egyébként óra szerint nem, de a realitás szintjén annyira kicsi a különbség, hogy vagy nyomatékból gyorsabb az alfa, vagy kb a visszaváltással el is veszti az előnyét a civic bőven. na de majd a chip után
focvis: és vettél újat? mennyi időre vették el/mi alapján adták vissza? tanfolyam vagy határidő
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #32373 üzenetére
szóval rászolgáltál
engem is sokszor felcsesznek a töketlenkedők -megjegyzem akin látszik, hogy turista, azzal elnéző vagyok, de akinek csak úgy megalszik a tej a szájában meg telefonozik, azt nem bírom- miatt sokszor koppan a pedál a padlón és szaladnak el a mutatók illegális tartományba. hozzá a jó fék és a jó futómű azt eredményezi, hogy egy-egy erőteljesebb előzés vagy kikerülés simán járhatna jogsielvétellel, mindezt úgy, hogy nem veszélyeztetek vele senkit. viszont gyalogosra figyelek, zebránál visszaveszek a sietségből, szóval csak ésszel.
csúnya dolog ez a szabályrendszer, de megértem, hogy a többséget így lehet kordában tartani és nem azzal, hogy a ajánlott sebesség van, viszont ha valamit elkottáz annál nagyobb tempóval, akkor nagyon seggbe rakják. -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #32378 üzenetére
1.9jtd 16v, gyárilag 140 ló, ehhez 1305kg forgalmi szerint. kellemesen megy, de azért fog kapni chipet, nagyobb coolert és át lesz lapátozva a turbó idővel. aztán szükségesség és anyagi vonzat tekintetében lehet, hogy egy jobban szellőző kidörgő is kerül rá, de ez lesz kb az utolsó lépés. addig lesz kihajtva, amit még a gyári befecskendezőrendszer tud, ahhoz nem akarok nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
nálam úgy van, hogy a két középső osztás között normális a vízhőfok, ha nyáron szúrod neki és megy a klíma is, akkor talán el tudja érni a középtől jobbra levő osztást, de nálam még nem érte el soha. télen viszont a középtől balra levő osztáson áll meg, az számít normálisnak, az kb 80fok. -
rbalint88
addikt
válasz j.bravo #32484 üzenetére
ja, ez angol autóé tuti nem lineáris, 80 és 100 között jó, de ugye az alfákat általában autózni szeretőknek gyártják, akik remélhetőleg figyelnek erre és nem csak ész nélkül használják. benzinesnél normális a nagyobb érték, hamarabb és jobban melegszik. egzakt adatokat nem tudok a működési hőmérsékletről, de sokkal magasabb hőmérsékleten dolgozik a benzines, mint a dízel.
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #32489 üzenetére
nem fog megállni 6 literből ugyanúgy talpalni fogod azt is, nekem is 8 litert eszik a híresen takarékos jtd. amúgy polgáriban tényleg eljárna 6 körül, de a laguna is 8-ból
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #32507 üzenetére
tudok egy fasza eladó alfát
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #32857 üzenetére
sok autóban feszt világít a műszerfal, aztán szürkületben néha megtévesztő, azt hiszik, hogy akkor ég is a lámpa. amúgy a vicc az, hogy leginkább a szürke színű autókban nem kapcsolnak lámpát, csak hogy jobbak legyenek az oddsok...
a kötelező menetfény amolyan félmegoldás, de sötétedésérzékelő és automata magasságállítás mehetne mellé, az lenne a kánaán. meg ha jóskapista izzócserekor nem erőltetné bele fejjel lefelé a foglalatba az új izzót -
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #33076 üzenetére
Nem veletlen, hogy az egyik leggyakoribb moka az egr lefalazasa es kiirasa a kocsibol. Alig tesz valamit a kibocsatas csokkenteserrt, cserebe tonkrekurja a motort es gyakran van vele baj. A vicc az, hogy mindegyik altalam ismert kocsi tudja a kibocsatasi adatokat egr nelkul, nem kell vele trukkozni muszakin... Pedig van amelyikbol katalizator is ki van utve es chipes is... DPF is boszmeseg adblue nelkul szerintem.
Ja hoppa, off akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #33089 üzenetére
Tudom mire való a DPF. A szilárd részecskéket, amiktől tüdőrákom lehet, még kisebb, még veszélyesebb részecskékre bontja, ó jeee, de jó lesz nekem ettől. De nem baj, jó lesz az, lassan a kis turbós benzinesekre is kellene rakni, azoknak is már szép szilárd részecske kibocsátásuk van.
-
rbalint88
addikt
válasz Mágus2 #33092 üzenetére
mert ha már "huggyos", akkor lehetne adalékolni annak érdekében is, hogy a szilárd részecske kibocsátása is megszűnjön/kevésbé legyen veszélyes-káros. bocs, mobilról nem fejtettem ki jobban.
egyébként mintha a dízel-gázos autóknál írták volna, hogy nagyon sokat segít a kibocsátáson és valami 10% a gázfelhasználás aránya, szóval nagy tartály se kellene.
de az egész lényege még mindig az, hogy egy paraméterre koncentrálva (CO) kezdték el szabályozni a károsanyagkibocsátást és ezzel hatékonyan elkúrták a többi 83 paramétert. éljenek a bürokraták!
valóban igazad van, nem vagyok se járműmérnök, se szerelő, csak autószerető ember és viszonylag sokat beszélgetek az előbbi szakmák képviselőivel, akik közül utóbbiak elég sokat anyáznak a fent említett alkatrészekre. ez, és az a tény, hogy a kiírt egr és dpf mellett is tudja a kötelezőt egy autó, számomra elég indok arra, hogy felesleges/káros alkatrésznek ítéljem meg a felhasználó szemszögéből.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest