- RAM topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Az LG elengedi a feltekerhető tévéket
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- TCL LCD és LED TV-k
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
A japánautós tragédiája
Van benne némi irónia is, de azért alapjaiban tényleg ilyen lehet ez -
rbalint88
addikt
jó, hogy itt lopják a legtöbb kocsit, lehet miből válogatni, plusz itt szarnak egymásra leginkább az emberek. külső-kiskatymazon még azt is észreveszi marinéni, hogy a kakasod csak 6:01-kor kukorékolt 5:59 helyett és kicsit be volt rekedve.
szomszéd autóját tuti, hogy megrendelésre lopták el tőle (996 carrera 4 tiptronic), de nem ám akárhogy, hanem betörtek a lakásba a kocsikulcsért és nem vitték el mellőle a pénztárcát meg a macbookot "ha már úgyis itt vannak" felkiáltással... ja, garázsból, amit ugye a saját távirányítójával nyitottak szintén. még szerencse, hogy egy évre rá szembetalálkozott a kocsival a belvárosban és elkapták az embert. állítása szerint 3 hete vette az autót, addig pihentették.
-
rbalint88
addikt
doki bármikor megcsinálja, ha nem vagy összeveszve vele, 7-8ezer a tarifa mostanában.
utána ocsmányiroda, egy délelőtt alatt megvan, aztán kb két hét után lehet menni érte. legalábbis a mechwarton levőben így volt.100-ért épkézláb kocsit nem fogsz kapni, plusz átírni legalább 50e... nem feltétlenül éri meg.
-
rbalint88
addikt
mindig érdekes téma ez az üzemanyaggal spórolósdi, ha kiszámoljátok, egy tankon egy kávé ára (bitporknak kettő ) a különbözet a prémium és a sima között, ha van nagyon olcsó konkurencia, akkor már egy szendvics is kijönne talán a prémiumnál. aztán meg jön a csekk&dzsinn, rángatás, szopódás, magasabb fogyasztás, ami az árelőny jelentős részét vagy akár az egészet el is viszi. persze a ladába mindegy mit tölt az ember, de egy modern autón, főleg közvetlen befecskendezésesen vagy picit bonyolultabb technikájún nettó önsorsrontás az üzemanyagon filléreskedni, amikor egész komoly következményei is lehetnek.
el kell fogadni, hogy már a 15 éves autók is modernek annyira, hogy kérik a normál üzemanyagot a pancsolt szar helyett. kollégám is nagy ügyesen kinyírta a tdci mondeoját a pancsolt gázolajjal fél év alatt. üzemanyagon spórolt vagy 50ezret, aztán 400-ba került a javítás és még most sem 100% az autó... -
rbalint88
addikt
Reggeli mellé ideális könnyű olvasmány Stump Banditól.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #26009 üzenetére
A tiedre valaszoltam, de szolt minden huhogonak. Esszel vezetve lehet tolni neki, ha hres a palya, senkit nem veszelyeztet azzal, ha akar nyolcszazzal megy. Nyilvan ha forgalom van, akkor nem kell feszegetni a hatarokat. Allitom neked, kis korultekintessel (itt most a szocialis erzekenysegrol van szo), a jobbratartas betartasaval es az index es tukor mindenkori hasznalataval fele annyi baleset nem lenne, mint ami most van.
-
rbalint88
addikt
Nekem szlovákoknál volt most meglepő, hogy országúton nincsenek kitáblázva a komolyabb kanyarok, amik legalább jó sárosak is voltak. Ilyenkor örülök annak, hogy a sygic ajánl sebességet a komolyabb kanyarokhoz, mert azzal tuti nem szállsz el. Tapasztalat szerint +10km/h még belefér és az utasok gyomra se kavarodik akkor fel.
-
rbalint88
addikt
alfát is csak azért engedik el, mert
1: biztos őrült
2: ne itt essen szét a kotla szarjaMágus: Párkány felől mentünk Ipolyságra, nem véltem felfedezni összefüggést a kanyar íve és a nyilas táblák között (vagy már valaki kivitte és nem pótolták). No meg az se segít a helyzeten, hogy sok helyen sáros volt az út, pont annyira, hogy jól csússzon.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
újonnan vette? mert ugye használtnál a típushibákon és a "pénteki gyártáson" kívül erősen számolni kell a senkiházi előző tulajjal is, főleg itthon ugye...
Milyen motoros volt? Ha 2.0 JTS, akkor mondjuk újban is bele lehet futni ebbe sajnos... Pedig amikor épp jó, akkor nagyon jó kis motor az is. -
rbalint88
addikt
Na, ha a 3.2 V6 nem ütötte meg az ingerküszöböd, akkor kiérdemelted a B betűt. A többit majd adják a többiek
Amúgy az nem egy hírhedt motor, különösebb gondok nincsenek vele, csak a váltó szokott befosni, ha sokat rúgják és agyatlanul. Napi használatra mondjuk a legjobb a jtd16v q2, ereje is van (vagy lehet húzni, ha mégse), a sperr miatt le is tudja adni, nem eszik sokat és kimondottan megbízható a dízelek között. -
rbalint88
addikt
örülünk nagyon a csökkenő üzemanyagáraknak, de azért ha kinézünk a budi peremén túlra, akkor azért gondolkozzunk el azon, hogy usában 80-180Ft között mozog literje
-
rbalint88
addikt
válasz pit stop #26262 üzenetére
csak az alpine! jvc-m van (nem pont ez), nem rossz, de a jó nem ilyen. amúgy a mikrofon része mindegyiknek szar, még a gyáriaknak is sajnos. zene minőségben egy középfos gyári hifin még hallgatható, de afölött megállnak a bt lehetőségei. nekem az alfában gyári bose hifi van, ahhoz már édeskevés. avensisben még elment, de az sokkal zajosabb autó sokkal gyengébb zenével.
-
rbalint88
addikt
Kia Niro hibrid KÍváncsi leszek rá. Egyrészt, hogy mennyiért tudják majd adni, másrészt, hogy lesz-e benne érezhető spórolás. Így a képek alapján szurkolok neki, végre egy normál formájú elérhető hibrid a sok torzszülött között.
-
rbalint88
addikt
válasz pit stop #26348 üzenetére
B5 és B5.5 alatt rendes Torsen diffis állandó összkerék van, pont gyanaz, mint A4-től felfele a quattro. B6-tól a Passatban is és előtte-utána a kisebbekben is Haldex van, ami alapból elől hajt és 80km/h-ig tud hátra küldeni max 50%-ot az első kerekek kipörgése esetén.
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #26392 üzenetére
ha az anyagi oldalát nézzük csak, akkor is előrébb vagy egy sportos autóval, mert egy normális motor normális védőfelszereléssel és a jogsi megcsinálása alsó hangon másfél millió, de mivel gondolom ebben is hifiznél, inkább kettő. és akkor napi szinten valami fosban vagy kénytelen ülni, mert arra nem marad pénz. arról nem beszélve, hogy szerintem -és itt fontos megjegyezni, hogy ne motorozom, de nagyon-nagyon sokat bringáztam anno, nem kimondottan tb-kompatibilisen - 25 felett megtanulni azért motorozni, hogy kiélhesd magad motoron, ergo menj mint az állat, nem tartozik a legjobb ötletek közé a hosszútávú életkilátásaidat illetően. egyébként is veszélyesebb sport a motorozás az autózásnál, de ezt tetézni a rutintalansággal és a sebességgel -mert úgyse tudja megállni az ember- elég rövid úton fájdalmas következményekkel szokott járni. vagy halálossal.
vedd meg a lehetőségeidhez képest legpóverebb, legjátékosabb autót és élvezd azt hosszútávon. én is nagyon szeretnék motorozni, de beláttam azt, hogy anyagilag is kiba* nagy luxus -kb pont olyan, mintha egy második autót tartanál fenn- és négy törött csigolyával inkább ne hívjam ki a sorsot magam ellen. pedig egy ducati monster a felhúzott dupla termigoni dobbal már csak az esztétikai értéke miatt is kellene -
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #26430 üzenetére
mint rutinos 2001-2004 körüli autókat vásároló egyén, mondanám, hogy a rozsda miatt ne akarj átülni olyanba, mert azokon is vagy már van rozsda vagy 2 éven belül lesz annyi, amivel legalább egy tisztességes alvázvédelem formájában foglalkozni kell. és ugye ilyen korú autóknál már benne van, hogy valamikor sérült volt és ott sokkal könnyebben indul meg a rozsda, ezzel is számolni kell.
ha meg tudod oldani, akkor otthon csináld meg magadnak. sok ész nem kell hozzá, flex, drótkorong, csiszolópapír, rozsdapassziváló, alvázvédő, fekete spray. a legnagyobb kihívás, hogy hogyan férj hozzá a kocsi aljához... valószínű taknyolós józsi ára körül meglesz a rendes alvázvédelem.
szóval a kettes megoldás a legkevésbé ésszerű, főleg, hogy azért foglalkoztál a kocsival és műszakilag jó állapotban van. a kettes megoldás akkor lenne ésszerű, ha lenne másfél misid autóra és vennél valami félig hobbiautó státuszban levő gépet, amit rendbe raksz. például egy Alfát -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #26769 üzenetére
pár megjegyzés:
-gyáriban csak bixenon van, ami ráadásul kanyarkövető. ami csak sima xenon, azt utólag belekókányolták.
-van ülésszellőztetés is, ha nagyon ki akarsz magaddal cseszni kínálatszűkítésileg, akkor olyat keress. nyilván csak a németeknél van esély találni egyáltalán.
-az alap hifi botrány, a dynaudio ellenben kurva jó.
-ha jók az emlékeim, vagy automata vagy 4x4, kivéve 3.2 és 3.6 V6 benzineknél.
ha ezeket összeadod, simán ott áll meg a buli, hogy még rá kell fizetned touaregre, hogy átülj egy passatba -
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #27006 üzenetére
hű, ez nagyon off lesz.
nem baj, pár száz év és lelakjuk nullára a földet, ha addig ki nem tör valami atomháború. arra a kis időre meg minek aggódni már. egyébként egyet értek bitporkkal abban, hogy inkább segítenék ezzel a pénzzel másokon, mint hogy ilyen balfaszságokat vegyek belőle. van egy bizonyos fajta luxus, ami luxus, de nem ennyire feleslegesen túlzó. azt mondom, hogy itthon egy milliárd forintból lehetsz akkora góré, ami az átlagember számára is belátható luxuson innen van, ami számomra azt jelenti, hogy van egy hétzenés házad, egy-két minden igényt kielégítő autód, fancy ruháid, csodásakat eszel és van sok megtakarításod. ami ezen felül van, az szerintem a felesleges pénzszórás kategória.
nekem az egész lakásom az ikeából van berendezve, ami egy full kommersz cucc, de nem látom, hogy mitől lenne jobb az életminőségem, ha ugyanezt a minőséget vagy mondjuk picit jobbat (5év alatt eddig semmi nem pusztult meg/nem lakódott le) 4-5x ennyiért veszem meg más branddel. inkább akkor ugyanabból a pénzből ötévente totál újra berendezem a lakást és a régi bútort odaadom a rászorulóknak. lehet, hogy idővel megváltoztatja a pénz az embert, vagy legalábbis az értékrendjét, el tudnék verni én is nagyon-nagyon sok pénzt egy áloméletre, de ez a nagyságrend már tényleg ép ésszel felfoghatatlan. mármint hogy egy autóért 9 milliárdot. -
rbalint88
addikt
válasz tomiii. #27010 üzenetére
oké, ezt értem, hogy befektetés, de nem szabadna ennek ekkora méretének lennie. ha egy nullával kevesebb lenne, azt még valahogy befogadná a szervezetem, de az is már a határon mozogna. gondolj bele abba, hogy 9 milliárd forintból mennyi értékteremtő befektetést lehetne végrehajtani. hány embernek adhatnál vele munkát, mennyi mindent és mindenkit menthetnél meg.
eléggé autóbuzi gyerek vagyok, sokat álmodoztam arról, hogy ha rám szakad az ötöslottó, akkor majd ilyen meg ilyen autóm lesz. szerencsére megadatott már ilyen fiatalon is, hogy volt egyszerre 3 autóm is, igaz az csak pár hétre, de két autóm egymás mellett elég hosszú ideig volt. teljes meggyőződéssel mondhatom azt, hogy kurvára felesleges az embernek/családnak két autónál több. úgyis van egy kedvenc, úgyis azzal fogsz járni az esetek 90%-ában. a többi 10% meg pont tervezhető és akkor lehet kérni házhozszállítást vagy bérelni nagy autót/sportosat. anyagilag se jössz vele ki rosszabbul és nincs stresszelés se. persze akinek hobbi az autó és mondjuk pályanapozik vele vagy van egy hétköznapi nyúzós és egy fagyizós kocsi, az megint más, de anyagilag teljesen irracionális egy második autó. régebben mindig úgy voltam vele, hogy kombi kell, hogy beéfrjen ezmegaz, meg kényelmesen utazzunk meg mittomén. holott 90%-ban asszonnyal ketten használtuk és használjuk a kocsit. most úgy voltam vele, hogy leszarok mindenkit, nekem legyen jó, aztán egy szűk szedán lett (Alfa 156) végül, úgyhogy a kutya a hátsó ülésen terpeszkedhet, már amennyire a becsatolt hám engedi.
nade hogy ontopic is legyen valamennyire a hsz, ha mocskosul gazdag lennék, akkor vennék hétköznapi járósnak/zúzhatónak/asszonynak egy fullos kia sorrentot (14M), megjelenősnek/utazósnak/magamnak egy maserati ghiblit (30M?) és hétvégi/csapatós autónak építenék egy aljas kis V6-os 156-ot (3-4M?). inkább költeném a pénzt élményekre és nem tárgyakra. -
rbalint88
addikt
a fogyasztás a legkisebb gond vele, az sokkal nagyobb, hogy nem megy igazán jól. eleve nehéz az autó, ebben nehéz a motor is és még agyonbasszák egy összkerékkel is, nincs benne akkora tűzijáték. és ehhez még hozzájön az is, hogy ez már nem az a V6, hanem a fos GM blokk Alfa hengerfejjel. úgyhogy ha erő kell, akkor 2.4 JTD, kis finomítás rajta és lehet veretni.
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #27422 üzenetére
tudod te, hogy mire mondom.
#csakahondaegyébként bármi szubjektív dolgon vitatkozni olyan mélységben csak az ostoba embereknek való, akik nem tudják elfogadni más véleményét. én pl soha nem vennék daciat vagy suzukit, de
megértem*, ha valakinek az a jó.*elfogadom. van az a szint, amit már nem lehet megérteni trololo
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #27431 üzenetére
hát mondjuk a régi swiftnek a fenntartási költségei mellett nincs túl sok előnye... mocsokmód zajos (bmeg hallom, ahogy a kavicsok pattognak az alján!!!), biztonságérzet sincs benne, nem hogy biztonság.
az új suzukikkal nincs bajom, a családban is van egy splash, tök jó autó, de magamnak soha nem vennék suzukit, mert nekem más ingereket kell birizgálnia egy autónak ahhoz, hogy jól érezzem magam benne. kipróbáltam ezt a világot is a toyotával 2,5 évig és rá kellett jönnöm, hogy bármennyire is egyszerűbb lenne az életem, az autók terén -sem- vagyok excelhuszár, így marad osztályrészem a "rettegés", költés és ezekért cserébe az élvezet -
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #27610 üzenetére
elvileg csak fordulónappal tudsz váltani, szóval 02.23 óta él az új biztid, amit 60 napon belül kell fizetni ja.
-
rbalint88
addikt
úgy e:
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz SzlobiG #27844 üzenetére
esőben a melegebb fény jó, nekem 6000k volt, lufaszt se láttam vele így télen, most 4300k került be, azóta nappali világosság van. kevésbé lehet vele takarítani pályán, cserébe fostos időben sem esel le az útról.
t72killer: nincs baj a leddel, csak megfelelő projektor kell hozzá. H7-be nem való, ennyi D2S heylre lehetne akár csinálni, mert a xenonégő se egy pontból adja a fényt, hanem kicsit szélesebben.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #28226 üzenetére
road presence... na az a hondának nem sok van. még az accordnak se, tapasztalat. mintha arról menne a vita, hogy X5 vagy ML Merci legyen de a reggelem már fel van dobva, köszi!
újraértékesíthetőségben egyet értünk, de meg is fizeted ennek a felárát gazdagon, megbízhatóság a fiatnál se dráma*, szóval ezen se nagyon feszülnék, főleg Kornélka hozzáállása mellett. és akkor jön megint a road presence és visítva nevetek*plusz 2,5 évnyi toyotázás és toyota fórum olvasgatás után azt tudom mondani, hogy a japán megbízhatóság bőven túl van értékelve.
-
rbalint88
addikt
válasz Qtya123 #28383 üzenetére
nekem a tempomathuszárok a kedvenceim (akinek +3-ra van állítva a tiédhez képest, aztán majd felrobban, amikor előzöd a kamionokat gps szerint 138-cal...na az ilyen púposkodót szoktam vagy elengedni, aztán hasonlóan tolni pár száz métert, hogy érezze a törődést vagy diszkréten visszahúzni 4-be és kitolni a szemét a kocsinak oké, nagyon nem lehet vele virítani, mert csak 140 ló -egyelőre-, de az átlag területiképviselőoctaviafocusastrat lenyomja, aztán azok feszülnek állandóan, meg a lefosott prémiumosok (nem korra, hanem állapotra értett jelző volt)
nálunk is csak abból tudom, hogy éppen sok az asszonynak a vezetési stílusom, hogy dermedt csendben ül és fehéredő ujjakkal markolja az ajtó kapaszkodóját
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- RAM topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Eredeti játékok OFF topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- kissgábor007 károsultjai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen