- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cattus
őstag
válasz ubyegon2 #22293 üzenetére
ezért átadja a legterheltebb belvárosi részt a kerékpárosoknak.
Lol nem tudom nálad az átadja mit jelent, de két csík felfestése lófaszt jelent nem átadást.
Emiatt kéne bevezetni a kétkerekű járművek azonosíthatóságát, de qrva gyorsan.
Szerintem ez baromság és kb ahhoz vezetne hogy a versenysportolókon kívül kb. senki sem kerékpározna. A te problémádat (aka a kerékpáros csak ne menjen se az autóúton, se a járdán) kizárólag rendesen leválasztott kerékpárutakkal lehet rendesen megoldani.
Meg kell itt valóban említeni, hogy jelentős azok száma is, akik élvezetként, sportolásként bicikliznek, de ezzel sem lenne baj, csak ne a túlzsúfolt nagyvárosok közepén. Az meg, hogy miattuk tegyék ki az autósokat, enyhén szólva is......(..........itt írnám, amit nem írok.......)
Nem a sportolók miatt történnek a kerékpáros fejlesztések, hanem a városban lakók miatt. Ugyanis ők azok, akik a kurva járdán nem férnek el mert a faszom emberek az autójukkal a felét elfoglalják hogy egy 20 centis maradékon kelljen sasszézni. Meg ők lélegzik be az autók füstjét és hallgatják az autók által keltett zajt.
Do the thing!