Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
válasz Lackki #39437 üzenetére
No, legalább tisztán látunk!
Nem vonom kétségbe, hogy amiket írsz, azok megtörtént esetek. Ugyanakkor azt gondolom, hogy 2 (de akár 10) példából sem illik általánosítani. Az általad írt esetek nyilván konkrét üzletekhez kötődnek, ezek nevét bátran kiírhatod, ha biztos vagy abban, hogy a történetek igazak.
Rengeteg webshop van, köztük mindíg van néhány új, de számosan vannak régiek, akiknek már "nevük" van, semmiképpen nem éri meg nekik kockára tenni a jövőjüket szakszerűtlen javítással. Egynek sem szeretnék külön reklámot csinálni, de nekem pl. kérdés nélkül cserélték ki a horpadt oldalú csúcs mosógépet, melyet ajándékba vettem hetekkel karácsony előtt és csak december 26-án, a kicsomagolást követően vettük észre, hogy az oldalsó burkolata sérült. Jogilag nem volt védhető a helyzetem, ennek ellenére nem kezdtek el jogászkodni, vitázni, hanem szó nélkül megrendeltek egy újat, ingyen elhozták, elvitték a régit és elnézést kértek.
Csak azért írogatok erről a témáról, mert a webshopokat üzemeltetők nagy többsége nyilvánvalóan nem gazember és korrektül üzletel. Így is van elég nehézségük abból, hogy a pár %-os árrésükért cserébe 15 napon belül vissza kell vegyék a már kibontott - akár hibátlan - terméket, mellyel valamit kezdeniük kell (pl. 95%-on visszaveszi tőlük a szállítójuk, vagy még nagyobb veszteséggel eladják újra), miközben akad itt 1-2 tudatos vásárló, aki arra biztatják egymást, hogy "vedd csak meg, ha nem tetszik, akkor majd visszaküldöd".
Persze, aki webshop üzemeltetésébe kezd, annak számolnia kell azzal, hogy ez Magyarország...
Teljesen egyetértek a "refurbished" problémával: valóban "újracsomagolt"-ként adják el a felújítottat (ha R/B és "out of warranty" pecsét van rajta, akkor legalább igaz, hogy a gyárban javították), de inkorrekt az is, amikor a más által akármolyen ok miatt visszavitt/küldött példányt adják el újként, vagy amikor a 3 napon belül hiba miatt cserélt cuccot megjavítják és eladják újként. Az outlet üzleteket is lehet korrektül üzemeltetni, ha pl. őszintén elmondják, hogy mi a termék eredete, a vásárló pedig eldönti, hogy az alacsonyabb árért cserébe vállalja-e az esetleges kockázatokat. Tapasztalatból is tudom, hogy ezen a területen vannak bajok, de ez nem a "szürke" import, hanem az outletek témaköre.Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs