Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz masholnap #2991 üzenetére

    Igen...sajnos azok az idők már elmúltak :( :U
    Az "elmagyarázásra" azért van szükség, hogy úgymond "indokoltan" küldjék ki a futárt és vegyék fel a rendszerbe, a te esetedben nem értem miért nem cserélték ki az egész terméket, tehát miért nem kaptál egy úgy terméket... az valószínüleg egy szériahíbás Y580 .... de lehet az engineering nem úgy látja (már ha megfelelően ellátja a feladatát !) HP -nál nálunk is ha úgymond szériahiba (gyanús) termékek jöttek be javításra az enginner -team bevizsgálta (ők javították le) és megállapították mi is meg, hogy s miért.... stb.. ezek érdekes dolgok.

    L

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák