- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen egeret válasszak?
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
masholnap
senior tag
hivatalos kép lenovótol:
http://www.lenovo.com/shop/WW/products/splitter/notebooks/ideapad/Y-Series/gallery/IdeaPad-Y580-Laptop-PC-Backlit-Keyboard-Closeup-View-12L-940x475.jpgés egy nemhivatalos:
http://www.laptopreviews.com/wp-content/uploads/2012/07/IMG_0804.jpgamilyennel visszaküldték, az olyannyira nem világított, hogy világosban szinte észre sem lehet venni a világítást, ráadásul nem volt homogén a fény
[ Szerkesztve ]
-
Draken
őstag
válasz brumi1024 #3041 üzenetére
Nagyon egyszerű a dolog, legalábbis azoknak akik esetleg még nem vették meg ezt a laptopot, (folyamatosan figyelemmel követem a topicot és egyre több negatívum éri ezen márkanév alatt futó lapost illetve a supportot) nem ezt kell választani, alternatívaként ott a g55 vagy a nagyobbik tesó a g75 (17' -es), ha meg valakinek nem elég a gtx660, akkor nov. elejétől érkezik a hazai boltokba a g75vx gtx670-el szerelve.
mod: eredetileg én is erre a laposra szerettem volna félretenni és megvenni, de a véleményem az idők során változott
[ Szerkesztve ]
-
rollaz
tag
Nekem pedig semmi bajom vele, leszámítva a win8 fiaskót. Az Asus-om egy határ f%s volt ehhez képest, a Sony Vaio-m detto. Rendben, ez a gyártó sem a minőség netovábbja, de kicsit kezd túlzásba fordulni a fikázás egyesek részéről. Ma sem döntenék másként 300 e Ft-tal a zsebemben. Mindenkinek más az ízlése és mások az elvárásai, de 10000-ből 30 selejt miatt kategorikusan kijelenteni, hogy a Lenovo egy hulladék márka aligha nem felelőtlenség. Tessenek a supportnál sűrűn emlegetni a fogyasztóvédőket, akkor majd hajlamosabbak lesznek a normális (ügyfélbarát) megoldásra.
-
masholnap
senior tag
bocs, hogy negatív vagyok, de amióta megvettem ezt a gépet (2 hónapja), azóta tulképpen szinte semmire nem tudtam használni, és úgy tűnik, pár hétig még nem is fogom tudni. lehet, hogy igazad van, és a legtöbb gép teljesen rendben van, de ez nem változtatja meg azt a tényt, hogy a support meg a szerviz egy rakat fos, és ez utóbbi tapasztalat alapján én ma tuti nem vennék lenovót
és igen, valószínűleg emlegetnem kéne nekik a fogyasztóvédőket, de miért nem korrektek alapból???
nomindegy :/
-
rollaz
tag
válasz masholnap #3057 üzenetére
Abszolút megértelek, tudom mekkora szívás egy ilyen, csak nem szerettem volna, ha kizárólag negatív véleményt lát az, aki csak pár oldalt lapoz vissza. Reklamációnál minden mondatod szerves része legyen a fogyasztóvédőzés, ha erre sem reagálnak, akkor tényleg fordulj hozzájuk, úgy majd vissza kell kapd a pénzed.
-
realsaw
csendes tag
Igen egyetértek, de nem tudsz mit tenni a negatívumokkal szemben.
Az a helyzet, hogy minden gép esetében lehet gond, hibás példány, vagy egyszerűen valakinek nagyobbak az elvárásai. Ugyanakkor ha egy-egy hozzászóló már-már hisztérikusan, folyamatosan megtölti a topikot a hibákkal, problémákkal, negatív hozzászólásokkal, akkor az ide benéző emberek úgy érzik, hogy ez a gép egy szar.
Hiába van jóval több elégedett felhasználó, ők (ahogy én sem) nem fognak beírogatni minden kis pozitív story-t, pozitív felfedezést, élményt, mert azt kapták amire számítottak ennyi pénzért és elégedetten játszanak, videót vágnak, filmet néznek.
Nem írják be ha az elvárt dolgok működnek úgy ahogy egy ilyen árkategóriától működhet, ha megkapták a minőséget amit egy ilyen árú notebook-tól kaphatnak.
Ez a noti egy erős hardver, de vannak kompromisszumok, mert egyértelmű, hogy nem egy nagyon felsőkategóriás üzleti notebook öszeszerelését élvezhetjük a használata során.
Valóban alternatíva lehet az Asus G55, N56 alternatíva lehet az új Dell Inspiron sorozat, de ahogy az Y580 úgy ezek sem adják azt a minőséget mint egy ugyanolyan erős hardverrel rendelkező ám 150-200ezerrel drágább Dell Latitude, HP Elitebook, Lenovo Thinkpad, stb.Természetesen, van olyan vásárló akinél ez a kompromisszumos, nem felsőkategóriás minőség és működés sem jön össze, mert hibás gépet fogott ki.
Persze ez a bejegyzés is el fog veszni majd a sok negatív hozzászólás között. Úgy sem látják majd a most ilyen notebook-ot venni akaró emberek
-
masholnap
senior tag
válasz realsaw #3060 üzenetére
igen, igazad van, de ettől még a support és a szerviz ordítóan szar, és az marad akkor is, ha jó gépet fogsz ki. mi indokolja azt, hogy 3-ból kétszer selejttel küldték vissza a gépem? miért húzódozik a support egy radikálisabb problémamegoldástól, mikor már negyedjére van visszaküldve egy új gép? a lenovo felelős a szervizért, a lenovo felelős a supportért, viszont abban, hogy a i7-es proci egy frankó cucc, azért nem "felelősek", csak kihasználják. amiben a lenovo a felelős, abban nálam elvérzett.
én nem bánom, ha emiatt nem vásárol valaki y580-t.
azt látom, hogy sokaknál teljesen rendben van a gép, de épp ezért nem is tapasztalták a járulékos szolgáltatás visszásságait, és bizony az árban a garancia is benne van. -
válasz masholnap #3062 üzenetére
Egyetértek mind veled s azzal is akinek minden rendbe az Y580 -as Notijával..., de ha neki is lennének ilyen problémái és ő is 4x -re küldené vissza... és kitapasztalná azokat a (hiányosságokat / nemtörődést) a Support általit / egyéb.. akkor biztos vagyok benne, hogy a te véleményeden lenne !
Amíg sokaknál minden rendben és csak jót tapasztalnak addig miért is "szidnák" a Lenovo termék / Support-ját ? szóval mindenkit meglehet érteni !
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sickboy25
addikt
válasz MaxxDamage #3063 üzenetére
Csak az a baj, hogy 100 hsz-ből 85-ben csak ezek a hsz-ek olvashatók, ami azért nagyon felnagyítja a problémákat... Holott azért negyed ennyire sem problémásak ezek a gépek...
A supporthoz nem tudok hozzáfűzni, de elhiszem, hogy egy rakat fos és remélem nem kerülök közelebbi kapcsolatba velük...
Viszont, akkor akinek jó a gépe mindennap 5-6 hsz-ben írja le, hogy JÓ és így javul az arány Mert szerintem egy nagyon jó kis gépről van szó és tényleg aki ide benéz nem ezt látja...
Nyugtáztuk, hogy rossz és ennyi... azét nem kell lobbizni, hogy márpedig senki ne vegyen, mert ez bizony hitelrontás, mert mint mondtam közel sem ilyen vészes a helyzet...
[ Szerkesztve ]
"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun
-
válasz Sickboy25 #3064 üzenetére
Igen értelem , és veled is egyetértek, van aki túl-"pattogja" az 1-2 hsz-es dolgot és csinál belőle 15-20 at min. de őt is meglehet érteni , és igen a többi felhasználó is beírná 15-20x az, hogy jó... mindjárt többségbe lennének a "jók"
Nos ki az akinek ez gyanús? további felhasználók által készített videót várok (összehasonlítás végett / kiváncsi vagyok !)
Előre thanks !
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sickboy25
addikt
válasz MaxxDamage #3065 üzenetére
Hmm... Ez érdekes, szemügyre veszem, amint hazaértem
"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun
-
masholnap
senior tag
válasz Sickboy25 #3064 üzenetére
igyekszem elég tényszerű lenni, a hitelrontás meg szerintem a lenovo support/szerviz oldalán kezdődik, mert amit ők művelnek, az magáért beszél
azt hiszem, egyszer sem jelentettem ki, hogy ne vásároljon senki se ilyet, csak azt, hogy én tuti nem vennék lenovót
egyébként meg valószínűleg sokkal-sokkal többen vesznek y580-t, mint ahányan jelen vannak ezen a fórumon
-
válasz Sickboy25 #3066 üzenetére
Azért is fontos, mert hardweri problémám külön nincs , csak ez a TouchPad zavar kicsit, mert mint korábban említettem a 2x kattintás (mint egérnél a gomb) kopog a TouchPad "fedele" ha a tetejét, ha a közepén 2x kattintok rá (nem a gomb résznél - értelemszerűen) én ugyebár nem a TouchPad -ot használom hanem külön USB-s egér és Bill van rákötve 4portos USB HUB -on keresztűl , de emiatt nem szívesen küldeném szervízbe aztán egy hétig nem lenne Y580 -am emiatt , remélem megértitek !
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Dreamie
őstag
Sziasztok!
Aki upgradelte win8-ra a rendszerét, honnan szedte le a drivereket? Én innen szedtem le , de az összesnél hibákat dobál...
Köszi a segítséget.
Üdv.: Dreamie
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Dreamie
őstag
válasz Zsa_Ti2 #3071 üzenetére
Köszönöm szépen. Én voltam a hülye, mert azt hittem, hogy ezek sima .exe file-ok... nem figyeltem, hogy csomagolva vannak. Köszi a segítséget, bocsánat a hülyeségemért.
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Jackal2
senior tag
Ahogy már én is említettem, mi kettőt vettünk, és semmi bajuk. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy elkezdenek minden szaron nyűglődni, nem jó a driver, nem megy fel a Win8, nem tudom hogyan működik a backup gomb stb. Ha megnézed, KOMOLY hardver hiba nem nagyon volt a fórumban. Inkább apró, trehányságok (ami kétség kívül ugyan olyan idegesítő). Másholnap pont kifogta a legrosszabb 10%-ot, de azért szerintem közel sem olyan rossz a helyzet, mint pl. mostanában a HP-nál. És nem igazán vannak generációkon átívelő típushibái. Volt pénteken a kezemben egy Fuji és megállapítottam, hogy még mindig ott kopik és ugyan olyan csúnyán mint 5 évvel ezelőtt Na pl. az ilyenek, amik már nagyon régóta ugyan olyan szarok és senkit nem érdekel. Azért ez a Lenovonál nem így van, szerintem a Thinkpad szériát senki nem nevezné szarnak...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
A Recovery (4db DvD) nekem megvan ugye és próbáltam, hogy mSata SSD -t kivettem és HDD-re mondom felrakom és nem sikerült (nem azonos a "környezete" - írta is mikor be-bootolta a DvD -t !) így ha mSata SSD -n van az "alap" OP-System akkor az az "elsődleges" és ha nincs benn mSata SSD akkor kb. semmit se tud az ember csinálni a Recovery lemezekkel (ezt jó tudni)
Hasznos Vidi a témával kapcsolatba !
L
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
leslie.hun
csendes tag
Csak, hogy javítsam az arányt .
Szeptemberben megvettem a gépet( i5, 8GB, fullHD, Win7) pár nap múlva elkezdett zörgő hangot adni a venti. Mintha valami hozzáért volna. Hívtam a laptonszalont(ott vettem) megadták a lenovo számát, ami a garanciajegyen egyébként rajta volt. Felhívtam őket, elgagyogtam a problémámat. Kedves volt a srác és mondta, hogy küldenek futárt, csak csomagoljam be a gépet. Mondtam, megvan az eredeti doboza. Ok.
Megbeszélt napon elvitte a futár a gépet, másnap kint volt lengyelben.
Kb egy hét múlva megjött. Kicserélték a hűtőt meg a HDD-t(???) újra rakták a rendszert. Persze az ügyfeles srác mondta, hogy minden fontos dolgott mentsek le.
Azóta SEMMI BAJ NINCS a géppel! (kop, kop, kop )
Egyetlen problémám volt, hogy egy csomó felesleges lenovos programot feltelepítettek kérés nélkül.
De már leírtottam. -
masholnap
senior tag
válasz leslie.hun #3076 üzenetére
én már három srácot és egy csajt összeszámoltam a supporton azért nem vágytam erre
a HDD csere valószínűleg azért volt, mert inkább kicseréltek mindent, ami zöröghet, egyszerűbb, mint tesztelni de tényleg így szok lenni
-
vagabor
aktív tag
válasz masholnap #3077 üzenetére
Sajnos a trágya support létét én is megerősíthetem, Én voltam olyan bátor hogy külföldön vettem garancia kiterjesztést magyar géphez. Egész mai napig azt hittem hogy egyszer csak jön a postával valami csomag, mivel jött a megerősítő email hogy feladták. Ma meg jön az email sokadik érdeklődésemre hogy ez egy digital shipment Azóta elküldtem vagy 50 emailt, levelezgettem és telefonálgattam (egy rakat lóvét) mindenféle lenovos emberkékkel, de eddig nem jártam sikerrel. Ha azt mondom hogy az én ügyemmel kapcsolatos ügyintézés POCSÉK, akkor enyhén fogalmaztam. Persze ez nem jellemzi a lenovo service egészét ugyanis mint olvastam vannak pozitív tapasztalatok is.
A géppel amúgy semmi bajom, a rossz jack dugómat kivéve, bár már ez sem érdekel, majd elküldöm otthon garira, mert itt úgy küldték vissza ahogy volt.
Még kell egy pár év amíg kiforrja magát a Lenovo Európában.ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
vagabor
aktív tag
válasz masholnap #3077 üzenetére
Sajnos a trágya support létét én is megerősíthetem, Én voltam olyan bátor hogy külföldön vettem garancia kiterjesztést magyar géphez. Egész mai napig azt hittem hogy egyszer csak jön a postával valami csomag, mivel jött a megerősítő email hogy feladták. Ma meg jön az email sokadik érdeklődésemre hogy ez egy digital shipment Azóta elküldtem vagy 50 emailt, levelezgettem és telefonálgattam (egy rakat lóvét) mindenféle lenovos emberkékkel, de eddig nem jártam sikerrel. Ha azt mondom hogy az én ügyemmel kapcsolatos ügyintézés POCSÉK, akkor enyhén fogalmaztam. Persze ez nem jellemzi a lenovo service egészét ugyanis mint olvastam vannak pozitív tapasztalatok is.
A géppel amúgy semmi bajom, a rossz jack dugómat kivéve, bár már ez sem érdekel, majd elküldöm otthon garira, mert itt úgy küldték vissza ahogy volt.
Még kell egy pár év amíg kiforrja magát a Lenovo Európában.ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Sickboy25
addikt
válasz MaxxDamage #3065 üzenetére
ugyanez a helyzet nálam is...
"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun
-
pityu1993
csendes tag
Hello
Az baj hogy ha a VGA hőmérséklete eléri a 80C fokot?(Medal of Honor Warfighter közben) -
ryke1
tag
válasz MaxxDamage #3065 üzenetére
Nalam is ilyen, szerintem logikus, különben nem lehetne a gombot benyomni
"Az akadályok azok az ijesztő dolgok, amiket akkor látsz, ha szemedet leveszed a célról" - Curt Carlson
-
válasz Sickboy25 #3080 üzenetére
Köszönöm neked, hogy megnézted és ryke1 kollégának is ! (megnyugodtam)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
gisember
csendes tag
Én is javítom kicsit az elégedettek arányát!
Múlt csütörtökön vettem a gépet, és csak itthon (260 km-re a vásárlás helyétől) vettem észre, hogy a billentyűzet süpped és kattog a bal felső részénél. Ez ugye nem férne bele a 3 napos cserébe, mert nem akadályozza a rendeltetés szerű használatot, hiszen minden billentyű működik, csak hihetetlenül idegesítő.
Ennek ellenére az üzletvezető srác nagyon rendes volt és ma szó nélkül kicserélte! Nem tudom, hogy milyen a szerviz, remélem nem lesz szerencsém soha hozzájuk, de a Lővőház utcai Laptopszalont tudom ajánlani, ha valaki ilyen gépet akar venni!
Valamint én is meg tudom erősíteni, hogy ebben az árkategóriában, ilyen tudással nincs még egy gép a piacon. Kompromisszumokkal még egy Dell Inspiron 7520 játszott volna főleg a legendás garancia miatt, de ma azt hallottam, hogy a Dell kb. egy hónapja szűkítette a "házhoz megy a szerelő" garanciás termékeinek körét, és az Insiron pl. kiesett belőle. Nem tudom igaz-e, de aki még Dell vételén filózik, ennek nem árt utánajárni.Szóval ez egy szuper kis masina. Az előző gépem is Lenovo volt, és abban sem csalódtam, bízom benne, hogy ez is hű társam lesz a munkában, szórakozásban néhány évig!
-
masholnap
senior tag
válasz slayer93 #3085 üzenetére
nekem aida teszt alatt felment száz fokra a cpu, de sztem szar a hűtésem is eléggé. a 80-as gpu-t határesetnek mondnám. próbáltam rákeresni az üzemi hőmérsékletére, nem találtam. valamilyen tesztben a 680-asról írták, hogy játék közben felszökött 85-ig
szerk: jaigen, ugyanabban a tesztben egy 680-hoz hasonló kategóriás Radeon 95-re ment fel
[ Szerkesztve ]
-
Knife.McL
tag
Sziasztok, folyamatosan követem a topicot, de sajnos nem találtam a problémámra gyógyírt.
Ma megvettem a win8 upgradet és nem stimmel. Először visszatettem az alap win7-et dvdről, majd install. Egyes drivereket nem tudtam feltenni, ismeretlen eszközöket írt az eszközkezelő.
Erre dvdre írattam ki a win8 telepítőt és arról bootolva full install ment. Tegnap töltöttem le lenovo oldalról a win8 x64 drivereket, de nem tudom telepíteni őket. A chipset fölmegy, más nem vagy csak részben. Bluetooth azt mondja nincs eszköz, camera nem található, hangra azt mondja nem találja a driver a saját elérési útját, van ami lefut és a végén azt írja nem lett telepítve, wlan azt írja szerezzek be x64-es drivert(???)
Kicsit tanácstalan vagyok. Sikerült valakinek?Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól odab***ol az ásóval, aztán haladsz tovább.
-
slayer93
tag
válasz masholnap #3086 üzenetére
Nekem meg a rekord az 92 cpu, VGAnál meg 80, de azt is csak úgy ha a prociva is terheltem együtt és így lett a 92 cpu és 80 vga, de ez is félóra aida stressz tesz és furmark kombó.
Itt hasonló érték van. Ha i7 akkor nem gond. Lehet éppen melegebb a szoba, mint ott vagy nem tud annyi levegőt beszívni. Az az 5 fok eltérés lehet a szoba miatt is."Ne próbáld, hanem csináld meg"~ egyik kedves volt Tanárom :)
-
RobinHD
tag
Srácok:
azt tapasztaltam h a feladatkezelőben folyamatok fül alatt a "A rendszer üresjárati folyamata" 99% CPU kihasználtsággal megy, ez úgy vettem észre h egy 2 órás filmet sem bírt ki az aksi, közepes fényerővel, holott máskor csak 45%ig bírta az aksi 100%ról kezdve, most 100%ról kezdve másfél óra alatt teljesen lemerült e miatt, pedig a teljesítmény fülön pedig 1-10% mutat CPU kihasználtságnak
ilyenkor mi van? ilyet mg nem tapasztaltam :/ vki mondjon vmi okosságot erre plsPrivátra illik válaszolni! :)
-
vagabor
aktív tag
Recoveryvel kapcsolatosan tapasztaltaktól kérdezném, csináltam egy 60 gigás mentést a rendszeremről, azért lett ekkora mert nem lehetett kiválasztani hogy mit mentsek le, de igazából nem is baj. Szóval a kérdés az hogy tudom e ezt a backupot használni vinyóról, vagy ki kell írni dvd-re, és csak úgy lesz jó?
Kösz a válaszokat.ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
válasz vagabor #3093 üzenetére
Tudod használni HDD-ről is természetesen !
(ha nem tudnád mi értelme lenne annak, hogy letudod menteni HDD-re , ha nem lenne értelme akkor csak DvD- re lehetne kiírni - ésszerű)
Én személy szerint kiírtam DvD-re és le is töröltem HDD-ről (minek foglalja a helyet?)
L
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
RobinHD
tag
normál üzemmód, de energia takarékoson is ugyan ez, ezért nem értem, s most még azt is megfigyeltem h mikor alul azt írja a feladatkezelő h "CPU-használat: 1%" akk a folyamatok fülön "A rendszer üresjárati folyamata" 99 CPU , szal nagyon nem vágom
Privátra illik válaszolni! :)
-
Zsa_Ti2
csendes tag
válasz RobinHD #3095 üzenetére
Ez becsapós, mert üresjárati folyamat mindig van winfosban. Az azt mutatja, mennyire nem csinál semmit a processzor. Ha a processzorból használ 1%-ot, akkor az üresjárat 99% lesz (100%-ra egészíti ki a használtat). Ha használ 60%-ot, akkor az üresjárat 40% lesz. Szóval ez normális annak ellenére, hogy fölöslegesnek tűnik.
Az üresjárati folyamat fordítottan arányos a használattal, jól mondom?[ Szerkesztve ]
-
masholnap
senior tag
ha kb fél perc alatt 100-ra megy fel sztem az nem full stress, ráadásul mindezt hűvös szobában
szerk: ehhez képest a 105 nagyon közel van, elég egy gyengébb ventibeindulás és annyi. szóval nem feszegettem a cpu határait, mégis már nagyon közel volt hozzá. másrészt a lebegőpontos teszteknél nagyon nehezen hozta az elvárt értékeket, mely egy nulláról indított gépnél elég necces. még be sem melegedett (azazhogy túlságosan is), és máris visszaszabályzott, és mindezt egy rövid idejű terhelésnél
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Robot fűnyírók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- E-roller topik
- parandroid: KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo Yoga 460 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X230 - i5-G3 I 8GB I 240GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- Asus Vivobook Pro 14 OLED (2880x1800) Intel laptop notebook garanciális még