Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fizsó

    kezdő

    válasz skyrush7 #94588 üzenetére

    Nem tudom. Nagy gubancok vannak a légi szállítással és a szállítmányok fogadásával is.
    Megesik, hogy itthon nem fogadják és visszafordítják a tételeket. Ki tudja miért?
    Én csak azt látom, hogy a szállítási ciklusok ismétlődnek. Először repülővel jött el a termék, másodszor vonatszállítással (gondolom, ezért fordult meg a pekingi központi állomáson, és indult később onnan újra) Több csomagnál, több esetben hasonló a helyzet. Regisztrált csomagoknál. A nem regisztráltakról meg jobb nem is beszélni!
    Az Alinál már 90 napos szállítási garanciával vállalnak csak rendelést.
    Szerintem Kínában is baj van, meg az európai országokban is.
    Rossz ez mindenkinek, az eladóknak és a vevőknek is egyaránt.

    Egy január 31-én rendelt telefont például május 14-én kaptam meg, miután már vissza is fizette a Gearbest az árát. EU priority line DPD szállítás volt.
    Most ugyanaz ismétlődik:április 20-i rendelés és DPD-s feladás, sehol nincs nyoma az okos órának.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák