Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RVR400

    veterán

    Egy kis rövid történtet Spemall garancia ügyében okulásul:

    Egy Elephone P7000-et rendeltem tőlük szürke színben, mire küldtek egy aranyszínűt, ami IMEI-k nélkül érkezett (ezt orvosoltam rögtön MAUI Meta 3G-vel), de már ez érdekes körülmény.

    Ezt követően kevés használat után küldtem nekik vissza olyan hibával, hogy használat közben 40%-os töltöttségnél van egy nagy letörés, és percek alatt kikapcsol a teló. Először még intéztem hozzá egy másik akksit, viszont mindkettővel ugyanazt csinálta, kipróbáltam 4-5 FW-t, de ugyanez volt a hiba.

    Szóval visszaküldtem, aztán egy ideig csend, majd kb. 1 hónappal később írnak, hogy teló kész, és küldjek 18 USD-t a visszapostára (EU Express, így nem nagyon csipogtam, végülis legyen). Na ekkor felmerültek bizonyos problémák, mert ekkor tűnt fel nekik, hogy a teló arany színű... Közöltem velük, hogy valóban, de már mikor megérkezett, akkor jeleztem a problémát nekik, hogy szürke helyett küldték, ekkor még kárpótoltak is egy fekete tokkal.

    1 nappal később eszükbe jutott, hogy hoppá, vajon az akksit visszaküldtem-e, mert ők nem találják... Közöltem velük, hogy mivel alapvetően akkuhibának tűnt a dolog (bár nem az), így egyértelmű, hogy az akksit is mellékeltem, meg mindent, mivel bíztam benne, hogy nem küldik vissza, hanem megy a kukába.

    Nagy nehezen megtalálták az akksit (a dobozban az erre a célra kialakított gyári helyen volt), és másnap elvileg vissza is küldték nekem a "javított" telót.

    Teló megjött, elsőre ugyanaz a hiba, mint ami volt, így írtam nekik, hogy ez így nagyon nem frankó, mert ugyanúgy használhatatlan a teló, mint előtte. Szabadkoztak, hogy márpedig ők többször is tesztelték.

    Tökre elhittem, hogy biztosan szarrá tesztelhették, ha 1 hónap után tűnt fel, hogy a készülék arany színű, aztán meg az is feltűnt, hogy nincs benne akksi, majd másnap visszaküldték. Meg az IMEI nélkül eladott teló is alátámasztja ám az alapos QC-t...

    Nos, egyelőre ott járunk, hogy akarom-e ismét visszaküldeni. És itt a kérdés, hogy elég volt-e nekem az eddigi 200 USD bukta, vagy most küldjem vissza másodszorra saját költségre (egyszer ugye már volt paypal szállítási visszatérítés a tranzakcióra), meg aztán ismét fizessem ki a visszaposta árát. Jah, a teló gyakorlatilag 2 hétig volt használva, de az akksirendelés, tesztelés, visszaküldés, "garanciális javítás" ideje, és a visszaérkezés után gyakorlatilag le is telt a 180 nap.

    A fentieket mindenki értékelje úgy, ahogy akarja, de jól gondolja meg, hogy a Spemall oldalán rányom-e az Order gombra...

Új hozzászólás Aktív témák