Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csgkv

    újonc

    válasz Zeki #51775 üzenetére

    Néztem a fórumokat, olvasgattam, itt is, és ezt a telefont még tavaly nyáron (!) rendeltem. Azóta húzódik az ügy. (Közben még magyarországi hivatalos forgalmazója is lett a doogeenak, az egyik szervizessel beszéltem is, és mondta, hogy nem kapta meg az IP67-et). Nekem a kicsi gyerekeim nyáltermelése ellen kellett egy picit "jobb" teló (nem egy hiperszuper okostelót akartam, hanem amit nem sajnálok, ha földhöz vágnak, összenyálaznak stb. és alkalomadtán még a leveimet is megnézhetem rajta). Ez is megfelelt volna, ha működik. Mellesleg mit tehetsz a kínai garanciával? Mész a fogyasztóvédelemhez? "If you just say same words,we can't talk any more." Ez volt az utolsó mondata az ürgének. Lehet cikizni, miért mentem még tovább akkor, miért nem hagytam veszni. Csak reménykedem, hogy legalább a "javítási költség" a javamra dől el a PayPal által.

    Mellesleg az is érdekes, hogy egy láthatóan kopott, más imei számú telót kaptam vissza.
    Teljesen jogos lenne, ha egy vadi új telót kapnék, a javítási költség vissza, de ezt a jogomat nem igazán tudom érvényesíteni.

    Csak egy kérdés begnek: ha lefényképezed, mit érsz vele? Ha ennyire parasztok, simán mondhatják, hogy utána meg kivetted. Videót se készítesz az egész utadról a postáig, miközben tartod a csomagot, hogy már pedig addig nem bontottad ki! Ők leírták, hogy ezt és ezt tegyem bele, én leírtam, hogy ezt és ezt tettem bele. Amikor megkapták, senki nem jelezte, hogy ez és ez hiányzik, csak most, hogy elvileg már nálam van a "javított" csomag, és reklamáltam, hogy hol a hátlap meg az aksi meg a csavarok. Éppenséggel ennyi fáradtsággal azt is írhatta volna, hogy ő biza' elküldte. És akkor mit csinálok? Ugyanúgy max. csak a paypal marad - ha csak nem tudsz jobbat.

Új hozzászólás Aktív témák