Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
Én a közlekedési szabályokat nézve, bringásként közlekedek. Zebrán áttolom, próbálok bringaúton menni, a gyalogosokat kerülni. Ha látom valakin hogy kétségbe van esve, óvatosan közelítem meg, és elsőbbséget adok neki.
Ez szerintem azért is fontos, hogy a rolleresekről ne egy negatív kép alakuljon ki.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Wine
csendes tag
válasz TomMusic #2851 üzenetére
Én is így járok el, de attól is tartok hogy az általános tahóság kikövetel vmi béna szabályozást. Általában kerékpáros vagyok, néha gyalogos és néha segédmotor, ez szitutól függ, és úttól. A probléma konkrétan ott van, ha mondjuk te a kerékpársávban egyenesen mész, mint éppen kerékpáros, és egy főútról mondjuk jobbra kanyarodó kocsi elcsap, ki a hibás, minekutána a kresz nem ismer el kerékpárosnak / ha pedig gyalogos vagy, nem közlekedhetsz biciklisávban, megincsak a kresz szerin, ez persze csak vitás esetben lényeges, mert ált. én is ott haladok, max ha lassabban megyek, inkább járda, meg ha ott kisebb a fogalom/. Ha pl a zebrán áttolod, persze más. Arra gondoltam hogy ilyenkor megfontolandó lenne szintén tolni, de nálunk van olyan ahol 10 méterenként van ilyen, és az meg életszerűtlen, mikor a biciklis végigrepeszt itt, elsőbbsége tudatában, én meg átvedlek gyalogossá...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Lesz ujra egy Kugoo-m, csak pro. OXO-hoz alkatrészt várok, kb 1 hónap, addig kellett valami.
Kugoo használt, de mindössze 16km van benne...
-
-
Dorian
félisten
Kugoo-nál mi a full töltöttségi szint, és mi az amikor már megáll?
Mert 45V-okról is hallottam említéseket, nekem 42,2-nél feljebb sosem ment, de tegnap észrevettem, h csak 40-ig tölt. A full leállás 35 körül van ha jól emlékszem.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
-
DigitXT
félisten
Én úgy tudom, hogy az adott típusú akkut nem szerencsés 42V-nál tovább tölteni. Tehát véleményem szerint teljesen jó, hogy 42.2-re tölti. Nekem is 42.4 volt az első töltésem után. (Aztán meghótt.) Az a 45V motorfék üzemben fordulhat elő, és túltöltésnek minősül, azaz károsíthatja az akkut, ezért a roller hosszabb lejtőzés esetén, ha full töltéssel indulsz neki ilyenkor hajlamos letiltani a féket. Barátságos. (Ja nem.) Az a vicc, hogy valójában meg lehetne oldani ezt regeneratív fékezés nélkül is (van is erre menüpont a szervizmenüben), kérdés, hogy az mit állít: lesz fék mindig, de soha nem tölt vissza, vagy onnantól soha nem lesz fék? 35V-nál még nagyon nem kéne leállnia, hiszen névleg 36V-os az akkupakk. (3.6V@10S3P) Többen írták, hogy 29V a vége, amikor kikapcsol. Szerk: a "csak 40-ig" tölt mikor volt? Én is úgy láttam később, hogy nem éri el a 42-t, de úgy gondolom, ha elveszi a töltést, akkor normális, hogy nem marad az akku az emelt feszen. (Autónál is 14.4V a töltőfesz maximuma, de ha lekapcsolod róla, akkor gyorsan visszamegy a névleges 12.8V-os értékre - csepptöltésen szokták 13.6V-on tartani.)
B-L-A-C-K: 85-ért tényleg barátinak hangzik, reméljük tartós(abb) is lesz. Szerk: ha ezt is leszigeteled, és neadjisten nekem nem egy új S1 jönne idővel, hanem a pénz vissza, akkor még az is szóba jöhet, hogy topikban marad. Rollerhiányom van, na...
[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Amúgy ez a francia revoe cég miféle, mérhető a kínai gyártókhoz ? Ki koppint kit ? Mert úgy nézem az én gépem a megszólalásig xiaomi m365.Most jó esős idő van de nem merem tesztelni, azt írja mérsékelten vízálló. Na most az baj, ha mondjuk cégnél felrakom töltőre, és 8 órát rajt van, mert éppen nincs ott senki, nem tölti túl ? Amikor zöldre vált a led. Alapból 3 óra a töltési idő.
[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
válasz DigitXT #2861 üzenetére
Igaz, kicsit pontatlan voltam. 42,1- 42,2-re tölt fel max, és 35-nél még megy, csak már visszavesz a teljesítményből jócskán. Emlékeim szerint (1x volt ilyen) kikapcsolásnál még biztosan 30-egynéhány volt, tuti nem 29, de ezt nem nagyon fogom tesztelni, hiszen nem nagyon tesz jót neki a full lemerítés, ill. nekem sem tesz jót, ha félúton áll le vhol
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Ezekiel Ston
senior tag
Na ma reggel eső...igaz nem nagy de esett plusz sok víz az uton. Tesztelve a kicsike... jól vette a kihívást.
-
Dorian
félisten
válasz Ezekiel Ston #2865 üzenetére
Á, én ilyenkor inkább kocsiba ülök.
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
f3rdzs0
senior tag
nálam 41,9 a max amire hajlandó feltölteni (legalábbis akkor mutat zöldet). múltkor 43,3-mon kapcsolta ki a féket dombról lefele. iirc 34 vagy 33 körül kezdte magát visszavenni (de nem vészesen)
(#2868) Tin: ő az úton lakik, a rollerén. csak estére megszáll egy egy hotelban és másnap indulhat a rollerezés újra
f3rdzs0
-
DigitXT
félisten
Azért a 29V messze van a full lemerítéstől, ezek a cellák 2.5V körül mennek mélykisülésbe, ha jól tudom, szóval pont azért (is) van benne a BMS, hogy lekapcsoljon egy még bőven biztonságos fesznél. Ergo nem tudod túlmeríteni, ha meg is áll alattad, akkor sem. Mondjuk én se láttam 29V-nál soha, de én még a teljesítmény csökkenést sem éreztem, nekem egyszer csak kikapcsolt. Igaz, akkor már sz.r volt a kijelző, így nem lehettem biztos benne, mennyi az annyi.
Szerk: mondjuk megtévesztő lehet a dolog, mert a nyugalmi fesz ezen a képen 35V (aznap vettem, konkrétan a kocsiért mentem vele a szerelőhöz, abszolút bevált, teljesen meg voltam vele elégedve, másnapig), és a töltöttségjelzés eléggé pirosban van 12.4 km után.* Esetleg el tudom képzelni, hogy terhelésre esne be nagyon, és akkor tilt le a BMS, ha benéz 29V-ra... Alattam kb. 16 km-t bírt ki, mások pedig azt írták, hogy 33V-nál még 5 km van hátra: reális lehet...
*: nem a teljes futás: a folyamatos 55 perces út előtt volt benne még egy kisebb is.
[ Szerkesztve ]
-
Ezekiel Ston
senior tag
Nálam is így indult reggel...kinéztem...esik...áh mondom nincs az az Isten hogy.....beültem a kocsiba, beraktam egy nagy kedvenc nosztalgiazenémet.....bepörögtem rá...kiszálltam, vissza lakás, sapka fel szemüveg, bőrkabát...és már húztam is vele...
B-L-A-C-K szép az új rollered.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Ezekiel Ston #2872 üzenetére
Köszi, azért az Inokim OXO-m kicsit jobb, csak szervizelés alatt van...
Más mindenkinek: V-t téma: Szerintem teljesen mind1 hogy feltöltve 41,8 vagy 42,2, ha elindulsz vele, fél perc alatt egy csomót esik úgyis, így ennek a kis különbségnek semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #2873 üzenetére
Nem hogy semmi értelme, hanem az nem is az akku feszültsége... Mint példának
írtam volt, egy hagyományos autóakksi se marad meg 14.4V-on, egy másodpercig
sem, ha leveszed róla a töltést: pont azért töltőfeszültség, és nem akkufeszültség.
Ha és amennyiben annyi lenne az akku feszültsége is, úgy nem működne a töltés.Ui: mi baja az OXO-nak ilyen kevés használat után? Azért az közel félmillás cucc.
Szerk: még linkeltem is egy ábrát, ami éjjel még megjelent, ma már nem, mert az
oldal úgy gondolta, hogy nem hagyja az ábrájának a közvetlen linkelését. Másolat:[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz DigitXT #2874 üzenetére
Ne V-okkal foglalkozz, inkább azzal hogy lehet felhúzni vagy 16A-ig a Kugoo vezérlőjét...
OXO: Hátsó motor kábele hibás volt, hol érintkezett hol nem, leadtam csináltatni ott le@szopattak, gány munka, úgy adták vissza még nem is volt jó, ki akarták fizettetni...stb stb, bele se megyek mert hosszú. Akitől vettem vissza kaptam tőle egy összeget, abból meg rendeltem egy komplett hátsó motort, csak sok idő míg megjön.
zoltanz: Azzal már nappal is jó észnél lenni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #2876 üzenetére
Elvileg megvan az Amper a válaszüzenetben, de álló helyzetben nehéz tesztelni,
mert terhelés nélkül gyakorlatilag nem vesz fel áramot, 0-t ír ki, úgy is felpörög...
Mindenesetre én roller nélkül maradtam: további tesztek (egyelőre) nem várhatók.OXO-ban azt nem értem, hogy csak első motorral nem lehet vele menni? (Jó, hát
úgy biztos nem tud 60 km/h-val repeszteni, de azért rollerezni csak lehetne vele.) -
DigitXT
félisten
-
-
TomMusic
őstag
Na ma reggel megint beszólt egy öregasszony. Teljesen ok nélkül.
Vissza se reagálok ilyenkor, csak bezzeg mikor ők megállnak gyalog a bringaút közepén, meg ilyenek, azt tűrjük el..
Más:
Manual azt írja (M365 Pro), hogy minden használat után érdemes feltölteni az akkut, a hosszú élettartam érdekében. Ez mennyire valid?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
freddirty
senior tag
hát nézd, erre mindig azt szoktam mondani hogy a gyalogosoknak jogában áll hülyének lenni. Onnantól, hogy bármilyen járműre száll, onnantól beszámíthatónak kell lenni, minden szabályt ismerni kell és be kell tartani. és igen, sajnos a biciklis kultúra/szabálykövetés még nem tart ott ahol kéne, de a gyalogosoktól elvárni bármit is dőreség.
fred
-
Wine
csendes tag
válasz freddirty #2890 üzenetére
Jogában áll, mert nem kell hozzá papír, hogy gyalogoljon, de biciklihez meg rollerhez se, attól még a kresz szabályai állnak rá, ami gyalogosokra is vonatkozik. Pl ha átmegy a piroson és elcsapják, ő a hibás, ha kerékpárúton elcsapják, ő a hibás..a járda alapvetően a gyalogosok helye, a bicikliút a bicikliseké, autóké az úttest stb.ez a kreszben pontosan le van írva, persze előfordul hogy valaki nem tudja, de a következményeiért ő felel.
[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
De a legjobb, hogy ott is a kerékpár úton mennek, ahol mellette van a széles járda. És ha már a kerékpárúton mennek, akkor legalább csatárláncban, hogy tutira ne férj el. Eddig 2 embert ütöttem el kerékpárúton (nem lett bajuk).
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Vertigo
aktív tag
Sziasztok,
ido kozben lett egy S1 -> S1 PRO csere...Az S1-be vegul 630km ment bele, 500 korul a lengescsillapitok megadtak magukat a budapesti utviszonyoknak (az elso teljesen off, a hatso meg ugy elpuhult, hogy valami mar beleert a kerekbe es "surrogott")
Mivel a csere ("upgrade") nem volt tul gordulekeny, addig is jartam a simaval es tegnap erkezett meg a PRO.
Sokkal gyengebb, nagyon-nagyon sokkal gyengebb erzetre es ez a fekezesre is ervenyes. (14 vs 11A)
Viszont annak ellenere, hogy ez is itt-ott mocorog zorog, egy fokkal masszivabbnak erzem.
A vastagabb hatso kerek baromi jo, nem vezetik meg a terkovek illesztesei, magat a racsszerkezetes gumit egyelore nem erzem kulonosebben rugalmasabbnak, de osszessegeben komfortosabb a haladas.A kitamaszto vegre jol funkcional.
Dobozbol kiveve 37V-on volt a feszultseg nyugalmi allapotban, el is mentem vele egy korre, cirka 14km-t birt ilyen toltottseg mellett (29.7V-nal kapcsolt ki, kozvetlenul elotte pedig 77kg-mal merlegeltem).
Amugy kicsit nehezebbnek tunik a jargany, illetve a toltojeben is tobb az anyag (habar a rairt parameterek megegyeznek a korabbival).
Ma reggelre tele toltottem, sik uton 1x-1x sikerult belenyaldosni a 29km/h-ba (regivel 32 volt).
...ha lesz valami erdekes meg, beszamolok rola.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Vertigo #2894 üzenetére
Nekem is volt S1-em, most van egy Pro-m is. 32-vel a régi se ment, az órája nem volt jól beállítva, 28-29 az már reális. A régi vezérlője nem 14 hanem a 15A volt, valóban érezni, de inkább emelkedőn, fékeken én nem tapasztaltam. Amúgy már az új sima S1-ek is megerősített összehajtó szerkezettel érkeznek, ugyan úgy 11A vezérlő, és a kijelző rész is ugyan olyan, csak a kerekek másak, meg kisebb az aksi picit.
Zörögni ez is valóban zörögni ez is valóban zörög, de lehet orvosolni, én tegnap csináltam meg ezeket rajta:
Komplett szigetelést: Kijelző rész, vezérlő rész, akkumulátor rész, hátsó lámpa. Minden zörgést megszüntettem, azaz aksi fixen van benne nem mozog, vezérlő szintén (ez is zörgőt benne), valamint minden lengéscsillapító rész be lett zsírozva.
Továbbá lesötétítettem a 4 oldalsó prizmát, első hátsó lámpát, kijelző burkolat kapott karbonfóliát, illetve a kormány, valamint az oldala, és a hátsó kerék tartó. Kapott egy normális csengőt, és a kormány oldalán lévő gagyi világítást leszedtem, kapott kupakokat.[ Szerkesztve ]
-
Dorian
félisten
Azért vannak néha a miértre logikus esetek, és a bicajosok is megérik a pénzüket. Előző lakhelyünkön volt olyan útvonal, ahol nem volt az út mellett járda, csak kerékpárút. Na most a babakocsit biztos nem fogom az úttesten tolni, hanem nyilván a kerékpárúton, ha már nincs se járda, se babakocsi-út...
Sok bicajosnak ez láthatóan nem tetszett, igaz mindig vártam, h megálljanak és elbeszélgessek erről velük, sajnos inkább szájhúzogatva továbbmentek.Másik oldal, amikor az úttestre felfestett kerékpárúton haladok rollerrel, ez úgy 50-ből 1 autósnak annyira nem tetszik, hogy dudálásra vetemedik. Ezek a bicajosokat is ledudálják vajon?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #2895 üzenetére
Amennyire én láttam a 15A-es is inkább csak 14-et ír ki. Csumára terhelve.
Persze nem full feltöltéssel néztem, mivel már a 10. km környéke volt, mire
jöttem fel a Lágymányosira, ahol a paraméterek: 32V/14A/20 km/h kijelzettJa igen, ez egy sima S1, amit ma vettem, 330 km-rel egy végtelenül korrekt
fazontól, és rögtön jöttem be vele melóba. Ég és föld a másikhoz képest.Pro/kontra:
+ erősebb (11A vs. 15A)
+ gyorsabb (lejtőn 30 km/h+, bár még nem néztem a kalibrációt GPS-szel)
+ halkabb (szinte nem is hallani, mikor sík úton 5-6A-rel tartja a 26 km/h-t!)
+ működik rajta minden (első nap a másik is működött... holnap meglátjuk)- a kormány kicsit lötyögősebb (van benne km!)
- a zárószerkezet még a régi (törésesélyesebb)
- kijelző régi burkolatú (vízállósága nyilván nulla)* a fék talán egy kicsit gyengébb (viszont pont úgy viselkedik, ahogy írtátok,
hogy nem rögtön harap bikából, na pl. a másik az ehhez képest bináris volt)[ Szerkesztve ]
-
Wine
csendes tag
Nyilván csak a példa kedvéért mondtam, nem mint ökölszabály, nagyjából a kresz, és a józan ész mentén haladva a konfliktusok nagy része megoldható lenne. A ledudálók sima tahók, az összevissza kóricálók már konfliktusforrás lehet, de nem feltétlenül az. Tapasztalatom szerint a fő probléma az egyén hozzáállása, kultúrája, legyen gyalogos vagy bármi. Ha mindenki elfogadó, megértő, nyitott toleráns, becsületes és intelligens lenne, nem is lenne szükség szabályokra, törvényekre, de amikor ott repeszt a városban 180 nal lámpától lámpáig a bmw jével a bunkó, ott csak széttárjuk a kezünket.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2898 üzenetére
Nem más a villája véletlenül?
Na jó, képek alapján dehogynem. Szóval nem egyszerűen pattintható be hátra:
Amúgy elgurultam a rollers.hu-hoz, tudnak-e valami megoldást hátra, de nem...
A kinézett Frenzy kerék tényleg 230-as (titkon reméltem, hogy mivel annak az
első és a hátsó kereke eltérő méretű, hátha csak elírás), abszolút nem fér be...
Meg ha beférne sem igen ajánlották, mert műanyagfelnis, s nagyobb tempónál,
ha kap egy ütést megfeküdhet, mert nem elektromos rollerhez találták ki.Ui: a gurulás végén lemerült, megtapasztalhattam végre* az elgyengülést, ill. a
legvégén a nulla rásegítést, viszont nem kapcsolt ki! Szépen megállt 29.5V-on,
a kijelző működött tovább, mérte a sebességet, távot, sőt volt fék is! Mi több, a
regeneratív fék segítségével még valamennyi extra rásegítést is lehetett nyerni,
"lejtőzés" után, szóval tényleg tölt vissza, ahogy kell. Ja és pici rásegítéssel
is kényelmesebb rollerezve haladni, mint teljesen nullával! Hatalmas pluszpont,
hogy funkcionális marad (távmérés, fék): ez még májusi modell, teljesen bevált.
(Ha megjön a csere, elképzelhető, hogy családban marad az is, meglátjuk...)*: a másik az fogta magát, és se kép se hang, vissza se lehetett kapcsolni.
Szerk: viszont a Dembinszky utcában kegyetlen milyen macskaköves járda van.
Jó, hogy nem feküdtem el rajta, aztán inkább mentem az aszfalton, mint azon...
Kis tempónál is iszonyat csörgés-zörgéssel lehet csak rajta haladni. Kegyetlen!
Ill. ezt a vékonyka hátsó kereket úgy meg tudja vezetni, hogy csak kapkodsz.[ Szerkesztve ]