- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #40947 üzenetére
Ebben is egy nem mozgó fox volt igaz? Melyik típus ez nem látom jól. CTD-s?
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #40952 üzenetére
Nem erről beszéltem.
Nyomkodj meg egy régi nyílt olajfürdős R, RL, vagy RLC villát. Meg nyomkodj meg egy mostani FIT CTD -t.
Az első az a levegősök közül kb semmihez nem hasonlítható élmény lesz, a másodiknál meg különbül mozog egy suntour zsíros villa, zsír nélkül. -
---Lasali---
Közösségépítő
Bowden vágásról annyit, hogy mindegyik ívelt élő bowdenvágó alkalmas ház vágásra is. Viszont egy jó csipőfogó vagy minőségi kombinált fogó csípő része sokszor jobb a bowden elvágására.
Viszont csípő fogóval és kombinált fogóval, legyen az akármilyen minőségi amerikai vagy német termék, lehetetlen elvágni a hosszanti eres váltóbowden házat. A spirált el lehet vágni, utána azt úgy is köszörüli az ember. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #40972 üzenetére
Nekem még a jófajta van (nyílt olajos 2011 es F100 RL, ennek csak a légkamrája volt "bugos" de kaptam hozzá javító alkatrészt, beépítettem, azóta nincs vele baj). De nyomkodtam már rengeteg új villát, és használhatatlanok. Csomó panasz is van rájuk, hordják vissza az emberek.
Rebával az a baj hogy sokan nem csinálják meg a null km-es szervizt. Gyárilag meg teljesen szárazak a villák, így jó hogy nem mozognak semmit. Zárt a csillapításuk is, tehát a csillapítás olaja sem keni a perselyeket, szimeringet. A szürke szimering meg annyira szoros a rock shoxnál, hogy szimering csere után érezhetően érzéketlenné vállnak, kell velük járni sokat hogy bekopjanak, meg kicsit megtáguljon a szimering.
Valamint a reba meg a fox mozgásának karaktere teljesen más. A Rebaban két légkamra van, van egy negatív, a foxban pedig 1 légkamra van, de van két darab negatív rugó. Reba progresszív-ebben válaszol ugyan akkora felütődésre.
De a szervizeletlenség az összes villára igaz, nehéz így összehasonlítani villákat. Pl hoztunk egy 29 es rugós, TK 32 vel szerelt biciklit, mikor kipróbáltam az új villát, húztam a szám.. "ilyen sz@rt fogunk eladni a srácnak?" Szét is szedtem gyorsan, por száraz szivacs gyűrű, stb.. megkentem normálisan, kevertem ki hozzá csoda kenő anyagot, meg raktam rendesen a lábakba is olajat. Azóta 3500 km -t tekert a villával, már mondtam neki hogy hozza vissza szervizre, mert igaz hogy betonon megy többnyire, de már rég lefutotta a 100 órát. És azóta is annyira jól mozog hogy elképesztő, minden levegős villát odaver!
Tehát nagyon nem mindegy hogyan vannak össze rakva! De a CTD az nem jött össze nekik.. múltkor pont Pista Bá'-nál nézegettük az alkatrészeit, ő sem ajánlja.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz itouchfan #40979 üzenetére
Lánckereket nem kell kenni! Az csak a koszt szedi össze, ami miatt nem tud teljesen beleülni a lánc, tehát hamarabb fog kopni a rendszer.
Láncnak is igazából csak a forgáspontjait kéne kenni, gyűrűk alatt, belső oldal lapok találkozásánál. Máshol csak korrózió védő szerepe van.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #40981 üzenetére
Egy ilyen upside down villát az ember már csak az érdekesség miatt is megtart. De amúgy igen, ez biztos jó lehet, marzo régen nagyon minőségi holmikat gyártott, ráadásul mind nyílt olajos volt, ráadásul mindkét szár. Itt meg plusz az is közre játszik hogy a gravitáció pont a perselyhez és a szimeringhez vonzza az olajat, nem attól el, mint a normál állású villáknál.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #40985 üzenetére
Annak több oka van hogy miért nem terjedt el. Mindet nem fogom tudni felsorolni hirtelen.
Legnagyobb hátránya, hogy átütős első agy kell hozzá, mert az átütőtengely képviseli itt azt a szerepet, amit a normál villáknál a fékhíd.
Ráadásul, hogy nem szimmetrikus felépítésűek a kerékpár villák, a súlymegtakarítás, és a több funkció miatt lényeges hogy a két becsúszószár jól össze legyen kötve.
Csavaró erőknek is kevésbé áll ellen a fordított villa, sokkal több anyag kell bele úgy tudom.
Beállító tekerentyűket is nehezebb felül a top capban elhelyezni.
Kerékpároknál használatos finoman működő, de kevésbé tömítő szimeringek állítólag hamar feladják ezekben a harcot, és elkezdik csúnyán köpni az olajat, ami azért is veszélyes, mert itt a fék, féktárcsa közvetlen a becsúszó mellett van, hamar rámenne az olaj.
Nem lehet rá felni féket rakni, csak tárcsa féket.
Sérülékenyebb helyen van a becsúszószár, ezért raknak mindegyikre egy kis borítást.
És állítólag drágább is előállítani.Egyébként ez az xfusion elég drága mulatság, rendesen bele kéne nyúlnod a pénztárcádba 400-500 ezer?
Én is szívesen kipróbálnám amúgy.Fantáziáltam olyan upside down villán, aminek a belsejébe olyan csapágyazást, perselyezést raknék, mint amilyen a lefty-ben van. Az meggátolná hogy megforogjanak a becsúszószárak, nem tudom mennyivel lenne merevebb. Igazából a lefty már magában egy elég jó találmány.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz benjoe1 #40996 üzenetére
Háát őő találgassunk.. én építettem már pár biciklit magamnak, kb tudom mi a tökéletes méret.
Nekem kb 86 a belső lábhosszom, 181.5 centi magas vagyok. Tehát nekem valamivel hosszabb a lábam és rövidebb a felső testem mint neked. Ergo neked hosszabb bicikli kell, de jó egy alacsonyabb nyereg beállítás.
57 hosszú a biciklim, vízszintesen pedig 59.
A te 19 es cube-od ha jó geometria rajzot nézek, akkor detto ugyan ekkora.
Az is kérdéses mekkora stucni van rajta. Nekem 105 ös.
Jah és én kb 77 centire húzom ki a nyeregcsövet, hajtómű csapágy középtől.
Egyébként ez egy 20 colos 26 os kerékméretet fogadó váz, ugyan olyan méretekkel szögekkel rendelkezik mint egy scott scale carbon 19 colosba, csak hát az verseny váz, sloopingosabb, ezért laposabb.Ezeket összevetve, valóban rövid neked az a bicikli, de lehet hogy csak egy hosszabb stucni kéne rá, 120 as pl. De lehet inkább a 21 es lenne a jó a hosszú felső tested miatt, és ahhoz egy 120 as stucni adna egy sportos üléspózt.
190 es magassághoz egyébként nem szokás 19 es biciklit eladni..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #48525824 #41385 üzenetére
Jártunk ugyan így anno versenyen... akkor meg lett fogva az eleje, beváratva velük a leszakadottak, aztán mehettek tovább. Ezzel csak az volt a baj, hogy ameddig ők vártak, pihentek egyet, akik meg akkor értek fel rájuk miután újra indították leszakadtak róluk újra.. nem álló rajttal kellett volna őket indítani.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz andrisbandi #41400 üzenetére
Meg a csapágyakban a kenést is kicseréli vízre.
Amúgy én nem hiszek a nagynyomásúzásban, sose szedte le még a lerakódásokat, sőt néha mást sem. Viszont a csapágyakat jól be lehet vele áztatni.
Láncot leveszed, egy tálcában 1 deci brigéciolban kikeféled, majd öblítesz, újra átmész rajta, fémtisztára lehet mosni. A bringán maradt lánctányérokat, görgőket, meg szépen brigéciolba mártogatott fogkefével átkeféled, fel lazítod az olajsarat, aztán az egész biciklin átmész vízzel hígított mosószerbe mártogatott szivaccsal, jarral pl, az leold minden zsíros olajos, saras szennyeződést, karcmentesen ráadásul. Aztán öblítesz. Na ekkor tiszta lesz.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz andrisbandi #41405 üzenetére
Ha össze tudod gyűjteni, akkor fáradt olajnak leadható D3-as.
Brigéciol 2000 meg elvileg lebomlik, csak a leoldott szennyeződés kerül a környezetbe. Csak én nem szeretem mert megoxidálja a láncot.
Mondjuk amit az ember a biciklire felhord, majd lemossa, akkor az szépen lefolyik a földre, vagy ahova mossa.. tehát a környezetszennyezés az valóban jelen van. De néha ezzel nem lehet mit csinálni, én arra szoktam gondolni hogy talán én és a többi bringás az átlag havi egy mosással nem teszünk nagy kárt, vagyis elhanyagolhatót ahhoz képest amekkorát a gyárak és egyéb szervezetek csinálnak.
A szervizben pedig a pure solve ot használjuk főként, amit elvileg újrahasznosítanak, nem kerül az egész folyadék meg a szenny a szemétre. Az ellen meg magunkat védjük, szénszűrős maszkkal.
Kevés bringát mosunk kint a környezetben, azokat meg nem olaj alapú dolgokkal mossuk le.
Szemetet is külön válogatjuk, vashulladék, könnyűfém, műanyag, papír, vegyes háztartási, van rájuk külön feliratos kuka a műhelybe.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz HEAHEA #41681 üzenetére
Nyilván az eredeti villájával az igazi. Meg kell nézni a beépítési magasságot, és egy olyan villát keresni bele amivel passzolni fog. Csak még az is baj, hogy ezek elvileg másfél colos homlokcsővel vannak, tehát kell hozzá venned egy olyan kormánycsapágyat ami másfél colról szűkít 1 1/8 -ra. Tolómérővel körbemérném párszor míg megrendelném bele a villát.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ilyet minek megrendelni ebay ről? Ilyen kategóriájú villákból bárhol lehet kukázni, nagykerekben annyi ilyen villa rohad, kutyának nem kell.. de boltokban is előfordul, 10-15 éve ott vannak a polcon, szerintem az ilyenre még alkudni sem pofátlanság.
Nem rémlik hogy gyártottak volna ilyen kormánycsapágyat.. főleg ha a stucnit is vissza akarod rá varázsolni akkro még diós ahead átalakító is kell, teljesen zsákutca az egész.
1 colos a nyaka ugye arról van szó?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Fú ez a sztori.. bár szokták mondani, hogy egyszer mindenkinek meg kell futnia a fölösleges köröket.
Annyira drága a posta a külföldi dolgokra, hogy nem hiszem hogy megéri visszaküldeni. Utána néztél? Lehet jobb ha megpróbálod eladni, mennyibe került? Lehet ha bemész pár üzletbe, el is tudod cserélni egy colosra
Szóval akkor colos menetes kell? Azt szerintem tényleg lehet találni még elfekvőben. Azért az aheadeskből akármennyire is béna olcsó villa, nagyobb a kereslet.
1 1/8 adosra is lehet menetet vágni amúgy, van ahhoz is menetes kormánycsapágy, össze lehet rakni azt is nem aheadre csak vastagabb stucni kell bele, ez is meg szokta téveszteni az embereket.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #41733 üzenetére
Én is olvastam róla egy két tanulmányt, hogy az izmokba terhelés alatt oxigén helyett a széndioxid jut el a szénsavas ital miatt, ez miatt nem kap elég oxigént az izom. Tehát teljesen fail dolog szénsavast inni megterhelés alatt.
Sört meg korsóból kell inni nem kulacsból. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Unsign #41798 üzenetére
Ajánlott kisker ára alatt megkapod ctm be a bora 1 et is, amiben shimano agyak vannak, nem joytec.
Igazából bírni fogja, attól függ mennyire durvul vele az illető, meg hány kiló. Agyakat be kell állítani, bezsírozni, kerekeket meg felfeszíteni, ha gyárilag laza. Joytec az be fog rágódni egy idő után, és lehet nem lesz hozzá kónusz. Villa meg egy idő után ki fog kotyogósodni. Hajtás bírni fogja, ha az is össze van rakva 0km esen. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41801 üzenetére
Nobby Nic nek magasabb a mintázata, de ritkább. Nem igazán értem miért bírná jobban. Maximum azért mert magasabb? Terepen amúgy egy ilyen gumi rengeteget elmegy, aszfalton meg mindegyik jó terep gumi elkopik.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #41804 üzenetére
Én szimmetrikus gumit szoktam venni, szerintem csak laza talajon számítana hogy hátul egy hajtás irányba jobban harapó van fent, ott se sokat, mert ha már tényleg sár van, akkor már mindegy, annyira különböző mintázatút meg úgyse tennék fel.. na meg a súlybuziság miatt eleve korlátozva van az a gumi választék amit én feltennék. Nálunk a talaj is olyan a környéken, hogyha sár van, akkor a gumik 70% -a felgöngyölíti és vége..
Én is cserélgetni szoktam, ahogy kopik, de ha valaki nagyon hamar lejárja a hátsót, akkor az lehet jobb módszer hogy 3 gumit vesz, és akkor hátul használ el kettőt míg elől egyet. Ennek csak az a hátránya, hogy az első addigra lehet kiszárad, szétvagdalja a kő stb, és még akkor sem fog teljesen elkopni mikor a második hátsót lejárta de egy újabb hátsóhoz meg már nem hagyod fent.
Én a Continental Race King Supersonic tól egészen meglepődtem, hogy hogy bírja.. 3150km van benne, ebből elég sok beton lett az év végére, mert még kényszerből város járónak is be kellett fognom sokszor a bringát.. mert kölcsön kellett adnom a városjárómat, plusz még nem volt kész a swing shock os trekking. És elég sokat gyorsítgatok kiélvezve a könnyű kerekek adta lehetőséget, meg ez miatt fékezgetek is.. de mondjuk én csak 64 kilót nyomok..
Cserélgettem őket, így néznek ki most:[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nincs valakinek egy 34.9 es bilincses első váltója? 2x10 es, ultegra, vagy dura ace?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Narancs #54327 üzenetére
Gyorszáras kónuszos agynak löttyennie kell. Imádom mikor beállítom precízen, majd jön vissza a szakértő ügyfél hogy szarul volt beállítva és ő szorosabbra húzta.. volt már ilyen nem egyszer, azt hittem megfejelem a satupadot.
Váz is csavarodhat annyit hogy beleérjen a fékbe a felni, na meg a kerék is mehet el annyit, főleg ha nem szimmetrikusan van fűzve pl egyik oldal radiál másik keresztezett, de ez inkább a rugalmas országúti vázakra volt igaz, vékony cromo csövesekre és hozzájuk könnyű verseny kerék. A régi profik ezekkel úgy mentek fel az emelkedőkre hogy kiakasztották a patkó féket, hogy távolabb kerüljön a pofa a felnitől.
Persze egy V fékes crosstrekkingnél erre nem sok esély van. Nagyobb a tűrése, és merevebb alkatrészekből van építve a bringa.
Én azért a küllő feszességre kíváncsi lennék.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz trialboj #54362 üzenetére
WD -t ne, attól még jobban le fog tapadni!!! Szilikon spray!! Az jó!
Lágy szilikon zsírt rakj bele, ezerszer jobb lesz tőle!(#54351) Runner_fxr
Csepel.. nem mondok semmit. Hihetetlen hogy pl a szlovákok biciklijeit kell árulnunk, és még dicsérjük őket mert még ráadásul jók is! Pl CTM, ennek az országnak meg nincs egy normális biciklije.. Magellan RIP(#54360) BMW001
Az nagyon Like az a fék! Csak működjön is jól!(#54361) Slownz
SKS nek létezik gumi bilincses normális országúti sárvédője, az marha jó, igaz nem olcsó![ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki16 #54377 üzenetére
Spéci kell hozzá igazából, igen. Az teljesen jól beleillik ebbe a bánatba. De én is használtam ilyen gyorszárral az elite görgőmet amit te lefotóztál, pontosabban igazából évek óta így használom. úgy rakd bele ha nem akarod semmiképp sem megvenni a hozzá valót, hogy a legjobban illeszkedjen. A képen ahogy van annál jobban is bele lehet rakni. És jól meg kell húzni, de előtte ha kónuszos az agy, akkor nem árt ha nagyobb csapágyhézagot hagysz, hogy jobban lógjon benne a tengely.. mert össze fogja tépni a csapágyat és berágódik majd az agy... Meg nem tudom milyen nehéz vagy.. én 64 kiló, én mertem vele használni, úgy hogy sűrűn ellenőriztem.. 75 kiló felett nem mertem volna. Vagy szerezz egy olyat amit JackFeryll ajánlott, az talán jobban beleillik, maximum körbe kell köszörülni kicsit. Powered by sufni tuning.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz JackFeryll #54447 üzenetére
Spinracing en vannak ezek a nem bicikliseknek való pulzus tornáztató súlyzózások meg egyéb gyakorlatok.. A spinningen ezeknek nem kéne lennie, csak biciklizésnek, ha nem így hirdették meg, akkor az edző nincs tisztában azzal hogy mit tart.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz concret_hp #54460 üzenetére
Ha nem rozsdamentes anyagból készült, akkor nem árt ha van rajta valami vékony olaj réteg, pl akár WD40.
És ha acél acélból készült az a csőtengely, abba is lehet fújni, mert ha beázik, szép rozsdás tud lenni belül.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz JackFeryll #54476 üzenetére
Ezen a kérdésen én is sokat gondolkoztam. Szerintem ha a futást nem viszed túlzásban, főleg alapozó időszakban futsz, akkor kiegészítheti az edzést, tehát segíthet a biciklizésre való felkészülésben. Én nagyon rossz futó vagyok már, tönkre van pár szalagom, lábam rosszul forrt össze, 1 héten 5 km -t tudok futni, különben lerokkanok, és nekem az 5km is eléggé megterhelő, érzem a hatását, teljesen más izmokat dolgoztat, meg sokkal intenzívebb drasztikusabb terhelésnek veti alá a szalagokat, ízületeket.
Beszélgettem anno erről egy sráccal, aki a magyar élmezőnyben versenyzett, régebben előfordult hogy együtt edzettünk, vagy eljött az egyesületünk edzéseire. Ő verseny szezonban sosem futott, azt mondta szétrázza az izmait.. nem vagyok ilyen téren egy képzett szakértő, nem tudom hogy megalapozott-e a véleménye, de minden esetre én azt szoktam mondani hogy inkább télen az alapozó időszakban kell futni, de nem tiltanám el teljesen a futást a verseny időszakban sem. Amatőr szinten is egy triatlonos, vagy duatlonos is tud olyat mutatni biciklin, hogy kitágul az ember pupillája egy akár országúti versenyzőnek is.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz fpeter07 #54604 üzenetére
Egy átalakító készlet kell hozzá, ha nem TubeLess kompatibilis a felnid.
Itt látható hogy rakják össze a Stan's Notubes félét a bikemagon: A Joe’s No Flats belsőgumi nélküli rendszer üzembe helyezése
Így néz ki a készlet ára: NOTUBES Tubeless System Kit XC
Boneshaker nagykerrel aki kapcsolatban áll bolt, ott meg tudod vásárolni. Mondjuk pl nálunk is.
Létezik más márkában is ilyen, egyébként csak most nem jut eszembe, de szerintem nem éri meg vele foglalkozni.. na meg a zac 2000 annyira keskeny hogy ez szerintem nem fér bele. Az a felni annyira MTB felni, hogy inkább trekking, egyébként nagyon jó kis felni, csak nem az az igazi MTB szélesség. A tubeless rendszer adta alacsony gumi nyomás lehetőségét én ki sem merném próbálni vele, még a végén lefordul róla a gumi.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz fpeter07 #54606 üzenetére
10 ezer körül lehet már kapni itthon olyan DT -t amit meg lehet csinálni tubeless re, pl az 533D -t, mondjuk nem könnyű darab, 520 gramm. De ennek is vannak a belső falon furatai, szóval ehhez is kell átalakító szett.
A felső holmi kell hozzá: DT SWISS TUBELESS READY KIT
Egyébként itt a pdf hogy melyik DT -t lehet megcsinálni tubelessesre: Tubeless-Solution-MTB.pdf
Az mondjuk pont nincs bele írva hogy melyik furat nélküli felni, tehát melyikbe nem kell szalag, csak a szelep. De van mavic, fulcrum, easton, sunringle, shimanoból is van pl az XT -be tuti csak szelep kell. 60 ezertől kell gondolkodni kerékszettben. Fűzni szerintem nincs értelme ha tubelesses kell, nem tudom milyen agyaid vannak hogy megéri-e megtartani őket. Ha meg találsz olyan fűzhető felnit amin nincsenek furatok, azt meg egy öröm lesz befűzni..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz atok666 #54608 üzenetére
Nekem is ez húzza le a kedvem, főleg hogy nem tudom kipróbálni az országútimat az új vázra átépítve, hétvégén végeztem az átépítéssel, és egy métert nem tudtam vele menni. Ma talán lehetett volna, mert volt 5 perc mikor nem esett meg az út is kezdett száradni, de ma meg dolgoztam, plusz kerülget valami betegség, meg a fáradtság.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz rétisün #54615 üzenetére
tudod.. sokat esett az eső! nem készült róla bemutató termi fotó még, csak privát fotózáson ment keresztül
tehát még igazából titkos, szeretnék vele menni először is pár karikát, aztán majd mutatok róla képet, az a baja, hogy ennyire szépet igazán.. csak mostanra sikerült összehozni. És persze-hogy a véletlen műve volt.
Aztán lehet hogy csak nekem tetszik. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz concret_hp #54695 üzenetére
Az a kerék szerintem lehetne jobb is, ha nem lenne vízszintesre marva a felni teteje. Fulcrum Racing 3 al mentem, az ugyan ez a kerék, csak magasabb a felni profil, és a G3 as fűzés jobban szét van osztva, tehát nem látszik küllő csoportosnak. Baromi merev, jó kis kerék, precíz csapággyal (sok kis golyó golyókosárban, nagy kónusz nagy alu tengely), amit mondjuk egy halál beállítani, mert ha jól beállítod akkor általában lelazul, szóval rosszra kell beállítani, aztán folyamatosan vissza engedni a csapágyhézagból.. próbáltam már kitalálni rá mindenfélét, gumi kalapács pl sokat segít, de akkor is egy katasztrófa vele szenvedni. Borzalmas zaja van amúgy egy shimano kerékhez képest. Én sebesség tartásban semmi különbséget nem vettem észre az ősrégi wh-r550 es kerekemhez képest, sőt szerintem jobb volt a shimano, ami egyébként 400+ grammal nehezebb, tehát gyorsíthatóságban kuka, küllő perem távolság hátul meg nagyon kicsi, így merevségben is elmarad. A wh-r500 az fűzött kerék, több küllővel, annál nyilvánvaló hogy jobb egy kardküllős, ritkábban küllőzött kerék.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz concret_hp #54698 üzenetére
Félre értettük egymást, a sebesség tartáson azt értettem, hogy egy bizonyos sebességen tartani a kereket mekkora erő befektetésével jár. Az hogy meddig gurul el, az a légellenálláson túl inkább a csapágyazáson múlik és a kerék súlyán. Csak ebben az esetben nem a könnyű kerék gurul tovább, hanem a nehezebb.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #54620 üzenetére
Aznap dolgoztam, most meg lebetegedtem ezzel a náthás, hőemelkedéses, először hasmenős borzalommal.. család megfertőzött, vagy nem tudom.
Megmutatom a szobában készült képeket Erre tessék. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz maximilian4 #54781 üzenetére
Vegyél egy SLX -et, vagy XT -t, azokkal nem lehet mellé fogni. Sokkal jobban fog menni a bicikli egy ilyennel, mint azzal a monoblokkos csodával ami most benne van.
Bele lehet rakni a 9 es rendszerbe 10 es hajtóművet, de nem annyira ajánlom. Kevesebb a helye a láncnak, főleg ha kicsit keresztbe váltasz, pl közép tányéron akarod használni hátul az utolsó 2-3 lánckereket, ott könnyen bele ér a nagytányérba a lánc, főleg ha nem 100% os a láncvonal.
Az átdobója is szélesebb a 9 es rendszernek, tehát az első váltó sem biztos hogy olyan gyorsan fogja pakolni a láncot, lehet jobban rá kell tartani a váltókarral kisebbről nagyobb tányérra való váltáskor.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen