Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • jjeahh

    nagyúr

    válasz StLui #140244 üzenetére

    Mostanában teszi tönkre magát mindenki a topikban? :N :D . Nálam az a durva, hogy a baleseteim és a defektjeim nagyrésze mind aszfalton jött össze eddig, sőt, terepen csak egy defektem volt és az is az én hibámból (brutál alacsony guminyomás).

    6030D: multi release stoplival én már ettől sem tartok, ugyanolyan "bátor" vagyok vele, mint platform pedállal.

    Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz StLui #140244 üzenetére

    Mire feldobjuk végre a bakancsot olyanok leszünk mint a vén,sebhelyes oroszlánok. :DDD ...nekem is itt fáj,ott fáj,mint pl. ma,mikor mindenhol fáj. :F Elmúlófélben levő teniszkönyököm,2-2 x eltört csuklóim,tropára tört térdem és fejem is egy kicsit,amit szintén ütöttem meg párszor. :D Szerintem ma éppen chemtraileznek minket... ;]

    (#140246) 6030D...szőrszált hasogatsz így újrafogalmazom...biztonságos bringázni felfele,10+% terepen,nem túl hegyes tüskéjű taposóval,10 km/h alatti sebességgel,igény szerint egy pár további segédkerékkel 2 oldalt....és nem ám amolyan sípcsontig sem érő protektorokkal mint Toobee,hanem tetőtől talpig védőruhában. :D

    (#140258) FireKeeper...azt mondtad,hogy most is csontra le van engedve az első váltó,így ha ez helyes,akkor kétlem,hogy a váltásteljesítmény romlása nélkül felszerelhetsz egy kisebb tányért,mely a mostaninál lentebb kerül a terelő alsó szélétől.Amúgy ezek a váltótartók sztenderd magasságba vannak hegesztve,ezért csak a váltó gyári specifikációját megnézve egyebek mellett rögtön tudni fogod azt is melyik a legkisebb illetve legnagyobb nagytányér amit kezelni tud.

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák