- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Asztrofotózás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222304 üzenetére
a cikkben benne vannak az indokok, kb. a fele klasszikus NIMBY:
A kezdeményezők javaslatára egy alternatív nyomvonal is készült a városon kívül, a Füzes-patak mentén. A civilek így érvelnek mellette:
mivel a patak nyomvonalát követi, enyhe emelkedése kedvezőbb, tisztább levegőjű, szebb környezetben halad,
a kerékpáros turizmus többezres forgalmát kiviszi a városból, elkülöníti azt a helyi érdekű kerékpáros forgalomtól,
nem kell kivágni miatta 45 fát a városban,
az Ürge-hegy és a Peca-tó lakosságának kerékpáros közlekedéséhez is kedvező,
a kerékpársávok tisztességes szélességéhez (3,3m) ott elegendő a hely,
a település lakosságának, főként a főúton élőknek nem jelent megterhelést, nem okoz problémát,
kevésbé balesetveszélyes az eredeti nyomvonalhoz képest. -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222309 üzenetére
tekintve hogy Mo-n a tempo30 (ill. a vonatkozó eu-s parlamenti javaslat) is vörös posztó, így amit írsz az scifi.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222309 üzenetére
Van elkerülő, kettő is. Ügy hívják őket M1 és M7. Tranzit forgalom gyakorlatilag nincs a fekvésből adódóan, maximum azok a lakosok ingáznak akik amúgy is oda fizetnek adót. Érdemes néha levenni a zöld szemüveget és a közösség fejével is gondolkodni.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222323 üzenetére
Nem, te kizárólag egy kisebbség érdekeit nézed. Az egyetlen gyűjtőút lassítása nem a közösség érdeke. Más kérdés, hogy azon kívül gyakorlatilag az összes utca lehetne lakó-pihenő övezet 20-as táblával.
6030D Felétek egy kicsit más tészta azért, mások az útviszonyok. Ott az M2-t pl baromság volt fizetőssé tenni, mert így értelmét veszti.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #222323 üzenetére
Az a baj, hogy itt Magyarországon, ahogy a legtöbb szegény országban az autó nem eszköz hanem státusz szimbólum. Ameddig a fejekben így marad, addig a kerékpározás csak egy olcsó, lenézett alternatíva meg a másik véglet a sporteszköz és hobbi. Másik tényező a komfort és a lustaság. Nyári melegben az átlagember nem fog izzadni a biciklin. Gyereket is "kötelező" SUV-vel vinni óvodába, iskolába. És akkor ott a tél, amikor nincs szezon, főleg nem fognak biciklire űlni. Olyan biciklis kultúra soha nem lesz itt, mint Hollandiában.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222335 üzenetére
Nyilván érted te is, csak nem akarod.
-
itouchfan
senior tag
válasz parandroid #222362 üzenetére
Ismerős vagyok arrafelé, ahogy én látom, úgy néz ki a story, hogy valóban van egy nagyon forgalmas fő utca, de amellett szerintem egyre kevesebb a lakóház, inkább üzletek - boltok - szolgáltatások vannak és a lakók a fő utcából nyíló kisebb utcákban laknak. Tehát bármerre mennek, autóval a fő utcán közlekednek, mert minden oda fut be, a kis utcákon egyszerűen nem érdemes menni és nem is mennek mert úgy marad nyugodt a lakó környezetük (a fő utca nem az). Szóval sztem ezért kampányolnak ez ellen, mert a közlekedési idejük megnövekedését várják az egyébként lámpa nélküli (körforgalom mindkét végén) fő úttól.
Félre ne értsd, nem értek egyet velük, sőt, a te érvelésed szerintem az előremutató (minden szempontból), de az, hogy az adott település szerkezete milyen, valóban befolyásolhatja a közlekedést. Amúgy pedig, valóban sokkal látványosabb és nyugisabb lenne a lakók által felajánlott alternatív útvonal, én szívesebben tekernék ott, mint a főút mentén, mégha 3-4 km-rel hosszabb is (turisztikai célból).„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222379 üzenetére
Igazad lehet. Az van h szeretem a tempót(is). Szeretek haladni elvezni a 30 as mérőt:) fürgeséget.
De a vesémet se rázza ki azért. Egyszer valahogy kipróbálok majd egy normális országutit jó "dekás" vázzal, h mit ereznék, meg mennyire mennék temposabban, mert lehet lényegében ugyan ott lennék mint most.(egy biztos a rádölök forma nem begyere).
Kitámasztó de abból is a legkönnyebb es még jó típus nem ám csak rádobtam valamit.Ha már sebesség Sík terepen kihajtottam a 47 et.Annyi a rekord. L korábban 37 ig ha elmentem az előddel. Bár nyilván edzettebb is lett az ember szél es miegymás... nem ez a mérce csak eszembe jutott. Outival gondolom megy az 50 felett is (sikon)
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222419 üzenetére
na jó, ez azért nyilvánvaló túlzás
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #222419 üzenetére
Elég hülye hasonlat. Egy 7ezer Ft-os állítható magasságú KLS Kickstand, ami van nekem az is használható. Mint írtam városban nem mindenhol lehet letámasztani, úgy hogy ne dőljön el. Nyilván csak terepen használva nem kell. Motorokon is biztos fölöslegesen van.
-
addikt
válasz parandroid #222379 üzenetére
Én ezt a kitámasztón pörgést nem értettem sosem Értem, hogy erdőben nem szerencsés, mert felakadsz vele, de egyébként meg jó, mert nem kell minden sz@rnak nekitámasztani a bringát.
Apropó, mai 100-as kör:
Az új iGPSport SPD70 szenzor "csak" 2,4 km-t tévedett ekkora távon. Kicsit nagyobbra kéne akkor vennem a gépben a kerékkerületet, igaz?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222425 üzenetére
En jó hasznát veszem, még egyszer nem borult fel ha a mellett döntöttem. Jó dolog az.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222425 üzenetére
Életemben nem vezettem motort nem is fogok
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222522 üzenetére
Annyit tennék hozzá, hogy az alu első előállítása nagy energiaigényű, az újrahasznosított alunál ez már jóval kedvezőbb.
A karbon meg semennyire sem újrahasznosítható jelenleg.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #222522 üzenetére
Akkor az amolyan Paris-Roubaix ájronmen volt? A nagyon xar mikor kiráz az út a tempóból, marha fárasztó!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222522 üzenetére
telefonról nem keresgettem ki, az újrahasznosított alu karbonlábnyoma kevesebb, mint tizede az "sima" előállításnak: [link]
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #222539 üzenetére
Nincs előrébb vele a delokvens, ha belgondol. Hamar egy olyan spirálba lehet kerülni, h "Tiltsák be az embert!" vagy inkább az emberiséget
Minden modernek hazudott dolgot nagyrészt "rossz" forrású energia segítségével állítanak elő.
- Pl egy hagyományos napelem 6 év alatt nullázza ki a befektetett karbonlábnyomát, a csúcsmodellek 2 év.
- Elektromos autó; majd 100e km (modernebben töltve 50e kb). Amit városi kistávos szaladgálásra kellene használni...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zsocy
őstag
válasz parandroid #222539 üzenetére
Az alumínium újrahasznosítás valós, legalábbis a cégek nagyon sokat költenek rá, és folyamatosan dolgoznak ki technológiákat, amikre aztán büszkék is. Van egy kis rálátásom, ahol dolgozom most nagyon nagy prioritása van ennek. A karbonnal ez a baj, hogy sehogy nem lehet újrahasznosítani.
balintbaba, szerintem nekem a régi Gianten ilyen külső van, csak fekete oldalfallal. teljesen jó gumi, bár 5000 km-t nem mentem vele, de eddig semmi gond nem volt, sem defekt, sem extrém kopás. Olcsó és jó.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222362 üzenetére
Nézd meg kérlek térképen. Ami ott elmegy, az max Etyek forgalma, plusz a helyi lakosoké annyira jól körül van véve fizetős és nem fizetős utakkal. Félreértés ne essék én sem szeretnék egy valódi főutat a kertembe, de itt nem sok értelme lenne elkerülőt csinálni.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #212612 üzenetére
Nézegetem ezt a 130 ast, de az a bajom ezekkel hogy ha lerakom a biciklit igy is félti az ember ami úgy rajta van, nem még egy 60k órát.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222638 üzenetére
Igen. Én most kezdek nyitni a "komolyabb dolgok fele". Eddig elvoltam a kis hárli devidsonos bicómmal, aztán forta ki magát mit fejlesszek mire van szükségem stb..vettem kerékpáros mezt és így tovább. Ahogy egyre jobban szeretem meg, úgy megyek bele a témákba. Szal igen
Jó ez a huawei, is, elfogadom a km/h hogy alapból csúcsra 4-5 el keveesseb mutat, valszeg a többi sem pontos , de vannak amit erősen hiányolok, pl a hőmérséklet, vagy hogy adott km nél hány percben jártam az edzésben, vagy az autostop funkciól..és ilyesmi finomságok. -
fulton
addikt
válasz parandroid #222642 üzenetére
igen, ha eszembe van hányszor van hogy a jelenlegit sem veszem le mert elfelejtem. Jó ez nem nagy érték ahhoz mérten.
---------------
más: amiről nem írtam, én sokáig mentem hátsó lámpa nélkül, azt kell mondjam, nyilván nem 100% viszont sokkal jobb védelmet látok egy jó fényű erős hátsó lámpában. Ez a 250max van nekem, és nappali daylight 250 lumenesen ment, leginkább du tól figyelgettem az autósokat, rendesen átmentek a másik sávba. Gondolom jól vakít zavaró is hátulról jkövőnek már csak ezért is én letesztelgettem otthon, beültem a kocsiba, udvaron magam elé bicó, és néztem milyen szögből a legészrevehetőbb, merthogy adott szögben jó csak, ha tul lenéz vagy alacsony, akkor autós magasságában egyáltalán nem "vakit". márpedig vakítson csak, nem fog vezetésben zavart okozni, de látható figyelem felhívó villanása van így. nem bántam meg.
Az hogy nem tud ilyen fillenfalncos fékező dolgokat szerintem felesleges, bele képzeltem magam az autós helyébe, nem tudnám értelmezni hogy mit villog össze vissza a lámpa (de sztem az is csak figyelemfelhívó dolog).
Ez a sima daylight villanó mód is éppen elégé figyelemfelhívó. szumma: azt gondolom jobban odafigyelnek kerülnek az autósok így (nappal). kop kop kop
Azért este nem azzal tolom, mert az már elég zavaró lenne.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222642 üzenetére
köszi az infot, ha lesz akkor csak újan.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222637 üzenetére
van valami benne, mármint fejjáték is sőt.
Tegnap úgy mentem mint aki tudomást sem vesz róla hány fok van. Vagy hogy egy árnyék nincs. És sehol egy lélek. Most meg ha kilpek a napra, megyek befele minden bajom van. szóval ott van a fej keményen. (meg ez a "belülről jön" dolog)
De azt mondom hogy kicsit humánusabb időben kell menni ilyen utakra.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222655 üzenetére
Pár napja ment előttem egy outis - szerintem - Garmin Varia-val. Mondtam is asszonynak, hogy basszus ezt (vagy valami hasonló villogót) kötelezővé tenném az országúton annyira jó. Bár fényes nappal volt, de könnyebb volt felmérni a távolságot és ha elbambultam volna a közeledésre változó villogás biztos felhívta volna a figyelmem rá. Előre szintén mehetne valami nappali menetfény szerű az általad említett esetek elkerülésére.
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #222658 üzenetére
Nem látom sok értelmét a tiltásnak, nappal nem zavaró a villogás. Persze gondolom arra szabták a törvényt, hogy a user hülye és szürkületben/este is villogna.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222655 üzenetére
Igen mindenképp javallott.
Nem tudja valaki, a garmin 130 plus (ebben nincs homerő tudtommal) de mikor lezarom az edzést es visszanézem pl web en, jól tudom:
Vissza lehet diagrammon nézni a térképen hogy adott helyen (km-nél) hanyadik percében voltam az edzésnek illetve ott milyen emelkedő volt es azt is hogy hány fok (hiába nincs hőmérő szenzor) (gondolom be tudja húzni a netről). ? -
fulton
addikt
válasz parandroid #222707 üzenetére
alapos vagyok, körbe járom ami érdekel igen. tapasztalatokra gondoltam, akik már használják, hogy milyen. abból kapok hely képet a fejemben, mire lehet számítani.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz parandroid #222748 üzenetére
Kicsit bonyibb a dolog de én értem mit miért kérdek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #222756 üzenetére
Ezzel úgy vagyok mint valahol olvastam egy püspökről aki arra a kérdésre, hogy olvas-e reklámújságokat azt mondta soha, mert akkor folyton csak vágyakozna valamire.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #222776 üzenetére
Zasszony aszongya a nézegetésem mindig vásárlásba torkollik ... én bevallom csak 50%-ban van így. Nyilván mindketten túlozunk csak ellentétes előjellel. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sherlock82
senior tag
válasz parandroid #222805 üzenetére
A hölgy ismerősödnek egyébként teljes mértékben igaza van.
Iphone 8, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #222805 üzenetére
#metoo korszakában egy erőszakos köszönésért is kaphatsz 6 hónap felfüggesztettet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz parandroid #222805 üzenetére
a gyűrűt vedd le, kényelmetlen lehet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
tisn
addikt
válasz parandroid #222805 üzenetére
Amúgy én egy velem egykorú hölggyel szoktam futni néha, az ő hobbija volt, hogy aki biccentésre, vagy intésre nem reagál, vagy félrenéz, arra ráköszön egy hangos, és jól artikulált jó napot kívánokkal.
futasnal akivel gyakran talalkozom, azok koszonnek altalaban. volt egy hozzam hasonlo koru csaj, aki elkezdett koszonni, aztan egy hetvegen osszefutottunk, hogy o egy faszival volt futni, en meg a csajommal, persze koszontem neki(k), azota ram se nez. lehet balhe volt otthon
-
tisn
addikt
válasz parandroid #222914 üzenetére
hat, az biztos, hogy nekem mar jelez a terdem tul magas nyomoeronel
gyakorlatilag egy fos hidra kb. a legkonnyebb fokozaton birok csak feltekerni -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #222914 üzenetére
Attól függ, van aki annyival, vagy kevesebbel, ráadásul jól leengedett nyereggel nyomja haláláig boldog ízületekkel. ...az intenzitáson és távon múlik.
#222918-FLY->...milyen hajtóműved van most? Csak mert nem biztos az nyeklik, nyekereg...évtizedekig négyszögtengelyes hajtóművekkel versenyeztek és fogadok ma is sokan elbuknának egy vakteszten azok közül akik az integrált érezhető merevségét ajnározzák.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #222924 üzenetére
Az hogy bárki képes a 90-re az neked(itt a többségnek)lehet, hogy igaz, sokak számára azonban nem. Nekem az sok tudom, mert volt kis verseny, ami belefért, (nem tudom a pörgetést) de majd le kellett állnom és mozdulni sem tudtam vagy 10 percig ...
Hogy nem lehet ezt megérteni, de mindegy is. Ellenben ha országúti bringára érted(értitek)
akkor bocsi és elnézést.
Ja és persze nem "csak" sportról beszélünk, hisz itt nem sok Valter Atti van...
Ha sport szerint a mérce, akkor nyilván igazatok van ...[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #222924 üzenetére
80 fölött platformpedállal nem is próbálkoznék.
emelkedőn sem kell kevesebb, csak megfelelően kell áttétet választani, ami az átlagembernek nem biztos, hogy az 1:1-es fokozat, ami az outikon van: [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #223037 üzenetére
trekkingnél szerintem semmi hátránya, viszont jobban gurul, mint belsővel.
amúgy gyak 0 koszolással meg lehet csinálni, egy biciklimosás nyűgösebb.
azt hiszem te amúgy is abba a csapatba tartozol itt a topikban, aki jobban szeret biciklit takarítani, mint tekerni (a topikgazdával egyetemben)
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #223045 üzenetére
nekem úgy tűnt, hogy szívesen takarítasz, te is mindig full tiszta biciklit fotózol
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #223037 üzenetére
Felrakják neked és tekered. Mivel sosem lesz defekted, ha nem te rakod össze, kevesebb a macera vele, mint a belsővel.
Hasaggymeg: igaz
ivana: trekkingen is kaphatsz defektet nem?
sebgutkopf: erre így sosem gondoltam és őszintén szólva atomfizikának tűnik, látszik, hogy tényleg nincs még elég jó technikám
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
HKorn
addikt
válasz parandroid #223126 üzenetére
Már arra is gondoltam, hogy pont a kesztyű miatt lehet, kipróbálom egyszer kesztyű nélkül. Amúgy elég jól elzsibbad, tekerés után még 1-2 napig érezni.
Run&Ride
-
fulton
addikt
válasz parandroid #223253 üzenetére
Mit akartal irni?(allatokra) Nem ertem.. egyedül mennék ezért térképezem fel.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #223251 üzenetére
Úgy fest mint akinek kicsi a váz
-
fulton
addikt
válasz parandroid #223259 üzenetére
Igy már értem. Neztem elég kanyargós ilyen szempontból veszélyes lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs