- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Modding és elektronikai kérdések
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
Hirdetés
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yahhher
aktív tag
válasz ZolkoW #158877 üzenetére
Igen, Br mt500. Nagyon jó kis fék, mindenképp ajánlott. Előtte m365 (vagy 395 nem tudom már) volt, és ahhoz kellett elöl a 203-as tárcsa, jobb betéttel. És akkor sem volt olyan jó, mint ez. Most 180/180 van, gyári betéttel. A rezonanciát meg úgyis megoldom valahogy :-) . Előző bringámon is volt, hogy előjött, de el is lehetett tüntetni.
Más:
Sikerült felfújnom nekem is műhelypumpával a gumit tubelessre, ahogy Zolkow ajánlotta, kitekertem a szelep belsejét. Annyira jól sikerült a próba (ez tegnap este jutott eszembe), hogy mivel csak próbaképp fújtam fel másfél-2 hete, folyadékot sem töltöttem bele, persze azóta sem :-D.Üdv B.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #158877 üzenetére
Érdekes ez a 4 dugattyús dolog,de ha a kettesnél is időnként oda kell tenni magad,hogy a kettő egyformány mozogjon,akkor eléggé logikus,hogy négyes nyűgjét csakis indokolt esetben vállalnám,ergo ha tényleg nem elég a kettő.Ha az a 4 össze-vissza jön ki,meg megy vissza,az igazán mókás lehet.
(#158886) mohow ...sérvem éppen nincs,de nekem ha beáll a derekam,az aláírásomban is látható módon beállított nyereg-kormánnyal könnyebb nyeregben ülni mint 2 lábon járni. Karod megerősödik,és kíméled a deréktáji terhelést,kissé mintha 4kézláb lennél.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz ZolkoW #159066 üzenetére
Inkább legyen kicsit hosszabb, mint túl rövid.
Igen, a bilincses markolat jó, csak nekem alapból kicsi a kezem, és nem akarom még a bilincses markolattal is vastagítani a kormányt.
Más: Pont most akartam Aliról olcsó mtb mezet venni, hát ugye a faxa árfolyam miatt legalább 1.5x annyi lenne, mint egy fél éve.
-
tisn
addikt
válasz ZolkoW #159386 üzenetére
110kg korul vagyok (lehet tobb, egy eve nem merem merni magam), nekem a neuzer courier dt 2 kullocseren tul elszaladgal, persze semmi padka, nagyobb uthiba. de erzem azert, hogy jobban szeretne, ha konnyebb lennek
merev vaz, valami nagyon jo minosegu felni, es outinal/fittness bicajnal szelesebb gumi kellene (ergo trekking teleszkop nelkul, ilyen letezik?)
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #159406 üzenetére
Majd valami rendes biciGlin (=váltós) próbáld ki síkon, hogy 90-es pf-nál váltsz 60 pf-ra úgy, hogy a pulzusod ne változzon. Gyorsulni fogsz. Ugyan ez van felfelé is, hogy ott, ahol 90 pf-tal mész egy időt, ott lehet, hogy 60-nal jobbat mennél, csak meg kell érte szenvedni. Innentől minden csak az edzettségen múlik, hogy azt az erőt adott pf-on mennyi ideig tudod tartani.
Aztán lehet hogy nem így van, és mindig fosnyelet kell menni. Én ezt hallottam.tomic: szerintem az egy Zoom TXC villa az elejében, az a márka meg nem a legjobbak közé tartozik.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #159476 üzenetére
Jó volt, jár a kex!
Kempetlen: esetleg egy doboz sör megoldás lehet a problémára.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Kempetlen
tag
válasz ZolkoW #159490 üzenetére
Jah, 1000% amúgy, ötször lemértem, szorítgattam mindenfelé. Meg ugye lemértem a nyeregvázcső belső átmérőjét is, ami meg 28,1, szóval nem sok kérdés maradt. Most már csak hozzák ki szépen Albertirsára... Itt tanyázok 3 hete barátnőmnél, és nem lenne baj, ha normális pozícióban ülne a saját szeretett nyergén az átmeneti hulladék helyett.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #159478 üzenetére
Szerintem a bringa is nagyon ott van, nekem b*romira tetszik, a Rose bringák manapság egyre jobban tetszenek.
Amúgy durva, hogy tegnap kimentem egy rövid körre és amikor visszaértem 90 új hsz .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #159578 üzenetére
Förstner.
Runner...én szinte mindig felhúzott ablakkal és bekapcsolt zenével autózok,így a motorzaj nem tényező.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #159892 üzenetére
Hétvégén ki tudtam próbálni egy merev 29-est, és a 26-os bringámhoz képest érezhetően jobban gurult, kisebb gördülési ellenállással. Egyik se tubeless, bár a 29-esben valószínű jobb állapotúak a csapágyak az agyban. Lefele, meg köves utakon nem mertem ereszteni, mert a váz is kicsi volt, meg a stucni is kétszer olyan hosszú, mint amihez szoktam, de abszolút meggyőzött, kár, hogy nem fér el két bicikli, a 26-osért meg annyira kevés pénzt adnának, hogy inkább megtartom.
'92 Honda VFR 750
-
_adaml21_
őstag
válasz ZolkoW #159894 üzenetére
A hirdetésből tényleg nem derül ki, hogy mekkora a bringa, rászűrtem 56-os vázméretre, de most látom, hogy be van ott állítva minden, 55, 56, 58, gondolom, hogy több megtekintést hozzon.
Canyon oldala azt írja, hogy M-es méret kellene nekem, Decathlon L-est dob ki, topikösszefoglalós táblázat azt mondja, inkább 58-as. Szóval jól a határon vagyok, írnak M-et, L-et, 56-ot, 58-at is...A 300 az egész projektre nyilván némiképp képlékeny, 10-15%-al mehetünk feljebb is, ha azzal sikerül egy olyan kategóriát elérni, ami mindenképpen megéri a pluszbefektetést még egy ilyen kezdőnek is. Természetesen a kiegészítők beszerzését pont úgy gondoltam, ahogy te is írtad, elsőre csak a legszükségesebbeket, abból sem a high-techet, illetve ami még marad.
Tehát ha mondjuk belőjjük a ~250-et bringára, de lenne 270-280-ért olyan, ami mindenképp megérné, akkor minimum átgondolnám. -
xy.zsolt
őstag
válasz ZolkoW #159926 üzenetére
Robee19nek:
Ha a mászásnál a teljesítményeden akarsz javítani akkor csak kerekeket cserélj...150k környékén már kijön egy 250-300gr-al könnyebb alu szett.....ami sokat számít. Ha a komfortérzeted javítása a cél akkor a stucnit, kormányt, nyeregcsövet cseréld carbonra.....ha nem alis cucc akkor ez sem olcsó történet. De ha maximalista vagy és van pénz bőven akkor mindet Persze ha nem ragaszkodsz ehhez a bringához akkor eladod és a most rászáni kívánt pénzt is már egy új gépre költöd[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
nexus6
aktív tag
válasz ZolkoW #160064 üzenetére
köszi, a trek most került fel tegnap, az is nagyon tetszik... csak mechanikus fékes. mondjuk amire fogom használni arra szerintem elég lenne az is.
a mostani gumi rendelésem is késik... az outi vázra épített ss és fixi kerekümet is nagyon szeretem, simán megyek vele 80-100 kilométert és jelentősen kedvezőbb az ára csak ha a geoláda miatt le kell térnem akkor a 25-ös gumi nem a legkedvezőbbEzért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
Nand708
csendes tag
válasz ZolkoW #160419 üzenetére
Nagyon úgy tűnik, hogy korai volt az öröm. A csapágyam 45°X45°, és nagyon úgy tűnik, hogy ezek az adapterek 36° csapágyhoz illeszkednek. Minden esetre elég nagyvonalúan ajánlgatják, mint univerzális 1-1/2 -> 1-1/8 csodaszert.
Teljesen nem tiszta a kúpos rész szükségessége, hiszen a csapágyat központosítja a villanyak, megmunkált/illeszthető felületnek tűnik a villanyak az a része, ahova kerül a csapágy.
3 megoldást találtam ki
- fütyülök a 36°vs 45°-ra, meglévő csapágy 36°-os adapter... gondolom ez nem ajánlott..
- esztergáltatok aluból egy gyűrűt OD 40mm ID 1-1/8 paraméterekkel és használom a jelenlegi gyűrűvel
- 36°-os adapter plusz veszek egy új, 36° csapágyat, bár úgy látom hiánycikk.Vélemény?
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #160769 üzenetére
Ha laposabb a nyvázcső, az nem rontja a mászóképességet? A láncvillahosszban csak kisebb különbség van, Vitus 439mm, YT 432mm, igen, a YT fully, de a Vituson 2.6" gumik vannak, szal... . De amúgy szerintem szabadon lehet a láncvillahosszal játszadozni gumimérettől és hátsó felfüggesztéstől függetlenül, jó példa erre a Full Stache, 29x3.0" gumik, fully és mégis csak 429mm a láncvilla
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #160771 üzenetére
A vázra esetleg ragaszthatsz valami apró puha öntapadós szivacsot vagy gumit oda, ahol a fékkar vagy kormány éri, sokat nem véd, de a festést talán megmentené.
f4lcon:
az 13kg, a YT csak 12 .Ja nem, most látom, hogy a csúcsverzió 11.9kg, az már nem semmi . Azt le lehet vinni 11.5 alá olcsóért, egy 130/130mm bringától nem rossz . A nyeregcső mondjuk viszonylag lapos, kíváncsi lennék rosszabb-e felfelé, mint a YT. No de mindegy, mert ezek kb álombringa kategóriába tartoznak, nem hiszem mostanában lesz ilyenem[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #160844 üzenetére
Ha jó,zárt bovdenházad van igaz,de kevés az olyan és idővel mindegyik "bekopik" majd nehezen megy az erősen súrlódó szakaszokon.Az átlagos OM Jagwire igényelheti a teflonos olajat olyan helyekre ahol nagyot kanyarodik a ház,mint nyeregcső,váltó stb. Én (régebb,meg nejemnél,mert most enyém végig héjazott Elite) kiakasztom a szemekből a házat, leveszem a kupakokat és addig nyomok bele teflonos sprayt amíg a másik végén megjelenik,majd jól megforgatom a házat,és visszaszerelek mindent.Megtörlöm alaposan a bovden csupaszon futó szakaszait,és egy-egy ilyen kenés után olyan mintha bovdent cseréltél volna.
(#160857) xy.zsolt...az nem olyan QRM csapágy,vagyis önbeállós? (Ne kérdezd hogyan működik,nem tudom,csak úgy tudom elképzelni,hogy a kopás után tolja az egyik golyópályát,mondjuk a csapágy belsejét,ezzel új pályára kényszerítve a golyókat,egyben csökkentve a kopás miatti hézagnövekedést. )
(#160860) Begbiebike...nem feltétlenül kell mindent kipróbálnod ahhoz,hogy eldönthesd neked kell-e vagy sem,ezért is hagyatkozunk gyakran mások tapasztalataira is. Szerény véleményem szerint bár az outit tartjuk leggyakrabban a "specializált céleszköznek",a mai városi embernek még az is sokoldalúbb lehet mint egy össztelós romboló,mert míg az egyre jobb minőségű aszfalt lassan az ajtónkig ér,a terepig,mely egyre messzebb kerül tőlünk, el kell valahogy traktorozni a széles gumikkal felszerelt hintalóval. Persze nem erről és nyurga társairól beszélek.
(#160869) sebgutkopf...hagyom hátha elriaszt mindenkit a déhától! Utána nézek és hamarosan javítom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #160972 üzenetére
Az a bizbasz a stucni mögött? Ja, az jó dolog, manapság már sok bringán rajta van, nem csak Canyonon
xy.zsolt: rose-on lehet trükközni, eddig 9x rendeltem onnan és mindíg 10 eur kuponnal, szal gyakorlatilag még sosem fizettem náluk szállítást . Leíratkozol, majd újra feliratkozol, előásod a rég elfelejtett email címeket, haver, családtag email címével íratkozol fel, új email címet csinálsz és azzal íratkozol fel stb. Van, hogy nem fogadja el a kupont valamiért, de általában működik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Azteeek
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #160987 üzenetére
Lányomét (a városiasított Gepida) én is tegnap olajoztam,és nemcsak sz@rul van kitalálva vezetése, majdnem végig házban,vázban,hanem még rosszul is fűzték akik összerakták anno...én meg így 5 év után rá is jöttem. ...mind1,addig "itattam" felül,míg alul megjelent az olaj,aztán elbíbelődtem az SLX váltókar kijelzőjével,mely mutatója a középső tányéron nem pont középen állt meg. Igazi Japán megoldás az is,egy hajszálnyi rugó erejétől függ oda húzza-e ahova kell mikor visszaejted a nagyról a középsőre. ...lányomat meg nem sikerült meggyőzni,hogy fölösleges.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #161009 üzenetére
A zasszonyok nagyon tudnak szenvedni egy teljesen átlagos könnyű terepen is,minden percben életveszélyben lenni az egyenes döngölt földúton.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #161074 üzenetére
Igen,azzal az szokott lenni a baj,hogy annyira lapul a szög amellyel a csavar vége találkozik a kis foggal,hogy végül kiakad és elcsúszik mellette.
Bob...nincs ott már semmi,csak néhény beton garázsszerű beálló egy domb tetején és betongerendákkal kirakott járathálózat mlyen 1kor lánctalpasok jár6tak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
nagyúr
válasz ZolkoW #161394 üzenetére
Nem ragaszkodom ehhez, csak elfogadható áron volt - nyilván nem véletlenül. Első körben graveleket néztem, de 1000 eur alatt konkrétan semmi nincs. Van egy Bullsom aszfaltra, kardiózni (Night Falcon 2018), de nem mindenhol adott a lehetőség, hogy aszfalton maradjak. Letaposott, kavicsos, vagy földes erdei utakon is mennék, de inkább a folyamatos, egyenletes terhelés, és sebesség lenne a lényeg, hogy ilyenkor is tartani tudjam a magam kis amatőr tempóját, mert ha az outival lekeveredik az ember a 'betonútról', akkor vagy lassítasz (nagyon), vagy szétvered az első nagyobb kövön, kiálló gyökéren, vagy felpúposodott aszfaltdarabon. Szóval jó lenne valami kicsit terepesebb gumi, ami azért aszfalton is megállja a helyét, meg haladni is lehet vele. Nem ösvényekről beszélünk, rendes, letaposott túra- és kirándulóutak ezek, csak nem aszfaltburkolatúak. Koskormány, vagy egyenes, az igazából mindegy, de sok előnyét így a koskormánynak nem látom, a fékhez meg könnyebb hozzáférni azért az egyenes markolattal. Minimum 28-as kerék, minél kevésbé MTB-s geo, valami gyorsabb áttételezés, amit szeretnék.
Használtakat is nézegetem, de a gravelek még így is horribilis áron mennek, rákeresni meg nehéz, mert mindenki másképp hívja ezt a kategóriát, meg mást ért alatta. Árban jó lenne 400-500 eur körül megállni, meg ne kelljen érte elmenni a világ végére, szóval ez is behatárolja a kínálatot. Kínomban kezdtem el az újakat nézegetni, de nagyon ritka, hogy 3 jegyű szám szerepeljen valamelyik normálisabbnál árként.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rétisün
veterán
válasz ZolkoW #161550 üzenetére
"összehasonlítva azzal, amit él elköltök egy bringa összerakása közben alkatrészenként, de asszem, én maradok ennél az útnál"
én is
(#161544) HEAHEA: lajhár....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen