Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    Sziasztok!

    Jó, hogy a napokban előkerült a hátsó váltó és bowdenhúzás aránya, mert segítségre, javaslatra lenne szükségem.

    Apránként felújítom az ezeréves bringámat, aminek többek között része volt a kazettás aggyal fűzött felni és az "egyszerűség" kedvéért a korábbi 6-os racsni helyett egy 7 sebességes fogaskoszorú is.

    A tervek szerint a régi 6 sebességes váltóm marad, mindössze a 7 sebességből csak 6-ot használok (egyelőre, amíg nem nyúlok hozzá. Nagyrészt aszfalton, városban használnám a gépet, kisebb emelkedőkkel.

    Összerakás után még csak egy rövid, 15 km-es próbautat tettem, a finomhangolásra még nem volt időm, de az eddigi tapasztalatok szerint a régi váltókarral is átéri mind a 7 sebességet a váltó
    a 4-5-ös sebességben nagyon csúnyán recseg a lánc a fokozatok között, a kelleténél nyilván többet/kevesebbet húz a váltó
    a 6-7 és az 1-3 sebességek viszont rendben vannak.

    A fogaskoszorú: új Shimano HG 50 7 sebességes 12-28
    A lánc: új Shimano HG 40
    A váltó egy régi 6 sebességes Shimano új görgőkkel, a váltókar is a régi

    Szerintetek van értelme a fenti elképzeléssel tovább szórakoznom, vagy egyszerűbb, ha keresek egy 7 sebességes váltókart? Új váltókarral megoldhatom a problémát?

Új hozzászólás Aktív témák