- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók III. PBO - Thermal Limit lvl2
Hirdetés
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
ph Az Aurora azért nagyon megközelítette, de ez nem volt elég a trónfosztáshoz.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #21956 üzenetére
Ide is szálltják, csak kissé sokallom az árát , tavaly még 25 dollárért vettem ilyen nadrágokat.
-
salieri.
őstag
válasz ---Lasali--- #21977 üzenetére
Lehet buktak vele...
Az ALU meg nem kérdez egyik pillanatról a másikra elfárad és nyekk.
gooool: igy mar ok ez 1-2 ezres kiadás.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #21980 üzenetére
Korrekt a maxibike! Mikor kezdtem az országútizást ott vettem az első két bianchim!
Ki kell menni Érdre,mert a netre nincs feltöltve minden bringa. És még alkudni is lehet.Arra kell számolni ,hogy legtöbb bringán gumit kell cserélni ,de ez természetes,na meg érdemes átzsírozni. -
salieri.
őstag
válasz ---Lasali--- #21977 üzenetére
Megmondom őszintén a 30 sebességes colnagommal sem tudtam gyorsabban haladni mint a 14 sebességes bianchimmal.
Egy C.Evans biztosan ki tudja hozni a gépből a maximumot,de én fele annyi teljesítményre sem vagyok képes mint ő így nem feltétlen érzem létjogosultságát. -
salieri.
őstag
válasz ---Lasali--- #21991 üzenetére
Én odamentem személyesen és megnéztem a gépet ,így vettem ,emiatt nem volt vele problémám,még pl bealkudtam anno emlékszem két új küsőt is a bringára.
Sajnos használt bringánál fel kell készülni nem tervezett költségekre.De azért csak az új árának a töredékéért veszi az ember.
Egyébként most vettem egy montit de azonnal egy 20 ast hagyok szervízben rá.
Sajnálom,hogy szerencsétlenül jártál maxival...asfgh: tegyél bele egy piros ricsit kb 1500 ft
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #22022 üzenetére
15-ös villás való erre,ezzel még letéped a pedál tömítését.
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #22025 üzenetére
Nem kell spéci kulcs, sima 15 ös villás kell.
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #22030 üzenetére
Ez mindenre jó ,csak kerékpárt szerelni nem.
Valószínű szét is vannak ezek már nyílva. -
salieri.
őstag
válasz bajtokarpi #22071 üzenetére
Én egy lánccal 3000 kilométert megyek utána kuka!
Egyszerűbb ha komplett hajtóművet veszel -
salieri.
őstag
válasz bajtokarpi #22078 üzenetére
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #22090 üzenetére
Én épp most szereztem be egy shimanot vaterán újonnan bagóért.
Be kell menni boltba felpróbálni egyet és utána már könnyű neten venni.
De valóban érdemes a sportáruházakat megnézni.
iLux: kell stopli igen ,valamint meg kell tanulni használni és hagyományos cipőben nem is fogsz tekerni többet.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz ---Lasali--- #22094 üzenetére
Vagy ha más nem ki kell fűrészelni a pedált a hajtókarból
Én egyszer már jártam így sajnos -
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #22096 üzenetére
Nekem 42-es a lábam, nézegetem már egy pár hete igaz.
Würthben vegyél egy normális villást ,gagyi cuccal nem lehet dolgozni.
iLux: cipő talpára[link][ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz DonThomasino #22118 üzenetére
minek ez rá?
-
-
salieri.
őstag
válasz Bagira01 #22186 üzenetére
Az oroszt nem sorolnám az országúti kategóriába, sajnos ennyiért nem igazán lehet kapni.
Legtöbbnél azonnal gumit kell cserélni.
Egyébként 59 cm jó lesz neked.
[link]
ez nem rossz gép, viszont egy- két gyári alkatrész ki van rajta cserélve(kormány nem az eredeti gravírozott,valamint a fékváltókar sem gyári) ami mindenképp értékcsökkenést jelentene nálam, emiatt 100 k kicsit borsos
még nézelődöm neked mindjárt. -
salieri.
őstag
válasz Bagira01 #22190 üzenetére
Na körbenéztem ,értelmes vételt egyetlen egyet találtam a méretedbe.
Ez a Tange csöves gép igen csak szép állapotban van!
Próbálj meg egy 5-öst alkudni ,de ennyiért is jó vétel,amellett,ahogy elszaladtak mostanság az árak..
Néztem wigat is ,és sajnos nincs a méretedben normális gép .56 -os. ban lenne...De az nem a te magasságodhoz ajánlott.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz ludsimon #22201 üzenetére
Tavaly elmentettem egy érdekes cikket olvassátok el :
Legelőször gratulálunk Cadel Evans-nek, taktikus versenyzéssel szerezte meg az első helyet (és nekem 4500 forintot, július elsején 19x szorzóval fizetett a Sportingbeten 250 Ft tétre!). Sokan unalmas versenyzőnek titulálják, pedig nem az, hanem csupán okos. Aki az akciót hiányolta tőle, az gondoljon vissza az esős lejtőre, ahol Andy kapott egy bő percet, a szakaszgyőzelmére, és persze a szenzációs időfutamra. Sokan a vízhordókat is lebecsülik, azt pedzegetve, hogy 40-el ők is elgurulnának a mezőnyben. Ez igaz is, de nem 110-es pulzussal, mint a nagyok, és semmiképpen nem egy hegyi szakaszon. De beszéljenek a számok, és meglátjuk, mennyire vagyunk egy Tour versenyzőtől.
Cadel Evans 2011 Tour de France winner
1. Átlagos sebesség sík terepen, 3 órás tekerés alatt:
25-33 km/h vs 40-45km/h. Nem időfutamoról beszélünk, hanem egy tempós kerékpározásról, zsírégető zónában!
2. Tempó hegyen:
15-16 km/h vs 30-34km/h. Csak az arányok miatt, amikor hallgatja az ember, hogy a Contador 34/32-vel megy a Zoncolánra, a haver fia meg 39/25-el, akkor nézzük meg az átlagsebességet, és az ahhoz tartozó watt értékeket. A Tour menő nem csak súlyához képest sokkal erősebb, hanem abszolút értékben is.
3. Általános fenntartható teljesítmény.
Egy jó amatőr versenyző 170-230 watt teljesítménnyel már elégedett lehet, ugyanez egy Tout versenyzőnél laktátküszöb környékén 400-450 watt. Nem csak 2-3szor erősebb, de általában 30%-al könnyebb is egy versenyző, míg a teljesítményét sokkal tovább képes fenntartani. A csúcsteljesítmény még drasztikusabb különbséget mutat, a néhány száz wattos amatős sprinttel szemben egy Farrar 1400 wattos csúcsot is mutathat.
4. Heti/éves kilométerteljesítmény
Egy átlagos profi hetente 1000 kilométer felett megy versenyszezonban, míg egy amatőrnél a 2-300 kilométer már nem számít rossznak. Nem mindegy ugyanakkor a terhelés mértéke, ami egy Tour versenyzőnél azt jelenti, hogy az éves 40-50.000 kilométer felét versenyen teljesíti, míg az átlagos sportos kerékpáros a 10-20.000 kilométerből jó ha ezret megy viszonylagos nagy tempóban.
5. Átlagos kalóriafogyasztás egy edzésen
Egy jó átlagos kerékpáros egy három órás edzésen 7-1000 extra kalóriát is elfogyaszthat tempótól függően. Ez 70-100 gramm zsír elégetésének felel meg, tehát nem olyan rossz érték. Egy Tour menő 4-5000 Kcal-t éget el egy erősebb szakaszon, azaz akár fél kilogramm zsírnak megfelelő üzemanyagot, mindössze 60 kg-os testsúllyal. Emlékeztek még a 4 személyes csülökre? Minden nap, és közben 200 kilométert is letekernek!
6. Vízfogyasztás egy tekerés alatt
Nem ismeretlenek azok a sztorik, ahol 100-150 kilométert lenyomnak kerékpáros társaink víz nélkül, vagy 1 kulaccsal. Szerencsére sokunk agyát még nem szívta ki a szárazság, így igyekszünk inni, szorgalmasan egy 100 kilométeres meneten akár 3-4 kulaccsal is lecsúszik. Egy Tour menőnek ennyi a minimum, de egy meleg, hegyi szakaszon akár 20 kulaccsal is elfogyasztanak. Tíz liter víz tekerés közben, jézusom!
7. Defekt és lánccsere
Milyen gyakran cseréled a láncot? Minden szezonban? Az nem is olyan rossz, nekem mivel több bringám van, még ilyen sűrűn sem kell. Egy profi a Tour-on akár 2-3 szett láncot is felhasznál, kevesebb mint 4000 kilométer alatt. A defekttel hasonló a helyzet: egy jó kis defektálló külsővel és minőségi belsővel hónapokig el lehet tekerni javítás nélkül, míg egy átlagos Tour menő 3 hét alatt akár 4-5 defektet is összeszedhet.
8. Alvásmennyiség
Tájékozottabb kerékpárosok már régóta tudják, hogy egy dolog az edzésterhelés, az semmit nem ér megfelelő regeneráció nélkül. Az sem ismeretlen, hogy az alvás szerepe a legfontosabb. Míg az átlagos felnőtt 6-7 órát alszik naponta, azaz heti 45-50 óra alvással érjük be legtöbben, én szinte büszke vagyok, hogy sikerül ezt az időt 56-58 órára növelni, addig egy Touros versenyző heti 70! órát, azaz napi 10 órát alszik. Szüksége is van rá, minden óra tekerésre 2 óra alvás kell, hogy jusson legalább.
Lehet tehát irigykedni, annyit esznek, amennyit akarnak, egész nap csak bringáznak a világ legszebb helyein, és emellett még a 10 órás alvás is jár neki. Nem véletlen, hogy a néhány száz fős profi mezőnybe tízezernyi kerékpáros pályázik, és alig néhányan kerülnek profi csapatba, tőlünk például Szeghalmi Bálint jeleskedik a Lampre színeiben!
-
salieri.
őstag
-
salieri.
őstag
válasz Bagira01 #22215 üzenetére
Amit ,minden régebbi bringán cserélni kell, azok a gumik, mivel öregek.
Kép alapján viszont ez a gumi nem néz ki rosszul.
Amit nem tudok megítélni képen keresztül az a lánc. Ráterhelsz a legnagyobb tányéron a hajtókarra ha kicsit "kiugrik" a lánc akkor cserére érett, vagy ha van nyúlásmérőd azzal megnézed mi a helyzet!
Többi dolgot nem kell cserélni!Én csak átzsíroznék mindent!
Ez a bringa elég vegyes felvágott ,de ha neked nem szempont ,hogy egy szettből legyen rajta minden alkatrész,nyugodtan megveheted! -
salieri.
őstag
válasz rétisün #22222 üzenetére
hát sajnálom... így nehezebb lesz a gar. érvényesítése, de azért sok sikert.
remélem sikerül valami jó megoldást találnod az eladóval.
javításra sajnos kicsi az esély, de nem akarok vészmadár lenni.ugyan nem tudom mennyiért vetted de
egy olasz országútival jobban jártál volna ilyen árban ,merevebb gépek sokkal mint ez a kellys
Azért van ott megrepedve amúgy ,mert ott gyűjti össze a legjobban a feszültségeket.[ Szerkesztve ]
-
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Aliexpress tapasztalatok
- 3D nyomtatás
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest