Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
én a sportypal progival ismerkedem mostanában, ingyenes, netkapcsolatot nem igényel (csak amikor fel akarod tölteni az útvonalat, vagy ha meg akarod nézni térképen, hol vagy) whiskey használta sim kártya nélküli telefonban is, újabban én is net nélkül használom.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
pedig jó kis progi...délután kipróbáltam, mennyire működik, ha megállásnál kikapcsolom a gps-t (amíg sörözünk, ne fogyassza az akksit ) így még tovább lehet használni, és ugyanúgy rögzíti a megtett utat.
csak nem kell elfelejteni visszakapcsolni a gps-t, amikor indulsz tovább
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ha jól néztem, saját, samsung oprendszere van a telefonnak. lehet, hogy éppen ez lesz leginkább akakdálya, hogy találj hozzá programot, hacsak nincs valami saját samsungos fejlesztés.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
L-karnintin szerintem jó dolog, de jó tudni, hogy a legkisebb hatásos adag 1000 mg körül van, gyúrós boltban szoktam kapszulás 1000-eset venni belőle, és bringázás/edzés előtt vízzel megiszom. Elvileg nincs káros hatása, kevésbé mű cucc, mint sok minden más.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
tzimash
őstag
Ilyet használok néha, nem tud annyit, mint amit linkeltél, de teljesen jó.
Annyi problémám van vele, hogy néha meghülyül nagyfeszültségű vezetékek közelében, pl. vasút mellett... (kár hogy két kedvenc edzőútvonalam kb 40-40%-ban ilyen helyeken vezet).
Ilyenkor általában egy szép nagy nulla látszik a kijelzőn.Teasüti:
Csatlakozom azokhoz, akiknek zsibbad(t) a tenyere bringázás közben
mióta kesztyűt használok (alap decathlonos), nincs ilyen problémám.[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
sokan gondolják így, és mégsem tudnak
mi történt egyáltalán? elképzelni sem tudom hogy tud bekacsázni egy hátsó kerék, úgy hogy annak nincs szemmel látható hibája.
Rángass meg mindent, oldalirányba, ellenőrizd a guminyomást... Vagy dobd ki, ilyet nem csinálhat csak úgy, majd 50km/hnál ilyet csinálna a bicajom, rá sem mernék ülni... Az már nem az a "rámondom" hogy életveszélyes, hanem az tényleg életveszélyes. Milyen gép ez?NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
Hát én nem tudom mi lehetett, esetleg a hátsó fék erős húzásának hatására betorzult a hátsó villa, így az egész kereket kimozdítva az egyenesből, de ilyen nem tudom hogy megtörténhet-e egyáltalán. Egy Cross bicajnak a 40-45 nem elképzelhetetlen tempó azért
Tényleg más véleménye kell ide én tanácstalan vagyok, de kíváncsi lennék hogy ennek milyen magyarázata lehet azért... Én tuti nem szívesen mennék vele ilyen manőver utánNEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
amargo
addikt
-
Ariadne
őstag
Hú, jól néz ki. Az érdekes, hogy nem meredekek az emelkedők egyáltalán. Ez tényleg olyan lehet, hogy az ára 490 euró, de az élmény megfizethetetlen...
Cathfaern: Crossra akár ilyen vékony outis külsőt is fel lehet tenni, szóval a lehetőségek elég tágak. Csak meg kell nézni hozzá, pontosan milyen felnid van, hogy mennyire keskeny külső az, ami még rámegy. A minimumig azért nem érdemes elmenni, a képen látható megoldás pl. már kissé felütésveszélyes.
[Linkek javítva]
[ Módosította: Cathfaern ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
szép.....szerencsére én már túl vagyok az outi vásárláson mondjuk a képen dupla hajtómű van, a leírásban meg tripla, de ez már igazán csak szőrszálhasogatás.
azért azt tudni kell ám, hogy az outi nem a kényelmes bringázásról szól. és itt nem a sebeségről beszélek.
(mod: nem is vettem, hanem összeraktam, de végül is egyremegy...)
(#5995) szki: megéri, bár nekem volt ilyen pedálom (sőt, van is elfekvőben egy pár 505-ös meg egy pár 520-as ) hajlamos kikotyogósodni....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Teasüti
nagyúr
Sztem itt a méret a lényeg. Több anyag, tovább bírja; nagyobb felfekvő felület, nagyobb surlódás. Egyszerű, mint a faék.
Én nem pöcsölnék rajta (sztem nem is fogok), bemennék a kedvenc boltomba és a polcról választanék vmit, ami tetszik.
(#6024) dunc
Akkor állítsunk fel egy sorrendet:
1. először megjön a hangja (az még nem gáz?),
2. ha elmegy a fékerő, na ott már gáz van (ez lenne a bizonyos tűréshatár ezekszerint?),
3. eldurran a tömlő a hőtől.Ez így helyes? Tehát a belsőt nem kell félteni, mert előbb megy el a fékhatásom, mint h bármi más túlhevülne?
(#6027) fidig
Sztem hülyeség. Az itt szerzett műveltségem alapján ( ) nem ajánlanám senkinek, mivel a jó tárcsa annyi, mint egy komplett bringa, a gagyi tárcsát meg nagy ívben kerülni kell.
Meg szintén emlegették már itt, h egy jó V fék felér egy jó tárcsával.
Én inkább a V féket fejleszteném, olcsóbb és látványosabb.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Bár nem akarok ezzel vitába szállni, annyira azért nem értek hozzá, de szvsz a hátsó kerék már a fékezés hiányától is kitörhet. Már szimplán a tehetetlensége okán (igen, ahogy a fékezetlen hátsó kerék "meg akarja előzni" az elsőt).
Megint csak szvsz, mindkét fék használatakor először a hátsót húzom, ezzel stabilizálva a gurulást, majd utána az elsőt. Csak egy pillanat különbséggel. Így az első akkor kezd el fékezni, amikor már megnövekedett rajta a tapadás a tömeg előre lendülése miatt.
Nyilván nem satuzzuk le a hátulját és nem fog kitörni... Sőt, a hátsót szvsz érdemes apránként felengedni, ahogy lassulunk, illetve ahogy feszítjük minél jobban az elsőt.
Azért, mert minél kisebb a súly rajta, avagy minél kisebb a sebesség, annál könnyebb satuzni.
Sztem ezért is érdemes a hátsóval kezdeni, mert könnyebb érezni a tapadását a fék megfeszítésekor, mint utólagosan korrigálni, ha esetleg mégis állóra satuzod.
Kanyarban meg extra óvatosan, mert nagyon hamar le lehet esni az ívről még aszfalton is.(#6028) venember83
Az a használtan 30 az mennyi újonnan?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ezt olvastam én is régebben, de arra a részre már nem emlékeztem, hogy konkrétan el is emelkedik a hátsó kerék az útról.
De jó, h íjrák, h aszfalton nem lehet állóra fékezni az elsőt. Ez ad némi bátorságot, h igenis meg lehet tépni azt a féket.Viszont ha elemelkedik, akkor megint ugyanott vagyunk, mintha lesatuznánk. Megelőz minket a hátulja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Lehet rám más fizikai törvények érvényesülnek.
Én mindkét fékkel fékezem, de először a hátsóval, sohasem blokkolom a kerekeket, ha a hátsó ki akarna törni, akkor az elsőből engedek.
Nyilván a hátsót a lehető legnagyobb erővel fékezem, de nem engedem blokkolni, az elsőt pedig annyira húzom, hogy a hátsó stabilan az úton maradjon.Amit leírtak, hogy majdnem felemelkedik a hátsó kerék, az elég érdekes, például ha fékezés közben az első kerékkel egy kavicsra hajtasz miközben a hátsó le sem ér kiváncsi vagyok mi történik.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Minél nehezebb vagy, annál magasabban van a súlypont, ezért nagyobb az esélye a hátsó kerék felemelkedésének.
De írják a linkelt oldaladon: "ki kell támasztaniuk magukat a fékezéskor, a súlypontot a lehető leghátrább kell helyezni, és a karokat ki kell egyenesíteni."
Így kevésbé emelkedik fel a hátsó kerék.Ezt a részt meg kiegészítettem a zárójeles résszel, hogy jobban érthető legyen:
"Ha viszont a (hátsó) kerék nem forog, hanem csúszik (vagy nem tapad megfelelően az úthoz), bármely irányban elmozdulhat, és el is fog."De ez csak az én magánvéleményem.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
szki
őstag
Én a helyedben átnézném azt a hátsó kereket. Nem-e kotyog a tengely, küllők elég feszesek-e, tojás, vagy nyolcas van-e a kerékben/gumiban, megfelelő-e a keréknyomás, fékpofák megfelelően állnak-e, stb?
(#6039) Dluinet
Hátsó kerék felemelkedéséhez: azért az is számít milyen hosszú a láncvilla, illetve a kerékpár hossza. Meg gondolom 26"-os kerekű bringákkal könnyebb elsőkerekezni. A videon látható BMX-eknek még kisebb kereke van, és még alacsonyabban van így a fordulópont (első tengely), és kiállnak a nyeregből fékezéskor, azaz magasan lesz a súlypont. Ez a mutatvány az én 27 (28?) colos kerekű trekkingemmel nem menneMás: nézegetem a monoblokkokat, mert lehet, hogy csapágyas lett az enyém. Még nem szereltem ki, de tolómérővel méregetve 68 mm-es csapágyház, és kb 114 mm hosszú (négyszögtengely, és 3 tányéros hajtás). Ezek közül melyik lenne optimális választás havi 1000-1200 km trekkinges tekeréshez?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
Nekem nem lenne semmi bajom a sima rövidnadrággal sem, (általában farmert hordok), 3 éve van meg a gép csak most télen kissé feljött pár kiló és szélesebbnek érzem a nyerget a kelleténél, úgy gondolom valami keskenyebb kényelmes lenne.
Bringás ruházattal az a bajom hogy kegyetlenül drága: 10-15 ezer egy sima nyomorult rövidnadrág csak azért mert márkás. Én a kinőtt farmer szárát szoktam térdig levágni és megvan a kerékpáros rövidnadrágom, kényelmes.
Akik sokat tekernek azoknál megértem -
rétisün
veterán
igen van olyan is, csak amikor elkezdtem tavaly betétes nadrágot hordani (hála az akkor még tomboló gramm-mániámnak "de már elmúlt") már nem lett volna érdemes ilyent vennem, így viszont télre is volt betétes nacim, hosszúszárú nadrág alá is.
(#6099) F_Gergely: a betétes naci alá nem kell külön alsó, azaz alsó helyett hordasz betétes nadrágot.
lásd eggyel fejlebb.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
úgy tervezem, hogy a 24 órás versenyre megyek (na nem versenyezni, csak összefutni a Ph!-s csapattal) szombat reggel lekerekezek, aztán valamikor délután meg haza.
(#6431) Tamoo: az rendben van, zánkán tuti van kajálda, pizzázó, minden mi szem-szájnak ingere. de ha a táborban is van, akkor nem kell külön bemennem a faluba....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
Hát, például akár valami pH!-s csapat is ott lehet, ha jól csiripelték a madarak... Bár igaz addig még több mint egy hónap van.
Én még nem tudom, ott leszek-e, egyelőre 50-50% az esély.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ha kelly's klubra gondoltál, egy csapat fog indulni előreláthatólag, de az sincs még kész teljesen. Hol vagyunk a régi szép időktől, amikor 5 (!) csapatunk is indult...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Sajnos eléggé szétesett a csapat idénre, aminek több oka is van. Nem hiszem, hogy lesz még olyan, mint 2007-től 2009-ig volt. Most épp azon gondolkodom, hogy szégyen vagy sem, de keresek egy másik csapatot...
ludsimon: Bármibe ami csoportos és 50km-es körzetben van.
50 km-es körzet? Nem vagy túl ambiciózus, Börzsöny ezek szerint már szóba sem jöhet...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát, nem éppen. Konkrétan a városi legenda szerint azt mondta egyszer egy interjúban(sokszoros DH bajnok, nagy öreg, teljesen őrült és nőmániás a csávó), amikor kérdezték, hogy mennyit fékezett a pályán, hogy "csak a b*zik fékeznek".
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia