- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
Aktív témák
-
becuszabi
aktív tag
Amennyiben tényleg azonos a váz a nagyobb testvérével ("sima" Kikapu), akkor nyugodtan megveheted, jó és erős váz.
A cimborámnak volt Kikapuja, eredetileg rugóssal, de aztán levegős taggal használta.
Az eredeti felépítésben is szépen mozgott, úgyhogy ha a tied is acélrugóval lesz (és persze a rugó erőssége illik a súlyodhoz), akkor sem kell bánkódnod."Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
Ezzel biztosan jól jársz.
Úgy tudom, egyedül a tag miatt "Matic", ez a Kikapu alapváltozata, de ha kicseréled, király gép lesz. Klasszikus.
Eredetileg Kikaput akartam, amikor jött, hogy fullyt veszünk, annyira tetszik, de ettől az évtől már Four van helyette, hajltott felsőcsővel, ami egyáltalán nem olyan szép.mod: to all: Elhagytam a Tour Desedán az spdből az egyik erősséget szabályzó csavart. Honnan lehet ilyet szerezni, árulnak ilyet keróüzletben egyáltalán külön?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Igen, általánosságban elmondható, hogy a telókon, rugóstagokon a kék tekerentyű a csillapítás állításáért felel.
tr00p3r: itthon én még nem kaptam egyik fejcsapimhoz sem külön alkatrészt, amit kerestem, de ez ne lombozzon le, pár telefont megér.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Ariadne
őstag
Érdemes lockoutos rugóstagot nézni abba a vázba, ez nem olyan. A szakik kijavítanak, ha nem így van, de tudtommal a Kikapu és hasonló rugózású vázakba a pogózás miatt érdemes lockoutos tagot tenni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Már meg is van a Kikapu?
Az enyém más rendszerű, de lockoutos a tag, és ott is érzem, ha nincs belockolva, hogy emelkedőn felfelé bizony mocorog a hátulja. Most keményre van fújva a tag, nem pogózik kilockolva sem, viszont nem is mozogja ki úgy a döccenőket... Szóval legjobb a "propedal" meg persze a "brain", vagyis az olyan megoldások, ahol nem kell lockolni (kapcsolgatni) sem, mert az okos rendszer magától tudja, mikor mit kell tenni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
Igazából minden sűrűbb olaj megteszi, legfeljebb nem teljesen ideális (mert felszedi a koszt, hamar lekopik, nem lehet kimosni, vagy könnyen kimosódik, stb.).
Ha végigolvas az ember egy kimondottan erről szóló fórum topikot, akkor sem teljesen tiszta a kép, mivel a kifejezetten kerékpárlánc olajozására kifejlesztett löttyökről is erősen megoszlanak a vélemények.
Szóval nyugodtan kipróbálhatod, baj nem lesz belőle, legfeljebb néhány alkalom után azt mondod, hogy "ez nem az igazi".[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
Ez teljesen gumifüggő.
Általában elmondható, hogy minél ballonosabb a külső, annál kisebb nyomás szükséges ahhoz, hogy a külső megtartsa az alakját.
Az ajánlott -tól -ig tartományt fel szokták tüntetni a külsőn, amit célszerű betartani. A megadott tartományban szabadon lehet változtatni a terepviszonyokhoz, vagy a bringás súlyához igazodva.
Természetesen azzal számolni kell, hogy a nyomás változásával a menettulajdonságok is meg fognak változni.
Szóval az, hogy most te mennyire pumpálod az csak egy számérték, tudni kell hozzá a külső átmérőjét is (pl. 26x2,5)"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
No igen, mintha kicsit másképp festene, nem is tudom... Talán a váz színe változott?
Szép jószág, szerintem ügyesen összehoztad.
rétisün: Csak le ne kösd valahova, mert milyen már, ha nem találja az ember a saját bringáját.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Langyos vízzel.
Ahol a madzagok hozzáérnek, alkoholos letisztítás után átlátszó matricákat tettem rá, úgy elvileg biztosan nem szedik le a festéket. Az alkohol naggyon jól tisztítja, minden szmötyit lehoz, csak kár belé."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz
ZakRob #12630 üzenetére
azon kívül, hogy az olaj, zsír, stb. besűrűsödik, szerintem más probléma nem lesz (de ugyanez történik ha a normális hőmérsékletű helyiségből kiviszed a fagyba...szóval ha egyébként használat közben nincs gond, akkor nyugodtan fagyoskodhat)
kivételek persze lehetnek...bizonyos szériahibás hidraulikus XT fékekről hallani mostanában, hogy szeretnek beállni, meg némi olajat elengedni a hidegben
Bici: csak kompromisszumok árán fogod tudni használni...volt itt egy srác, aki 4X gépet nézett ki magának (mert annyira tetszett neki) és hiába mondtuk neki többen, hogy erdei túrázgatásra nem lesz jó az eltérő geometriája miatt, nem hitt nekünk, megvette és két hét múlva azon kesergett, hogy mennyire más bringa kellene neki igazából
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz
ZakRob #15333 üzenetére
Hűha, nem akarok vészmadárkodni, de ez a dolog hasonlít némiképp a régi fully Kelly's-es gondunkra. Az is ez a "Konás típusú" hátsó rugóstag elhelyezésű volt, és egyes példányokban rendszeresen kijárta magát a hajtómű mögött lévő csavar. Azt elvileg be kellett ragasztani, és onnantól jó volt, de sajnos nem mindenkinél. Viszont volt, akinél eleve elő sem jött ez a gond ugyanannál a szériánál, szóval ez vázhiba lehetett ott. (Vissza is cserélték a vázat.) Nem látom/tudom, hogy az ott nálad csavar vagy csapágy, de ha csavar, akkor esetleg lehet hasonló a gond...
Leszögezem, nem értek a dologhoz, de hátha segít kideríteni, mi a baja."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Dirtyz
őstag
válasz
ZakRob #15333 üzenetére
Nekem is hasonló vázam van (2007 Hei-Hei). A rugóstagfej két oldalán van 1-1 kis távtartó gyűrű, ill. a fejben magában egy persely. Ezek hivatottak megakadályozni, hogy összeszoruljon az egész, kitámasztják. Elvileg, ha meghúzod, nem szabadna összeszorulni. Első körben ezeket nézd meg, hogy megvannak-e. A csavar gyárilag menetrögzítővel van berakva [link] , ha van autószerelő ismerősöd, nála biztos van, de nem túl drága, én vettem egyet.
Én átkentem az összes csúszócsapágyat.
Védd a fákat, egyél hódot!
Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB