Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz rétisün #3499 üzenetére
gázolaj(dízel). Ez egyben keni is, de utána még be lehet olajozni. A brigéciollal az a baj, hogy könnyen lenullázhatod az agyat is, meg a láncnak a túl sok brigéciolozás sem tesz jót. 770 forint 1 liter brigéciol, ezzel szemben a dízel (még) csak feleannyi se. Csak ugye vigyázni kell, miben tárolod...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Pinya007
tag
válasz urban racer #3501 üzenetére
Gázolajat ilyen célra még nem is hallottam, benzint már mondták. Gázolajtól sokáig büdös lesz nem? Én amúgy legközelebb SRAM láncra akarok váltani, azon van patentszem. Így a Kólásüveges brigéciol-os módszerrel láncot szépen le tudom majd tisztítani.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Mop@
csendes tag
válasz urban racer #3498 üzenetére
Nem zöld, emlékeim szerint az egész fehér. Székesfehérváron vette egy Puch-al együtt.
Ha fontos lenne, megkérdezhetem ki volt az eladó.
Viszont akkor egy egyszerűbb kérdést teszek fel:
[link] 1.
[link] 2.
E kettő közül melyiket vegyem meg, ha egyáltalán érdemes megvenni.
köszönöm, mopaz gon
-
golyani
addikt
válasz urban racer #3501 üzenetére
brigéciollal csak ha levszed a bicajról!!!
recsegés még nyeregcsőnél lehet a gyorszárnál bekerül pár porszem az is tud recsegni. -
rétisün
veterán
láncra visszatérve kicsit: valahol (lehet hogy pont ebben a topikban) emlitette valaki a teflon-spray-t. jobb mint az olajozás, egyáltalán érdemes ilyesmit használni ?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
válasz Pinya007 #3502 üzenetére
A bentin az kb ugyanazt a hatást hozza, mint a brigéciol, csak aszem még valamit szoktak bele keverni(talán fagyálló ), ezt nem tom. Dízel az a legjobb, csak ahogy említetted büdös, viszont nem károsítja a csapágyakat, a brigéciollal ellentétben. A brigéciol éves nagytakarításra(rendszeres használat esetén 3 havonta) való. Pl hajtókar, váltó, lánctányérok stb mosására. Nekem éves nagytakarítás havonta van...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Pinya007
tag
válasz urban racer #3509 üzenetére
Én is szeretem tisztán tartani. A por hamar ráragad lánckerekekre, meg láncra. Lánckerekek közül, meg görgőről egy törött küllővel szoktam lekaparni.
Mondjuk ha ennyit esik, akkor porral nem lesz gond egy darabig!
Mop@: Nem sok outis emberke van itt, én is montizom, de az előzőleg linkelt Puch szerintem is jobbnak tűnt mint általad linkelt két bringa.
[Szerkesztve]Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
tr00p3r
őstag
válasz Pinya007 #3502 üzenetére
nekem XT láncom van SRAM patentszemmel. én is egy 1,5 literes PET palackban mostam ki a láncot brigéciolban. 24 órát hagytam benne ázni, majd kivettem és mosogatószeres vízben kiöblítettem. aztán ''dry'' TF2-vel ''megöntöztem'', mivel esőben egyáltalán nem járok. elhasználom a TF2-őt, aztán Rohloff-ot veszek.
-
Mop@
csendes tag
Igen, megnéztem a linket és tényleg sokkal jobbnk tűnik, de ez sajna az árán is erősen látszik. Nincs megjelölve az aukció minimálára, és 17nél még nem érték el. Sajnos itt már anyagi korlátokba ütközöm..
azért köszönöm, sziasztokz gon
-
tr00p3r
őstag
válasz urban racer #3516 üzenetére
lehet, de azért nem semmi mocsok volt az üveg alján.
hát ja , de eddig semmi bajom a lánccal. a következő lehet,h SRAM lesz na! bár a sor szerintem drágább mint a shimano sora..... -
Manitou
addikt
válasz urban racer #3515 üzenetére
igen
-
-
urban racer
senior tag
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3519 üzenetére
Van ez így Most erősen filóztam amúgy egy másik teló vételén. RS Revelation AIR U-Turn -ön, de aztán sajnáltam érte annyit adni , meg nem is lett volna olyan jó választás a vázamba. Most meg egy Recon U-turn-on agyalok, ez ugyan nehezebb, de fele annyiba kerül , és rugós!! Igazából Revelation rugós U-turn-öse kéne, csak nem kaponi Mo-on.
A Recon U-turn meg ugyanazt tudja, csak acél nyakkal. Súlyban is kb 160g-al nehezebb a rugós Revelationnál. Jah meg a Reconon van V-fék tüske !!!!!
De ha belegondolok, hogy a mostani telóm 1540g, akkor betyársokat fogok nehezíteni a gép elején
De te versenyzel nem? Meg valami kis sponzori segítség is van azért
Mi az a 6 teló? Te meg a másik véglet vagy. 1 év alatt 6 teló kicsit sok szerintem
[Szerkesztve] -
nagyúr
válasz urban racer #3519 üzenetére
Nem tudod eldönteni, hogy mit szeretnél, vagy mind tönkremegy?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Pinya007
tag
Én a '04 Marzocchi MX Comp Air-el meg vagyok elégedve, ha nem megy tönkre le nem cserélem. Igaz nem versenyzek, így a 1.9kg-os súlya sem zavar.
[Szerkesztve]Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
Geret
csendes tag
Sziasztok!
Ellopták a Hűvösvölgy útról (társasházunk gangjáról) a biciklimet:
Heavy Tools Winner szürke szín, lila feliratok lila kormány és stucni (100% CrMo felirat) 26''
Shimano STX fékek, váltók, hajtómű, agyak
Hátul Bike+ duplafalu felni (fekete)
Alu üléscső, Swalbe Land Cruiser gumik elöl hátul
Nem csúcskategória és nem hűha értékű, de napi használatban...volt
Ha esetleg látja valaki, kérem értesítsen: geret01@gmail.com
Képek: [link]
[Szerkesztve] -
sanyixXx
senior tag
na, outisok figyelem!
ag2r prévoyence protour mezszettem van eladó. zsír új, itt a hirdetés linkje: [link]Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Gondoltam, elmegyek ma biciklizni. Kivételesen nem vittem fényképezőgépet, mert mondom minek, úgysem történik semmi...
Szóval Balatonparton élek, bicajra fel, elkezdek tekerni. Kiérek a ligethez/parkhoz, nézem, az utcán fekszik egy jó emberes hüvelykujj vastag, meg vagy 35-40cm-es sikló. Mivel állatvédő vagyok, nem hagytam hogy a sok állat heccből keresztül guruljon rajta, én meg vascsővel verjem szét a fejüket, ezért meg akartam fogni a farkát. Megtámadott. Mondom, nem hagyom ott, megint megpróbáltam. Ekkor betámadta a biciklim, befűzte magát a küllők közé, onnan felmászott a hátsó váltóra, onnan a koszorúra, majd a vázon, ahol a hátsó váltó bowdenje megy, felsuhant, feltekeredett a nyeregcsőre, onnan meg befészkelte magát az ülés két sínje, és a nyeregcső teteje közé, az ülés alá. Ez kb 10másodpercig tartott, úgy meglepett, hogy azon kaptam magam, ''jéééé, ez bennt sziszeg az ülés alatt'' De úgy betekeredett, hogy oldalról nem lehetett látni, csak hallani.
Bántani nem akartam, tök jól érezte magát, szemmel láthatólag.
Végülis 10 perc bottal böködés után, méltóságteljesen rámnézett, sziszegett kettőt, lemászott a vázon, és beleszlalomozott a patakbaどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
kiszu
senior tag
Na,ma megvettem az Spd pedálhoz a cipőt.
A Blahához közel dolgoztam,úgyhogy a Bringabutikban fel is tudtam próbálni egy 47-est. Egyetlen darab volt belőle,és pont ez a jó méret nekem. Passzentos,nem nagy,nem kicsi,nem csúszkál benne a lábam.
Kipróbáltam. Kicsit féltem,hogy fog e menni ez nekem. Mármint a bedokkolás és az oldás.
Fél óra alatt megszoktam. Minden tökéletesen ment.
És igaz amiket olvastam az Spdkről. Ha egyszer kipróbálom,nem akarok majd mást.
Valami oltári külonbség,tényleg. Minden hajtóerőt átvisz a pedálra,nagyon jó. Nagy dolog,hogy nem csak tolni,de húzni is tudod a pedált.
Köszi a tanécsokat,bevált,eddig is. Remélem esni nem fogok vele,mert azt még elképzelni is rossz,így.
Végülis ezt vettem a Bringabutikban.Nagyon kényelmes:
[link] -
Manitou
addikt
Nekem van spd, de szerintem egy platformpedállal kényelmesebb a városban közlekedni, főleg, ha gyakran teszi le a lábát az ember.
Tekerni tényleg hatékonyabban lehet vele, de én pl nyulazni olyan furcsának találom, mivel előtte sima pedállal tanultam meg, annak van egy technikája, ami az spd esetén értelmét veszti. -
kiszu
senior tag
válasz tr00p3r #3535 üzenetére
2 bukásom volt már 3 hónap alatt,de nem Spd pedállal.
Tegnap este az eső után volt a második. Hajtottam hazafelé az eső után és az aszfalt szintjébe ágyazott kanyarodó villamos sínen rögtöm félrecsúszott a bicaj.
Ez a gumi baja volt. Continental Citycontact gumival mentem,ami száraz körülmények között,nagyon tuti,de vizes terepen egy ilyen szituban esélyem se volt vele. Olyat taknyltam.... De hihetetlen mázli,hogy a biciklinek totál semmi baja nem lett. Aprólékosan átnézve,sehol egy karc. Ma vettem Schwalbe Land Cruiser gumikat. Leteszteletem 30 kilóméteren és jóóóó.
Ezt a rugóerő tanácsot megfogadom.
Kezdő Spd-s ként pláne. -
tekeyagd
tag
válasz tr00p3r #3535 üzenetére
srácok,február óta 3000km-t tekertem a bringámba,look pedállal hajtom városban mindenhol,és tegnap sikerült vele feldőlnöm. gyök2vel gurultunk,vártunk egy kollégát,egy magas járdasziget mellé gurultunk,h ott majd megvárjuk,oké,várjuk,csak a cipőőőőőőőőőőőő elbambultam,meg a sziget is magas volt,átdőltem rajta,mint egy zsák krumpli vagy 150en nézték végig a szemközti buszmegállóból,nem is égett a fejem...
-
tr00p3r
őstag
hát igen, az én Double Fighter 3-őm sem egy esőgumi, de ezért aztán nem is megyek esős-vízes időben. bár nagyon hiányzik a mindennapoi bringázás, de valami drukk van bennem tudat alatt ami ''nem enged'' a városba. a múlthéten voltam újra egyszer és azt vettem észre, hogy szinte tök mindegy, hogy a forgalomban vagy a kerékpárúton megyek. mind2 életveszély. sem itt, sem ott nem figyel rád senki. a bambuló gyalogos a legveszélyesebb, mert pl. az Andrássy úton kerékpárút/járda van. tele túristával, boklászó nyugdíjasokkal és kutyásokkal. borzasztó és ezért marad a párhuzamos szervízút.
az spd-vel meg a lassú tempó a halál. nem egyszer volt nekem is, hogy eldőltem, mert már túl lassan kellett kerülgetnem a fentebb említett gyalogosokat és ha hirtelen irányt változtatnak, ahogy teszik is sokan, akkor vége. a rugóerőt pont ezért mondtam, mert ilyenkor, amikor hirtelen kell szószerint kirántani/cibálni a cipőt, azért nem árt, ha ''laza''a rugó és még utolsó pillanatban mégis kijön a lábad a pedálból. -
tr00p3r
őstag
válasz tekeyagd #3537 üzenetére
hát igen, volt velem is már, hogy megálltam a járda mellett pirosnál, és elfelejtettem, hogy mondjuk nem a jobb lábam vettem ki a pedálból, hanem a balt. ilyenkor még dőlés közben sikerült eddig mindig kivenni a lábam, de az autósok tuti jót mulattak rajtam.
nekem a legultolsó ''balesetem'' az volt, amikor Rákospalota-Újpest vonatállomáson bejött a vonat. elmentem a végére, hogy felszálljak a kerékpártartó ''marhavagonba'', de az ajtó, ami csak belülről nyitható természetesen zárva volt. ezért az uccsó ajtónál raknám fel a bringát, de olyan hülyén állt a hajtókar, hogy az SPD pedál beakadt a rácsos lépcső és a vonat padlója közé. se ki, se be. hiába rángattam semmi. a bringa beakadva ''lóg'' 45 fokban, a vonat indulna, mögöttem a többi utas vár, én meg pánikolok.... egyszerűen nem jutott az eszembe, hogy ha fent bejjebb hajtom az ajtót, vagyis becsukom, akkor a mozgó lépcső kijebb jön (eltávolodik a padlótól) és kijöt volna a pedál. ehelyett már fentről is tapossák a vázat, hátha kijön. elegem lett és rántottam egy nagyott a bringán és kijött. azt már csak a vagonban vettem észre, hogy a pedálom egy része letört... funkciójában nem befolyásolja, de akkor is kurvára zavar.
[Szerkesztve] -
válasz tr00p3r #3517 üzenetére
Szerzel egy vékony sarokfestő ecsetet, lánc bele a dobozba, rá a bigri, és olyan szépre ki lehet mosni, mintha új lenne. Még a görgők közül is kihozza a porossarastaknyot.
...szerintem... koszos löttyel meg le lehet mosni a fogaskerekeketどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Azazello-
senior tag
hogyan ''szokas'' fekezni, illetve fogni a fekkart? en eddig a mutatot es a kozepsot hasznaltam, de lattam egy filmen egy sracot aki csak a kozepsovel fekez, azota kiprobaltam es egesz jonak tunik csak meg szokatlan kicsit...
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
nagyúr
válasz Azazello- #3542 üzenetére
Ízlés kérdése. DH versenyzők szokták középső ujjal húzni, mert úgy erősebben tudják fogni a kormányt. Más szakágaknál ez másodlagos szempont. V-féket nem nagyon tudsz egy ujjal húzni. Ha egy ujjasra állítod a fékkart, akkor beljebb kerül, és a rövidebb XC kormányokon már jó eséllyel nem férnek el, míg a széles DH kormányokon ez nem okoz gondot.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Pinya007
tag
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #3542 üzenetére
Dual controlnál pl. szerintem két ujj is nehezen fér el, nagyon kis kezem miatt kettővel szoktam húzni. De volt már olyan rázós lefele, ahol úgy éreztem, nincs elég ujjam a bringát is fogni meg fékezéshez a fékkaron is készenlétben tartani belőlük. Szóval szintén mutató+középső kombóra szavazok.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Mop@
csendes tag
sziasztok
meg tudnátok mondani körülbelül mennyi egy normális minőségű 28*584es versenybringa gumi szett? vagy hülyeségeket kérdezek?(:
kösziz gon
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs