- Milyen RAM-ot vegyek?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
Hirdetés
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Aktív témák
-
Joló
tag
válasz urban racer #3520 üzenetére
Hello Urban!
Valamelyik hozzászólásomban említettem, hogy kotyog a fogaskoszorúm. Akkor abban egyeztünk meg, hogy húzni kell az anyán, vettem is kulcsot, de húzni nem tudtam rajta, mert teljesn meg volt.
Elvittem szervízvbe ott azt mondták, hogy szét kell szedni az agyat és magán a kazettán kell húzni.
Elvileg ezt meg is tették és azt mondta a srác, hogy lehetett is feszíteni még a kazettán.
Nos továbbra is van egy kottyanása, de szerinte már sokkal kevesebb.
A kérdés, hogy kell lennie a koszorúnak egy normál, természetes kottyanásának?
Vagy esetleg ha nemleges a válasz akkor mit lehet vele kezdeni?
Még simán garis csak Pestre kellene vinni én pedig egri vagyok...
Egy út áráért veszek egy új agyat.
Esetleg találkozott már valaki hasonló problémával?
Az agy Shimano Deore a koszorú Sram 950.
[Szerkesztve]Üdv: Zoli
-
nagyúr
Hogy lehet egy kazettás fogaskoszorút úgy meghúzni, hogy nem a kazettát húzod beljebb az agyon? Úgy értem mit húztál rajta, mien kulccsal? A kotyogást hogy érzed? Nagy a holtjáték, mielőtt reteszel az agy?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Joló
tag
Nem én húztam rajta, de ezt le is írtam...
A koszorúnál van egy külsőmenetes anya amit egy fogazott csőkulccsal lehet húzni.
Ezen próbáltam meg szorítani.
Nem a holtjáték nagy hanem szabályosan kottyan radiális irányban. Tehát ha a koszorúval szembe állok és megfogom mindkét kezemmel az bal és jobb oldalát akkkor tudom mozgatni, de nem előre és hátra hanem oldalra vagy le és fel irányba.Üdv: Zoli
-
Caesarion
aktív tag
Hi all, van ötlete vkinek h hol lehetne raktárról kapni (azonnal) villára szerelhetö láncfeszítőt? Kinéztem egyet eBike-rol [link] de kaptam egy mailt tölük h két hétig ez a termék nem lesz... bikemag-on nincs láncfeszitö, a bringaboltok meg többnyire rendelés után tudnak adni még a nyáriszünetben szeretnék barkácsolni
Te is fiam, Bluetooth ?!
-
Azazello-
senior tag
nezegette mar valaki a 08-as specialized-eket? valami fortelmesen csunyak szvsz
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3521 üzenetére
A revelation meg a recon az nehéz. Tora talán egy fokkal könnyebb, de passzolom. a 318-as torát rakják az xtc-kbe is(2007), szal nem lehet gagyi. Az is u-turonos meg lokkos is van aszem.
Igen, versenyzek. Szponzori segitség nagyon nincs, jövőre lenyomok egy fullos szezont minden segitség nélkül, aztán 2009-re keresem a szponzoraimat.
1. M six(első teló)
2. RS pike(dirt, street, urban racing, varacskosdisznólkodás)
3. M six (XC no money power, waiting for pilot)
4. RS pilot XC air assist (lokk hiányában csere)
5. M skareb(lokk, de nem elég merev tárcsához)
6. RS reba(I'm lovin' it!)"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Halihó. Passzolom, nekem is volt deore-m, kapott is rendesen, de nem kottyant, csak amikor jött a cc-s szezonom, akkor nem birta a sarat Tényleg passzolom, egy amarikai agya volt haveromnak, abban az ipari csapágyakat is lehetett külön húzni. De az nem 4-5k hanem pöppet több. Ha a váltó vált rendesen, és nem zavaró nagyon a kottyanás, akkor hajtsad, mig szét nem hal...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
Jelenleg a cseh erdőkben terhelem, marhajó, Harangéknak van mit tanulniuk. Szombaton lesz a verseny, vas este-hétfőn majd irok beszámolót.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Azazello-
senior tag
válasz urban racer #3557 üzenetére
minek fektetkenul szukseges a lock neked?
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3557 üzenetére
A tora a legnehezebb a revelation-recon-tora hármasból, ami nem is meglepő hiszen a becsúszója és a nyaka is acél, a reconnak már alu a becsúszója, míg a revelationnak a nyaka és a becsúszója is alu. Persze belsőségekben is van eltérés. Solo Air, rugós, rugós U turnos, Air -U-turn-os( egyben Dual -Air es is ), Dual -Air-es stb...
Levegős reconok elég jó súlyban vannak. 1,8 körül
Tora U-turnos 2,4 kiló Erősen kiesik esetemben. Recon U turn( rugós) 2,066kg ez nagyon határeset ( ezek vágatlan nyakkal, szóval pár gramm még lejöhet belőlle.)
Revelation meg mondhatjuk, hogy egy hosszuutas Reba, és elég jó súlyban van 1,6-1,7kg
[Szerkesztve] -
Joló
tag
válasz urban racer #3559 üzenetére
Köszi azért a választ!
Ma voltam egy keró boltban ahol egy régi bringás ismerősöm dolgozik.
Nem volt ötlete, hogy mitől lehet a kottyanás.
Volt ott egy Merida Deore agyakkal és az is úgyan úgy kotyog mint az enyém.
Ismerős mondta, hogy beszámolja a Deore-t egy XT-be.Így aztán már cserélem is le elől, hátul.
Az Xt még is jobb klaszisokkal mint a Deore...
Az LX picit csicsásabb, anyagában alkatrészeiben nem különbözik a Deore-tól.Üdv: Zoli
-
rii
nagyúr
bakker .. teganp egy nő lépett ki elém az andársin, 33-al mentem
úgy lépett ki a zebrára, hogy csak jobbra nézett.
akkorát sikított, mikor bevágódtam mögé kissebb satufékkel
ma meg egy minimorisos lány nem vett észre, ki akart eggy mellék utcévból jönni jönni...
néz balra - semmi (ott jöttem én, lejtőn lefelé kb 40-el.)
néz jobbra semmi
erre gázt ad és kijön.
a hátsó kerekem mögött fél métetrre ment el a kocsi orra
[Szerkesztve]piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rétisün
veterán
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3562 üzenetére
A 318-as tora ami levegős és lokkos, az 2 kiló körül van. A súlya az nem annyira vészes, hacsak nem versenyzel, cserébe viszont elpusztithatatlan.
A rebára 1608 vagy 1606 grammot mértem lokáút karral.(2006-os modell)
A revelation meg a reconnak szerintem nagy a rugóútja, az inkább varacskosdisznóbb embereknek való. Hova nem elég 100 mili? Hacsak nem fr-ezel..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #3565 üzenetére
Természetesen véletlen.
De az Andrássy az egy borzalom bringával, nem is kell ecsetelni... Mostanság kezdek átszokni az autók mellett közlekedésre, akkor nem kell folyton ki-be mászkálni a keróúton parkoló, sétáló, motorozó (!) emberkék meg stabilan letáborozott konténer miatt...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #3568 üzenetére
No problem. Csak védem a nememet. Én komolyan nem hiszem, hogy a nők rosszabbak lennének annyival ezekben a dolgokban, van némi genetikai hátrány térérzékelésileg úgy tudom, de szerintem a szimpla egyetemes hülyeség a fő gond.
Ellenpéldaként: egyik kedvencem volt Szegeden a bíróság előtti parkolóban egy hatalmas terepjáróval küszködő pasas. Volt vagy 6 méteres batár jószág, mindkét oldalon parkoló autók, plusz villamos. Kb. 10 percig szenvedett, mire valahogy sikerült kiállnia, közben feltorlódott az egyetlen egyirányú sávon a sor, mind azt várták, mikor végez... Szóval van ilyen is. Csak tudnám, minek vesz akkora autót, amivel nem tud parkolni...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3566 üzenetére
Szerintem aki CC-zik ( kicsit komolyabban), annak egy 2 kilós teló dögnehéz de túrázáshoz, meg 1-2 versenyre elmegyekre jó. Hol vannak már a régi szép idők 1,1 kilós SID
A reconnak is lentebb lehet venni az útját. Az U -turnos változatot pl 85-130 között állíthatod. Illetve amik nem u-turnosök, azoknak meg belülről lehet állítani.
Ezért kéne nekem Revelation U-turnos ( rugós) mert annak 85-130 -i g lehet állítani az útját, és csak 1814g, de magyarországon nem forgalmazzák
És akárki akármit mond egy rugós villa finomabban mozog( ha csak egy hajszállal is ), mint egy levegős , akármennyire is fejlődnek a levegősök, de lehet ezt a véleményemet nem mindenki osztja.
[Szerkesztve] -
sanyixXx
senior tag
úgy érzem, öreg vagyok már 70km országúthoz lefközelebb teszek fel motort a csotrogányra
Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3570 üzenetére
1,1 soha nem volt a sid 1,3 inkább... A reba 1806. A revelation nem lehet annyira könnyű. Az csak a gyártói adat, ami nem valós..
Egy revelation van veszprémben a kiskerben, ahol én shoppingolok.
Én osztom a véleményed, rugó+levegő a legzsirabb, habár a reba
mod: a rebára 1606-ot mértem. A gyártó 1581-et mond
[Szerkesztve]"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3573 üzenetére
De. A legelső SID papíron 1,1Kg volt. 98-ban jelent meg az első SID., csak 1,9-es külsővel lehetett használni normálisan és 63mm volt az útja Persze valóságban több volt pár grammal de 1,2 alatt volt 1,1-1,2 között volt valahol félúton. ( mért adat)
A későbbi SID-ek már mind nehezebbek voltak, persze át is alakultak kicsit.
Revelation rugós papíron 1814 , vágatlan nyakkaal egy srác 1,9-et mért.
Egy Air-Uturnosat mértem 179x g volt vágatlan nyakkal, de az papíron 17xx valamennyinek van írva.
Szerintem simán hihető, hogy 1,7- 1,8 a Revelation, ha a rebak 1,6-ok
GYakorlatilag egy és ugyanaz a két teló, csak kicsit több úttal. Rebaba is van 115mm-es.
[Szerkesztve] -
urban racer
senior tag
válasz Manitou #3574 üzenetére
Akkor még nem éltem(éltem, de még pisis voltam). A mostani sid wc-k is mennek 63-on aszem. De gyönyörű nézni, ahogy hajlik a teló a tárcsától Halottam egy srácról, aki r-sevent levitt 1,3 alá. Csak versenyen használja. Vajon mért?
Bocsi, elnéztem, aszittem 1614, nem 1814. Neked van igazad. Olyan 90 körül van a revelation újonnan aszem(de ez nem tuti). Tora olyan 50 körül. Hasznátan is occsó. Megéri +40 ezer, ha nem is versenyzel? Mert én csak abból indulok ki, hogy ha én használnám edzésre, akkor a súlyával nem törődnék, inkább a tartóssággal. (Sztory az 50 ezer kilóméteres deoréről...-de nem én voltam)
[Szerkesztve]"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
kiszu
senior tag
Hali. Mi a véleményetek egy Manitou Skareb Super telóról?
Most lenne egy szép állapotú,amit talán alkuval megvehetnék 35 ért. Az én Rock Shox Tora 302-esemre meg lenne vevő 40-ért.
ugy látom a skareb könnyebb lenne majdnem 1 kilóval. De, nem rosszabb minőségre?
[Szerkesztve] -
Azazello-
senior tag
valoban ennyit szamitana egy versenyen 1-2kg + vagy - egy versenyzonek?
ne mondja mar nekem valaki, hogy aki egy 8kg-os meg tud nyerni egy versenyt, az 10kg-os geppel ne tudna...
mod: urban racer nem valaszoltal, hogy miert elengedhetetlen szamodra a lock-os telo? hasznalod verseny alatt a lockot?
[Szerkesztve]Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3575 üzenetére
Ezen a SID-en meg még tárcsafékszem se volt Akkoriban még a V-fék volt az űbermenőfék Tárcsák elég ritkák voltak, és inkább DH gépeken ferdültek elő.
Nekem kell a hosszabb út, úgyhogy nekem megér több pénzt a teló, engem a súly is érdekel az már az én dolgom, hogy miért És nekem az is kell, hogyha akarom összenyomom pl 100 milire. Szóval az U-turnt nekem találták ki.
50-ért tuti nem vennék torát, akkor már inkább egy akciós levegős Recont vagy egy OEM Revelationt, ami akciósan 59 volt nem is rég
De amúgy jó teló a Tora is, csak mondjuk 35-40-ért, többért nekem nem kéne. -
Manitou
addikt
válasz Azazello- #3577 üzenetére
Az a baj hogy ilyen kőnehéz Torával az életben nem rak össze 10 kilós gépet, de még 11-et se
Számít a súly, mint minden technikai sportban, az hogy kinek mit ér meg egyéni döntése.( meg pénztárcájáé) Grammfejüek előnyben Persze vannak olyan dolgok amik már a használhatóság rovására mennek, vagyis egy bizonyos szint után már hülyeség könnyíteni tovább. Ne tudd meg hány olyan fanatikus van aki pár gramm faragásért a gépén képes súlyos pénzeket kiadni.
Egy ~10 kilós gép meg szerintem teljesen korrekt súly egy CC versenygépnek. A sponzorált versenyzők se mennek sokkal könnyebb gépekkel mint 10 kiló.
[Szerkesztve] -
sanyixXx
senior tag
-
Azazello-
senior tag
válasz Manitou #3580 üzenetére
kivancsi lennek, hogy egy full carbon 9-10 kilos gep mit szolna az en ~95kg-om hoz egy maraton alatt... sztem kettetorne a vaz alattam
amugy ha a recon-t beallitom 100mm-re az ajanlott 130 helyett, ez nem befolyasolja a mukodeset?
mod: a 318 tora 2,1kg alatt van, szal annyira nem ko nehez. illetve ehhez viszonyitva az en 351-es reconom is pont ilyen nehez...
[Szerkesztve]Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Azazello-
senior tag
valaki mutasson mar egy kepet , hogy milyen az amikor egy tarcsafek tonkreteszi a villat? meg sosem lattam hala az egnek
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Azazello-
senior tag
lattatok mar ezeket[link] a specialized kisfilmeket?
bemennek egy boltba, leultetnenek egy kivetito ele, megmutatnak a filmeket es meg is vennem ezek alapjan barmelyiketEgy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
Azazello-
senior tag
[link]
one-man-army-kent floodolom szet a topicot kulonbozo linkekkel es kepekkel.
asszonyt varom haza, bulizni ment...
[Szerkesztve]Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
őstag
Khm, a zebrán a gyalogosnak van elsőbbsége. Akkor is, ha te biciklivel vagy, és nem autóval. Németországban, Ausztriában, Hollandiában csak rágondolsz a zebrára, és az autósok már meg is álltak. Ócska magyar szokás, hogy a gyalogosok csak minden autót elengedve mernek átmenni a zebrán!
Ráadásul ha a gyalogos lámpával védett zebrán ment át, zöld jelzésnél, akkor duplán szégyelheted magad.The Amiga, Born a Champion
-
Manitou
addikt
válasz Azazello- #3582 üzenetére
Nem kell egy darab karbon alkatrész se ahhoz, hogy 10 kilós gépet rakjál össze.De mondjuk pár titáncucc lehet becsúszik az meg nem a gyengeségéről híres Szóval semmit nem szólna a 95 kilódhoz
a 318 tora 2,1kg alatt van, szal annyira nem ko nehez. illetve ehhez viszonyitva az en 351-es reconom is pont ilyen nehez
Torából van 2 és 2,4 kilós is. Van egy rakat tora. 302-es meg 2,4
Ha belegondolsz nem lehetnek egy súlyban, már csak azért sem mert a reconnak alu a becsúszója, a toráknak meg acél. Illetve a reconnak üregesre kovácsolt a válla ( elvileg, de erre nem vennék mérget) Most nézem, elvileg a TORA-nak is az
Reconba van 1814, 1905, 2066 g-os
351-es reconod Solo Air? Mert az 1905g
Szóval nem annyi, mint a Tora. Kb 150g van köztük a becsúszó miatt. Vagy U-turnos reconod van? Az lehet egy súlyban vele.
Szerintem nem befolyásolja a működését. -
urban racer
senior tag
válasz Azazello- #3577 üzenetére
A versenymontik azok 10 kiló körül vannak. A jobb gépek sem túl könnyűek. 1-2 kiló kib***ottul számit, de még 100 gramm is nagyon számit. Grammánia, de megéri, hogy tisztán lássa az ember a dolgokat.
Bocs, nem vettem észre. Hasznos a lokk, ha kiállva tekerek vagy emelkedőn mászok. Ha nyomkodom a telót kiállva, akkor azzal csak veszitek az erőmből. Ami ugye versenyen elengedhetetlen."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz Azazello- #3583 üzenetére
Igazán akkor látod, ha elmegy valaki melletted, és ráfékez. A teló behajlik a váz alá, aztán visszamegy, ha elengedi a féket. Tönkretételt ne úgy nézd, hogy eltörik. Ritkán törnek a telók, csak ha hülyén használják őket. A kotyogásból fog látszani, mennyire van leharcolva.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Manitou
addikt
válasz urban racer #3595 üzenetére
Mivan vele? Sokáig pikeban gondolkoztam. De nem kell átütős, meg nehéz is.
-
Caesarion
aktív tag
Hi all,
van ötlete vkinek h hol lehetne raktárról kapni (azonnal), villára szerelhetö láncfeszítőt?
Kinéztem egyet eBike-rol [link] de kaptam egy mailt tölük h két hétig ez a termék nem lesz... bikemag-on nincs láncfeszitö, a bringaboltok meg többnyire rendelés után tudnak adni még a nyáriszünetben szeretnék barkácsolniTe is fiam, Bluetooth ?!
Aktív témák
- Medence topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- Naim Mu-So 2 Wood Edition - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple Homepod (2. gen) - Csomagolás bontott, makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro -Csomagolásbontott, makulátlan, jótállásal, akár beszámítással
- Apple Airpods 2 (2019) - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple Airpods Pro 2 (2023) USB-C - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs