Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz Winner_hun #5566 üzenetére

    Igen, csak játékban, azon az adott helyen. Bár F1-ben direkt úgy van tervezve a váltó, hogy 1-esben is használják őket körönként, pl. visszafordító kanyarnál. A minél kisebb súly elérése érdekében pedig a hátrameneti fogaskerék olyan spórolós, hogy legfeljebb 1-3 hátramenetre elég, mielőtt törne, és ugye ott ritkán van szükség hátramenetre, általában egyszerűbb és gyorsabb a full gázos-kanyarodós elfordulás.

    Amúgy ezt sokan mondják, hogy nem tesz jót az autónak, ha az 1-est elinduláson kívül használjuk másra is, pl 2-esből vissza. Viszont senki nem mondja meg, hogy miért. Ezt is tanítani kéne szerintem. Sok ember azt sem tudja, hogy a kuplung hogyan működik és mi kopik és hol, szerencsére a neten vannak jó kis magyarázó videók a motorról, váltóról, meg egyéb fontosabb részekről. Szóval nem tudom, miért gáz 1-esre visszaváltani fentről... igaz még nem sokat kutattam a téma után.

    szerk.:
    Mekkora sebességnél van meg az esélye hanyas sebességi fokozatban? Én elvesztettem a fonalat
    tehát 40 körül 4-esben volt meg az esélye, hogy lefulladok. De nem egyenesben, hanem nagy íven. És akkor mondta, hogy javasolt visszaváltani, mert lefulladhatok. A fordulatszám érezhetően csökkent egyenesből ívre kanyarodáskor és végighaladva az íven.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák